Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Naish heeft gelijk. Alle argumenten kloppen. Voorwaarde is wel dat je de A7 knap vindt, want goed rijden doet 'm zeker.
Ikzelf vind de achterkant van de A7 minder geslaagd. Het is een speciaal design waar je ofwel verliefd op bent, ofwel vind je het net minder knap. Als je verliefd bent op die 'poep', dan moet je inderdaad geen seconde twijfelen.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ben namelijk verzot op de achterkant... De zijlijn kan niemand lelijk vinden volgens mij en de snoet ook niet en die vind ik persoonlijk ver boven de A6 en A8 staan.
De poep is idd iets speciaal en ik hou ervan omdat het net iets speciaal is. Niet zoals op terugweg van valtho zaterdag dat ik begon te jagen op een nieuwe A6 in de verte en dat dan een A8 bleek te zijn. En als kenner het verschil zo slecht zien betekent al iets...
En had jij zo'n grote auto nodig?
Ik ben er ook bijna 30 maar ik zie mezelf niet met zo'n A7 rijden. Veel te groot en hou het liever nog een beetje sportief 't rijdt idd vol met A5'en maar gelukkig hebben ze niet allemaal evenveel opties aangevinkt
Ik ben namelijk verzot op de achterkant... De zijlijn kan niemand lelijk vinden volgens mij en de snoet ook niet en die vind ik persoonlijk ver boven de A6 en A8 staan.
De poep is idd iets speciaal en ik hou ervan omdat het net iets speciaal is. Niet zoals op terugweg van valtho zaterdag dat ik begon te jagen op een nieuwe A6 in de verte en dat dan een A8 bleek te zijn. En als kenner het verschil zo slecht zien betekent al iets...
That's the way...uhuh uhuh...I like it! Zalig zo in het zilver met die velgen.
De configuratie om overtuigd te geraken van het design van zo'n A7, imo...
Goh neen, foto's zijn genomen met m'n HTC en ik ben maar een prutsfotograaf. Heb vanavond al in een aantal topics wat foto's gepost maar het is echt de moeite niet om daarvoor een topic te openen. Er zullen er hier de komende dagen wel betere passeren
Goh neen, foto's zijn genomen met m'n HTC en ik ben maar een prutsfotograaf. Heb vanavond al in een aantal topics wat foto's gepost maar het is echt de moeite niet om daarvoor een topic te openen. Er zullen er hier de komende dagen wel betere passeren
. Niet zoals op terugweg van valtho zaterdag dat ik begon te jagen op een nieuwe A6 in de verte en dat dan een A8 bleek te zijn. En als kenner het verschil zo slecht zien betekent al iets...
Dat vind ik nu ook zie, ik mis ook nog altijd, toppunt is dat ik meestal denk dat de 6 een 8 is en omgekeerd.
Ah, dan mag je eens een lijstje maken hier in het topic...
Ik zal meteen wel een aantal karren uitsluiten die je al niet moet meenemen aangezien die niet in aanmerking komen:
* Mercedes CLS --> mag geen trekhaak hebben
* Porsche Panamera --> gelijkaardige auto, maar prijs een klasse duurder
* BMW 5-reeks --> zie je op elke hoek van de straat
* Mercedes E --> idem 5 reeks en iets ouder van model
* Jaguar XJ --> dat is voor wanneer mijn zoon (nu 5) zijn eerste kind heeft
Laat maar komen die grote lijst met gemiste kansen...
*Mercedes CLS --> bijna even lelijk als A7
*Porsche Panamera --> niet alleen in prijs, maar op elk vlak een klasse hoger
*BMW 5 reeks --> zie je misschien meer (niet zonder reden) , maar is wel bloedmooi
*Mercedes E--> is naar mijn gevoel wat te bompa achtig +betrouwbaarheid???
*Jaguar XJ --> compleet bompa
*Jaguar XF--> wel mooi en hedendaags + perfecte verhouding prijs kwaliteit
*BMW 7 --> zie je niet op elke hoek van de straat en................freude am fahren
*Audi A6 Avant--> wel mooi van lijn, minder rijplezier (audi ziekte, te zwaar op de vooras = slechte gewichtsverdeling) en iritante LED's
*Infinity --> zie je zeker héél weinig, maar is wel héél hoogwaardig afgewerkt
*Lexus --> hybride alternatief
*Mercedes S --> HET rijdend salon bij uitstek
*Citroen C6 --> super zeldzaam, maar wel superconfortabel EN betaalbaar
persoonlijk zou ik voor 5 reeks break gaan, mooi & freude am fahren. Toch liever een meer voorkomende mooie en beter rijdende wagen, dan een zeldzamere lelijkaard !
Dus jij hebt met alle auto's van je lijst ervaring???
Je doet nog de moeite, vanaf ik zag dat hij ergens "ik vindt" schreef, haakte ik al volledig af.
Het enige wat ik nog van de A7 kan zeggen is dat het design echt wel valt of staat met de juiste velg. Dat is natuurlijk een algemeen gegeven voor veel auto's, maar in het geval van de A7 toch nog belangrijker. Heb al een paar stock modellen gezien met standaard velgen, of zelfs 19" (Y-design), dan weet ik in m'n achterhoofd dat het een knappe auto kan zijn, maar zeker niet op die manier.
Ik blijf ondertussen een fan van die auto, omdat het niet alleen een mooie auto is, maar ook zoveel specialer is en tegelijk nog praktisch dankzij die achterklep. Het is de auto die ik echt wil, maar gewoon niet durf kopen omwille van perceptie (schrikt klanten af)... opvallend design, looks like a million bucks.
En toch, ik zie hem frequent, onlangs stond ik in Antwerpen met 2 A7's aan de lichten... Ik dacht toen nog bij mezelf, al een geluk dat ik geen A7 heb.
Je doet nog de moeite, vanaf ik zag dat hij ergens "ik vindt" schreef, haakte ik al volledig af.
Het enige wat ik nog van de A7 kan zeggen is dat het design echt wel valt of staat met de juiste velg. Dat is natuurlijk een algemeen gegeven voor veel auto's, maar in het geval van de A7 toch nog belangrijker. Heb al een paar stock modellen gezien met standaard velgen, of zelfs 19" (Y-design), dan weet ik in m'n achterhoofd dat het een knappe auto kan zijn, maar zeker niet op die manier.
Ik blijf ondertussen een fan van die auto, omdat het niet alleen een mooie auto is, maar ook zoveel specialer is en tegelijk nog praktisch dankzij die achterklep. Het is de auto die ik echt wil, maar gewoon niet durf kopen omwille van perceptie (schrikt klanten af)... opvallend design, looks like a million bucks.
En toch, ik zie hem frequent, onlangs stond ik in Antwerpen met 2 A7's aan de lichten... Ik dacht toen nog bij mezelf, al een geluk dat ik geen A7 heb.
Nog zo een wijsneus , voor wie vorm duidelijk veel belangrijker is dan inhoud, Shoolmeesterke zeker ( al zou een echte schoolmeester niet zo onbeschoft zijn)
Nog zo een wijsneus , voor wie vorm duidelijk veel belangrijker is dan inhoud, Shoolmeesterke zeker ( al zou een echte schoolmeester niet zo onbeschoft zijn)
Over gans het forum ben jij het die over de vorm sprak... (zonder inhoudelijke kennis whatsoever). Ik wijsneus zal je zeggen, je hebt geen alleenrecht over het becommentariëren van de vorm.
Comment