Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A7
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door redbull2580 Bekijk BerichtenIemand een idee wat de 3.0tdi 204pk verbruikt met een sportieve rijstijl ??
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenGoedmorning Rolleke , ga je een A7 kopen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten7.0l <> 7.6l ?2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten7.0l <> 7.6l ?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenMet een sportieve rijstijl ? Zal wel > 8 l zijn.Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenMinimum.Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichtenwishfull thinking, doe daar zeker maar een liter bij !Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk zat met een ritje van het Antwerpse Zuid tot in berendrecht aan 6,9 ltr. Aan de lichten volle gas optrekken en op de autostrade CC op 130km/hPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten"Verschiet" daar niet van, 3.0l en ook de vroegere 2,7l zijn juweeltjes...Je zal al ECHT gekke toeren moeten uitspoken om die bak aan 8,5l te krijgen. (
ik weet niet hoe jullie rijden, maar ofwel is die nieuwe 3.0tdi veel zuiniger geworden ofwel was er iets mis met mn vorige 3.0tdi (a5)
ik had daar een gemiddelde mee van 10.2 liter, op vakantie zelfs 11 liter
hoe jullie met een zwaardere auto onder de 10 liter geraken is mij een raadsel, ofwel rijden jullie continu autostrade met de cc op 120.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichtenik weet niet hoe jullie rijden, maar ofwel is die nieuwe 3.0tdi veel zuiniger geworden ofwel was er iets mis met mn vorige 3.0tdi (a5)
ik had daar een gemiddelde mee van 10.2 liter, op vakantie zelfs 11 liter
hoe jullie met een zwaardere auto onder de 10 liter geraken is mij een raadsel, ofwel rijden jullie continu autostrade met de cc op 120.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOm aan 10-11 l te komen moet je al serieus continu planken. Onze Phaeton (2,3ton) weegt een pak meer dan een A5/A6/A7 en die zit aan 9,2l per 100 kg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOm aan 10-11 l te komen moet je al serieus continu planken. Onze Phaeton (2,3ton) weegt een pak meer dan een A5/A6/A7 en die zit aan 9,2l per 100 kg.
Onze zit op 10,5l/100km.. denk dat het vooral veel te maken heeft met het soort traject, uiteraard tezamen met de rijstijl.
Autostrade tegen 130-140 is dan weer een pak lager (7/8l /100km).-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenEnkel met multitronic en nog niet met de s-tronic.
Op de configurator is dit mogelijk maar een collega van mijn heeft een officiele prijs opgevraagd en kon enkel ééntje krijgen voor de 245 pk...
Comment
Comment