Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door doornob Bekijk Berichten
    Trekhaak was niet goed aangesloten en werkt nu perfect, ook stoelverwarming beide kanten vervangen en de billetjes worden binnen een paar minuten heel warm. Optie voor trekhaak is helaas niet beschikbaar in het menu, ga er maar mee leren leven. Komt wel goed met deze mooie car

Merk je een verschil van de zetelverwarming tegenover de vorige keer ?
    Is de warmte doenbaar of ?

Comment

• Hallo allemaal.

Ik ben sinds 2009 naar volle tevredenheid in het bezit van een insignia 1.6T cosmo. Nu ben ik gisteren wezen kijken naar een nieuwe insignia model 2012. Nu zegt de dealer dat de 1.6T geen zichtbare uitlaten meer heeft. Dit zal geen dealbreaker zijn maar vond het toch wel mooi staan eigenlijk. Weet iemand of dit inderdaad zo is met de 2012 modellen.

Groeten,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
        Hallo allemaal.

Ik ben sinds 2009 naar volle tevredenheid in het bezit van een insignia 1.6T cosmo. Nu ben ik gisteren wezen kijken naar een nieuwe insignia model 2012. Nu zegt de dealer dat de 1.6T geen zichtbare uitlaten meer heeft. Dit zal geen dealbreaker zijn maar vond het toch wel mooi staan eigenlijk. Weet iemand of dit inderdaad zo is met de 2012 modellen.

Groeten,
        Mijn neef heeft sinds december een sportstourer 1.6 turbo (Cosmo) en deze heeft ook géén zichtbare uitlaten, terwijl de mijne dat wel heeft.
        Denk dus wat de dealer zegt wel klopt en dat dit alleen nog aan de 2.0 turbo en 2.8 V6 voorbehouden is.
        Last edited by ; 15/01/2012, 13:49. Reden: N.B. Ook een Cosmo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
          Merk je een verschil van de zetelverwarming tegenover de vorige keer ?
          Is de warmte doenbaar of ?
          De dealer bevestigde dat de 'nieuwste' matjes zijn geplaatst. Stoelverwarming werkt veel sneller en wordt inderdaad veel warmer dan de vorige matjes. De stoelverwarming aan de passagiers zijde wordt wel langzamer warm, maar uiteindelijk ook goed warm. Ik vermoed dus dat alleen de nieuwste matjes in de bestuurders stoel zijn vervangen, maar dit vind ik niet erg en ben er tevreden mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
            Hallo allemaal.

Groeten,
            is nog enkel mogelijk wanneer je er een OPC-Line kit bij besteld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door doornob Bekijk Berichten
              De dealer bevestigde dat de 'nieuwste' matjes zijn geplaatst. Stoelverwarming werkt veel sneller en wordt inderdaad veel warmer dan de vorige matjes. De stoelverwarming aan de passagiers zijde wordt wel langzamer warm, maar uiteindelijk ook goed warm. Ik vermoed dus dat alleen de nieuwste matjes in de bestuurders stoel zijn vervangen, maar dit vind ik niet erg en ben er tevreden mee

Van welk jaar is jou insignia ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                Van welk jaar is jou insignia ?
                Mijn insignia is uit juni 2010!

Comment

• Hallo,
                  Ik ben momenteel mijn Insignia ST aan het samenstellen en vroeg me af of iemand kon zeggen wat juist de inhoud is het flex organiser pack?
                  Ik krijg tegenstellende antwoorden van de dealer, mensen op het salon,..

merci

Dorine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vosdor Bekijk Berichten
                    Hallo,
                    Ik ben momenteel mijn Insignia ST aan het samenstellen en vroeg me af of iemand kon zeggen wat juist de inhoud is het flex organiser pack?

merci

Dorine
                    Flex organiser pack is de zij-rails in het koffer, een scheidingsnet, een klein opbergnetje en 4 bevestigingselementen om deze netten te bevestigen.

Ik heb deze optie genomen, maar heb hier eigenlijk spijt van. Nog nooit de netten gebruikt. Ik had het budget beter in iets anders gestoken.

Comment

Hallo,

merci

Dorine
                      Staat dit niet in de prijslijst ?
                      Daar staan normaal alle opties in vermeld met uitleg wat het juist inhoudt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                        Staat dit niet in de prijslijst ?
                        Daar staan normaal alle opties in vermeld met uitleg wat het juist inhoudt.
                        Neen, daar staat niet bij wat juist de inhoud is. Ik ga er nu vanuit gaan dat er toch al iets van net bijgevoegd is zoals hierboven aangegeven.

Comment

Neen, daar staat niet bij wat juist de inhoud is. Ik ga er nu vanuit gaan dat er toch al iets van net bijgevoegd is zoals hierboven aangegeven.
                          vosdor,
                          Ik moet mij corrigeren. Blijkbaar is flex organizer pack enkel de voorbereiding, dus de rails.
                          De netten heb ik van de garage gekregen omdat er vanuit ons bedrijf in die tijd veel lease-insignia's daar besteld zijn.

De scheidingswand (17 07 969) heb ik nooit gebruikt. De zijwand (17 07 886) staat er wel van het begin in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Smb Bekijk Berichten
                            vosdor,
                            Ik moet mij corrigeren. Blijkbaar is flex organizer pack enkel de voorbereiding, dus de rails.
                            De netten heb ik van de garage gekregen omdat er vanuit ons bedrijf in die tijd veel lease-insignia's daar besteld zijn.

De scheidingswand (17 07 969) heb ik nooit gebruikt. De zijwand (17 07 886) staat er wel van het begin in.
                            Mmh, toch maar net laten bijzetten dan, het budget moet op :-)
                            Bedankt
                            Last edited by ; 17/01/2012, 20:05.

Comment

• En als je die Flex Organizer niet af fabriek bestelt hebt kan je hem nadien niet meer krijgen! Want die twee rails in de zijpanelen zetten met 4 schroefjes, dát behoort niet tot de mogelijkheden blijkbaar. Indien iemand dit tóch later laten doen heeft, dan hoor ik het graag.
                              Last edited by Marc_Truien; 19/01/2012, 11:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc_Truien Bekijk Berichten
                                En als je die Flex Organizer niet af fabriek bestelt hebt kan je hem nadien niet meer krijgen! Want die twee rails in de zijpanelen zetten met 4 schroefjes, dát behoort niet tot de mogelijkheden blijkbaar. Indien iemand dit tóch later laten doen heeft, dan hoor ik het graag.

Dit kan wel nadien noch geplaatst worden.
                                Ze hebben er mij toch een prijs voor gegeven want ze hadden het al gedaan.
                                Het stond zelfs in de winterfolder als aanbieding hebben ze mij gezegd.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ben ook momenteel mijn Insignia ST aan het samenstellen en kom uit op volgende configuratie:

2012 - OPEL Insignia Sports Tourer Sport ecoFlex Start/Stop 160pk

Nieuwe motor (2012) zou slechts 119gr. CO² uitstoten, wat het interessant maakt als lease en (belangrijker in mijn ogen) een meer evenwichtige sprijding van het vermogen hebben.

Gekozen voor volgende opties:
                                  • Carbon Flash black (metaalkleur)
                                  • Lederen bekleding Siena (zwart geperforeerd, met sportzetels & verwarmde voorzetels)
                                  • Infinity Sound System (icm SD900/CD400)
                                  • Seat Comfort Pack 2
                                  • Zonneschermen achterste zijruiten
                                  • 20duim Lichtmetalen velgen 8,5J x 20 (5 dubbele spaken)
                                  • Ruimtebesparend reservewiel 17duim
                                  • Elektrisch panoramadak
                                  • Elektrisch inklapbare en automatisch dimmende buitenspiegels
                                  • Platinum Pack (bevat metaalkleur, park pilot (UD5), radio NAVI SD900(PH3G), Bluetooth (UPH),lederen interieur, Sight & Light Pack (TSQ) en Xenon lampen (T4F))
                                  • Wettelijke kit
                                  • DAB
                                  Wat denken jullie hiervan? Moet mijn keuze eind januari doorgeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DMS Bekijk Berichten
                                    Ben ook momenteel mijn Insignia ST aan het samenstellen en kom uit op volgende configuratie:

Nieuwe motor (2012) zou slechts 119gr. CO² uitstoten, wat het interessant maakt als lease en (belangrijker in mijn ogen) een meer evenwichtige sprijding van het vermogen hebben.

• Lederen bekleding Siena (zwart geperforeerd, met sportzetels & verwarmde voorzetels)
                                    • Seat Comfort Pack 2
                                    • Elektrisch panoramadak
                                    • Platinum Pack (bevat metaalkleur, park pilot (UD5), radio NAVI SD900(PH3G), Bluetooth (UPH),lederen interieur, Sight & Light Pack (TSQ) en Xenon lampen (T4F))
                                    • Wettelijke kit
                                    • DAB

Mooie configuratie !
                                    Ik zou het geheel nog afmaken met een OPC-line kit...

Comment

• Ik vond het stuur van het OPC interior pack wel zeer goed in de hand liggen. Maar dan wordt je dakhemel ook zwart en zal er geen spatje kleur in het interieur te ontdekken zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                        Dit kan wel nadien noch geplaatst worden.
                                        Ze hebben er mij toch een prijs voor gegeven want ze hadden het al gedaan.
                                        Het stond zelfs in de winterfolder als aanbieding hebben ze mij gezegd.
                                        Toen ik het begin 2011 vroeg kon het niet volgens de magazijnier van Buga ... Ik zal nog eens informeren ... Thx!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DMS Bekijk Berichten
                                          Ben ook momenteel mijn Insignia ST aan het samenstellen en kom uit op volgende configuratie:

• Seat Comfort Pack 2
                                          • Elektrisch panoramadak
                                          • Wettelijke kit
                                          • DAB

Man ,man, wat doét het er in godsnaam toe wat anderen hiervan vinden? Maak toch uw eigen (weloverwogen hoop ik) keuze, deel ze desnoods mee, maar vraag toch niet wat men er van denkt? Wat als iemand uw config helemaal anders voor u samenstelt, wat heb je daar dan aan? Of verwacht u dat men in idolate bewondering naar deze config kijkt? Het is er een van de duizenden, en vrij gewoon, dus..
                                          En "speitich" dat een triviaal woord als sprijding zo fout geschreven wordt. Dat is geen tikfout meer... Ha hoor ik nu iedereen lachen met het woord speitich? Hoe kan je dàt nu verkeerd schrijven??? Dacht ik van spreiding ook... ach ja..

Comment

Working...
                                          X