Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog altijd kommer en kwel bij de insignia's. Toch sterk dat Opel de kwaliteit daar niet omhoog krikt. Kunnen ze niet of willen ze niet ?

Comment

• geluid bij het ontkoppelen

Yep
      Ik bemerk sedert eergisteren dat ik een "piep" hoor tijdens het indrukken van mijn ontkoppelingspedaal.
      Heeft daar nog iemand problemen mee, of iets over meer gehoord?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door netebuk Bekijk Berichten
        Yep
        Ik bemerk sedert eergisteren dat ik een "piep" hoor tijdens het indrukken van mijn ontkoppelingspedaal.
        heb ik ook sinds kort,
        ne piep of ne kraak,
        volgens mij een motorophangingspunt of iets dergelijks dat speling heeft
        want vanaf 4e versnelling is het al merkelijk minder
        ik zal nog eens langs de dealer moeten gaan...
        Insignia 5D Sport 130pk
        Cooper D
        KTM 250 EXC-F
        KTM 200 EXC

Comment

Yep

Komt mij bekent voor in de oren
          Want ik heb dit ook...

Als je gewoon gas geeft in eerste en dan terug los en terug gas en terug gas dan hoor je het ook telkens je u gas los laat dit is ook in tweede en derde... Als je de koppeling indrukt en los laat heb ik het ook want eerst dacht ik dat het aan de koppeling lag maar dit is niet het geval want als je gas geeft en terug los ist ook...

Het geluid komt ongeveer ergens aan de passagiersstoel en het handschoenenkastje...

Comment

• vandaag een insignia opc gezien ,
            verdorie wa een dikke bak

Comment

• ik zie die elke dag , en vandaag bovenop de takelwagen, richting de garage, want de achterremmen staan geblokkeerd ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
                ik zie die elke dag , en vandaag bovenop de takelwagen, richting de garage, want de achterremmen staan geblokkeerd ...
                Vastgevrozen?
                Mijne onlangs gechipt. Damn wat koppel heeft hem nu. 565Nm. Echt zo veel beter.
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Neen, niet vastgevroren, geblokkeerd, elektronisch mechanisme wordt nog wel geactiveerd maar ze komen niet volledig los ...
                  Mooi koppel wel, ik heb een tijdje geleden ook met een gechipte gereden, en het verschil in het middengebied is fenomenaal . Ik riskeer het alleen niet met de koppeling, dat is na vervanging niet meer zoals het geweest is . Waar heb je hem laten chippen ?

Bruno

Comment

• Nog 8 dagen en heb men nieuwe insignia biturbo 195pk
                    ben benieuwd.
                    Iemand goede ervaringen met chiptuning,ben van plan dit ook te laten doen +35pk of zoiets zou mooi zijn :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk Berichten
                      Neen, niet vastgevroren, geblokkeerd, elektronisch mechanisme wordt nog wel geactiveerd maar ze komen niet volledig los ...
                      Mooi koppel wel, ik heb een tijdje geleden ook met een gechipte gereden, en het verschil in het middengebied is fenomenaal . Ik riskeer het alleen niet met de koppeling, dat is na vervanging niet meer zoals het geweest is . Waar heb je hem laten chippen ?

Bruno
                      Is inderdaad fenomenaal.
                      Koppeling wordt onder garantie vervangen Ga er wel een betere ineens insteken.

Ben langs geweest bij BR-Performance. Top service daar.
                      Opel Insignia OPC
                      BMW X5 3.0i
                      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                        Is inderdaad fenomenaal.
                        Koppeling wordt onder garantie vervangen Ga er wel een betere ineens insteken.

Ben langs geweest bij BR-Performance. Top service daar.
                        Ahum, is dat niet bij de vraagsteller ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
                          Komt mij bekent voor in de oren
                          Want ik heb dit ook...

Als je gewoon gas geeft in eerste en dan terug los en terug gas en terug gas dan hoor je het ook telkens je u gas los laat dit is ook in tweede en derde... Als je de koppeling indrukt en los laat heb ik het ook want eerst dacht ik dat het aan de koppeling lag maar dit is niet het geval want als je gas geeft en terug los ist ook...

Het geluid komt ongeveer ergens aan de passagiersstoel en het handschoenenkastje...

exact hetzelfde!
                          Insignia 5D Sport 130pk
                          Cooper D
                          KTM 250 EXC-F
                          KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                            Ahum, is dat niet bij de vraagsteller ??
                            Van de koppeling?
                            Opel Insignia OPC
                            BMW X5 3.0i
                            Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                              Van de koppeling?
                              Inderdaad BR-Performance is van hem dacht ik

Comment

• nee is niet van hem
                                Forumnaam is BrunoL van BRP
                                Opel Insignia OPC
                                BMW X5 3.0i
                                Caterham Super 7

Comment

Yep
                                  ik heb dat ook al 2jaar en gaat ni weg.In de garage spuiten ze wa olie erop en ze zijn der vanaf.Doen geen moeite om daar eens deftig na te kijken.is heel iriterent da gekraak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pnoo Bekijk Berichten
                                    ik heb dat ook al 2jaar en gaat ni weg.In de garage spuiten ze wa olie erop en ze zijn der vanaf.Doen geen moeite om daar eens deftig na te kijken.is heel iriterent da gekraak

Ik ben vandaag er mee na de garage geweest en daar hebben ze er eens naar gezien Het probleem kwam bij mij van de luchtfilter die wat los zat en daar hebben ze ook een beetje vet aangedaan aan de rubber dat de luchtfilter vasthoud...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                      Inderdaad BR-Performance is van hem dacht ik
                                      Neen,
                                      Ik heb een winkel in autotoebehoren ;-)
                                      Bruno

Comment

• Mijn Insignia staat te koop, en zeker niet omdat ik ontevreden was!!
                                        Sinds oktober tot nu heb ik nog geen 1000km gedaan,door aankoop van de camionet.

Voor mensen met interesse :

Comment

• Mijn Insignia wordt binnen 2 weken 3 jaar en nog steeds heel tevreden ervan.

Alleen vrijdag pech gehad dat mijn koplampsproeiers open gingen tijdens het vriesweer. Bijgevolg ben ik nu het linkse afdekplaatje kwijt van de sproeiers.

Heeft er iemand een idee hoeveel het kost om dat te bestellen en te laten plaatsen?
                                          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Working...
                                          X