Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
    Weet iemand waar de EGR klep zit bij de insignia ?
    Heeft iemand ooit de stekker al eens uitgetrokken van de EGR klep bij de insignia en wat gebeurde er toen met de wagen ?
    Morgen ga ik nog eens naar de garage.
    Werkt serieus op mijn zenuwen.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      Morgen ga ik nog eens naar de garage.
      Werkt serieus op mijn zenuwen.

Ben eens benieuwd wat ze gaan vertellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rpili1313 Bekijk Berichten
        Te vroeg gejuigd dus....

Gisteren toen we terug kwamen van vakantie 3 uur stil gestaan voor de Gotard tunnel.
        Kopelling van onze Insi begon te roken en te stinken van 2km file te rijden.

Na vandaag bij onze Opel dealer te zijn langsgeweest, zou enkel eventueel na kijken als er een software updates is een oplossing kunnen zijn.

Niet dus wss

Heeft nog iemand last gehad van zijn koppeling?
        Een koppeling die wat heeft liggen slepen verhelpen met een software update?
        Begrijp ik dit goed? Ik zou liever de koppelingsplaten eens willen zien/vervangen dan.

Comment

• koppeling is niet de sterkste kant van Opel ... mijne was door speling op het dubbel-massa vliegwiel serieus naar de knoppen ... alsook de drukgroep en het vliegwiel trouwens ... (3000 euro exclBTW, excl werkuren) ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Heeft die een kloppend geluid ?
            nee geen kloppend geluid. Je merkt ook niets tijdens het rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Een koppeling die wat heeft liggen slepen verhelpen met een software update?
              Begrijp ik dit goed? Ik zou liever de koppelingsplaten eens willen zien/vervangen dan.
              Je slaat de nagel op de kop.

Mijn eerste vraag is dan waarom die koppeling dat doen. Hun reactie is "dit is een zelfregelende unit meneer, hier kunnen we niets aan doen". Al hoe wel ik de reactie wel begrijp is de software update toch maar vreemd.

Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met het koppelvermogen bij het vertrekken in 1ste versnelling dat veel te laag is waardoor de koppeling bij file verkeer en dan nog eens de berg op begint af te zien.

Maar wat ken ik er van

Comment

• Vandaag telefoon gehad van de dealer ivm update voor de verwarming.Woensdag 15/6 mag de Insi drie kwartier aan de computer.Het zou gaan over een update ENKEL voor de verwarming, niets anders.Ben eens benieuwd naar het resultaat.

Comment

• nieuwe INSIGNIA

Nieuwe wage staat op 6/6 bij dealer, maar zal pas afgeleverd worden op 17/6.
                  Teveel werk in het werkhuis om de nieuwe wagens afleverbaar te maken, na kijken en oppoetsen,
                  Dus nog even geduld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk Berichten
                    Nieuwe wage staat op 6/6 bij dealer, maar zal pas afgeleverd worden op 17/6.
                    Teveel werk in het werkhuis om de nieuwe wagens afleverbaar te maken, na kijken en oppoetsen,
                    Dus nog even geduld.
                    wachten duurt lang maar het is het wachten meer dan waard
                    groeten van een zeer tevreden insignia sport tourer 1.6t rijder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BatensK Bekijk Berichten
                      Weet er iemand hier op het forum of de Nokia C3 gebruikt kan worden met de bluetooth telefoonverbinding op het Navi 800 Systeem in de Insignia onze beide Samungs (Star & Galaxy werken er niet op). Verder na de eerste 1000 km gereden te hebben met de Insignia het is gewoon een droomauto.
                      Mijn Samsung Galaxy S werkt perfect op de Navi 800...
                      Ik denk zoals PeterPan2840 ook dat je misschien met een slecht werkende bluetooth module in de wagen zit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                        Mijn Samsung Galaxy S werkt perfect op de Navi 800...
                        Ik denk zoals PeterPan2840 ook dat je misschien met een slecht werkende bluetooth module in de wagen zit
                        Het probleem is opgelost, blijkbaar zijn het beide Samsungs die niet werken, met Blackberry geen probleem dus het is een BB geworden.
                        Bedankt aan iedereen die op mijn topic heeft gereageerd.
                        De eerste 1000 km staan nu ook op de teller het is een droom van een wagen.

Comment

Je slaat de nagel op de kop.

Mijn eerste vraag is dan waarom die koppeling dat doen. Hun reactie is "dit is een zelfregelende unit meneer, hier kunnen we niets aan doen". Al hoe wel ik de reactie wel begrijp is de software update toch maar vreemd.

Persoonlijk denk ik dat het te maken heeft met het koppelvermogen bij het vertrekken in 1ste versnelling dat veel te laag is waardoor de koppeling bij file verkeer en dan nog eens de berg op begint af te zien.

Maar wat ken ik er van
                          Toch een uitleg die weinig vertrouwen opwekt. Ik zou eens een andere dealer raadplegen.

Comment

• Gisteren voor de tweede keer de wagen binnen met "Voertuig dringend service nodig"... Was weeral een bougie kapot...

Comment

Te vroeg gejuigd dus....

Gisteren toen we terug kwamen van vakantie 3 uur stil gestaan voor de Gotard tunnel.
                              Kopelling van onze Insi begon te roken en te stinken van 2km file te rijden.

Na vandaag bij onze Opel dealer te zijn langsgeweest, zou enkel eventueel na kijken als er een software updates is een oplossing kunnen zijn.

Niet dus wss

Heeft nog iemand last gehad van zijn koppeling?
                              heb jij een automaat.
                              wimoptiek.be op

Comment

• Afgelopen weekend 1150 km gedaan met een volle tank (naar france heen en terug)

Na herprogrammatie van de motor blijkt hij tot dusver niet meer alleen in toeren te gaan...oef!

Comment

• beschermkapje koplamp sproeiers

Na 1500 km mijn eerste defecten
                                  service wielophanging maar na herstart terug ok
                                  na tweede maal mijn hoge druk koplamp sproeiers te proberen is het linker kapje er afgevlogen
                                  Dus ga ik aan mijn garage ééns vragen wat ze gaan doen daar ik al heb gehoord dat je dit uit eigen zak zou moeten betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                    wachten duurt lang maar het is het wachten meer dan waard
                                    groeten van een zeer tevreden insignia sport tourer 1.6t rijder
                                    Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten
                                    na tweede maal mijn hoge druk koplamp sproeiers te proberen is het linker kapje er afgevlogen
                                    Dus ga ik aan mijn garage ééns vragen wat ze gaan doen daar ik al heb gehoord dat je dit uit eigen zak zou moeten betalen.
                                    Op een dag tijd
                                    Ik zou serieus van m'n oren maken als je op een auto met 1500 km zo'n productiefouten moest betalen. Succes ermee, enorm spijtig zo'n tekortkomingen op een nieuwe auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wittyrudy Bekijk Berichten

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
                                      Als ze zeggen dat ze het nog nooit hebben meegemaakt dat er eentje afvalt dan zit er iemand te liegen hé.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Het is toch onbegrijpelijk dat de verlies van het linkse kapje nog steeds niet opgelost is . Het probleem is reeds 2 jaar gekend bij Opel, toch wordt er niks aan gedaan ... raar

Comment

• betreft de damp die uit de auto kwam laatst, dit zou te maken hebben met de rutex die onder de auto gesporten wordt en waarvan een deel op de uitlaat is terecht gekomen.
                                          Tijdens de regeneratie is dit dan warm geworden en beginnen dampen volgens de garage.
                                          Vreemd want ik zou zeggen dat eerst de rutex gespoten wordt en dan de uitlaat wordt aangehangen.

Voor de koppeling, hier wordt verder onderzoek naar gedaan wat dit veroorzaakt zou hebben

Comment

Working...
                                          X