Oorspronkelijk geplaatst door Naish
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarlitoHeeft een insignia ook positieve punten?
Of is die net als iedere opel te mijden als kiespijn?
Zo'n posts kan je dus best negeren.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIk vind ook dat er nogal op details wordt bekritiseerd. Als je geen asbak wilt die 3mm te ver naar links staat, dan moet je een Audi kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichtennee dank u ... die 10.000 euro extra voor die paar mm die gebruik ik wel voor iets anders...
lakfout, slippende koppeling(zonder tuning!),stuurdoos elektr. handrem stuk, ontkoppelingssensor stuk
zo zie je maar hoe "premium" audi wel is, maar zoals gezegt bij elk merk/model is er wel wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAMAROSA Bekijk Berichtentrouwens vind ik Audi ook niet zo kwaliteitsvol.onlangs deurrubbers laten vervangen bij mijn a4 b8 avant van 2.5j oud en 128 euros lichter gemaakt. ervoor ook al 3 kwaaltjes gehad onder garantie
lakfout, slippende koppeling(zonder tuning!),stuurdoos elektr. handrem stuk, ontkoppelingssensor stuk
zo zie je maar hoe "premium" audi wel is, maar zoals gezegt bij elk merk/model is er wel wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenGelieve het niet complexer te maken dan het al is hé, Audi-bashen mag in een ander topic aub.
van mijn Audi wagen dat alles stuk kan gaan. Maar ja, we zagen teveel, zolang je maar gezond bent want welk merk/wagen je ook rijdt, het is maar een stuk metaal met wielen dat vervangbaar is maar een mens niet.
Allé, nogmaals on-topic en excuses aan allen die gefrustreerd en gekrenkt zijn in hun eer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk BerichtenJoin the club !
Een ieder die nog nooit het verschil tussen Normaal en Tour gevoeld heeft: nooit afgevraagd waarom deze standen er dan op zitten?
NOGMAALS !!!!!!!!!!
DIT PROBLEEM MELDEN BIJ OPEL KLANTENSERVICE EN DE DEALER !!
Ik ben denk ik het verst in dit traject... mijn auto staat reeds een week in een Technik Center.
Dit gebeurd ALLEEN als je de dealer en Opel er keihard mee confronteerd!
Alleen er met elkaar over praten gaat niets oplossen.
Als het bij U opgelost geraakt zullen wij hier ook wel langs de dealer gaan om het één en ander te eisen.Aangezien die van U er dus al een week staat zal je ons hier wel op de hoogte houden van de vorderingen =lees oplossingen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDit is dus een typische post van iemand die denkt dat 'm grappig is en hier de 'serieuze posters' wat op stang wil jagen.
Zo'n posts kan je dus best negeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk BerichtenHa ha, ja vast wel...
Eerst achterover zittend een ander de kooltjes uit het vuur laten halen en dan je vinger opsteken: "meneer de dealer, mag ik ook?".
Weet je wat voor antwoord je krijgt wanneer je naar de dealer gaat en hem zegt dat je auto anders rijdt na het laatste bezoek? Je wordt gewoon, net als wij allemaal, met een kluitje in het riet gestuurt.
Zelf mensen in dit forum geven te kennen dat ze eigenlijk geen idee hebben hoe het zit met de stand Normaal en Tour van hun Flexride. Ga de dealer dan maar eens haarfijn uitleggen dat jij weet dat het daar of daar vandaan komt...
Je kunt natuurlijk veel meer druk uitoefenen op Opel wanneer er meerdere gelijke problemen opduiken, of vergis ik me zo?
SAMEN STAAN WE STERK... Ooit wel eens van gehoord??
BTW, je hebt zelf NIETS te parkeren in een Technik Center. Daar kom je alleen als de dealer er niet meer uit komt.
Maar ja, als je niets tegen je dealer zegt en denkt dat een ander jouw probleem wel voor je oplost... Zijn we weer bij het begin van de post.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk Berichten
Voor mij eindigt de discussie over het Flexride hier en nu.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk BerichtenAch, als het erop lijkt dat je het probleem dan toch in je eentje op moet knappen...
Wij helpen hier mekaar. En ja ik heb het probleem van de Flexride ook al gemeld aan m'n dealer. Wagen moet volgende week binnen en dan wordt er naar gekeken.
Maar als ze bij U niks hebben gevonden en hij gaat naar een technik center,en daar vinden ze wel een oplossing...Dat bedoel ik dat het geen zin heeft elke Insignia met flexride bij zo'n center te parkeren. Als zij een oplossing vinden dan zal dit wel tot bij de dealers geraken...
En het zou mooi zijn dat jij hier dan de oplossing zou laten weten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHier heeft nog nooit iemand zijn probleem in z'n eentje moeten opknappen.
Wij helpen hier mekaar. En ja ik heb het probleem van de Flexride ook al gemeld aan m'n dealer. Wagen moet volgende week binnen en dan wordt er naar gekeken.
Maar als ze bij U niks hebben gevonden en hij gaat naar een technik center,en daar vinden ze wel een oplossing...Dat bedoel ik dat het geen zin heeft elke Insignia met flexride bij zo'n center te parkeren. Als zij een oplossing vinden dan zal dit wel tot bij de dealers geraken...
En het zou mooi zijn dat jij hier dan de oplossing zou laten weten !
Comment
Comment