Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Deze ochtend de krant gaan halen. Bij het terug instappen volgende melding op het display : "bandenlocaties onbekend".
Uitgestapt en even gekeken, gelukkig stonden de 4 wielen er nog onder. Na het starten van de motor gaf ie braaf de bandenspanning weer.
Bijna 10 maand in bezit, 33.000 km op de teller, gemiddeld verbruik onder de 6 liter...
Kortom : een heerlijke wagen om mee te rijden.
Iemand interesse in een paar originele dakdragers van een tourer ?
Eventueel met afsluitbare Thule fietsdrager (nooit gebruikt).
Prijs voor beide 135 euro, prijs voor de dragers alleen 100 euro.
Voor diegenen met infinity sound problemen, opel heeft beslist de versterkers die het probleem met geluidsschommelingen geven (allemaal wss ) te vervangen, effe mail naar opel.customercare@be.gm.com sturen met gegevens van uw auto, een uur later had ik reactie dat ik bij mijn dealer binnen mag om de versterker te laten vervangen, ze gingen de garage op de hoogte stellen...
Heb wel een astra sportstourer van 2011 maar zal voor den insignia ook wel zijn hé...
Voor diegenen met infinity sound problemen, opel heeft beslist de versterkers die het probleem met geluidsschommelingen geven (allemaal wss ) te vervangen, effe mail naar opel.customercare@be.gm.com sturen met gegevens van uw auto, een uur later had ik reactie dat ik bij mijn dealer binnen mag om de versterker te laten vervangen, ze gingen de garage op de hoogte stellen...
Heb wel een astra sportstourer van 2011 maar zal voor den insignia ook wel zijn hé...
Ik heb op 13/05 een "ticket" bij opel geopend re Inifinity.(het probleem aan dealer gemeld in februarin enkele weken na aflevering wagen). Op 15/07 (na veeel mails over en 't weer) van mijn Opel dealer bevestiging gekregen dat het onderdeel (nieuwe versterker) in bestelling staat. Op 30/08 ging men mij meer info sturen ivm de status van de bestelling...op 16/09 nog eens gepolst, VANDAAG nog altijd geen antwoord daarop ontvangen. 'k zal nog maar es proberen zeker?
Pol.
Heb interesse in je aanbod..
Eventueel enkele foto's van je dakdragers en fietsdrager??
alvast bedankt..
Comment