zal morgen is kijken welke ET waarde een doordeweekse Bmw heeft .
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichtenzal morgen is kijken welke ET waarde een doordeweekse Bmw heeft .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichtende velgen die ik gezien heb zijn ook et 35 dus zou in orde moeten zijn enkel eventueel centerring kopen
Comment
-
On topic graag.
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenBMW is meestal 20.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk BerichtenOn topic graag.
Dikke zever.
ET 20 ? bijna de helft dus...
PS en het is on topic omdat we een Insignia rijder helpen om, waarom weet ik niet maar dat doet er ook niet toe, BMW velgen op zijn Insignia wil monteren.
---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door Polleke2)--- BMW heeft geen enkele auto met ET 35 ---Einde citaat---
Niet zo zeker zijn van uw stuk aub als je niet (meer) weet waarover je spreekt.
Waarom heb je dat verwijderd ? Was je zelf niet zeker van je stuk misschien ? tss tss...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenET 20 ? bijna de helft dus...
Oh wait... It isn't !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenOh, ik wist niet dat 'minder dan 50%' eigenlijk hetzelfde is als 'meestal'.
Oh wait... It isn't !!!
Wat blijft er over ? De 1 en de 3.
En ik veronderstel dat hij geen velgen van een X gaat plaatsen dus...
Lijkt mij dus MEER dan 50%...
Enfin,ge krijgt gelijk anders blijft het hier weer duren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichtenrustig blijven heren
ik had me mss niet goed uitgedrukt, het zijn velgen die momenteel onder een 1 serie liggen maar geen originele van bmw
wat ik ondertussen weet is dat je op insignia et35 tot et40 zou kunnen leggen, klopt?
centergat is idd 67,1
Zal veel makkelijker zijn dat het hier te vragen want uiteindelijk hebben we maar de helft van de informatie gekregen die nodig was om U degelijk te kunnen helpen...
PS importeur van de velgen contacteren zal ook al soelaas brengen...
Comment
-
Voor alle duidelijkheid, de volgende post is er eentje met goede bedoelingen. Dus overijverige moderator, gelieve deze te laten staan, met dank!
In verband met die 1-reeks velgen op een Insignia monteren. Heb net even het gewicht bekeken van een 1-reeks, zo'n 118d zit rond de 1300kg. Een Insignia ST hangt rond de 1700kg. Beide auto's kunnen hier wat van afwijken, afhankelijk van de uitvoering. Maar toch een verschil van 400kg. Misschien eens nakijken of die velgen van die 1-reeks wel dergelijk gewicht mogen dragen.
Zonder voorbarig te zijn over de kwaliteit van die velgen, lees ik dat het geen originele BMW velgen zijn. Niet dat alle replica en aftermarket rommel is maar,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid, de volgende post is er eentje met goede bedoelingen. Dus overijverige moderator, gelieve deze te laten staan, met dank!
In verband met die 1-reeks velgen op een Insignia monteren. Heb net even het gewicht bekeken van een 1-reeks, zo'n 118d zit rond de 1300kg. Een Insignia ST hangt rond de 1700kg. Beide auto's kunnen hier wat van afwijken, afhankelijk van de uitvoering. Maar toch een verschil van 400kg. Misschien eens nakijken of die velgen van die 1-reeks wel dergelijk gewicht mogen dragen.
Zonder voorbarig te zijn over de kwaliteit van die velgen, lees ik dat het geen originele BMW velgen zijn. Niet dat alle replica en aftermarket rommel is maar,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenVoor alle duidelijkheid, de volgende post is er eentje met goede bedoelingen. Dus overijverige moderator, gelieve deze te laten staan, met dank!
In verband met die 1-reeks velgen op een Insignia monteren. Heb net even het gewicht bekeken van een 1-reeks, zo'n 118d zit rond de 1300kg. Een Insignia ST hangt rond de 1700kg. Beide auto's kunnen hier wat van afwijken, afhankelijk van de uitvoering. Maar toch een verschil van 400kg. Misschien eens nakijken of die velgen van die 1-reeks wel dergelijk gewicht mogen dragen.
Zonder voorbarig te zijn over de kwaliteit van die velgen, lees ik dat het geen originele BMW velgen zijn. Niet dat alle replica en aftermarket rommel is maar,...
En als we nu eens zouden weten over welke velgen het juist gaan dan weten we weeral iets meer !
Comment
-
-
Vorige week hebben we een week een Insigna break 2.0CDTI 130PK gehad om te testen (splinternieuw, 6km op de teller) en eerlijk gezegd is het wat tegengevallen ondanks dat we de eerste deze week gaan bestellen...
+ Knap design
+ Goede navigatie
+ Goede zetels
+ Wegligging OK
- Ruimte binnenin dik ondermaats ('k heb zelfs in m'n Mégane meer ruimte met m'n +2m dan in de Insignia)
- Tamme motor (doch hier durf ik het voordeel van de twijfel geven aangezien de wagen splinternieuw was)
- Slecht zicht (achter & rondom = veel te kleine ruiten)
- Kleine koffer
Morgen gaan we een Astra break halen om te testen gedurende een week... Hopelijk valt deze beter mee...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenVorige week hebben we een week een Insigna break 2.0CDTI 130PK gehad om te testen (splinternieuw, 6km op de teller) en eerlijk gezegd is het wat tegengevallen ondanks dat we de eerste deze week gaan bestellen...
+ Knap design
+ Goede navigatie
+ Goede zetels
+ Wegligging OK
- Ruimte binnenin dik ondermaats ('k heb zelfs in m'n Mégane meer ruimte met m'n +2m dan in de Insignia)
- Tamme motor (doch hier durf ik het voordeel van de twijfel geven aangezien de wagen splinternieuw was)
- Slecht zicht (achter & rondom = veel te kleine ruiten)
- Kleine koffer
Morgen gaan we een Astra break halen om te testen gedurende een week... Hopelijk valt deze beter mee...
2. Als het een ecoflex was is dit redelijk normaal omdat de verhoudingen van de versnellingsbak anders zijn. Ik heb een 160 pk en die gaat voor mij zeer vlot.
3. Tja als je van een Megane komt is het even aanpassen, heb een Alhambra gehad en als je de ruitenpartij vergelijkt moet er ook verschil zijn. Om eerlijk te zijn deel ik je mening hierover maar ik vind persoonlijk ook dat het snel went.
4. Ben afgelopen week naar Oostenrijk geweest met 4 personen.
Ik heb de dubbele bodem eruit gehaald en dan had ik een zee van ruimte, dus mijn mening is : voor dagelijks gebruik (GB e.d.) meer dan voldoende, als je er mee op reis gaat, dubbel bodem eruit (zo blijft hij ook proper) en dan heb je plaats naar hartenlust. Die opties zijn mooi en praktisch en zijn in een wip verwijderd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EchoOne Bekijk BerichtenVorige week hebben we een week een Insigna break 2.0CDTI 130PK gehad om te testen (splinternieuw, 6km op de teller) en eerlijk gezegd is het wat tegengevallen ondanks dat we de eerste deze week gaan bestellen...
+ Knap design
+ Goede navigatie
+ Goede zetels
+ Wegligging OK
- Ruimte binnenin dik ondermaats ('k heb zelfs in m'n Mégane meer ruimte met m'n +2m dan in de Insignia)
- Tamme motor (doch hier durf ik het voordeel van de twijfel geven aangezien de wagen splinternieuw was)
- Slecht zicht (achter & rondom = veel te kleine ruiten)
- Kleine koffer
Morgen gaan we een Astra break halen om te testen gedurende een week... Hopelijk valt deze beter mee...
Wat betreft die kleine koffer : 4 curver boxen + een zak zand van 25 kilo; valt toch wel mee.
Akkoord, eens de rolstoel van mijn vrouw erin, ben ik wel wat ruimte kwijt, maar met een dakkoffer is ook dat probleem weer verholpen, en mijn fiets kan achterop, dankzij de wegklapbare trekhaak.
Het zicht rondom zorgt inderdaad soms voor gevaarlijke situaties, maar anderzijds blijf je daardoor ook zeer alert.
Comment
Comment