Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik ga ze in 19" leggen wss, heb momenteel 18" standaard velgen
    dus voor wie interesse heeft

moet wel nog eens zien als ze wel mooi passen onder de insi want ben nog niet echt zeker

Comment

• Blijkbaar niemand die de flex rails in de koffer heeft?????
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
        Hoi,

Die nano 6de gen, is dat die vierkante met touchscreen (welke je met twee vingers kan omdraaien ) en verkrijgbaar in heel veel kleuren ? Zo ja , mijn zoon heeft zo eentje gekregen voor zijn verjaardag een maandje of wat terug.
        Aangezien ik de laatste soft op mijn silverbox zou hebben staan ( volgens de dealer vervangen geweest en daarna ook nog eens een update gehad ) , wat ik wel durf te geloven omdat de Infinity nu heel plat klinkt ( heb het idee dat ze die pompende fout eruit hebben proberen te halen en dat dit redelijk gelukt is denk ik , alleen is er weer wat van kwaliteit ingeboet ) zal ik eens zien dat ik een van de de nano ff afpak en zo eens test .

Indien er een goed resultaat is laat ik het je weten dan kan je eventueel gaan vragen voor een update , laat me wel ff weten of het de juiste IPod nano is die ik voorheb.

Groetjes
        Erwin

IPods die ondersteund worden
        This feature supports the following iPod® models:

• Fifth generation or later iPod®

• First or Second generation or later iPod® Nano
        Hey Erwin, zou je al getest hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Blijkbaar niemand die de flex rails in de koffer heeft?????

Ik weet dat Erwin ze heeft. inclusief bakjes etc.

Comment

• wat wil je weten over de fex rails heb die namelijk ook in mijn insignia hoor met service box en zijwand netjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rêve d'Or Bekijk Berichten
              Hey Erwin, zou je al getest hebben?
              We vermoeden dat Erwin in het ziekenhuis ligt.

Comment

• stom vraag maar weet er iemand met welke knop je een telefoongesprek kunt beeindigen?

sterkte @ Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
                  stom vraag maar weet er iemand met welke knop je een telefoongesprek kunt beeindigen?

sterkte @ Erwin
                  Met het rode knopke?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                    wat wil je weten over de fex rails heb die namelijk ook in mijn insignia hoor met service box en zijwand netjes

Ik wil eigenlijk weten of het zijn geld wel waard is (sterkte / stevigheid) en welke toebehoren er wel of niet interessant zijn.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

stom vraag maar weet er iemand met welke knop je een telefoongesprek kunt beeindigen?

sterkte @ Erwin
                      bij mij één van de knoppen op het stuur rechts (optie blue tooth)

Comment

• Gisteren voor een van onze mensen onze eerste Insignia break besteld... Ik ben eens benieuwd naar het resultaat... Het is een Cosmo 2.0CDTI 130 geworden met Platinum pack... Levering einde juli/begin augustus.

Comment

• Als je MP3's afspeelt via de DVD800 navi (al dan niet via ipod of usb), wordt dan naast het nummer een albumhoes getoond (als die natuurlijk in de MP3 file is opgeslagen).

Ik heb vanmiddag met een collega meegereden met een Mercedes C facelift. De navigatie deed me erg denken aan de foto's die ik gezien heb van een DVD800 navi. En bij hem werden de MP3's getoond met een album hoes. Vandaar dat ik mij dit afvraag of dit bij Opel ook het geval is ...

Comment

sterkte @ Erwin
                            Op de rechter spaak van het stuur heb je 3 knoppen. Rechts volume, midden search, links voice controlling en telefoon.
                            om een gesprek te beeïndigen, volstaat het om deze knop aan de onderkant in te drukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
                              Wij hebben den Insignia besteld op 26 februari en de leverperiode zou normaal de eerste week van juni zijn.
                              Vandaag goed nieuws ontvangen. Nrplaat en verzekeringspapieren zijn binnen.
                              Afhaling wagen dinsdagnamiddag. Hiphiphoera!

Ik ben benieuwd. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Allen een prettig paasweekend (voor mij mocht het al voorbij zijn) ;-)

Comment

sterkte @ Erwin
                                Gaat bij mij ook niet ligt aan jouw gsm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                  Ik wil eigenlijk weten of het zijn geld wel waard is (sterkte / stevigheid) en welke toebehoren er wel of niet interessant zijn.
                                  stevig wel maar indien er iets aan de zijwand wordt vastgemaakt gaat de grondplaat waar eventueel reserve wiel ligt niet meer volledig omhoog, maar is wel gemakkelijk voor kleine spullen die regelmatig nodig zijn

Comment

• Afscheid nemen

Na twee jaar nemen wij afscheid van onze Insignia. Altijd zeer graag met auto gereden en zeer weinig problemen ondervonden. Kwaaltjes: zetelverwarming, parkeersensoren achteraan, bevestiging afdekzeil kofferruimte. Alles netjes opgelost door Opel Gman Brasschaat. Na vele jaren Opel nu de overstap gemaakt naar BMW, hopelijk betreuren we deze keuze niet. Voor eventuele toekomstige kopers van een Insignia: Niet twijfelen, ondanks enkele hopelijk opgeloste "kinderziektes" een pracht van een bolide.

Groeten,

Comment

• Juist volgende foutmeldingen gehad :

koplamphoogteregeling (korte foutmelding)

en nadien ook :

AFL needs to be serviced (bestendige foutmelding)

iemand dit al voorgehad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Underwood Bekijk Berichten
                                        Vandaag goed nieuws ontvangen. Nrplaat en verzekeringspapieren zijn binnen.
                                        Afhaling wagen dinsdagnamiddag. Hiphiphoera!

Ik ben benieuwd. Ik hou jullie wel op de hoogte.

Allen een prettig paasweekend (voor mij mocht het al voorbij zijn) ;-)
                                        Proficiat, hopelijk gaat het bij ons ook wat vooruit gaan het begind te kriebelen om met de Insignia op pad te gaan.
                                        Welk type Insignia is het geworden bij jullie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
                                          Proficiat, hopelijk gaat het bij ons ook wat vooruit gaan het begind te kriebelen om met de Insignia op pad te gaan.
                                          Welk type Insignia is het geworden bij jullie?
                                          Begint

Comment

Working...
                                          X