Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk Berichten
    Hallo

Ik ben van plan volgende te bestellen:

Insignia Sports Tourer Cosmo Biturbo 195pk automaat
    ....
    Ik zou nog even wachten met bestellen. Binnenkort komen extra opties beschikbaar op de Insignia ivm radar (waarschijnlijk autom. afstand houden o.a.), en ook een SuperSport onderstel met HiPerStrut (van de OPC).

Bron: http://www.opel.be/nl/News/general/I...twinturbo.aspx
    Last edited by ; 21/02/2012, 15:57. Reden: bronvermelding

Comment

• De radar waarvan sprake in het artikel is in feite de adaptive cruise control die sowieso op mijn lijstje staat .

De AWD met hyperstrut is voor mij niet echt een noodzaak.
      De combinatie automaat/AWD geeft een toch wat te hoge CO2 waarde (174 i.p.v. 158 ).
      Last edited by hoebrecy; 22/02/2012, 08:20.

Comment

• Laat alstublieft de Infinity optie NIET in je wagen instaleren. Het is zen geld totaal niet waard! Ik heb het in Mijn Astra Sports Tourer zitten. Op het Astra J topic kunt ge héél mijn verhaal er over lezen. Ik heb nu een PROTOTYPE versterker gemonteerd gekregen. De volumeschommelingen zijn nu effectief voor 100% weg, maar nu zit er weer niks van bass in. Maar ook echt niks! Het geluid klinkt super schel zodat het pijn doet aan je oren. Als je de bass in het menu hoger draait, dan krijg je enkel meer bass in de deur en dashboard speakers. Als je de bass dan weer te hoog draait dan klappen die speakers door. De woofer speelt nu maar bepaalde basstonen af. Bewaar het extra geld dat je aan het ISS zou geven en investeer het in véél leuker dingen, en desnoods laat je een aftermarket installatie plaatsen die vééééééééééle malen beter is en die waarschijnlijk nog véél goedkoper is.
        Ik heb dus een prototype versterker gemonteerd gekregen, deze is nog niet voorzien van een serienummer en dus ook nog niet te bestellen via de dealer. Ze vervangen dus je Infinity versterker door een ven slechte Infinity versterker. Opel weet dus dat het systeem niet naar behoren speelt zijn en toch blijven zij deze optie verkopen! Ik vind dit dus ook pure oplichting!

Zoals je op de foto ziet, staat er ook op men versterker dat hij niet voor de productie is:

En hier hoor je hem spelen. Hoor maar hoe lekker schel. Bass staat op +8 midden 0 treble -2. De letter "S" gaat door merg en been
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebrecy Bekijk Berichten
          Hallo

Ik ben van plan volgende te bestellen:

Insignia Sports Tourer Cosmo Biturbo 195pk automaat
          - Platinum Pack
          - Upgrade platinum pack Indian Night geperforeerd (met ventilatie)
          - Sport Edition Pack 1 (5-spaaks 19-duims velgen)
          - Bestuurderszetel achtvoudig elektrisch
          - Opel Eye Camera
          - Adaptive Cruise Control
          - Quickheat
          - Flexride
          - Infinity Sound System
          - Zijairbags achteraan
          - Bandenspanningscontrole
          - Zonneschermen achterste zijruiten
          - Panoramisch open dak

Als kleur zou ik kiezen tussen Dark Mahagony of Luxor (wel een voorkeur voor Luxor).

Zijn er opties waarvan jullie vinden dat ze echt niet nodig zijn ?
          Of misschien juist wel ?
          Zijn de "problemen" met de flexride ondertussen opgelost ?

Oh ja, blijkbaar is vandaf dit jaar ook de optie vrijgegeven dat panoramisch dak samengaat met de donkere dakbekleding .
          Heb de Inifinty al 2 keer genomen en nog nooit last gehad.
          Speelt zoveel beter dan de 'gewone' en zo'n spel in m"n koffer is ook niet echt praktisch.

Ik zou echt de AWD nemen als ik van u was. De FWD slipt zo door als het een beetje vochtig is. Mijne vorige (2.8 )gingen de banden langer mee (incl Norschleife) dan vele anderen die bij ons in de garage komen.
          Opel Insignia OPC
          BMW X5 3.0i
          Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
            Heb de Inifinty al 2 keer genomen en nog nooit last gehad.
            Speelt zoveel beter dan de 'gewone' en zo'n spel in m"n koffer is ook niet echt praktisch.

Ik zou echt de AWD nemen als ik van u was. De FWD slipt zo door als het een beetje vochtig is. Mijne vorige (2.8 )gingen de banden langer mee (incl Norschleife) dan vele anderen die bij ons in de garage komen.
            En waarom zou dat onpraktisch moeten zijn ? Ik heb er totaal geen last van. Dat is maar 8 cm hoog, mag daar alles opzetten wat je wil, 2 fiches uittrekken en je neemt die er zo uit...
            Ik vind die net wél praktisch en nog eens 400 euro goedkoper...
            En je neemt die zo mee naar je volgende wagen, nooit nog een Infinity of iets dergelijks nodig...

Comment

• [quote=WhN;4842131]Heb de Inifinty al 2 keer genomen en nog nooit last gehad.

Ik heb er ook geen enkel probleem mee gehad, speelt gewoon schitterend.
              En zo een spel in de koffer zoals bij Pol vind ik niet mooi en onpraktisch.
              15 jaar geleden plaatste ik dit ook altijd maar nu zijn er toch mogelijkheden genoeg.
              Als je natuurlijk de koffer enkel gebruikt om boodschappen in te zetten kan je het overwegen.
              En als ik een probleem heb met iets dan blijf ik naar de garage gaan tot het in orde is.
              Wees gerust, ze kennen mijn standpunt daarover in de garage.
              Ze zullen niet rap iets vervangen voor ze zeker zijn dat het in orde zal zijn.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stavroske Bekijk Berichten
                Ik heb ook een nieuwe Infinity versterker laten steken, is wel verbeterd maar niet opgelost. Bij dance muziek als de zware bassen opkomen gaat het automatisch luider! Garantie verloopt deze week, dus zal ik er moeten mee leven veronderstel ik. Is een bedrijfswagen, dus heb ik niet zelf moeten bekostigen.
                Mijn infinity versterker is vervangen door het nieuwe model en totaal gene problemen meer nu... wss heb je nog het oud type dat er bij u vervangen is...

Comment

• Is onlangs vervangen door nieuw type, volgens garage toch, is merkbaar beter maar bij sommige muziek hoor je de schommelingen goed. En dit begint met rond de 35 markering, dus niet volle bak zoals hier gesugereerd wordt. Mijn gehoor is nog prima, al ben ik een 55+ er!

Comment

• Ik heb nu mijn 3de versterker, eerst een andere van het oude type -> geen verbetering
                    Nu zit er echt een nieuw type in -> geweldig geluid en tot nu toe geen schommelingen kunnen ontdekken!

Comment

• Die Opel Eye Camera zou ik overslaan.

Geloof niet dat die al correct werkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DCAT Bekijk Berichten
                        Ja lap eergisteren even gaan trainen ga terug naar huis vieze voorruit bzzzbzzzzz wat ruitensprits erop dag erna wil vertrekken met auto zie ik een donkere plek en ja hoor wat ik vreesde is gebeurd linker afdek kapje weg balen natuurlijk ik de andere kant maar ook even nagekeken maar goed ookheb het er zo vanaf kunnen halen omdat de voorzieningen van de hechtpunten broos worden breken deze gewoon straf eigenlijk ,en mijn zetelverwarming bolt dus ook niet meer.
                        Nu heb ik dus onmiddelijk een mail gestuurd naar opel belgium niet dat het veel zal uithalen,daarin vermeld dat ik niet het enige geval ben en gevraagd of ze me ook in de kou laten staan zoals velen onder ons,heb een mail terug gehad waarin ze vragen naar gegevens auto en naam garagist zodat ze de zaak met de nodige nauwkeurigheid kunnen behandelen ben eens benieuwd (houd jullie op de hoogte)
                        zoals gezegd het wordt opgelost door opel en het heeft me maar 2 mailtjes gekost en nu nog een bezoekje naar de vod ( ook al is de garantie van je auto verlopen )

Comment

• Ik had eens een vraagje

Weet iemand hoe je best de geperforeerde zetels in de insignia reinigt ?

Comment

• Ik gebruik gewoon lederreiniger. Zijn veel producten van te vinden.
                            Ikzelf heb dat van Swissvax - Leather Care Kit. Dit is een set waar alles inzit dat je nodig hebt.
                            Is een super goed product.
                            Opel Insignia OPC
                            BMW X5 3.0i
                            Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Goossens Bjorn Bekijk Berichten

En hier hoor je hem spelen. Hoor maar hoe lekker schel. Bass staat op +8 midden 0 treble -2. De letter "S" gaat door merg en been
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Waarom zet je je treble dan ook op een negatieve stand?

Comment

• Omdat het anders nog scheller klinkt, als ge hem in de + draait is het niet om aan te horen.
                                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

Omdat het anders nog scheller klinkt, als ge hem in de + draait is het niet om aan te horen.
                                  Bjorn, steek gewoon terug die andere versterker erin, dan was het toch opgelost ?

Comment

• Ben ik ook van plan mer kben op zoek naar ne 7-Kanaals

Comment

Ben ik ook van plan mer kben op zoek naar ne 7-Kanaals
                                      Wat ga je daar mee doen ? Elke speaker apart aansturen ?

Comment

• yup, ne 5 of 6 kanaal zou ook al goe zijn. Maar bij mijne 4 kanaal had ik het probleem dat mijn achteruitrijsensoren zéér stil door de woofer klonke. Infinity is ook ne 7 kanaals

Comment

yup, ne 5 of 6 kanaal zou ook al goe zijn. Maar bij mijne 4 kanaal had ik het probleem dat mijn achteruitrijsensoren zéér stil door de woofer klonke. Infinity is ook ne 7 kanaals
                                          Zet het volume dan stiller als ge achteruit rijdt hé

Comment

Working...
                                          X