Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb 3 weken op mijn Astra 4 nieuwe banden laten zetten. 245/45/R18. Was 235 euro per band all in..
De goedkoopste was 190 euro per band dat ik gevonden en de duurste 280 per band.. Het grootste deel van de banden kwam uit boven de 235 euro.
En ik heb 7!! bandencentrales gecontacteerd .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ronnyking760 Bekijk BerichtenDus de prijs voor 245/45R18 zou volgens U dan het dubbele bedragen ? (210 a 250), ik geloof er niks van.
Ik blijf bij mijn stelling dat ge bij eender welk bandenbedrijf banden koopt aan dezelfde aankoopprijzen die de dealers betalen.
Comment
-
Bedankt voor de vele reacties. Ik heb de prijs niet bij de opel-dealer gevraagd omdat ik weet dat die prijzen veel te duur zijn. Prijs komt via een goede kameraad van mij die de eigenaar vd bandencentrale goed kent. Bandencentrale staat bekend als iemand die qua prijzen wel zeer goed zit. Heb op internet prijzen gevonden vanaf 90 euro voor de goedkoopste brolbanden tot 300 euro voor de duurdere en bekendere merken. Denk dat ik met die yokohama's wel goed zit.
Comment
-
Hallo, gezien het hier momenteel toch over banden gaat :-)
Ik heb de Insignia ingeruild en beschik momenteel nog over een set Winterbanden op Lichtmetalen 18Inch originele Opel velgen (13 spaaks). Originele prijs bij Opel was 1.995€.
Compleet met Michelin Alpin Pilot
De bandenmaat is 235-45-R18 98V
De velgenspecs zijn: 18Inch, steek 5 X 120, 8J ET42. Velgen hebben geen stoeprandschade
Banden kunnen nog zeker even mee (6mm)
Interesse ? Stuur PM. Velgen ook zonder band mogelijk
band1.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk BerichtenVandaag prijs gevraagd voor 2 nieuwe voorbanden. 180 euro per stuk ! Weet niet of dit een goede prijs is of niet. Waren Yokohama's in de maat 245/45/18
Nog iemand ervaring met prijs voor deze banden? Is het eventueel mogelijk om op de velgen een 235 te leggen? (voor de keuring dan) 245 vind ik precies vrij breed.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichtenzijn er leden op het forum die hun insignia al laten verlagen hebben? Zoja met welke veren en wat was de kostprijs ongeveer? (incl montage...)
ja ,4cm met eibach veren
180 euro's voro de veren alleen ,zelf geplaatst
Comment
-
Vandaag iets vreemd mee gemaakt mee de navi in de auto
Alles bleef hangen op het beeld enkel het geluid bleef verder werken dit duurde toch een tijd ben toen even aan de kant gaan staan en de wagen stil gelegd maar er veranderde niets ook als ik de wagen terug starte bleef alles nog hangen dan maar verder gereden en ergens geparkeerd na een tijd (Paar uurtjes later) vertrok ik terug mee de wagen en alles werkte terug normaal
Toch maar vreemd voor het zelfde geld staat ge daar ergens int buitenland zo...
Zijn er hier nog die dit al eens hebben mee gemaakt en wat zou je hier aankunnen doen ?
Is er ergens aan de radio een reset knop ?
Ook heb ik al een 2/3 keer gehad dat ik mee de auto vertrok en dat de radio volledig uit viel en dan starte die automatisch terug op de tijd en de datum stonden toen voor een paar sec op 00.00
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichtenja ,4cm met eibach veren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bomexx Bekijk Berichtenheb je ook flexride? hoe zit het met de "hardheid". Heb je nadien de wagen later heruitlijnen?
Wagen is idd uitgelijnd door mezelf na de verlaging (best altijd doen als je iets aan de ophanging doet )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenVandaag iets vreemd mee gemaakt mee de navi in de auto
Alles bleef hangen op het beeld enkel het geluid bleef verder werken dit duurde toch een tijd ben toen even aan de kant gaan staan en de wagen stil gelegd maar er veranderde niets ook als ik de wagen terug starte bleef alles nog hangen dan maar verder gereden en ergens geparkeerd na een tijd (Paar uurtjes later) vertrok ik terug mee de wagen en alles werkte terug normaal
Ook heb ik al een 2/3 keer gehad dat ik mee de auto vertrok en dat de radio volledig uit viel en dan starte die automatisch terug op de tijd en de datum stonden toen voor een paar sec op 00.00
Navi: al ene keer meegemaakt. De madam idd gewoon laten verder leuteren (in dit geval: klank maar geen beeld. 't Is eens iets anders dan met mijn vrouw...) Na een koppel uurtjes afkoelen in mijn garage had het probleem zich vanzelf opgelost (idem aan mijn vrouw...).
Radio: ook al een koppel keer aan de hand gehad vlak na vertrek.Insignia 5D Sport 130pk
Cooper D
KTM 250 EXC-F
KTM 200 EXC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichtenik denk da gij het tweelingsbroer/zuster van de mijne hebt
Navi: al ene keer meegemaakt. De madam idd gewoon laten verder leuteren (in dit geval: klank maar geen beeld. 't Is eens iets anders dan met mijn vrouw...) Na een koppel uurtjes afkoelen in mijn garage had het probleem zich vanzelf opgelost (idem aan mijn vrouw...).
Radio: ook al een koppel keer aan de hand gehad vlak na vertrek.
Heb dan een andere radio gekregen en heb het niet meer voor gehad.
Ze waren ondertussen van leverancier veranderd dus er zullen er nog geweest zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ik heb het ondertussen nog maar 1keer gehad...
Na een paar uurtjes werkte alles weer... En heb hem vandaag ook terug gebruikt alles werkt normaal aan de ene kant zou ik er mee na de garage willen maar aan de andere kant vindt ik dat dit weinig zin heeft hij werkt nu dus wat kunnen ze nu doen ? niets! dus ja...
Dat hij soms zo uit valt voor een paar sec daar kan ik ook niets aan doen want hij doet het niet zo vaak miss 3keer gehad op een jaar dat ik hem heb
Heb nog een jaar garantie dus we zullen maar afwachten...
Comment
-
Vorig jaar in provence ook meegemaakt na een korte stop wilden we verder met navigatie maar deze blokeerde volledig. Na verder te zijn gereden op de oude manier (de vertrouwde michelin kaart) toch op besteming geraakt, de dag daarna werkte alles normaal tot op heden nog maar één keer voorgevallen. wel kleine opmerking was die dag wel zeer warm 36° dus misschien daar ergens een probleem!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichtenja ,4cm met eibach veren
Ik heb ook gene flexride en voorlopig nog niet verlaagd maar vindt het toch al redelijk hard. Als je zelf rijdt valt het mee, maar vrouw en kind vinden het toch niet zo leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenIk heb het ondertussen nog maar 1keer gehad...
Na een paar uurtjes werkte alles weer... En heb hem vandaag ook terug gebruikt alles werkt normaal aan de ene kant zou ik er mee na de garage willen maar aan de andere kant vindt ik dat dit weinig zin heeft hij werkt nu dus wat kunnen ze nu doen ? niets! dus ja...
Dat hij soms zo uit valt voor een paar sec daar kan ik ook niets aan doen want hij doet het niet zo vaak miss 3keer gehad op een jaar dat ik hem heb
Heb nog een jaar garantie dus we zullen maar afwachten...
Mijn usb stick blokkeerde ook regelmatig en dat stond ook telkens vermeld op de outprint met foutmeldingen.
Ze hebben er geen minuut moeilijk over gedaan en een andere besteld.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenDe fouten worden geregistreerd, dus als ze hem aan de laptop leggen zien ze het meteen en dat is je bewijs.
Mijn usb stick blokkeerde ook regelmatig en dat stond ook telkens vermeld op de outprint met foutmeldingen.
Ze hebben er geen minuut moeilijk over gedaan en een andere besteld.
Dus ook dat de nest al een paar gewoon uit valt en dan terug na een paar sec terug opstart ?
Ga er binnenkort wel eens mee na de garage als ik in de buurt ben...
Comment
-
Ik heb hier nog een aantal nieuwe onderdelen van de Insignia liggen.
Alles gaat weg aan meer dan 50% van de dealerprijs en wegens verkoop auto.
1. afdekzeil tourer dealerprijs : 312 euro.
2. Koffer bodem dealerprijs 232 euro.
3. de 2 afdekkingen voor in de koffer dealerprijs 87 euro.
Alles voor 100 euro !
Normale prijs 630 euro !
Heb ook nog een setje vloermatten liggen, die krijg je er gratis bij.
Comment
Comment