Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
    Iemand een idee wat de 3.0tdi 204pk verbruikt met een sportieve rijstijl ??
    7.0l <> 7.6l ?
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk Berichten
      Iemand een idee wat de 3.0tdi 204pk verbruikt met een sportieve rijstijl ??
      Goedmorning Rolleke , ga je een A7 kopen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
        7.0l <> 7.6l ?
        valt nog mee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Goedmorning Rolleke , ga je een A7 kopen ?
          informatie ronde

Comment

7.0l <> 7.6l ?
            Met een sportieve rijstijl ? Zal wel > 8 l zijn.
            2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
            2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
            2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Minimum.

Comment

7.0l <> 7.6l ?
                wishfull thinking, doe daar zeker maar een liter bij !
                Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                  Met een sportieve rijstijl ? Zal wel > 8 l zijn.
                  Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Minimum.
                  Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                  wishfull thinking, doe daar zeker maar een liter bij !
                  Mmmmja, veel stad, korte trajecten, weinig op CC, enz..zal het inderdaad wel meer 7.6l < > 8,6l zijn.
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Ik zat met een ritje van het Antwerpse Zuid tot in berendrecht aan 6,9 ltr. Aan de lichten volle gas optrekken en op de autostrade CC op 130km/h
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Ik zat met een ritje van het Antwerpse Zuid tot in berendrecht aan 6,9 ltr. Aan de lichten volle gas optrekken en op de autostrade CC op 130km/h
                      "Verschiet" daar niet van, 3.0l en ook de vroegere 2,7l zijn juweeltjes...Je zal al ECHT gekke toeren moeten uitspoken om die bak aan 8,5l te krijgen. (

Comment

• Ja met die kaaien af te rijden ( al die lichten ) zat ik nog aan 8 ltr ongeveer, maar vanaf de autostrade zakt dat verbruik enorm ( logisch natuurlijk )
                        BMW X5 45e

Comment

"Verschiet" daar niet van, 3.0l en ook de vroegere 2,7l zijn juweeltjes...Je zal al ECHT gekke toeren moeten uitspoken om die bak aan 8,5l te krijgen. (

ik weet niet hoe jullie rijden, maar ofwel is die nieuwe 3.0tdi veel zuiniger geworden ofwel was er iets mis met mn vorige 3.0tdi (a5)

ik had daar een gemiddelde mee van 10.2 liter, op vakantie zelfs 11 liter
                          hoe jullie met een zwaardere auto onder de 10 liter geraken is mij een raadsel, ofwel rijden jullie continu autostrade met de cc op 120.

Comment

• Om aan 10-11 l te komen moet je al serieus continu planken. Onze Phaeton (2,3ton) weegt een pak meer dan een A5/A6/A7 en die zit aan 9,2l per 100 kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                              ik weet niet hoe jullie rijden, maar ofwel is die nieuwe 3.0tdi veel zuiniger geworden ofwel was er iets mis met mn vorige 3.0tdi (a5)

ik had daar een gemiddelde mee van 10.2 liter, op vakantie zelfs 11 liter
                              hoe jullie met een zwaardere auto onder de 10 liter geraken is mij een raadsel, ofwel rijden jullie continu autostrade met de cc op 120.
                              Dan weet ik niet hoe gij rijdt, maar met kickdown aan elk licht en ok 130 op cc op autostrade haalde ik onder de 7ltr. Mijn schoonbroer die "agressiever" rijdt dan mij, ff 240 aangetikt en ook aan elk licht volle gas haalde iets meer dan 9 ltr..
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Om aan 10-11 l te komen moet je al serieus continu planken. Onze Phaeton (2,3ton) weegt een pak meer dan een A5/A6/A7 en die zit aan 9,2l per 100 kg.
                                Per kg?!

Comment

• Woops, typo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                    Om aan 10-11 l te komen moet je al serieus continu planken. Onze Phaeton (2,3ton) weegt een pak meer dan een A5/A6/A7 en die zit aan 9,2l per 100 kg.
                                    Doet hij veel autostrade?
                                    Onze zit op 10,5l/100km.. denk dat het vooral veel te maken heeft met het soort traject, uiteraard tezamen met de rijstijl.
                                    Autostrade tegen 130-140 is dan weer een pak lager (7/8l /100km).
                                    -

Comment

• Regelmatig autostrade, maar er zitten ook redelijk wat korte afstanden tussen.

Comment

• Klopt het dat de 204pk nog niet beschikbaar is in BE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                          Enkel met multitronic en nog niet met de s-tronic.
                                          De 204Pk en multitronic, inderdaad.

Op de configurator is dit mogelijk maar een collega van mijn heeft een officiele prijs opgevraagd en kon enkel ééntje krijgen voor de 245 pk...

Comment

Working...
                                          X