Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Iemand een tip waar ik de hoogst mogelijke korting kan scoren voor de A7 ?
Importeren uit Duitsland ?
Of uit de UK ?
Iemand recent ervaring hiermee ?
UK... Interessanter door optiepakketten en uitrustingsniveaus waardoor er al veel standaard is. Brutoprijs in UK -8% -20% BTW, omzetten naar Euro + 21%, dan kom ik meestal een 20 tot 25 % goedkoper als in België...
PM Naish voor verdere vragen, maar er is hier ook ergens een volledig topic aan toegewijd.
UK inderdaad. Belachelijk, die verschillen op Audi's :s .
Zorg er wel voor dat je nu je koers vastlegt waartegen je binnen x aantal maanden zult betalen, want de Euro is niet echt stabiel voor het moment .
Dat kan bij je bank, ben niet fris genoeg om te herinneren hoe dat heet, maar het bestaat .
UK inderdaad. Belachelijk, die verschillen op Audi's :s .
Zorg er wel voor dat je nu je koers vastlegt waartegen je binnen x aantal maanden zult betalen, want de Euro is niet echt stabiel voor het moment .
Dat kan bij je bank, ben niet fris genoeg om te herinneren hoe dat heet, maar het bestaat .
Gewoon een GBP rekening openen en met je euro's nu ponden kopen.
Deze morgen achter eentje gereden, tenminste, denk toch dat het een A7 was, in het donker zijn die Audi's nog minder uit elkaar te houden. Maar wat een GIGANTISCH remlicht heeft die wagen bovenaan de achteruit hangen . Is dat standaard zo? Het was net de Coca-Colatruck uit de reclamefilmpjes. Vond ik er toch een beetje over .
Comment