Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gisteren weer eentje zien rijden op de E19 tussen Brussel & Antwerpen. Had een persoplaat met 9-CSC-888 ? Misschien wel iemand van hier.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
was op wandel met schoonbroer en ne maat in NL en ze waren weer aan het vissen wat ik gekocht heb... Hun eerste gok was een panamera of een cayenne, maar heb meteen maar gezegd dat ik geen Porsche heb gekocht
En maar raden en vissen en zeggen dat het zeker geen opel, renault, volvo en zo gaat zijn. Staat er daar plots niet een A7 en diene maat direct: 'Da zou nog iets zijn voor jou, zo'n dik ding'...
Gelukkig zei mijn schoonbroer direct: 'Idd, super kar maar volgens mij zoekt hem iets praktischer'
Smaken verschillen natuurlijk maar ik blijf het een gatlelijke auto vinden...Het wordt tijd dat ze het bij audi eens over een andere boeg gaan gooien! Bij Mercedes hebben ze het in ieder geval wel begrepen!
Smaken verschillen natuurlijk maar ik blijf het een gatlelijke auto vinden...Het wordt tijd dat ze het bij audi eens over een andere boeg gaan gooien! Bij Mercedes hebben ze het in ieder geval wel begrepen!
De verkoopcijfers van Audi volgen uw mening niet. De strategie werkt, ik zie ze het niet zomaar veranderen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Ja, en al uitgebreid met swede over gehad via mail ook hoor
Maar hier op het forum moet je dit voor je scherm leggen:
edit: trouwens gisteren mail gekregen van Mel dat de productieweek 28 is (dus midden juli) en dus normaal levering tussen half en eind augustus.
altijd slecht voor de gezondheid dat beetje zout......
Alleé goeie vooruit zichten dan en vanaf volgende week beginnen de dagen terug te korten ook nog...
Na het zien van deze A7 vandaag toch echt wel verliefd geworden op deze wagen.
Deze heb ik gezien tijdens Rock Werchter, kwam aangereden bij 'n huis vlak bij de ingang. Effe 'n gesprek gehad met de passagier terwijl Longin 'm parkeerde . Ze schrok wel toen 'k vroeg of 't de auto van Bert Longin was .
Ondertussen heeft mijn vader de zijne een week of drie, hieronder een (slechte) foto:
valt het nog mensen op dat je de A7 véél meer ziet rijden dan de nieuwe A8, ook al is hij later gelanceerd?
Ik vermoed dat veel kopers die vroeger een A8 gingen kopen, nu kiezen voor een A7... Mocht ik budget hebben voor een A8 ging ik alvast ook voor een A7+ nog wat extra optiebudget
Comment