Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
    De 3.0 is een S-tronic toch?
    De 3.0 2wd is een multi.
    De 3.0 quattro's een S tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beltar Bekijk Berichten
      De 3.0 is een S-tronic toch?
      Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
      De 3.0 2wd is een multi.
      De 3.0 quattro's een S tronic
      Niet slecht bedoeld hoor maar hoeveel keren staat dat hier nu al ergens op het forum? Topic A6, topic BMW F10/F11, chiptuning, enz.... als ze het nu nog niet weten.
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        Niet slecht bedoeld hoor maar hoeveel keren staat dat hier nu al ergens op het forum? Topic A6, topic BMW F10/F11, chiptuning, enz.... als ze het nu nog niet weten.
        tja.....idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
          tja.....idd
          Jij bent echt aan het uitbollen als ik jou km-stand zie. Vanaf volgende week staat de A6 hier noodgedwongen voor minstens 4 weken stil. (nee nee ligt niet aan het autootje).Gelukkig want het beestje moet nog twee jaar worden en voor het moment staan er al 265 op. Nog veel veilige km's.
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Jij bent echt aan het uitbollen als ik jou km-stand zie. Vanaf volgende week staat de A6 hier noodgedwongen voor minstens 4 weken stil. (nee nee ligt niet aan het autootje).Gelukkig want het beestje moet nog twee jaar worden en voor het moment staan er al 265 op. Nog veel veilige km's.
            word al een dagske ouder é
            sry

Comment

idd..na vele jaren de baan gedaan te hebben, tussen de 100.000 en 130.000 km per jaar, ben ik met mijn huidige aan het uitbollen geweest en ben er verleden maand definitief mee gestopt.
              Ik heb gans Europa gezien met de wagen ( meerdere malen ) en heb het zowat gehad met het verkeer, zeker in Belgie.
              Ik ga met mijn huidige nog een paar jaartjes rijden, ik zal vanaf nu op 30.000km per jaar zitten denk ik, en dan zullen we wel zien, een A7 3.0 TFSI of TDI Quattro behoord zeker tot de kanshebbers. Ook nog vele veilige kilometers..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi.Lover Bekijk Berichten
                word al een dagske ouder é
                sry
                Snotneus !

Comment

• Iemand zin in een fotootje van A7 S-line met S-line 7 dubbele spaken (Dakotagrijs) ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Duidelijk nog niet veel ervaring in de sector... Ten eerste moet je al serieus bemiddelen om de restwaarde hoger te zetten dan de wettelijke 16%. Ten tweede moet je bij een auto van een beetje waarde meestal ook nog een wederinkoopcontract tekenen waarmee je belooft op het einde van de termijn hem over te nemen aan de berekende restwaarde.

Denk je nu echt dat er iemand jou een auto zal laten renten zonder dat je minstens de vermindering in restwaarde gaat betalen...

Zou wel leuk zijn...

Voor mij een panamera turbo met restwaarde 95% op 2 jaar.
                    HEy Naish,

Correct me if i'm wrong want ik heb inderdaad geen ervaring in de duurdere klasse van wagens :

Leasing: on balance: maximale restwaarde tot 16%.
                    Renting: off balance: maximale restwaarde tot ~25% (ben vergeten hoeveel juist)

De wederinkoopverklaring is niet altijd verplicht, maar ik vermoed bij zo'n duurdere modellen van wel dan. Dat was alvast niet het geval bij mijn Giulietta, lol. Maar ja, 30K vergelijken met 80K gaat niet echt op valt mijn euro net! :-)

Zie hier:
                    Renting: http://www.kbclease.be/Page.do?id=15
                    Leasing: http://www.kbclease.be/Page.do?id=4
                    en hier

Als ik optel hoeveel ik moet betalen voor mijn volledig renting termijn kom ik alvast niet aan de waarde van de auto. Ik rij dus met een 'duurdere' auto dan ik betaal, wat het punt was van mijn originele post.

Op het einde netjes overkopen en verkopen met winst indien mogelijk en dan komt het mij nog goedkoper uit :-).
                    Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Gisteren een tijdje achter één gereden (S-Line), waarschijnlijk een 204pk want hij raakte niet weg
                      De voorkant is mooi maar die achterkant is toch niet mijn ding Voor die prijs zijn er mooiere wagens

Comment

• Dat alcantara vind ik toch maar minderwaardig tov echt leder.
                        2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                        2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                        2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                          Dat alcantara vind ik toch maar minderwaardig tov echt leder.
                          alcantara is geen (kunst)leder, het is stof

Comment

• gisteren laat op de E34 Antwerpen-Knokke, net voor de afslag/lichten van Brugge eentje dat in mijn gat kwam duwen :<

Die leds zijn op zich veel rechter van vorm (eerder een omgekeerde L ipv die vloeiende vorm van op de A3/4/5) dan alle andere modellen of vergis ik mij?
                            Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                              alcantara is geen (kunst)leder, het is stof
                              Ben er in elk geval geen fan van.
                              2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                              2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                              2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Audi A7

Vandaag eerste Audi A7 op autostrade tegengekomen en lichtelijk ontgoocheld tegen alle verwachtingen in. Ik vind de Audi A6 precies knapper worden dan de A7. Mercedes' CLS staat bij deze voor mij weer op nr.1 in dit segment! =)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                  vandaag weer eens de car config gedraaid, zo een audi, das toch duur marchandise ze

chance dat ge dat kunt keasen/renten
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                  Leasen/renten maakt hem gewoon duurder???
                                  Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                  Sowieso, hij is daardoor niet duurder. Renting met hoge restwaardebijvoorbeeld = lage maandelijkse afbetalingen en na je renting termijn geef je de auto gewoon terug. Hierdoor kan je met een duurde wagen rijden terwijl je maar X maanden de renting moet betalen zonder de auto over te kopen natuurlijk.

Dus op zich betaal je Xxx Euros maar dat zal wel steeds onder de originele waarde van de wagen liggen aangezien je een hoge restwaarde hebt ;-), het is wel nooit 'jouw' wagen natuurlijk
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten

Duidelijk nog niet veel ervaring in de sector... Ten eerste moet je al serieus bemiddelen om de restwaarde hoger te zetten dan de wettelijke 16%. Ten tweede moet je bij een auto van een beetje waarde meestal ook nog een wederinkoopcontract tekenen waarmee je belooft op het einde van de termijn hem over te nemen aan de berekende restwaarde.

Denk je nu echt dat er iemand jou een auto zal laten renten zonder dat je minstens de vermindering in restwaarde gaat betalen...

Zou wel leuk zijn...

Voor mij een panamera turbo met restwaarde 95% op 2 jaar.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten
                                  HEy Naish,

Correct me if i'm wrong want ik heb inderdaad geen ervaring in de duurdere klasse van wagens :

Leasing: on balance: maximale restwaarde tot 16%.
                                  Renting: off balance: maximale restwaarde tot ~25% (ben vergeten hoeveel juist)

De wederinkoopverklaring is niet altijd verplicht, maar ik vermoed bij zo'n duurdere modellen van wel dan. Dat was alvast niet het geval bij mijn Giulietta, lol. Maar ja, 30K vergelijken met 80K gaat niet echt op valt mijn euro net! :-)

Zie hier:
                                  Renting: http://www.kbclease.be/Page.do?id=15
                                  Leasing: http://www.kbclease.be/Page.do?id=4
                                  en hier

Als ik optel hoeveel ik moet betalen voor mijn volledig renting termijn kom ik alvast niet aan de waarde van de auto. Ik rij dus met een 'duurdere' auto dan ik betaal, wat het punt was van mijn originele post.

Op het einde netjes overkopen en verkopen met winst indien mogelijk en dan komt het mij nog goedkoper uit :-).
                                  Kroniek van een (financiële) leasing:

-aankoopwaarde wagen: € 24734.43 (steeds excl btw want dit speelt hier geen rol)

-22 maandelijkse betalingen van € 521.54
                                  -ongeval total loss > wrakwaarde: €17845.50 (hebben ze ontvangen v/d verzekering)
                                  -restwaarde: € 6888.93
                                  -totaal geïncasseerd door de leasing: € 36208.31
                                  -winst = ruim 46% !!!! om een bedrag van € 24734.43 ter beschikking te stellen = > MAFIA-PRAKTIJKEN

Nee nee doe mij dan maar een gewoon leningske.

Comment

• Kvind 'm toch zeker niet lelijk...
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Gisteren op weg naar Leuven hele tjid naast een A7 gereden, achterlichten in het donker zijn knap.

Comment

• In de hal van luchthaven Zaventem staat er een enorm dikke
                                        Mooi ding irl.

Comment

• Heeft die witte nu S-Line of niet?

Comment

Working...
                                          X