Wind gesuis/geruis tijdens het rijden + 50km/u
Hoi,
zoals hierboven al vermeld heb ik een dag op het Italiaanse forum rond gehangen .
Nu had er iemand op de meeting gezegd ( sorry ben ff de naam van de persoon kwijt maar ben de vraag wel niet vergeten ) dat hij last had van wind geruis als hij meer dan 90km/u als ik het goed heb reed.
Blijkbaar is hij niet de enige maar zijn daar ne hoop gasten die ddar last van hebben , en wat denk je die worden allemaal van het kastje naar de muur gestuurd.
Nu een italiaan zou geen italiaan zijn als hij zelf niet creatief zijn problemen zou oplossen( zie maar in der tijd met de gasflessen en het darmpke inde carburateur )
Ze zijn gaan zoeken en hebben 2 dingen vastgesteld
1. De pasvorm van de deuren zou niet goed zijn en dus regelmatig zouden deuren niet goed afsluiten waardoor je lucht tussen de rubbers geperst krijgt , dit mede door de constructie en vorm van de chroom afwerking. Dit is op te lossen door de deuren wat te buigen.
2.Een andere opmerking dat ze deden was dat er lucht via de buiten-spiegels kwam en langs de kanten waar de als "glazen" uitziende stijl ( de B-stijl ) zit tussen de twee deuren.
Hier is ook weer een oplossing voor , namelijk het opvullen met een vilt ( je kent die vilten matten wel he , worden soms ook gebruikt in luidsprekers als isolatie ) van de plaats aan de spiegel en de rand aan de venster . Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn
Groetjes
Erwin.
Hoi,
zoals hierboven al vermeld heb ik een dag op het Italiaanse forum rond gehangen .
Nu had er iemand op de meeting gezegd ( sorry ben ff de naam van de persoon kwijt maar ben de vraag wel niet vergeten ) dat hij last had van wind geruis als hij meer dan 90km/u als ik het goed heb reed.
Blijkbaar is hij niet de enige maar zijn daar ne hoop gasten die ddar last van hebben , en wat denk je die worden allemaal van het kastje naar de muur gestuurd.
Nu een italiaan zou geen italiaan zijn als hij zelf niet creatief zijn problemen zou oplossen( zie maar in der tijd met de gasflessen en het darmpke inde carburateur )
Ze zijn gaan zoeken en hebben 2 dingen vastgesteld
1. De pasvorm van de deuren zou niet goed zijn en dus regelmatig zouden deuren niet goed afsluiten waardoor je lucht tussen de rubbers geperst krijgt , dit mede door de constructie en vorm van de chroom afwerking. Dit is op te lossen door de deuren wat te buigen.
2.Een andere opmerking dat ze deden was dat er lucht via de buiten-spiegels kwam en langs de kanten waar de als "glazen" uitziende stijl ( de B-stijl ) zit tussen de twee deuren.
Hier is ook weer een oplossing voor , namelijk het opvullen met een vilt ( je kent die vilten matten wel he , worden soms ook gebruikt in luidsprekers als isolatie ) van de plaats aan de spiegel en de rand aan de venster . Ik hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn
Groetjes
Erwin.
Comment