Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Staat er nog even. Dinsdag komt er ene zien om hem te kopen.
    Is wat klein voor 2 kleine kinderen he, komt een X5 in de plaats.
    Opel Insignia OPC
    BMW X5 3.0i
    Caterham Super 7

Comment

• Fotoke van de verlaging 2cm, meer moet dat niet zijn voor een dagelijkse gezinswagen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
        Fotoke van de verlaging 2cm, meer moet dat niet zijn voor een dagelijkse gezinswagen
        Knap ,

Heb je geen foto van opzij?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
          Knap ,

Heb je geen foto van opzij?
          Als ge nu de uitgang zou zoeken hé dan zou je dat niet moeten vragen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Als ge nu de uitgang zou zoeken hé dan zou je dat niet moeten vragen...
            http://www.autoforum.be/showthread.php?t=50048&page=3
            Hehe

Thx voor de link Polleke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              Hehe

Thx voor de link Polleke
              No prob, ge ziet da komt altijd nog is van pas hé

Comment

Fotoke van de verlaging 2cm, meer moet dat niet zijn voor een dagelijkse gezinswagen

geil.

heb jij spoorverbreders steken ook ?
                Of weet iemand er liggen per ongeluk voor een prikje ??

Comment

• 6mm per wiel, deze moest ik steken omdat de BBS-wintervelgen tegen de Brembo's kwamen, heb ze op de ASA's ook maar laten zitten wegens 'te mooi'

Comment

6mm per wiel, deze moest ik steken omdat de BBS-wintervelgen tegen de Brembo's kwamen, heb ze op de ASA's ook maar laten zitten wegens 'te mooi'

En waar heb je die gehaald ?
                    welk merk?

Comment

6mm per wiel, deze moest ik steken omdat de BBS-wintervelgen tegen de Brembo's kwamen, heb ze op de ASA's ook maar laten zitten wegens 'te mooi'
                      6mm...
                      Kun je dan de "originele" moeren nog gebruiken op uw bouten ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichten
                        En waar heb je die gehaald ?
                        welk merk?

Bij mij in de winkel

En is idd met de originele moeren

Comment

Welke maat van wintervelg heb je. Heb ook BBS voor de winter van de vorige maar mss passen ze dan ook niet meer.
                          Opel Insignia OPC
                          BMW X5 3.0i
                          Caterham Super 7

Comment

• Vredestein Wintrac Xtreme 245/40-20 op BBS CX-R 8,5 x 20"

Comment

• Update: ik heb vandaag contact gehad met iemand van de garage n.a.v. een klachtenbrief die ik gestuurd heb i.v.m. Flexride. Uiteraard worden er pogingen ondernomen om de uitleg van Polleke2 te ondergraven. "Ze gaan me alles nog eens uitleggen en dan zal ik misschien begrijpen dat er geen probleem is." Dat lijkt de teneur van het gesprek te gaan worden.

Wordt vervolgd ... U kijkt toch ook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                                Update: ik heb vandaag contact gehad met iemand van de garage n.a.v. een klachtenbrief die ik gestuurd heb i.v.m. Flexride. Uiteraard worden er pogingen ondernomen om de uitleg van Polleke2 te ondergraven. "Ze gaan me alles nog eens uitleggen en dan zal ik misschien begrijpen dat er geen probleem is." Dat lijkt de teneur van het gesprek te gaan worden.

Haha, gaan de dealers zich tegenspreken ?
                                Ik heb het zwart op wit gezien dus...confidential mail...

Comment

Bij mij in de winkel

En is idd met de originele moeren
                                  geef is wa meer info kwa prijs en zo via pb ,en kan ik die laten verzenden ??

Comment

welke et waarde heeft deze velg?

Comment

Vredestein Wintrac Xtreme 245/40-20 op BBS CX-R 8,5 x 20"
                                      Ik heb 8,5 x 19" Ch Black. Zal ze eens passen anders kom ik wel is langs in uwe winkel voor de verbreders.
                                      Opel Insignia OPC
                                      BMW X5 3.0i
                                      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                                        Update: ik heb vandaag contact gehad met iemand van de garage n.a.v. een klachtenbrief die ik gestuurd heb i.v.m. Flexride. Uiteraard worden er pogingen ondernomen om de uitleg van Polleke2 te ondergraven. "Ze gaan me alles nog eens uitleggen en dan zal ik misschien begrijpen dat er geen probleem is." Dat lijkt de teneur van het gesprek te gaan worden.

mochten ze bij Buga nog een 2e test case nodig hebben, laat maar weten!
                                        Zij zijn ten andere op de hoogte dat mijn Flexride ook niet meer "flex" is

Een kennis van mij claimt dat op zijn 5D Sport de Flexride wel nog marsjeert,
                                        ondanks hij vorige week nog een software upgrade gehad zou hebben.
                                        Ik ga dat met hem eens testen (zal binnen een week of 2 zijn want ik vertrek op conjé).
                                        De zijne is wel een 160PK automaat, maar dat kan volgens mij geen verschil maken?
                                        Insignia 5D Sport 130pk
                                        Cooper D
                                        KTM 250 EXC-F
                                        KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                                          mochten ze bij Buga nog een 2e test case nodig hebben, laat maar weten!
                                          Zij zijn ten andere op de hoogte dat mijn Flexride ook niet meer "flex" is

Een kennis van mij claimt dat op zijn 5D Sport de Flexride wel nog marsjeert,
                                          ondanks hij vorige week nog een software upgrade gehad zou hebben.
                                          Ik ga dat met hem eens testen (zal binnen een week of 2 zijn want ik vertrek op conjé).
                                          De zijne is wel een 160PK automaat, maar dat kan volgens mij geen verschil maken?
                                          Ze kunnen dat makkelijk uitmeten en zien welke waardes de computer aangeeft als je op eender welke knop drukt van de flexride.

Comment

Working...
                                          X