Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• enkel de ministers vallen voor een A8 (misscchien nog gesponserd door Audi ???)
    veel te statig ook voor de begoede burger
    maar de A7 bekoort mij niet zozeer met zijn zeer lage kont
    geef mij maar een full option A6 Avant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kijkesaan Bekijk Berichten
      valt het nog mensen op dat je de A7 véél meer ziet rijden dan de nieuwe A8, ook al is hij later gelanceerd?

Ik vermoed dat veel kopers die vroeger een A8 gingen kopen, nu kiezen voor een A7... Mocht ik budget hebben voor een A8 ging ik alvast ook voor een A7+ nog wat extra optiebudget

ik denk dat de nieuwe A8 een flop is kwa verkoop, je ziet dat ding bijna niet rijden (behalve gisteren zag ik een nieuwe W12) en dat was misschien de derde of de vierde keer dat ik een nieuwe A8 zag

Comment

• De D2 zag je ook niet veel, maar daarom is het nog geen flop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
          De D2 zag je ook niet veel, maar daarom is het nog geen flop.
          Je ziet veel meer BMW 7 series dan de nieuwe A8, nu ik blijf de A8 een super auto vinden, is gewoon jammer dat je hem zo weinig ziet

Comment

• A8 blijft een super wagen. Maar ze hebben er toch alles aan gedaan om hem niet te laten opvallen. Is ook een kwaliteit natuurlijk maar toch. A7 is net wel indrukwekkend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
              Je ziet veel meer BMW 7 series dan de nieuwe A8, nu ik blijf de A8 een super auto vinden, is gewoon jammer dat je hem zo weinig ziet
              De 7 is dan ook al langer op de markt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                Na het zien van deze A7 vandaag toch echt wel verliefd geworden op deze wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                  A8 blijft een super wagen. Maar ze hebben er toch alles aan gedaan om hem niet te laten opvallen. Is ook een kwaliteit natuurlijk maar toch. A7 is net wel indrukwekkend.
                  Ik denk dat veel Audiklanten de A7 kopen in plaats van de mottige A8. De A7 heeft toch een speciale uitstraling. De A8 vind ik een zielige uitstraling hebben, niet de uitstraling die bij een topberline hoort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                    Ik denk dat veel Audiklanten de A7 kopen in plaats van de mottige A8. De A7 heeft toch een speciale uitstraling. De A8 vind ik een zielige uitstraling hebben, niet de uitstraling die bij een topberline hoort.
                    Eigenlijk stond ik ook niet wild van een A8 , maar dit weekend 1 gezien in Kortrijk :
                    full black / S-line / mooie velg , was zeer mooi

Jammer genoeg geen foto

Comment

• De koffer van zo'n A7 is anders wel belachelijk. Heel laag en diep. Het ergste is echter de klep, die niet hoog genoeg open gaat. En niet enkel voor mij (1m93) maar ook voor een persoon van 1m80 een garantie op koppijn bij het laden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                        Eigenlijk stond ik ook niet wild van een A8 , maar dit weekend 1 gezien in Kortrijk :

Jammer genoeg geen foto
                        A8 heeft toch geen S-line pakket?

@duckie: die klep gaat voldoende hoog open, met m'n 1.86m geen last van gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                          Na het zien van deze A7 vandaag toch echt wel verliefd geworden op deze wagen.

Hij blijft er uit zien als een "Poepende Hond", net als de Porsche Panamera.
                          Het is zo lelijk die hangende achterkant.
                          De achterlichten hadden minimaal 10cm hoger moeten zitten zodat er een wigvorm ontstaat.
                          Last edited by ; 01/08/2011, 10:54.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            De achterlichten hadden minimaal 10cm hoger moeten zitten zodat er een wigvorm ontstaat.
                            Heb het kontje effe ter illustratie een kleine lift gegeven, geen 10 cm, een vijftal centimeter leek me al voldoende.

Dat maakt er allicht een "natuurlijke" spoiler van, maar voor de rest blijft het mij gelijk.

Comment

• De schouderlijn had evenwijdig met de onderste raamlijst moeten doorlopen tot een hogerstaand achterlicht.
                              Dan had er een mooie wig-vorm ontstaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                                Heb het kontje effe ter illustratie een kleine lift gegeven, geen 10 cm, een vijftal centimeter leek me al voldoende.

Dat maakt er allicht een "natuurlijke" spoiler van, maar voor de rest blijft het mij gelijk.
                                Al een heel pak beter zo. De kont hangt idd net te laag, en zoals je shop aantoont hoeft 't geen gigentische lift te zijn om de achterzijde wat natuurlijker te doen ogen.

Alhoewel je 'm toch af en toe ziet (itt de A8 idd, daar zit Audi met een probleem vermoed ik), blijf ik telkens opnieuw een gevoel hebben. Vooraan is 'ie zeer knap, en alles tot de achterste deuren is OK ... maar die kont hé.

Comment

• O en die zwarte met zwarte wielen hierboven (van B.L.) vind ik persoonlijk helemaal om van te huilen. Zo een hufterbak dat die auto nu lijkt...

Gelukkig wordt het totaalplaatje goedgemaakt door de man achter 't stuur, ik kan 'm hard smaken als racepiloot.

Comment

• Persbericht van MTM:

MTM PRESS RELEASE: MTM A7 3,0 TDI Quattro - a little bit more power?

Diesel engines prefer to show their strong sides in the part-load operational range: here they have a good traction and consume a little. This is also true for the A7 TDI Quattro which offers 245 hp and a tight torque of 500 Nm. For the typical MTM customer it can even be more in this 3 litre compression-ignition engine. Roland Mayer, head of MTM and the driving force behind this engineering laboratory outside the gates of Ingolstadt, learned about the original virtues of Audi six-cylinder cars, cultivated them partially and prepared two more variations, which leave nothing to be desired:

285 hp and 580Nm or 300 hp and 600Nm. This operation proceeds minimal inversive in both cases and is settled after 90 minutes. For the moderate version MTM focuses on the approved M-Cantronic. In business class MTM modifies the control unit. This heads the shapely A7 to a highspeed of 263 km/h. Both systems are available for 1.392 Euro incl. fitting.

Around 2.600 Euro – inclusive fitting – the perfectly adjusted exhaust system with four 89mm tail pipes costs. This is a visible sign that a MTM diesel is expected rather on the fast lane than on the slow lane.

This is not enough. More performance often requests the wish of a better handling. A suspension system for the A7 TDI Quattro is already tested and will soon be available for active operation. The MTM 20 inch rims in the Bimoto design in combination with 20mm or 30mm wheel spacers are also a part of the MTM product range. ‘The package is not yet calculated but I think that the suspension system will be available at a price of 699,- Euro’ says Roland Mayer. The earliest delivery date will be end of August 2011.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Specs zien er veelbelovend uit, maar die uitlaat staat de A7 niet.

Comment

• Aha, spannende tijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten

Jammer genoeg geen foto
                                          Ja, we hebben allemaal goed gelachen met die nieuwe "A4-like" A8, ik ook. Maar, nu ik hem al een paar keer zien rijden heb, moet toegeven dat hij er toch wel ok uitziet. Als je hem in je spiegel ziet opdoemen, zie je toch meteen dat het geen gewone A4 betreft, daarvoor is hij te "statig".
                                          De A7 vind ik nog altijd maar niks. Inderdaad, een licht hoger kontje zou hem al veel mooier maken.

Comment

Working...
                                          X