Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jakkes! Gewoon een grote A5 Sportback maar dan lelijker. De voorkant valt nog mee maar is gewoon een mix tussen A4 en A8, representatief voor de rest van het Audi-gamma dus. De achterkant lijkt te zijn mislukt.
En dat interieur. Dat scherm van de navigatie is dan nog eens compleet buiten proportie erbovenop.
Not my cup of tea. Tenzij hij irl veel beter meevalt, hoewel ik dit betwijfel.
Voorkant is geen verrassing, weeral hetzelfde saaie design. 'Familiegezicht' heet dit anno 2010.
De achterkant in profiel is ook bijzonder raar, een rare lijn die loopt van het achterlicht naar de wielkast, en te bol in het algemeen voor mij. Interieur valt mee zonder me echt te overtuigen, alleen achterlijk groot multimediascherm stoort enorm. Staat daar precies als zo'n kenwood uitklapbaar ding. De houtstrip die doorloopt à la Jaguar XJ vind ik ook niet echt geslaagd.
typisch audi,denk dat het in het echt de A7 wel aardig uit de hoek zal komen,alleen die ronde achterkant naar het einde van de kofferbak strekt niet echt m'n ding is.
Wel geslaagd
Ik vind het niks nieuws. Je moet hem al goed bekijken om te zien dat het geen A5 sportback is. Ze hebben duidelijk de strategie van de A8 toegepast. Bij de A8 hebben ze de A4 een beetje uitgerokken en ze hadden een nieuw model. Bij de A7 hebben ze de A5 sportback een beetje uitgerokken. Ik vind hem vanbuiten zeker niet lelijk maar het is niks nieuws. Audi mag toch wel eens beginnen met een beetje meer risico te nemen. Mercedes en BMW durven toch meer risico's te nemen. Daar zie je meestal toch dat het om een nieuw model gaat. Bij Audi valt een nieuw model tegenwoordig gewoon niet meer op. De binnenkant vind ik dan weer echt lelijk. Het lijkt een warboel. Het scherm dat zo uit het dashboard komt vind ik zo mottig en niet meer van deze tijd. De deurbekleding is gewoon ronduit lelijk, doet me aan een Japanner denken.
Ik vind het niks nieuws. Je moet hem al goed bekijken om te zien dat het geen A5 sportback is. Ze hebben duidelijk de strategie van de A8 toegepast. Bij de A8 hebben ze de A4 een beetje uitgerokken en ze hadden een nieuw model. Bij de A7 hebben ze de A5 sportback een beetje uitgerokken. Ik vind hem vanbuiten zeker niet lelijk maar het is niks nieuws. Audi mag toch wel eens beginnen met een beetje meer risico te nemen. Mercedes en BMW durven toch meer risico's te nemen. Daar zie je meestal toch dat het om een nieuw model gaat. Bij Audi valt een nieuw model tegenwoordig gewoon niet meer op. De binnenkant vind ik dan weer echt lelijk. Het lijkt een warboel. Het scherm dat zo uit het dashboard komt vind ik zo mottig en niet meer van deze tijd. De deurbekleding is gewoon ronduit lelijk, doet me aan een Japanner denken.
Je vraagt je soms af waarom ze bij VAG kleppers als De Silva en Giugiaro hebben binnengehaald, om uiteindelijk copy-paste toe te passen.
soit, als je de verkoopcijfers ziet kan je ze geen ongelijk geven.
, waarom blijft iedereen toch zulke lelijke wagens maken? Nog één keer: een mooie coupé met 4 deuren, DAT BESTAAT NIET ! De 5GT , de Panamera , de R-klasse , de A5 sportback (of is het de A6 sportback, sjonge, ik kan het nog moeilijk bijhouden), enzovoort. Lelijk, lelijker, lelijkst.
, waarom blijft iedereen toch zulke lelijke wagens maken? Nog één keer: een mooie coupé met 4 deuren, DAT BESTAAT NIET ! De 5GT , de Panamera , de R-klasse , de A5 sportback (of is het de A6 sportback, sjonge, ik kan het nog moeilijk bijhouden), enzovoort. Lelijk, lelijker, lelijkst.
idd veel lelijke coupés de laatste tijd, al vind ik de CLS als coupé met 4 deuren wel geslaagd, ieder zen smaak natuurlijk
Comment