Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Zijn er hier nog die problemen hebben mee hun automatische achterklep van de insignia sw?
    bij mij is het ondertussen al 3keer voor gevallen dat die gewoon open staat en dan heb ik die nog niet eens open gedaan

    Zo net stond hij open en ik stelde vast dat mee de sleutel iets mis is normaal gezien als je de koffer open doet en je drukt op de sleutel koffer open doen zou je paar sec u sleutel moeten indrukken voordat hij open gaat nu was dit niet het geval èèn tik op de sleutel en hij ging al open

    heb dit paar keer gedaan en telkens ging die meteen open
    daarna moest ik weer langer drukken

    Ik heb ook een alarm maar blijkbaar niet in de koffer
    koffer stond open daarnet hoelang ik weet het niet maar alarm ging niet af
    toch ook maar vreemd e

    Comment


    • Ik heb een probleem ivm mijn airco.

      Als ik mijn wagen heel de dag in de zon laat staan en het zijn temperaturen zoals nu (27°), dan werkt de display van mijn airco niet meer en dus ook de airco zelf niet meer. Heel dat aircosysteem is dan precies uitgeschakeld.
      's Morgens terug proberen en het werkt wonder boven wonder terug.

      Weet er iemand hoe dit komt?

      Bedankt in ieder geval al

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk Berichten
        Zijn er hier nog die problemen hebben mee hun automatische achterklep van de insignia sw?
        bij mij is het ondertussen al 3keer voor gevallen dat die gewoon open staat en dan heb ik die nog niet eens open gedaan

        Zo net stond hij open en ik stelde vast dat mee de sleutel iets mis is normaal gezien als je de koffer open doet en je drukt op de sleutel koffer open doen zou je paar sec u sleutel moeten indrukken voordat hij open gaat nu was dit niet het geval èèn tik op de sleutel en hij ging al open

        heb dit paar keer gedaan en telkens ging die meteen open
        daarna moest ik weer langer drukken

        Ik heb ook een alarm maar blijkbaar niet in de koffer
        koffer stond open daarnet hoelang ik weet het niet maar alarm ging niet af
        toch ook maar vreemd e
        Dat komt doordat de sleutel wordt bediend in uw broekzak. Steek je autosleutel appart weg zodat er niets anders de knoppen kan bedienen.
        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
          Dat komt doordat de sleutel wordt bediend in uw broekzak. Steek je autosleutel appart weg zodat er niets anders de knoppen kan bedienen.

          Dat kan...
          Maar toch scheelt er hier iets als je de koffer wilt open doen moet je de knop indrukken voor een paar sec maar hier niet hier gaat die meteen open een kleine tik en daar gaat hij... soms moet ik de knop langer indrukken dan anders daarstraks stond hij open en èèn tik op de sleutel en hij ging dicht èèn tik terug en hij ging terug open heb dit paar keer gedaan en dan moet je weer langer indrukken voordat hij open gaat...

          En dan nog ik heb een alarm op de insignia als de deuren vast zijn en de koffer gaat open zou het alarm moeten aan gaan vindt ik en dit gebeurd ook niet dus voor het zelfde kunnen ze van alles uit de koffer halen e vindt ik ook maar iets raar

          Zal het binnenkort eens moeten na vragen in de garage

          Comment


          • Waarom verschiet ik hier niet van...

            De Europese divisie van het Amerikaanse autoconcern General Motors, Opel heeft tijdens het tweede kwartaal opnieuw een verlies van liefst 326 miljoen euro geïncasseerd. Opel en zijn Brits merk Vauxhall hebben zwaar te lijden onder de Europese crisis.

            GM slaagt er maar niet in om Opel weer op de baan te krijgen. Het automerk verliest niet enkel onafgebroken marktaandeel. De latente neergang van de gehele automarkt komt extra hard aan. Terwijl GM als groep een beter dan verwachte winst van 1,5 miljard dollar bijeenwerkte heeft Opel de globale cijfers naar beneden gehaald.
            Bleek aan het been

            Opel is al vele jaren een heuse blok aan het been voor GM. Het merk heeft een gebrek aan populaire modellen. De gecumuleerde verliezen lopen daardoor over de jaren heen verder op tot meer dan 5 miljard dollar. In het verleden zijn van Amerikaanse kant verscheidene pogingen opgezet om de Europese divisie te herstructureren. In dit opzicht werd twee jaar geleden onder andere de Antwerpse vestiging van de groep gesloten.
            De laatste 2.200 werknemers verloren daarbij hun baan. Een nieuw aangetreden management zou nu opnieuw op plannen werken om minstens twee fabrieken in Europa te sluiten. Zelfs de grote fabriek van het Duitse Bochum zou daarbij geviseerd worden.
            Bij zijn commentaren over de marktontwikkelingen geeft GM trouwens geen toekomstprognoses voor de Europese markt. Het bedrijf beperkt zich tot de vooruitzichten van de Amerikaanse markt waar een voorzichtige stabilisering uitgetekend wordt.


            het zijn hun eigen luizen die nu bijten.... Problemen en mankementen worden niet opgelost.... klanten zijn een nummer en worden telkens met een kluitje in het riet gestuurd...
            Groeten, Koen

            Kadett D 1.3SR Rood (1989)
            Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
            Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
            Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
            Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

            www.adoewa.be

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
              De Europese divisie van het Amerikaanse autoconcern General Motors, Opel heeft tijdens het tweede kwartaal opnieuw een verlies van liefst 326 miljoen euro geïncasseerd. Opel en zijn Brits merk Vauxhall hebben zwaar te lijden onder de Europese crisis.

              GM slaagt er maar niet in om Opel weer op de baan te krijgen. Het automerk verliest niet enkel onafgebroken marktaandeel. De latente neergang van de gehele automarkt komt extra hard aan. Terwijl GM als groep een beter dan verwachte winst van 1,5 miljard dollar bijeenwerkte heeft Opel de globale cijfers naar beneden gehaald.
              Bleek aan het been

              Opel is al vele jaren een heuse blok aan het been voor GM. Het merk heeft een gebrek aan populaire modellen. De gecumuleerde verliezen lopen daardoor over de jaren heen verder op tot meer dan 5 miljard dollar. In het verleden zijn van Amerikaanse kant verscheidene pogingen opgezet om de Europese divisie te herstructureren. In dit opzicht werd twee jaar geleden onder andere de Antwerpse vestiging van de groep gesloten.
              De laatste 2.200 werknemers verloren daarbij hun baan. Een nieuw aangetreden management zou nu opnieuw op plannen werken om minstens twee fabrieken in Europa te sluiten. Zelfs de grote fabriek van het Duitse Bochum zou daarbij geviseerd worden.
              Bij zijn commentaren over de marktontwikkelingen geeft GM trouwens geen toekomstprognoses voor de Europese markt. Het bedrijf beperkt zich tot de vooruitzichten van de Amerikaanse markt waar een voorzichtige stabilisering uitgetekend wordt.


              het zijn hun eigen luizen die nu bijten.... Problemen en mankementen worden niet opgelost.... klanten zijn een nummer en worden telkens met een kluitje in het riet gestuurd...
              Heb ooit ergens eens gelezen dat vele ontwikkelingskosten worden gefinancierd door Opel, dus alle gerebadgete Opel-wagens à la Buick, Holden, Chevrolet worden allemaal door Opel gefinancierd, das is het niet moeilijk dat GM wel winst maakt, en Opel niet. Opel is de laatse 5 jaar aan een grote opmars bezig, hun nieuwe wagens mogen allemaal gezien worden qua design. Hun technische 'achterstand' zijn ze ook aan het inhalen. De enige blok aan het been is GM zelf!!!
              Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

              Opel Astra ST Sport (sold)

              Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                Heb ooit ergens eens gelezen dat vele ontwikkelingskosten worden gefinancierd door Opel, dus alle gerebadgete Opel-wagens à la Buick, Holden, Chevrolet worden allemaal door Opel gefinancierd, das is het niet moeilijk dat GM wel winst maakt, en Opel niet. Opel is de laatse 5 jaar aan een grote opmars bezig, hun nieuwe wagens mogen allemaal gezien worden qua design. Hun technische 'achterstand' zijn ze ook aan het inhalen. De enige blok aan het been is GM zelf!!!
                Klopt. De nieuwe Buick Regal is een Opel Insignia. Buick gaat lopen met de pluimen voor al het werk gedaan in Rüsselsheim.
                Als je de nieuwe modellen bekijkt van Opel vind ik dat ze toch een stap vooruitgegaan zijn:
                Vergelijk eens de Astra F, Astra G, Astra H en I met elkaar? Elke generatie heeft een serieuze stap vooruitgezet, ook op vlak van design. Als je daartegenover de jongste drie generaties Golf ziet... Het lijken meer facelifts dan een nieuw model. Zelfde de Mk 7 is verder borduren op hetzelfde smoelwerk. Is dat innovatief?
                Maarja, het is 'maar' Opel. Blijkbaar vergeten mensen snel welke wagens ze produceren: zie de OPC reeks (Zafira A, Meriva A, Astra G,H,I, Insignia, Corsa C,...) Ook de andere modellen worden soms vaak vergeten: denk aan Senator, Omega dat waren betaalbare wagens met de nodige luxe. Zo had elke Omega B2 standaard (!) xenon en automatische airco.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                  Klopt. De nieuwe Buick Regal is een Opel Insignia. Buick gaat lopen met de pluimen voor al het werk gedaan in Rüsselsheim.
                  Als je de nieuwe modellen bekijkt van Opel vind ik dat ze toch een stap vooruitgegaan zijn:
                  Vergelijk eens de Astra F, Astra G, Astra H en I met elkaar? Elke generatie heeft een serieuze stap vooruitgezet, ook op vlak van design. Als je daartegenover de jongste drie generaties Golf ziet... Het lijken meer facelifts dan een nieuw model. Zelfde de Mk 7 is verder borduren op hetzelfde smoelwerk. Is dat innovatief?
                  Maarja, het is 'maar' Opel. Blijkbaar vergeten mensen snel welke wagens ze produceren: zie de OPC reeks (Zafira A, Meriva A, Astra G,H,I, Insignia, Corsa C,...) Ook de andere modellen worden soms vaak vergeten: denk aan Senator, Omega dat waren betaalbare wagens met de nodige luxe. Zo had elke Omega B2 standaard (!) xenon en automatische airco.
                  blijkbaar is het tegenwoordig zo dat je je moet schamen als je met een Opel rijdt...ik ondervind dit bijn a dagelijks....commentaren zoals " Wie koopt er nu zoiets?" of rij je in een SLopel?. Wat een slecht imago toch kan veroorzaken...een hoop vooroordelen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                    De Europese divisie van het Amerikaanse autoconcern General Motors, Opel heeft tijdens het tweede kwartaal opnieuw een verlies van liefst 326 miljoen euro geïncasseerd. Opel en zijn Brits merk Vauxhall hebben zwaar te lijden onder de Europese crisis.

                    GM slaagt er maar niet in om Opel weer op de baan te krijgen. Het automerk verliest niet enkel onafgebroken marktaandeel. De latente neergang van de gehele automarkt komt extra hard aan. Terwijl GM als groep een beter dan verwachte winst van 1,5 miljard dollar bijeenwerkte heeft Opel de globale cijfers naar beneden gehaald.
                    Bleek aan het been

                    Opel is al vele jaren een heuse blok aan het been voor GM. Het merk heeft een gebrek aan populaire modellen. De gecumuleerde verliezen lopen daardoor over de jaren heen verder op tot meer dan 5 miljard dollar. In het verleden zijn van Amerikaanse kant verscheidene pogingen opgezet om de Europese divisie te herstructureren. In dit opzicht werd twee jaar geleden onder andere de Antwerpse vestiging van de groep gesloten.
                    De laatste 2.200 werknemers verloren daarbij hun baan. Een nieuw aangetreden management zou nu opnieuw op plannen werken om minstens twee fabrieken in Europa te sluiten. Zelfs de grote fabriek van het Duitse Bochum zou daarbij geviseerd worden.
                    Bij zijn commentaren over de marktontwikkelingen geeft GM trouwens geen toekomstprognoses voor de Europese markt. Het bedrijf beperkt zich tot de vooruitzichten van de Amerikaanse markt waar een voorzichtige stabilisering uitgetekend wordt.


                    het zijn hun eigen luizen die nu bijten.... Problemen en mankementen worden niet opgelost.... klanten zijn een nummer en worden telkens met een kluitje in het riet gestuurd...
                    Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                    Heb ooit ergens eens gelezen dat vele ontwikkelingskosten worden gefinancierd door Opel, dus alle gerebadgete Opel-wagens à la Buick, Holden, Chevrolet worden allemaal door Opel gefinancierd, das is het niet moeilijk dat GM wel winst maakt, en Opel niet. Opel is de laatse 5 jaar aan een grote opmars bezig, hun nieuwe wagens mogen allemaal gezien worden qua design. Hun technische 'achterstand' zijn ze ook aan het inhalen. De enige blok aan het been is GM zelf!!!
                    Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                    Klopt. De nieuwe Buick Regal is een Opel Insignia. Buick gaat lopen met de pluimen voor al het werk gedaan in Rüsselsheim.
                    Als je de nieuwe modellen bekijkt van Opel vind ik dat ze toch een stap vooruitgegaan zijn:
                    Vergelijk eens de Astra F, Astra G, Astra H en I met elkaar? Elke generatie heeft een serieuze stap vooruitgezet, ook op vlak van design. Als je daartegenover de jongste drie generaties Golf ziet... Het lijken meer facelifts dan een nieuw model. Zelfde de Mk 7 is verder borduren op hetzelfde smoelwerk. Is dat innovatief?
                    Maarja, het is 'maar' Opel. Blijkbaar vergeten mensen snel welke wagens ze produceren: zie de OPC reeks (Zafira A, Meriva A, Astra G,H,I, Insignia, Corsa C,...) Ook de andere modellen worden soms vaak vergeten: denk aan Senator, Omega dat waren betaalbare wagens met de nodige luxe. Zo had elke Omega B2 standaard (!) xenon en automatische airco.
                    Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                    blijkbaar is het tegenwoordig zo dat je je moet schamen als je met een Opel rijdt...ik ondervind dit bijn a dagelijks....commentaren zoals " Wie koopt er nu zoiets?" of rij je in een SLopel?. Wat een slecht imago toch kan veroorzaken...een hoop vooroordelen.
                    Is al decenia zo dat General Motors Opel geen kans geeft op de andere continenten. Astra's, Corsa's, Vectra's, Zafira's,... worden buiten het oude continent allemaal verkocht als Saturn, Buick, Holden, Vauxhall, Chevrolet,...

                    En btw een maat van mij heeft een grote takeldienst. Ik weet wel welke merken er veel panne hebben. Dat zijn dan de zogezegde premiummerken.
                    Last edited by McClane; 05/08/2012, 22:19.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                      blijkbaar is het tegenwoordig zo dat je je moet schamen als je met een Opel rijdt...ik ondervind dit bijn a dagelijks....commentaren zoals " Wie koopt er nu zoiets?" of rij je in een SLopel?. Wat een slecht imago toch kan veroorzaken...een hoop vooroordelen.
                      Goed, veel vooroordelen en overdreven reacties. Maar als je dit topic doorneemt kan je toch moeilijk zeggen dat een Insignia het beste is wat Opel in elkaar heeft gestoken

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        Goed, veel vooroordelen en overdreven reacties. Maar als je dit topic doorneemt kan je toch moeilijk zeggen dat een Insignia het beste is wat Opel in elkaar heeft gestoken
                        Ik ga hiermee akkoord. Knappe wagens die opels. zeker die van de laatste jaren maar zolang ze niets aan hun problemen kunnen doen zullen ze met dit imago blijven rondlopen.
                        BMW X5 45e

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                          Heb ooit ergens eens gelezen dat vele ontwikkelingskosten worden gefinancierd door Opel, dus alle gerebadgete Opel-wagens à la Buick, Holden, Chevrolet worden allemaal door Opel gefinancierd, das is het niet moeilijk dat GM wel winst maakt, en Opel niet. Opel is de laatse 5 jaar aan een grote opmars bezig, hun nieuwe wagens mogen allemaal gezien worden qua design. Hun technische 'achterstand' zijn ze ook aan het inhalen. De enige blok aan het been is GM zelf!!!
                          En zo was GM ook een blok aan het been van Saab. De kwaliteit is echt merkbaar achteruit gegaan sinds de overname en dat merk je model na model. Saab deed er indertijd bijna 130u over om een auto te bouwen van GM moest die naar 30u, dan weet je het wel zeker.

                          Comment


                          • Over de Opel Insignia is er maar 1 topic, terwijl voor andere modellen een topic is voor de sedan, de break, de cabrio en de 'sportversie' van elk model.
                            De Insignia heeft inderdaad kinderziektes gehad en jullie (kefkie en walter) hebben op dat punt 100% gelijk. Met GM is het de laatste jaren achteruit gegaan: productivity over quality.

                            Comment


                            • Elk merk heeft zijn problemen. Het is gewoon jammer dat zo'n knappe wagen als de Insignia eigenlijk aan zijn lot wordt overgelaten door de fabrikant.
                              Ondertussen zijn er al een pak problemen opgelost en is de Insignia prijs/kwaliteitsverhouding zowat de beste auto op de markt die je momenteel kan kopen.
                              Ook jammer voor de mensen die de eerste modellen hebben gekocht, die hun problemen kunnen niet altijd worden opgelost en blijven zitten met vervelende mankementen. 1 ding heeft de Insignia altijd goed gedaan en dat is rijden. Daar is een auto tenslotte voor gemaakt. Volgens mij kent hij, in zijn prijsklasse, geen gelijke qua comfort met bv 20 inch velgen. De Insignia zal altijd een knappe verschijning zijn en blijven en er alleen maar op vooruit gaan !

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                Elk merk heeft zijn problemen. Het is gewoon jammer dat zo'n knappe wagen als de Insignia eigenlijk aan zijn lot wordt overgelaten door de fabrikant.
                                Ondertussen zijn er al een pak problemen opgelost en is de Insignia prijs/kwaliteitsverhouding zowat de beste auto op de markt die je momenteel kan kopen.
                                Ook jammer voor de mensen die de eerste modellen hebben gekocht, die hun problemen kunnen niet altijd worden opgelost en blijven zitten met vervelende mankementen. 1 ding heeft de Insignia altijd goed gedaan en dat is rijden. Daar is een auto tenslotte voor gemaakt. Volgens mij kent hij, in zijn prijsklasse, geen gelijke qua comfort met bv 20 inch velgen. De Insignia zal altijd een knappe verschijning zijn en blijven en er alleen maar op vooruit gaan !
                                amen :-)

                                Comment


                                • klopt Pol, we zouden trouwens onmiddellijk terug dezelfde leasen


                                  Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                  Elk merk heeft zijn problemen. Het is gewoon jammer dat zo'n knappe wagen als de Insignia eigenlijk aan zijn lot wordt overgelaten door de fabrikant.
                                  Ondertussen zijn er al een pak problemen opgelost en is de Insignia prijs/kwaliteitsverhouding zowat de beste auto op de markt die je momenteel kan kopen.
                                  Ook jammer voor de mensen die de eerste modellen hebben gekocht, die hun problemen kunnen niet altijd worden opgelost en blijven zitten met vervelende mankementen. 1 ding heeft de Insignia altijd goed gedaan en dat is rijden. Daar is een auto tenslotte voor gemaakt. Volgens mij kent hij, in zijn prijsklasse, geen gelijke qua comfort met bv 20 inch velgen. De Insignia zal altijd een knappe verschijning zijn en blijven en er alleen maar op vooruit gaan !

                                  Comment


                                  • Ik ben een van de early adaptors van de Insignia en ik moet zeggen dat ik nog steeds geen zware problemen heb gehad.
                                    Hier en daar wat kraakjes in het begin, maar is heel snel opgelost door de garage.

                                    Ondertussen is de auto toch al 3,5 jaar in m'n bezit en ben er nog steeds tevreden van. Hoewel de drang naar een nieuwe wagen begint toe te nemen
                                    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
                                    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

                                    2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
                                    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

                                    Comment


                                    • Ik HAD ook 1 van de eerste en de mijne is alweer bijna een jaar de deur uit wegens te veel kinderziektes. Ik was het op een bepaald moment zo beu dat we maar de korte pijn hebben doorstaan ... En toch kijk ik nog altijd als ik een Insignia zie passeren. Blijft een mooie wagen, maar in het begin heeft Opel/GM te veel steken laten vallen en werd er nooit een verontschuldiging uitgesproken.

                                      Comment


                                      • De mijne wordt in maart 4 jaar. Ik had problemen met het multimediasysteem maar dat is allemaal mooi opgelost.
                                        1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

                                        Comment


                                        • De mijne is 3 jaar en 2 maand oud en doet het nog altijd zonder enige problemen.Enkel zetelverwarming ooit moeten vervangen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X