Oorspronkelijk geplaatst door eric68
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door eric68 Bekijk BerichtenGekraak in midden console bij mdj 2009 is makkelijk op te lossen , als je intresse hebt moet je maar wat laten weten . groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arachna Bekijk Berichtenhier interesse!!! Kom zot van dat gekraak. Vooral als het warm is de auto heeft ie er last van ...
Er is een buitendienst oplossing voor .
even informeren bij je dealer .
Normaal valt dit onder garantie
Comment
-
Schakelen automaat
Mijn Insi is nu enkele manden oud en 8000km...
Het onrustig schakelen word alsmaar erger, en nog lastiger is dat hij soms tot 4500t/m
gaat voor hij hoger schakelt.
Deze week opnieuw dat hoog verbruik gedurende ongeveer 30km.
Regenereren DPF is nu bijna 2x per week, is dit normaal?
Las hier onlangs dat er in november een major update zou komen... dus zal ik nog maar even wachten...Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenMijn Insi is nu enkele manden oud en 8000km...
Het onrustig schakelen word alsmaar erger, en nog lastiger is dat hij soms tot 4500t/m
gaat voor hij hoger schakelt.
Deze week opnieuw dat hoog verbruik gedurende ongeveer 30km.
Regenereren DPF is nu bijna 2x per week, is dit normaal?
Las hier onlangs dat er in november een major update zou komen... dus zal ik nog maar even wachten...
Ik zou niet wachten ,en toch eens informeren of er geen oplossing is i.v.m dat schakelen .
Zal maandag eens rondsnorren of er nergens iets over is
Comment
-
goodyear Eagle F1 of bridgestone potenza
m'n 245/40 r19-banden zijn aan vervanging toe, iemand idee wat de beste band is qua prijs kwaliteit? Lees tegenstrijdige test op het net. Maar meestal komen bovenstaande types naar voor.
Is wel enig verschil in prijs goodyear 275€/band , bridgestone 310.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wildeg Bekijk Berichtenm'n 245/40 r19-banden zijn aan vervanging toe, iemand idee wat de beste band is qua prijs kwaliteit? Lees tegenstrijdige test op het net. Maar meestal komen bovenstaande types naar voor.
Is wel enig verschil in prijs goodyear 275€/band , bridgestone 310.
je krijgt waar voor je geld .
heb met beide al gereden en de goodyear is een veel comfortabele band .
zachter en meer grip dan de bridgestone.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk zou gaan voor de goodyear .
je krijgt waar voor je geld .
heb met beide al gereden en de goodyear is een veel comfortabele band .
zachter en meer grip dan de bridgestone.
Comment
-
Forumstilte
Dag allemaal,
Ik zie dat het al een dag of twee geleden is dat er nog iemand gepost heeft. We zijn toch niet uitgesproken zeker? Daarom hier nog rap een prangend vraagske mijnentwege.
Het verbaasde mij dat een verkoper hier niet duidelijk kon op antwoorden... Zit in de Insignia Cosmo de bandendruksensoren standaard in? De verkoper zei me dat dit waarschijnlijk niet is, maar dat hij al meermaals auto's heeft zien afleveren waar het wel in zat en toch niet specifiek was gevraagd... Als er iemand toevallig ook de nederlandstalige handleiding heeft van de auto op zijn pc, mag je me die doormailen.
Grtjs Arnold.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk BerichtenDag allemaal,
Ik zie dat het al een dag of twee geleden is dat er nog iemand gepost heeft. We zijn toch niet uitgesproken zeker? Daarom hier nog rap een prangend vraagske mijnentwege.
Het verbaasde mij dat een verkoper hier niet duidelijk kon op antwoorden... Zit in de Insignia Cosmo de bandendruksensoren standaard in? De verkoper zei me dat dit waarschijnlijk niet is, maar dat hij al meermaals auto's heeft zien afleveren waar het wel in zat en toch niet specifiek was gevraagd... Als er iemand toevallig ook de nederlandstalige handleiding heeft van de auto op zijn pc, mag je me die doormailen.
Grtjs Arnold.
Tenzij de overzichtstabel niet up-to-date is, maar dat lijkt me nogal sterk
@hansa : al een update gekregen rond de inschrijving van je wagen ? Lijkt me toch een bizar verhaal. Het is toch niet de eerste keer dat er een Opel moet worden ingeschreven ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk BerichtenDag allemaal,
Grtjs Arnold.
Dus zaten niet standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JochenD Bekijk BerichtenVolgens de Opel site is de enige versie die dit standaard aan boord heeft de OPC.
Tenzij de overzichtstabel niet up-to-date is, maar dat lijkt me nogal sterk
@hansa : al een update gekregen rond de inschrijving van je wagen ? Lijkt me toch een bizar verhaal. Het is toch niet de eerste keer dat er een Opel moet worden ingeschreven ?
Nummerplaten worden, terwijl we spreken, opgestuurd naar de leasing. Die zullen er morgen wel zijn. Dan is't nog afwachten of de Opel garage aan die platen kan geraken en de auto nog klaar krijgen tegen 17u30. Dan vertrek ik... met de nieuwe ... Of met de oude Vectra break... We zien wel...
Comment
-
Tiens, welke Porsche is dat eigenlijk ? 'ie Heeft precies die vrij lange witte pinkers van een 993 vooraan, maar eigenlijk ook de kleine rechthoekige zijspiegels van een mid 80's 911 ?Last edited by sibi; 27/09/2010, 22:44.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
-
is volgens mij een 964 (van 1989 tem 1993)
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenTiens, welke Porsche is dat eigenlijk ? 'ie Heeft precies die vrij lange witte pinkers van een 993 vooraan, maar eigenlijk ook de kleine rechthoekige zijspiegels van een mid 80's 911 ?
Comment
-
Ik denk dat ik je moet gelijk geven.
Al vind ik 't wel jammer dat ze daar witte pinkers op hebben gemonteerd. Een exemplaar met van die rechte zijspiegels lijkt me immers tot de eerste uitvoeringen van de 964 te behoren, en die kwamen toch echt wel met oranje pinkerunits vooraan, dacht ik.
En ja: 20 jaar oude 250pk atmopower vs. gloednieuwe 325pk turbopower... 't lijkt me niet zo moeilijk te voorspellen wie bij de hernemingen dan de duimen moet leggen.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
witte pinkers zijn idd aftermarket. Die cup-spiegels werden/worden vaak achteraf gemonteerd in combinatie met cup-velgen.
Het kan natuurlijk ook een 911SC met harmonicabumpers zijn die ze omgebouwd hebben tot 964...
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIk denk dat ik je moet gelijk geven.
Al vind ik 't wel jammer dat ze daar witte pinkers op hebben gemonteerd. Een exemplaar met van die rechte zijspiegels lijkt me immers tot de eerste uitvoeringen van de 964 te behoren, en die kwamen toch echt wel met oranje pinkerunits vooraan, dacht ik.
En ja: 20 jaar oude 250pk atmopower vs. gloednieuwe 325pk turbopower... 't lijkt me niet zo moeilijk te voorspellen wie bij de hernemingen dan de duimen moet leggen.
Comment
-
interessante info mbt versnellingsbakken etc:
De automaat van de insignia 2.0cdti 130 en 160pk (AF40-6) kan blijkbaar tot 450Nm aan.
Spijtig dat deze info niet terug te vinden is voor de M32 en/of F40...
Comment
Comment