Oorspronkelijk geplaatst door alanus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb een 2009 en die deflectors nooit gehad op de mijne...1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenHeb jij de Beige of Zwarte lederen zetels ?
Bij mij zijn het de Beige.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk BerichtenIk heb dat ook maar dan in de achterste zetel.Vrees dat ze dat ni meer gaan vervangen omdat mijn garantie voorbij is
Was bij mij ook buiten de garantie. Welliswaar 1,5 maand, maar toch..
Gewoon proberen en vasthouden aan het feit dat dit niet mag gebeuren met leer..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenBij de 2009 modellen stonden die er standaard op.
Daarna hebben ze deze er af gehaald om ze er bij het eco model als ''minder verbruik gadget '' terug op te zetten.
Foefelaars zijn het.Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIk heb een 2009 en die deflectors nooit gehad op de mijne...Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenop de mijne (03/2009) staan ze wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tinus ISP Bekijk BerichtenIh heb de zwarte.. Zou dat de reden zijn???
Misschien worden daarom de beige (met zakje) niet meer gemaakt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenKoen,
Tijdens de eerste poetsbeurt vorig jaar had ik met een spuitbus voor het dashboard wat nevel op het GPS venster... het is nu ook helemaal mat en bevlekt, krijg het niet meer proper...
Is ook bij mij opgetreden na het grondig kuisen van het dasboard, waarschijnlijk ook het scherm geraakt met de spuitbus en afgekuisd, is nu wat mat en veel krassen te zien
met zonlicht .
Iemand ervaring om dit te demonteren en kan dit scherm afzonderlijk gekocht worden.
Zit de gps acher dit scherm of is het scherm enkel een scherm ?
groeten
Koen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koen68 Bekijk BerichtenIs ook bij mij opgetreden na het grondig kuisen van het dasboard, waarschijnlijk ook het scherm geraakt met de spuitbus en afgekuisd, is nu wat mat en veel krassen te zien
met zonlicht .
Iemand ervaring om dit te demonteren en kan dit scherm afzonderlijk gekocht worden.
Zit de gps acher dit scherm of is het scherm enkel een scherm ?
groeten
Koen
Zo veel werk kan dat niet zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHet is enkel een scherm.
het is wel enkel een scherm maar dat "schermke" kost wel zoveel als ne schone grote plasma
dik over de 1000 euro's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenHet is enkel een scherm.
benevel het eens met gewoon water en wrijf het droog met een zachte doek
via eBay (D) zijn er ook 3M-folies te koop voor elk type display
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen van plan om winterbanden te steken onder de insignia maar mijn vraag is als je een andere velg koopt of je dan alleen na de steekwijze moet kijken of nog iets anders?
Bij de insignia is dit 5*120
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenBen van plan om winterbanden te steken onder de insignia maar mijn vraag is als je een andere velg koopt of je dan alleen na de steekwijze moet kijken of nog iets anders?
Bij de insignia is dit 5*120
Comment
-
-
hoofdsteunen
Insignia drivers,
Ik moest vanavond een aantal OSB-platen gaan halen. Ik ben hierdoor tot de constatatie gekomen dat je de hoofdsteunen van de voorste stoelen niet meer kan verwijderen. Ook opgezocht in de handleiding, maar hierover niets gevonden.
Klopt dit?
Fijn weekend iedereen.
Comment
-
Opel vermeldt dat de voorste hoofdsteunen actief zijn. Dat kan een mogelijke reden zijn. Er lopen immers draadjes doorheen de steunen. Als je wat googlet op internet vind je vast wel hier en daar de wijze raad om er NIET aan te beginnen.
Wat je onder actief moet verstaan vertelt het plaatje niet. Misschien even actief als hun Flexride die niet langer werkt ...Last edited by Marc_Truien; 17/09/2011, 13:17.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk BerichtenOpel vermeldt dat de voorste hoofdsteunen actief zijn. Dat kan een mogelijke reden zijn. Er lopen immers draadjes doorheen de steunen. Als je wat googlet op internet vind je vast wel hier en daar de wijze raad om er NIET aan te beginnen.
Wat je onder actief moet verstaan vertelt het plaatje niet. Misschien even actief als hun Flexride die niet langer werkt ...
Actieve hoofdsteunen zijn bedoeld om bij een aanrijding "open" te gaan zodat ze ondersteuning geven aan het hoofd tegen een wiplash .
Er zit een mechanisme in zoals bij een airbag ,zodra de gordelspanners in de zetels afgaan worden de hoofdsteunen ook aangestuurd door een soort "bommetje" .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenWinterbanden bij Opel zelf zijn blijkbaar een pak duurder geworden !!!!
En zijn er nog wel leverbaar ??
Bij ons (Bmw) ni meer
Comment
Comment