Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• is er hier op het forum toevallig iemand die deze eigenaar van deze insignia kent?
    zou graag een email adres of tel nr hebben van deze persoon omdat ik hem graag wat vragen zou willen stellen over zijn insignia.

hoop dat iemand hier op het forum mij verder kan helpen.

mvg eugene
    info@gm-tuningparts.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door edition 2000 Bekijk Berichten
      is er hier op het forum toevallig iemand die deze eigenaar van deze insignia kent?
      zou graag een email adres of tel nr hebben van deze persoon omdat ik hem graag wat vragen zou willen stellen over zijn insignia.

hoop dat iemand hier op het forum mij verder kan helpen.

mvg eugene
      info@gm-tuningparts.nl
      Lijkt me geen bekende te zijn op het forum zelf.
      Maar Baarsje had zo één, alleen de velgen waren niet dezelfde maar die zijn snel veranderd hé
      Lijkt me precies op een meeting van een opel club of zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Maar Baarsje had zo één, alleen de velgen waren niet dezelfde maar die zijn snel veranderd hé
        Was eerst aan het twijfelen of het hem zou zijn maar lijkt me toch niet;
        Tenzij de nieuwe eigenaar buiten de andere velgen een verlagingkit gestoken heeft, OPC line exterieur en - interieur nageplaatst heeft.
        De rest is identiek.
        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

http://www.fabrieksbanden.nl
        http://www.originelevelgen.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
          Was eerst aan het twijfelen of het hem zou zijn maar lijkt me toch niet;
          Tenzij de nieuwe eigenaar buiten de andere velgen een verlagingkit gestoken heeft, OPC line exterieur en - interieur nageplaatst heeft.
          De rest is identiek.
          Is inderdaad Uw ex-wagen niet.
          ST is zo aangekocht, en heeft H&R schroefkit, irmscher grill, OPC uitlaten en 20" velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
            Die had ge wel aan mij mogen geven.
            ja knight rider.

je gaat er geen plezier aan beleefd hebben hoor.
            trouwens uit pure nieuwsgierigheid,heb ik vandaag even naar de persoon gebelt wie ik hem gegeven had.
            zelfde problemen blijven,en hij heeft die full omnium maar ergens een deftige voorrang van rechts genomen.
            en alles was per direct opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bacibooze Bekijk Berichten
              ja knight rider.

je gaat er geen plezier aan beleefd hebben hoor.
              trouwens uit pure nieuwsgierigheid,heb ik vandaag even naar de persoon gebelt wie ik hem gegeven had.
              zelfde problemen blijven,en hij heeft die full omnium maar ergens een deftige voorrang van rechts genomen.
              en alles was per direct opgelost.
              Zou wel in orde gekomen zijn zunne.
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

inderdaad denk dat dit was in meerhout een meeting van opel team unlimited was een goede meeting maar werdt ziek ben toen vroegtijdig moeten afbollen, maar deze auto is een zeer mooie auto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                  In Maart of April hebben ze bij mij een update geinstalleerd voor de verwarming.
                  Nu het terug wat kouder begint te worden moet ik zeggen dat ik geen verbetering gawaar word.
                  Gisteren van Schilde naar Deurne gereden en thv de Makro was hij op 90° temp en bleef het in de wagen ijskoud.
                  Temp op automatisch 23° en hij blaast niet eens warme lucht.

Iemand na de update een beter resultaat?
                  Hoi Koen,
                  Bij mij net hetzelfde vanaf je hem manueel neemt is je intereur in no time warm. Update heeft dus niets uitgehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                    Hoi Koen,
                    Bij mij net hetzelfde vanaf je hem manueel neemt is je intereur in no time warm. Update heeft dus niets uitgehaald.
                    Wim, bedankt... tijdens de zomermaanden heeft de klantendienst wel 10 keer gebeld met de vraag hoe het was met de verwarming...
                    Heb jij er al iets van gemeld bij GMAN?

De mijne moet morgen NOG maar eens binnen voor schokken bij lage snelheid.
                    Nu gaan ze mijn injectors vervangen... maar ik geloof er weinig van...

Mijn vertrouwen in OPEL is momenteel beneden alle peil.
                    Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                    Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                    Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                    Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                    Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

Wim, bedankt... tijdens de zomermaanden heeft de klantendienst wel 10 keer gebeld met de vraag hoe het was met de verwarming...

Ik vind de Insignia een pracht van een wagen maar dit is een van de redenen waarom ik geen opel gekocht heb.
                      In de familie bolt er ook een en deze staat meer in de garage van opel dan in zijn eigen garage.
                      Wagen is van maart 2011.

Koenkel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                        Hoi Koen,
                        ben al blij dat ik geen update heb gehad, mijne op 22 en blaast na enkele minuten wel warme lucht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                          ben al blij dat ik geen update heb gehad, mijne op 22 en blaast na enkele minuten wel warme lucht
                          Bij mijne is het koude lucht tot en met 23 graden, warme lucht vanaf 24 graden... Om het op de achterbank warm te krijgen moet ik zelfs op 25 graden instellen.
                          Dit wel alleen in manuele stand. De automatische stand werkt gewoon helemaal niet.
                          Maar ik heb dit al altijd gehad, dus niet pas na een bepaalde update.

De garages blijven beweren dat ik de eerste/enige ben met dit probleem...

Comment

Mij hebben ze nooit gebeld...meestergast zei me dat ik het pas kon testen bij temperaturen onder de 10°C.
                            Voor de rest heb ik geen klachten....roetfilter heeft eens alarm gegeven; maar dit probleem heeft zichzelf tijdens een wat langere rit opgelost.

Comment

Heb dit probleem van schokken in lage toeren ook maar enkel als hij koud is, is dan ook niet echt dramatisch, geeft gewoon geen betrouwbaar gevoel. Op de garage hebben ze het zogezegd verholpen door de software aan te passen maar ik voel niet veel verschil.

Comment

Het schokken is er gekomen na een update die in maart uitgekomen is.
                                De oplossingen zijn hier door Stevie en mij al uitvoerig besproken.
                                Dat de klantendienst je belt voor je verwarming zal niet veel uitmaken als ze er hogerop niet van weten.
                                Zoals eerder al gezegd weet ik van het hoofd technische dienst van Opel Belgie dat de beloofde updates (klantendienst) van speedlock enzo er niet komen en dat ze nooit die intentie hebben gehad. Dat ze geen weet hebben over een slecht werkende verwarming bij bepaalde wagens omdat de klantendienst het niet doorgeeft.
                                Op de KD kijken ze in de database. Als ze zien staan update motor of verwarming gaan ze er van uit dat dit een update voor jouw klacht zal zijn en daarmee is de kous af.
                                Die van de KD weten niet wat een alternator is maar ze moeten ons wel helpen.
                                Het beste is dat de garage de problemen rechtstreeks doorgeeft en niet aan poppemieke van de KD.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zelfde probleem hier.

Update van verwarming heeft zoals te verwachten viel niks opgelost. In de automatische stand werken de aanjagers nauwelijks. Op een wagen van rond de 35.000 euro moet je overschakelen op manuele bediening om het warm te krijgen...

De Flexride werkt ook voor geen meter meer, maar dat ligt aan mij !
                                  Uitleg van de service manager: Ik rijd te traag en daardoor heeft de vering (?????) zich aangepast naar Touring mode wanneer ik in "Normal" sta. Ze hebben zelfs klanten die altijd rap rijden en hier heeft de vering zich automatisch aangepast naar de harde "Sport" stand. Jaja, zo ken ik er nog een paar.

Dit is de eerste relatief dure wagen die ik nieuw koop. Ik dacht deze zo'n 10 jaar te houden. Niet dus ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                                    Bij mijne is het koude lucht tot en met 23 graden, warme lucht vanaf 24 graden... Om het op de achterbank warm te krijgen moet ik zelfs op 25 graden instellen.
                                    Dit wel alleen in manuele stand. De automatische stand werkt gewoon helemaal niet.
                                    Maar ik heb dit al altijd gehad, dus niet pas na een bepaalde update.

De garages blijven beweren dat ik de eerste/enige ben met dit probleem...
                                    Zever in pakskes. Mijn wagen is daar al een jaar voor in "behandeling", nog steeds zonder resultaat. Het volledige kachelhuis al vervangen etc. Ze willen maar niet aannemen dat het hier waarschijnlijk over een softwarefout gaat betreft het aansturen van de verwarming want de airco werkt perfect en die gebruikt nochtans dezelfde kanalen.Vorig jaar oktober heb ik lachend gevraagd of het probleem voor de volgende winter opgelost zou zijn ......, nee dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyGazet Bekijk Berichten
                                      Zever in pakskes. Mijn wagen is daar al een jaar voor in "behandeling", nog steeds zonder resultaat. Het volledige kachelhuis al vervangen etc. Ze willen maar niet aannemen dat het hier waarschijnlijk over een softwarefout gaat betreft het aansturen van de verwarming want de airco werkt perfect en die gebruikt nochtans dezelfde kanalen.Vorig jaar oktober heb ik lachend gevraagd of het probleem voor de volgende winter opgelost zou zijn ......, nee dus.

blijkbaar ben ik niet de enige met een hoop klachten over dit model,kortom wagen ...
                                      je moet er 2 kopen één om mee te rijden en één voor de garage,kd zou men beter kad noemen.
                                      klanten afwimpeldienst ,en in de gman garage mechelen,weten ze amper dat ze opels verkopen.
                                      maar dit is normaal,ket oude huis joosens heeft een stevige reputatie te dragen.

Comment

• Bouwjaar 2009 en modeljaar 2010 is regelrechte miserie omdat die auto's allemaal met noodsoftware van den band zijn gelopen..
                                        Updates halen niks uit, integendeel soms.
                                        Op dit moment zijn de Insignia's wél OK.

Comment

Bouwjaar 2009 en modeljaar 2010 is regelrechte miserie omdat die auto's allemaal met noodsoftware van den band zijn gelopen..
                                          Updates halen niks uit, integendeel soms.
                                          Op dit moment zijn de Insignia's wél OK.
                                          Hey Pol, regelrechte miserie zou ik bouwjaar 2010 toch niet noemen hoor. Buiten dat euvel met de automatische stand van de verwarming heeft onze " 2010" toch nog niks gehad. Die roetfilter ligt gewoon aan de dagelijkse korte afstand-ritjes door Mortsel...meer kruipen dan rijden
                                          Ik denk dat het vooral de wagens zijn met automatische versnellingsbak die kuren vertonen.
                                          Voor de rest geeft hij ons nog elke dag heel wat rijplezier. De zetels bijvoorbeeld zijn onovertroffen.
                                          Flexride hebben we niet....en missen we eigenlijk niet; de standaardvering is een prima compromis in de meeste omstandigheden.

Comment

Working...
                                          X