Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A7

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ons pa heeft hem vandaag besteld. Havanazwart met 10-spaaks 19". Levering maart-april. Na korting toch nog bijna 70 kEUR...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stco Bekijk Berichten
      Ons pa heeft hem vandaag besteld. Havanazwart met 10-spaaks 19". Levering maart-april. Na korting toch nog bijna 70 kEUR...
      Hoeveel korting?

Comment

• Daar straks ééntje tegengekomen in het zwart (of was ie vuil) met nr pl. 1-ad*-9** op de E40. Wat mij onmiddellijk opviel toen ie gepasseerd was, waren de indrukwekende achterste lichtblokken maar vooral de smalle-lange richtingaanwijzers PRACHTIG!
        Als ik dat vergelijk met die van de A6.... als mijn vrouw al eens achtermij rijdt (nee niet voor control) beklaagt zij er zich altijd over dat de pinkers van de A6 bijna niet zichtbaar zijn en schandelijk klein. Met die van de A7 kom je in ieder geval duideliijk over!
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Testverslag in Auto Revieuw over de Audi A7 3.0 TDI 245 Pk :
          0-100 in 5,8 sec

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
            Testverslag in Auto Revieuw over de Audi A7 3.0 TDI 245 Pk :
            0-100 in 5,8 sec
            quattro hé! De 5 GT is natuurlijk ook veel zwaarder, de A7 wint het zelfs op "rij-eigenschappen".

Comment

• heb er nu al een paar in het echt gezien en zoals velen onder ons had ik het meeste schrik van de achterkant van de wagen maar ik moet mijn mening herzien
              dit is echt wel een zeer mooie wagen zowel voor als achter

Comment

• Vandaag ook mijn eerste gezien, achterkant valt IRL zeer goed mee! Het schemerde al dus echt goed heb ik hem niet kunnen bekijken.

Ik zou me niet schamen moest hij op mijn oprit staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                  Vandaag ook mijn eerste gezien, achterkant valt IRL zeer goed mee! Het schemerde al dus echt goed heb ik hem niet kunnen bekijken.

Ik zou me niet schamen moest hij op mijn oprit staan.
                  Gisteren ook IRL gezien, fack zeg, wat een GEDROCHT

Comment

• Zolang ik hem niet IRL had gezien, heb ik mijn mening voor mezelf gehouden.

Verleden week heb ik een donker bruine ( waarschijnlijk Sline kleur ) gezien.

IK vind het een prachtige wagen, statig en toch sportief.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                      Testverslag in Auto Revieuw over de Audi A7 3.0 TDI 245 Pk :
                      0-100 in 5,8 sec
                      Kloppen die cijfers? Is sneller dan fabrieksopgave, 6.5sec dacht ik. Misschien slechte vertaling vanuit het Engels, 0-60mph? Ook opmerkelijk, je zou denken dat de A7 en A6 gelijkaardige prestaties neerzetten, maar een A6 heeft een fabrieksopgave van 6.1sec naar 100. Zoek de verschillen!

Is die achterklep dan zo zwaar?
                      Vraag me trouwens af, die is zo groot, wat er gebeurd als je de achterklep opent in een (lage) ondergrondse parking. Ik zie dat ding zichzelf al elektrisch tegen het plafond rammen om vervolgens weer dicht te gaan, de bestuurder op te eten, die iets uit z'n koffer probeerde te pakken. Echt elegant is dat niet.

Comment

• Vrijdag ook eens gaan kijken bij Joly, echt een mooie wagen! Alleen te weinig plaats achterin en slechte materiaalkeuze: dat plastic op de stijlen is echt van slechte kwaliteit en dat hout zijn ze vergeten te schuren

De buitenkant is wel geslaagd, en de kofferklep is gigantisch! Alleen hoop ik ook dat je de hoogte kan instellen..

Comment

• [quote=Christophe F;4365871

De buitenkant is wel geslaagd, en de kofferklep is gigantisch! Alleen hoop ik ook dat je de hoogte kan instellen..[/quote]

dat zal wel, het is ook instelbaar op een Q5/Q7
                          veiligheidhalve heb ik toch mijn garagedeur met de nodige isomo-blokken voorzien, je weet nooit
                          toch was ik ooit iets te dicht bij een muur in een parking, en botste de klep ertegen, gelukkig zonder schade

Comment

• Ik heb hem gisteren voor het eerst in het echt gezien. Twee dingen stoorden me enorm aan de wagen. Ten eerste het lelijke scherm dat echt voor het dashboard plakt, het is precies iets dat gekocht is in Auto5 en erop gevezen is. Dit past misschien in marginale tuningbak maar niet op een auto van een merk dat zich als prestigemerk wil profileren. Toen ik ernaast stond aan het rode licht viel dit enorm op, dat zou echt op mijn zenuwen werken moest ik ermee rijden. Het tweede wat me stoorde was het lullige spoilertje dat naar boven komt vanachter. Het komt zo zielig over, in plaats dat het indrukwekkend is. Het oogt zo fragiel, precies of het er ieder moment van kan waaien. Voor de rest vind ik hem mooier dan op de foto's, maar hij is zeker niet wow.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                              Ik heb hem gisteren voor het eerst in het echt gezien. Twee dingen stoorden me enorm aan de wagen. Ten eerste het lelijke scherm dat echt voor het dashboard plakt, het is precies iets dat gekocht is in Auto5 en erop gevezen is. Dit past misschien in marginale tuningbak maar niet op een auto van een merk dat zich als prestigemerk wil profileren.
                              De head-up display bedoel je? Heb gemerkt dat veel van de eerste stockwagens die optie hebben... en die HUD is idd triest geïntegreerd. Wat zeg ik, het is niet eens geïntegreerd, het plakt bovenop het dashboard en het doorbreekt de lijn ervan. Lijkt me echt een gevalletje van functie boven vorm. De designer was het effe vergeten of heeft dat probleempje bewust genegeerd.
                              Ik mag toch ook wel zeggen dat ik nooit zou betalen voor zo'n HUD, zelfs al was het deftig geïntegreerd.

Comment

• vandaag in de showroom in de a7 gezeten , interieur is wel mooi , buitenkant is ook super . Alleen over de achterkant heb ik toch nog men twijfels , ik kon er niet ver vanaf gaan staan , hij stond met achterkant 1 meter van de muur . in zijaanzicht is hij ook zeker niet mis . kleur was dakota grijs , staat mooi op de a7 , velgen was 20 inch eveneens zeer netjes . de achterzijde blijft het struikelblok denk ik .

Comment

• Ik heb eergisteren een zwarte A7 irl gespot. De wagen kruiste mij. In het aankomen is het een weinig opvallende en typische Audi. Toen 'm mij voorbij was heb ik in m'n achteruitkijkspiegel gekeken en zag ik toch wel een minder geslaagde 'kont'. Origineel is het wel, maar ik zal er toch nog aan moeten wennen. Misschien valt het bij een lichte kleur beter mee.
                                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Een tijdje terug met deze meegereden, 3.0 tdi, krachtige en stille motor. Wat me vooral opviel was de kwaliteit van het dashboard en de gebruikte materialen, is nogal een stapke hoger dan mijn 'oudere' A4. Wat foto's:

Comment

• Begin hem echt knap te vinden, zeker met die velgen. Wel nogal een sobere kleurencombo imo.

Comment

• Afwerkingskwaliteit ligt inderdaad zeer hoog, alles voelt zeer solide aan, geen gekraag of gepiep van panelen... dikke thumbs up wat dat betreft.

Comment

• Ziet er dik uit! Alleen het saaie donkere interieur is niet mijn smaak maar dat terzijde. Maare, waar is de 3.0 gebleven voor de TDI letters? Nu denk iedereen straks dat je een 2.0 rijdt.

Comment

Working...
                                          X