Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
    Ze hebben dus naar motorsoftware gezien en wat blijkt dat ik al de nieuwste software al heb

Ik vraag dan aan de garagist wat nu ?
    Niks zegt hij gewoon zo blijven verder rijden want kan niks anders doen

Is toch ni normaal hé ofwel ?
    Neen dat is niet normaal. Werkt die EGR klep alleen maar op software en zitter er geen mechanische delen op toch die moeten vervangen worden?
    Morgen om 14.00 uur is het mijn beurt, ben benieuwd.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ze hebben dus naar motorsoftware gezien en wat blijkt dat ik al de nieuwste software al heb

Ik vraag dan aan de garagist wat nu ?
      Niks zegt hij gewoon zo blijven verder rijden want kan niks anders doen

Is toch ni normaal hé ofwel ?
      ze hebben de egr dan niet vervangen ???
      dat was toch de oorzaak of niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
        Neen dat is niet normaal. Werkt die EGR klep alleen maar op software en zitter er geen mechanische delen op toch die moeten vervangen worden?
        Morgen om 14.00 uur is het mijn beurt, ben benieuwd.

Dat had ik ook gezegd maar die zei toen dat er dan een storing op het dashboard verschijnt
        Maar hij zei wel dat er veel problemen zijn met de EGR klep (Int algemeen bedoeld)

Maar als er geen nieuwe motorsoftware is kan ik u niet verder helpen zei die
        Heb ook al eens naar de klantendienst gebeld die zei dat ik eens op een andere opel dealer moest gaan luisteren...

Persoonlijk vind ik het ook maar raar dat er iets scheelt en dat ze mij al niet kunnen helpen omdat er geen nieuwesoftware is

Komt eigenlijk op het zelfde neer als mee de verwarming waar ik hier toch al wat problemen over heb gelezen hè...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
          ze hebben de egr dan niet vervangen ???
          dat was toch de oorzaak of niet ?

Ja dat zei de garagist in de week toen hij met mij mee reed....
          Maar zou worden opgelost met nieuwesoftware vandaag

Maar heb al de laatste nieuwesoftware van de moter dus kan hij voorlopig niets doen zei die...

Comment

Ja dat zei de garagist in de week toen hij met mij mee reed....
            Maar zou worden opgelost met nieuwesoftware vandaag

Maar heb al de laatste nieuwesoftware van de moter dus kan hij voorlopig niets doen zei die...
            Producteigenschap....volgende !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 125 problems Bekijk Berichten
              Producteigenschap....volgende !

?

Comment

• Ale kzijn just men voiture gaan ophalen bij garage Barto Hoogstraten. Ze hebben de Infinity versterker verwijderd en er een blaupunkt GTA4 2011 EDITION versterker in gemonteerd ter vervanging. Het was allemaal minder simpel dan ze gedacht hadden maar het is hun uiteindelijk gelukt. Het geluid klinkt nu totaaaaaaaaaaaaal anders. En wat denkt ge??? De geluidsschommelingen zijn volledig verdwenen!!!!! dus het probleem situeert zich duidelijk in de Infinity eind versterker. Ik ben echt blij dat ik eindelijk mooi geluid heb in de wagen. (Enig waar hij voor terug moet is dat men achteruitrijsensoren zeer zacht klinken nu, want ze zijn zo goed als niet hoorbaar). Ik kan nu ook een hele hoop regelen aan de versterker zelf waardoor ik hem helemaal naar mijn goesting kan zetten. Dus mensen als ge die geluidsschommelingen ook beu bent, laat u dan een aftermarket versterker plaatsen. Echt waar het is dag en nacht verschil en klinkt véle malen beter. !!!!!!!!!GARAGE BARTO!!!!!!!!! DIKKE MERCI VOOR DE SUPER SERVICE!!!!!!!!! Dus ook Insignia rijders met dit probleem, dit is een oplossing (ik heb een Astra Sports Tourer)

hierbij de foto's van de nieuwe versterker:

Het verschrikkelijke mormel van al de miserie, de gevreesde versterker

De binnenkant van het kreng

Aan de onderkant van de Infinity versterker zit een onaangesloten poort :s
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten
                  Ale kzijn just men voiture gaan ophalen bij garage Barto Hoogstraten. Ze hebben de Infinity versterker verwijderd en er een blaupunkt GTA4 2011 EDITION versterker in gemonteerd ter vervanging. Het was allemaal minder simpel dan ze gedacht hadden maar het is hun uiteindelijk gelukt. Het geluid klinkt nu totaaaaaaaaaaaaal anders. En wat denkt ge??? De geluidsschommelingen zijn volledig verdwenen!!!!! dus het probleem situeert zich duidelijk in de Infinity eind versterker. Ik ben echt blij dat ik eindelijk mooi geluid heb in de wagen. (Enig waar hij voor terug moet is dat men achteruitrijsensoren zeer zacht klinken nu, want ze zijn zo goed als niet hoorbaar). Ik kan nu ook een hele hoop regelen aan de versterker zelf waardoor ik hem helemaal naar mijn goesting kan zetten. Dus mensen als ge die geluidsschommelingen ook beu bent, laat u dan een aftermarket versterker plaatsen. Echt waar het is dag en nacht verschil en klinkt véle malen beter. !!!!!!!!!GARAGE BARTO!!!!!!!!! DIKKE MERCI VOOR DE SUPER SERVICE!!!!!!!!! Dus ook Insignia rijders met dit probleem, dit is een oplossing (ik heb een Astra Sports Tourer)
                  Ligt die bekabeling er ook voor diegene die geen Infinity hebben ?

Comment

• Neen die is niet aanwezig, of dat denk ik toch niet. Volgens mij is dat een aparte kabelboom
                    DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

?
                      Dit was het antwoord dat ik kreeg van opel na klachten over het schokken en stotteren van mijn zafira 1.7 cdti .
                      Volgens opel ging er eerst ook een update komen ''we zullen u bellen '' (niet dus).

Hopelijk kunnen ze het in de insignia wel oplossen .

Comment

• verbruik nu na 60.000 km gemiddeld 6.8 a 6.9 liter kilometer teller 2 nooit gereset sinds begin .
                        regeneratie zaols sommeigen ook beamen kan men soms ook best manueel vragen, verbruik zakt serieuze ,
                        het stom gepiep is met de deur open en update nog niet weg , gewoon in de deur sluit mechanisme even induwen als duer openblijft en het is weg .
                        regeneratie voel je wel degelijk , wagen blijft soms hangen en trekt niet vlot vanuit stilstand , je zegt dan die week , ma wa sheelt hier toch met dieje otto ? . en neen je krijgt er geen melding van op het dachboard zoals ze schrijven , vergeet het , je voelt het en ziet het aan het verbruik aangezien er redelijk veel diesel in de uitlaat meegaat en de temp zo omhoog moet .

greetings

Comment

• Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen.
                          Moest nog even foto's posten met de velgen erop en heb dan maar gewacht op de poetsbeurt.

Comment

• Ben vandaag eens naar een andere garage geweest daar daar zijde ze mij dat het aan de tanken ligt dat de EGR klep zo doet (oeral zeer slecht!)

Je kunt best bij een bekend merk gaan tanken maar mijn vorige wagen opel vectra 1.9 120pk heb ik nooit probleem gehad mee de EGR klep en ging ook bij oeral tanken...

Dus de komende weken eens ergens anders gaan tanken

Ook de EGR klep zelf vervangen gaat nie want er moet dan een melding komen dat er iets scheelt (Heeft mee de garantie te maken zei die)

Comment

Ben vandaag eens naar een andere garage geweest daar daar zijde ze mij dat het aan de tanken ligt dat de EGR klep zo doet (oeral zeer slecht!)

Je kunt best bij een bekend merk gaan tanken maar mijn vorige wagen opel vectra 1.9 120pk heb ik nooit probleem gehad mee de EGR klep en ging ook bij oeral tanken...

Dus de komende weken eens ergens anders gaan tanken

Ook de EGR klep zelf vervangen gaat nie want er moet dan een melding komen dat er iets scheelt (Heeft mee de garantie te maken zei die)
                              Bij mij is de egr klep getest en deze vertoond geen problemen, ook de balans van de cilinders hebben ze uitgetest en nog een paar dingen.
                              Wegens tijdsgebrek hebben we niet verder kunnen zoeken.
                              Volgende week moet ik er terug zijn.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                Bij mij is de egr klep getest en deze vertoond geen problemen, ook de balans van de cilinders hebben ze uitgetest en nog een paar dingen.
                                Wegens tijdsgebrek hebben we niet verder kunnen zoeken.
                                Volgende week moet ik er terug zijn.

Snap niet waarom ze dit niet bij mij hebben getest
                                Voorlopig blijf ik rijden en ga eens elders tanken zien wat dat geeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Na drie dagen poetsen heb ik mijn Insignia weer kras- en swirlvrij gekregen.
                                  Moest nog even foto's posten met de velgen erop en heb dan maar gewacht op de poetsbeurt.

Het resultaat is er Pol goed gewerkt!

Comment

• knap Polleke. Net nieuw uit de showroom en de velgen staan hem super !

as he nog eens 3 dagen tijd hebt .....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten

knap Polleke. Net nieuw uit de showroom en de velgen staan hem super !

as he nog eens 3 dagen tijd hebt .....
                                      Nou, iets overdreven maar na 41.000 km ziet ie er nog goed uit al zeg ik het zelf.
                                      En 3 dagen is niet nodig, samen met Wim regelen we dat op één dag !
                                      Laat maar iets weten hé als je interesse hebt !
                                      Nog een paar foto's om het af te leren...
                                      Last edited by ; 14/05/2011, 01:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                        Het resultaat is er Pol goed gewerkt!
                                        Tenks Wim, een goeie leermeester hé

Comment

• automatische verlichting

Hallo,
                                          hier een vraagje van een tevreden insignia sport tourer cosmo 1.6t rijder. Namelijk weet iemand of er al een oplossing is gekomen voor de automatische tunnel detectie die gaat namelijk niet automatisch aan in een grote tunnel maar werk wel in kleine tunnels.

groetjes

Comment

Working...
                                          X