Oorspronkelijk geplaatst door scott
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk BerichtenMag NIET !
dat is ook de reden waarom je het niet origineel kan bij bestellen .
Je banden maat mag max 2 " verschillen ,een plaatsbesparend is een 17" dus das 1 " te veel verschil.
Comment
-
Nokia C3 met dvd 800 Navi
Weet er iemand hier op het forum of de Nokia C3 gebruikt kan worden met de bluetooth telefoonverbinding op het Navi 800 Systeem in de Insignia onze beide Samungs (Star & Galaxy werken er niet op). Verder na de eerste 1000 km gereden te hebben met de Insignia het is gewoon een droomauto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenHeb weldegelijk 17" plaatsbesparend reservewiel in m'n koffer liggen vanaf levering, en heb 20" velgen...
daar jij dat heb liggen in jouw koffer kan je me dan ook bevestigen of de dubbele bodem nog kan gebruikt worden? Want die dubbele bodem is wel gemakkelijk om wat kleine spullen in te verbergen.
Dank bij voorbaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenHallo,
daar jij dat heb liggen in jouw koffer kan je me dan ook bevestigen of de dubbele bodem nog kan gebruikt worden? Want die dubbele bodem is wel gemakkelijk om wat kleine spullen in te verbergen.
Dank bij voorbaat
maar heb 4 deurs, en geen ST.
Heb dus geen dubbele bodem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenSorry,
maar heb 4 deurs, en geen ST.
Heb dus geen dubbele bodem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenGoede middag,
kan iemand mij bevestigen of de mogelijkheid bestaat dat een plaats besparend reserve wiel mag op een insignia sport tourer met de 20 inch wielen en of de ruimte in de koffer dan nog mogelijk is met de dubbele bodem.
Dank bij voorbaat
ik heb in de eerste 3maand dat de Insignia te koop was in België een paar dagen een Insignia Cosmo ST gehad met automaat (160pk), die had 20inch liggen & een koffer met dubbele bodem maar geen thuiskomer, alsook geen Infinity audio.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk BerichtenWeet er iemand hier op het forum of de Nokia C3 gebruikt kan worden met de bluetooth telefoonverbinding op het Navi 800 Systeem in de Insignia onze beide Samungs (Star & Galaxy werken er niet op). Verder na de eerste 1000 km gereden te hebben met de Insignia het is gewoon een droomauto.
Een Nokia C3 heb ik nog niet geprobeerd, maar wel diverse andere Nokia's , iPhone's , Samsungs ( E250 , Samsung Omnia 7 ) ; en die werken allemaal zonder problemen.
Zijn de 2 Samsungs de enige die je geprobeerd hebt en niet werken , of zijn er andere toestellen die wel werkten ?
Het is immers mogelijk dat er iets met de Bluetooth van de wagen mis is. Dus best eens een GSM van vrienden proberen , om na te gaan dat er geen probleem is met de wagen zelf. En de 2 Samsungs in een andere wagen proberen. Om zeker te zijn dat zij een correct werkende Bluetooth hebben.
Comment
-
Raar dat de Samsungs niet werken, m'n oude Nokia (type ken ik niet meer), m'n Nokia C6 nu, m'n zoon zijn HTC en m'n vrouw haar samsung werken perfect,
misschien ergens een instelling of zo
Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk BerichtenWeet er iemand hier op het forum of de Nokia C3 gebruikt kan worden met de bluetooth telefoonverbinding op het Navi 800 Systeem in de Insignia onze beide Samungs (Star & Galaxy werken er niet op). Verder na de eerste 1000 km gereden te hebben met de Insignia het is gewoon een droomauto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk BerichtenAlvast bedankt voor de info
Ik heb een st met infinity en thuiskomertje.
Er kan nog veel onder de bodemplaat hoor.
Je mag altijd eens komen kijken als je wilt, ik woon toch vlakbij.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenIk heb een st met infinity en thuiskomertje.
Er kan nog veel onder de bodemplaat hoor.
Je mag altijd eens komen kijken als je wilt, ik woon toch vlakbij.
Comment
-
navigatie scherm insignia en neon lichten
Hallo allemaal,
2 vragen over mijn insignia:
Het display van de GPS en radio vertoond zeer veel krassen en is niet meer blinkend, snap
niet hoe dit kan, kuis dit enkel af met een natte doek en toch...
Iemand ook dit probleem en kan dit opgelost worden, is het scherm te vernieuwen?
Tweede vraag, gisteren de melding gekregen" AFL lichten onderhoud nodig"
Beide neon lichten gaan aan maar bleven naar de grond schijnen in plaats van in de verte.
Auto stil gezet en terug gestart, probleem is momenteel opgelost, al iemand ervaring mee.
groeten
koen
Comment
-
display
Hoi Koen,
Tweetal weken geleden ook bij mij tijdens laag hangende zon vastgesteld dat mijn scherm vol krassen stond.
Zelf trachten op te lossen met nat doekje en microvezel doekje om zeker geen meer krassen te maken .
Resultaat was dat zo veel te meer ik poetste,de situatie alleen maar verergerde ( precies of de zwarte laag in het midden af ging van het scherm ) .
Wagen moest vorige week toch binnen voor problemen met een update van de motor en daar mijn schermpje getoond en een oplossing gevraagd . bij het ophalen is mij verteld dat alles nu in orde was en ik ging er van uit dat ze mijn schermpje vervangen hadden,maar bij nader inzien hebben ze dit waarschijnlijk gewoon behandeld met een product,want als je zeer goed kijkt zie je in de achtergrond nog enkele krassen terug . deze zijn echter niet meer storend en aanvaarbaar voor mij,ben enkel bezorgd dat bij het poetsen het terug een schandaal wordt . als ik nog eens langs de garage rij ga ik toch eens info nemen met wat zij dit schermpje behandeld hebben .
groeten
Chiorske
Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk BerichtenHallo allemaal,
Het display van de GPS en radio vertoond zeer veel krassen en is niet meer blinkend, snap
Iemand ook dit probleem en kan dit opgelost worden, is het scherm te vernieuwen?
Beide neon lichten gaan aan maar bleven naar de grond schijnen in plaats van in de verte.
Auto stil gezet en terug gestart, probleem is momenteel opgelost, al iemand ervaring mee.
groeten
koen
Comment
-
Een paar weken terug had ik ook een AFL-foutmelding, uitgelezen en het bleek een fout van de achterste hoogtesensor.
M'n dealer ging navraag doen maar hoorde tot op heden (weer ) niks.
Moet wel zeggen heb die fout maar 1x gehad tot op vandaag.
groeten
koen
Comment
-
Te vroeg gejuigd dus....
Gisteren toen we terug kwamen van vakantie 3 uur stil gestaan voor de Gotard tunnel.
Kopelling van onze Insi begon te roken en te stinken van 2km file te rijden.
Na vandaag bij onze Opel dealer te zijn langsgeweest, zou enkel eventueel na kijken als er een software updates is een oplossing kunnen zijn.
Niet dus wss
Heeft nog iemand last gehad van zijn koppeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk BerichtenTe vroeg gejuigd dus....
Gisteren toen we terug kwamen van vakantie 3 uur stil gestaan voor de Gotard tunnel.
Kopelling van onze Insi begon te roken en te stinken van 2km file te rijden.
Na vandaag bij onze Opel dealer te zijn langsgeweest, zou enkel eventueel na kijken als er een software updates is een oplossing kunnen zijn.
Niet dus wss
Heeft nog iemand last gehad van zijn koppeling?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichtengraag wanneer kunnen we eens afspreken?
Je hebt een PB.den borre
Int3x0r
Comment
-
groeten
koen
Dacht dat het bij de dealer gebeurt is en heb het direkt gemeld maar zij hadden er ook niet aan geweest met een doek ofzo.den borre
Int3x0r
Comment
Comment