Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommy2 Bekijk Berichten
Dat is toch bij alle modellen een BANGELIJKE kleur!!!
Last edited by Metaxa; 11/05/2011, 10:57.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
Dat is toch bij alle modellen een BANGELIJKE kleur!!!
Die A7 is gewoon een bangelijke auto... en die kleur past er perfect bij.
Maar vind die kleur zeker niet geslaagd op alle modellen. Sommige auto's kunnen dat hebben, daarom dat een Lambo ook bangelijk is met een fel kleurke. Maar doe dat op de gemiddelde A4 en hij ziet eruit als een opgefokte Kia Picanto. (fluo groen of geel welteverstaan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenAlle modellen?
Die A7 is gewoon een bangelijke auto... en die kleur past er perfect bij.
Maar vind die kleur zeker niet geslaagd op alle modellen. Sommige auto's kunnen dat hebben, daarom dat een Lambo ook bangelijk is met een fel kleurke. Maar doe dat op de gemiddelde A4 en hij ziet eruit als een opgefokte Kia Picanto. (fluo groen of geel welteverstaan)
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk vind het een mooie kleur, maar op de a7 vind ik het minder...
ik vind het eerder een kleur voor een A5 cabrio, TT...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Heb die ook irl gezien in Frankfurt op een hele reeks, TTRS oa... , tenminste, ik denk toch dat dat dezelfde kleur was. Kwam misschien door de felle spotlights, maar ik vond het simpel gezegd platte kak.
Vooral op de TTRS, kies voor wit, voor felgroen, whatever, maar dat bruin tintje maakte een kruising van iets stijlvols met een ordinaire 70s kermiskar.
Maar bon, smaken en kleuren, als je dat op alles prachtig vind, dat mag eh. Moet ook toegeven dat het op deze A7 prachtig staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk zou het niet doen...
Ik vind het niet echt stijlvol voor op de A7 of de A6...
Op een RS6 is natuurlijk weer iets anders
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHeb die ook irl gezien in Frankfurt op een hele reeks, TTRS oa... , tenminste, ik denk toch dat dat dezelfde kleur was. Kwam misschien door de felle spotlights, maar ik vond het simpel gezegd platte kak.
Vooral op de TTRS, kies voor wit, voor felgroen, whatever, maar dat bruin tintje maakte een kruising van iets stijlvols met een ordinaire 70s kermiskar.
Maar bon, smaken en kleuren, als je dat op alles prachtig vind, dat mag eh. Moet ook toegeven dat het op deze A7 prachtig staat.
Toch zou ik het overwegen....want anders zal het Dakota worden, vind ik iets "eleganter" staan dan het sportievere Ipanema.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenIk vind het een schitterende kleur, maar ik vrees dat het een kleur is die snel gaat vervelen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenOla deze is knap
Naam kleur?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenUiteraard!!!
Is net dezelfde bewoording van mijn vrouw...
Toch zou ik het overwegen....want anders zal het Dakota worden, vind ik iets "eleganter" staan dan het sportievere Ipanema.
Mijn vader had een A7 besteld in Dakota grijs, maar omwille van de aardbeving in Japan en de schade die de fabriek, die als enige ter wereld het pigment voor de kleur kan maken, opgelopen heeft, heeft hij de kleur moeten veranderen. Nu is het Oolong grijs geworden.
De levering liep tot 6 maanden vertraging op. Ik geloof dat hetzelfde ook geldt voor Moonlight blauw.
Jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Ik vermoed idd ook Ice Silber!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVolgens mij Ice Silver.Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Ik vermoed idd ook Ice Silber!!!
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk BerichtenHet is zeker géén ijszilver en ik ben bijna zeker dat het kwartsgrijs is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenIk denk dat ze nog redelijk wat getuned hebben aan de foto...
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenKwartsgrijs is een stuk donkerder hoor!!!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenLijkt me geen Ijszilver te zijn, kwartsgrijs kan eventueel nog wel. De A7 die we enkele weken geleden konden testen werd afgeleverd in Daytona Grey.
Comment
Comment