Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door AlbertInsignia Bekijk Berichten
    3 maanden geleden is van mijn linkerkoplampsroeier, het bumperkapje afgevallen. Uiteraard gebeurt dit tijdens het rijden, dus: kapje kwijt

Naar de dealer. "Sorry mijnheer. Dit is geen garantie. Het gebeurt vaak nadat u iets met uw bumper heeft geraakt."
    OK. Kosten voor mijn rekening. Kapje: € 23,90. Spuiten: € 44,75.

Wat zie ik vandaag: Kapje van de rechterkoplampsproeier weg

De dealer gebeld: "Dag mevrouw. Wilt u voor mij een kapje bestellen en laten spuiten? Dan kom ik langs om hem te laten plaatsen. Hierna zal ik hem netjes NIET betalen!!"
    Na wat overleg met de vestigingsmanager, krijg ik een telefoontje: Kapje wordt kosteloos geleverd, gespoten en gemonteerd

Zijn er meer mensen die hun kapjes zijn verloren?
    (Of zou ik niet met 160 op de snelweg, mijn sproeiers moeten gebruiken )
    De mijne was gaan vliegen terwijl ik stil stond aan de lichten vorig jaar op kerstavond.
    Het was wel in de 70€. Garage heeft de helft betaald.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Voor de aandachtige lezers is dat al meer dan duidelijk, helaas..
      ...en daar is hij weer

Je krijgt het moeilijk hé man....op het andere forum heb je de gefacelifte mondeo al afgemaakt....welk is de volgende auto die aan de beurt is?

Besluit: er zijn hier een aantal "maandag" auto's op het forum. Dit zou inderdaad niet mogen maar komt helaas bij de meeste merken voor. Ik hoop voor die mensen dat er snel een goede oplossing komt.

Maar : Er blijven een hele hoop mensen (zoals ik) die onmiddellijk terug dezelfde auto zouden kopen (leasen in ons geval).

Comment

• Afgelopen vrijdag heb ik mijn Insignia ST in ontvangst mogen nemen. Ik had al hoge verwachtingen, maar deze zijn ruimschoots overtroffen ! Wat een auto ! Hij rijdt als een trein en niks rammelt of is defect. Het is ook opvallend hoeveel mensen er wel niet omkijken als je voorbij rijd.

Gr. van een zeer enthousiaste Insignia bezitter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          ...en daar is hij weer

Je krijgt het moeilijk hé man....op het andere forum heb je de gefacelifte mondeo al afgemaakt....welk is de volgende auto die aan de beurt is?

Besluit: er zijn hier een aantal "maandag" auto's op het forum. Dit zou inderdaad niet mogen maar komt helaas bij de meeste merken voor. Ik hoop voor die mensen dat er snel een goede oplossing komt.

Maar : Er blijven een hele hoop mensen (zoals ik) die onmiddellijk terug dezelfde auto zouden kopen (leasen in ons geval).
          Sluit ik me volkomen bij aan!

Comment

...en daar is hij weer

Idd Wim, ik kan hier zo mijne Toyota Corolla Verso met de grond gelijkmaken maar wa brengt dit op ifv dit forum...?

Ge moet gewoon geluk hebben en men kan hier beter constructieve kritiek geven zodoende heeft iedereen er iets aan...

Enfin, ik hoop da kik ne goeien heb binnen enkele weken of Kamikaze kan zich weeral uitleven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
              Bij ons gaat het van kwaad naar erger.

Vorige week begonnen plots de parkeersensoren te piepen, aan 120 op de autoweg, eergisteren ging de koffer (4 deurs) niet meer open, na de update gaat de iPod nog steeds niet, maar geeft wel een andere foutmelding en het stuur trilt nog steeds.

Dus nog maar eens naar de garage gegaan en daar hebben ze wat op het slot 'geklopt' en het was in orde.... voor het trillen hebben ze iets besteld, en over de sensoren en de iPod heb ik maar gezwegen.

Ik vrees dat ie een beetje aan het degraderen is tot de GB auto.

Jeroen.
              Wat gaat dit allemaal met zich mee brengen wanneer de garantieperiode voor bij is .
              Ik zou zeker proberen een extra garantieperiode te nemen.

Ik heb alleszins het zekere voor het onzekere genomen.

Comment

Vorige week begonnen plots de parkeersensoren te piepen, aan 120 op de autoweg, eergisteren ging de koffer (4 deurs) niet meer open, na de update gaat de iPod nog steeds niet, maar geeft wel een andere foutmelding en het stuur trilt nog steeds.

Dus nog maar eens naar de garage gegaan en daar hebben ze wat op het slot 'geklopt' en het was in orde.... voor het trillen hebben ze iets besteld, en over de sensoren en de iPod heb ik maar gezwegen.

Jeroen.
                Jeroen,

Niet bij neerleggen. Het is een fantastische wagen, ze moeten gewoon je probleem oplossen. Al eens gedacht om van dealer te veranderen? Gewoon heel je dossier nemen en naar een dealer gaan waar anderen wel goede ervaringen mee hebben.

Les 1 in klantentevredenheid: elk product kan foutjes vertonen. Als dit snel en correct wordt opgelost kan zelfs het grootste c@@product voor tevreden klanten zorgen. omgekeerd kan een waardeloze service een fantastisch product om zeep helpen. Gezien de technologische evolutie, de digitale wereld (iedereen is met iedereen verbonden, fora, blogs, sociale netwerken,...) en de toegenomen verwachtingen (lees we zijn allemaal rotverwend) vrees ik dat we voor alle producten met spoken en bugs zullen moeten leren leven. Van telefoons, muziekspelers, auto's, ijskasten tot garagepoorten, overal zit wel programmatie achter, het kan dus steeds vaker mislopen. We zullen er moeten leren mee omgaan MAAR dit zorgt voor een gigantisch potentieel en gevaar op vlak van service en aftersales. Daarom, om je tevredenheid ivm de insignia te verhogen, zoek een dealer die het wél wil/kan oplossen. Als het probleem echt niet oplosbaar blijkt, ondanks alle goede wil van de dealer, schrijf dan een mail naar Opel Belgium en eis dat zij de wagen binnenste buiten keren. Desnoods moet hij terug naar Duitsland (hebben ze bij BMW ooit voor mijn vader gedaan omdat ze een elektronica probleem niet opgelost kregen). Leg je niet neer bij 1 dealer. Er zitten echt goeie mensen tussen maar je bent en blijft afhankelijk van mensen. (en dat geldt voor iedereen met problemen) Als de problemen bij een bepaalde modelserie voorkomen en niet opgelost geraken (zoals bv trillen voortrein), klachten bundelen en Opel Belgium/Opel Nederland contacteren. Het is geen doosje cornflakes van 3 euro hé... De meerderheid van de wagens zijn gelukkig fantastisch...

Good luck!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                  Erwin,

"de heer denu******e", iemand van Opel Belgium of iemand van de dealer??

Veel beterschap!
                  dealer , zal eens een scriptie schrijven voor deze " hoe werkt een gsm " , de kleinste 10er weet tegenwoordig al dat BT en GSM signaal ( of het nu gewoon gsm ( 2 generatie) of umts ( 3 generatie ) is ) niets met elkaar vandoen hebben , je moet al echt heel goedgelovig zijn dat je je laat wijsmaken dat als je 3g ( umts) signaal wegvalt je bt signaal ook weg is .
                  de meeste die goed op de hoogte zijn of die er voor gestudeerd hebben weten dat een gsm regelmatig negotieert over de gebruiken protocol en ook een fallback heeft waarmee hij automatisch naar gsm ( 2 generatie ) overschakelt als 3g wegvalt , meestal weet je als gebruiker niet eens of je signaal veranderd zo goed werkt deze technologie tegenwoordig , als ik zijn theorie doortrek zou je als je een gsm hebt met een oortje via BT en je 3g signaal valt weg je gsm moeten afzetten terug opzetten en je BT moeten opbouwen.
                  ik heb trouwens zijn theorie in praktijk omgezet door dit te simuleren , ik heb gewoon zijn BT signaal onderbroken ( heb echt niet gewacht tot ik een overschakeling van 3g naar gsm heb , en aangezien zijn theorie was dat als je 3g wegvalt je gsm de BT laag zet ) met als gevolg dat op de radio het volgende komt "geen telefoon aangesloten) na via stem apparaat geselecteerd te hebben was na +- 4 a 8 seconden de bt volledig terug opgebouwd , dus zij n theorie rammelt , ik wist dit al voordien maar heb dit gefilmd en hoop dat hij dit ooit zal zien ben er mee bezig om alles te monteren .
                  intussen heb ik nog wat gefilmd de dinsdag op de parking metropolis , moest toch wachten op de kids dus wist niets beter te doen , als de UPJ flest dan zegt de dame een fractie van een seconde later al dat je geselecteerde apparaat niet kan gevonden worden , normaal duurt dit een seconde of 4 tot 8.
                  ondertussen nog wel een andere fout gezien , als je geen telefoon aangesloten hebt en je selecteert via stem dan moet je een lijst krijgen met al je apparaten waar je in kan kiezen , bij mij blijft die steevast leeg of flits het laatste apparaat even voorbij , nu weet ik heeeel zeker dat die apparaat lijst niet in MIJN gsm staat , dus het UPJ spul werkt niet naar behoren , en als deze die fout ( welke hij namelijk ook heeft ) toeschrijft aan de gebruikte gsm is zijn probleem ik weet wat ik heb gestudeerd , en zal desnoods met zeer harde bewijzen komen al moet ik een vaststelling laten doen door een deurbewaarder of enkel bevriende electronica wierdo's ( ge weet wel zo van die mannen die de chips ontwerpen om in apparaten te gebruiken meestal met ir of prof ir voor hun naam ).
                  @greuntensop
                  vergeet het , bij mij hebben ze nog niet eens de moeite genomen om die onderdelen te bestellen ( zouden bussen zijn in de voortrein ) , was een buitendienst oplossing van Opel voor deze maar het zou niet helpen , dit hebben ze mij gezegd ( of mss proberen wijs te maken ) .
                  bij mij is het ondertussen al zo erg als ik bv de snelheid laat afzakken van 110 naar 90 deze op 95 .. 90 ook begint te trillen soms zo erg dat je het door je stoel door voelt.
                  ook heeft hij het soms ook tegen 70 meestal als hij laag in toeren staat , geloof nooit dat het alleen iets te maken heeft met de voortrein te maken heeft , denk dat het een gecombineerde fout is heel spijtig . de mijne is ondertussen 3 maand oud en heeft er nog geen oplossing voor deze gehad.

voor de rest : tijdens de test dinsdag heb ik gemerkt dat de automatische ontwaseming werkt ( dus de chauffage alleen werkt niet automatisch meer en de output is veel te laag ) toen ik de wagen zat en de vooruit aandampte heb ik een paar keer gemerkt dat de automatische ontwaseming in werking treed waardoor de ruit weer helder wordt , hij heeft wel veel tijd nodig omdat de output veel te laag is ,als dit opgelost is werkt de chauffage perfect denk ik

groetjes
                  Erwin

ps : heb de verkeerde productcode gebruikt de uhp is eigenlijk upj andere versie is uph , het model dat ik aanhaal is het model waarmee je met het sap protocol werkt
                  Last edited by ; 04/11/2010, 01:24. Reden: uhp is upj verkeerde productcode andere is uph

Comment

Jeroen.
                    heu, om het met de woorden van dhr dany de nu******e " maar mijnheer dit is product eigen hoor , daar kan ik niets aan doen ( of met andere woorden ...... trekt uwen plank )

toch nog een vraagske @greuntensop ivm trillen , zijt gij die jongen die ongeveer drie weken terug zijn wagen bij gman heeft binnen gedaan voor het vervangen van die ophangbussen/blokken ?

groetjes
                    Erwin

ps : denk eerder iest voor den aldi , maar daar krijg je dan weer wel al je centjes terug als iets niet meer kan gemaakt worden
                    Last edited by ; 04/11/2010, 00:01. Reden: vraagske ivm trillen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                      De mijne was gaan vliegen terwijl ik stil stond aan de lichten vorig jaar op kerstavond.
                      Het was wel in de 70€. Garage heeft de helft betaald.
                      dan zal het wel heeeeeeeeeeeeel hard gewaaid hebben . se , waaien of hard rijden , dit ding mag er gewoon niet af vallen zelf niet met een impact , ik heb een zware impact gehad va eene met een trekhaak , zo hard dat de gril gebarsten is , wel die plaatjes staan er nog op , en als ze dan nog komen te gaan vliegen is het voor de garage , ze hadden dit maar moeten voorzien in hun bestek ( want blijkbaar is het geweten dat deze loslaten met een impact).
                      als je nog zoiets voor hebt laat je verzekering dan iets weten , die sturen een expert die natuurlijk zal bevestigen dat dit niet door een impact komt .

groetjes
                      Erwin
                      Last edited by ; 03/11/2010, 23:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                        Jeroen,

Niet bij neerleggen. Het is een fantastische wagen, ze moeten gewoon je probleem oplossen. Al eens gedacht om van dealer te veranderen? Gewoon heel je dossier nemen en naar een dealer gaan waar anderen wel goede ervaringen mee hebben.

Les 1 in klantentevredenheid: elk product kan foutjes vertonen. Als dit snel en correct wordt opgelost kan zelfs het grootste c@@product voor tevreden klanten zorgen. omgekeerd kan een waardeloze service een fantastisch product om zeep helpen. Gezien de technologische evolutie, de digitale wereld (iedereen is met iedereen verbonden, fora, blogs, sociale netwerken,...) en de toegenomen verwachtingen (lees we zijn allemaal rotverwend) vrees ik dat we voor alle producten met spoken en bugs zullen moeten leren leven. Van telefoons, muziekspelers, auto's, ijskasten tot garagepoorten, overal zit wel programmatie achter, het kan dus steeds vaker mislopen. We zullen er moeten leren mee omgaan MAAR dit zorgt voor een gigantisch potentieel en gevaar op vlak van service en aftersales. Daarom, om je tevredenheid ivm de insignia te verhogen, zoek een dealer die het wél wil/kan oplossen. Als het probleem echt niet oplosbaar blijkt, ondanks alle goede wil van de dealer, schrijf dan een mail naar Opel Belgium en eis dat zij de wagen binnenste buiten keren. Desnoods moet hij terug naar Duitsland (hebben ze bij BMW ooit voor mijn vader gedaan omdat ze een elektronica probleem niet opgelost kregen). Leg je niet neer bij 1 dealer. Er zitten echt goeie mensen tussen maar je bent en blijft afhankelijk van mensen. (en dat geldt voor iedereen met problemen) Als de problemen bij een bepaalde modelserie voorkomen en niet opgelost geraken (zoals bv trillen voortrein), klachten bundelen en Opel Belgium/Opel Nederland contacteren. Het is geen doosje cornflakes van 3 euro hé... De meerderheid van de wagens zijn gelukkig fantastisch...

Good luck!!
                        @Circo : sluit me me daar ook helemal bij aan, moest ik een andere kopen werd het terug een insi , alhoewel ik al veel problemen mee heb gehad en nog heb. wel spijtig dat ik zowat mijn laatste wagen centen al heb uitgegeven anders vloog den deze er al uit
                        @insigniaken : straf dat hij de mijne nog niet persoonlijk afgemaakt heeft , is toch degene met de meeste problemen
                        @chukky : heb juist de bevestiging gekregen dat mijn opel all care van ald automotive goedgekeurd is , hehehehe die mannen gaan niet lachen denk ik , of toch maar dan groen
                        @gigitr6 : bij mij heeft opel belgium ooit eens een halve motor vervangen , en dit voor een fout van een gasmengkamer ( als je gas gaf was het percies of je uitlaat was kapot ), had wel een probleem er was een gasinstallatie ingebouwd en ze waren daar niet gelukkig mee , ze wouden er niet aan beginne voordat alles terug origineel was dwz , electronica moest afgekoppeld zijn en inspuitstukken verwijderd , nadat dit gedaan was zij ze er aan begonnen in garantie. heb wel moeten wachten maar de fout was eruit , dit zijn zo van die fouten waarvan ik denk dat dit maar een paar keer in uw leven voor komt , dit zijn ( uit mijn voormalig verleden als vakman wetende ) fouten die je nooit meer vergeet.dat was de service toen
                        ik heb voor die fout van de voortrein en het trillen ( denk dat dit een gecombineerde fout is ) al voorgesteld om mijn insi te geven als tester waar ze van alles op kunnen proberen om deze fout op te kunnen lossen ( zolang ze dan wel zorgen dat ik op de dagen dat ik weg moet wat vervoer heb en dit is heus niet veel hoor 1* per week of 2 weken heel sporadisch tweemaal per week , dus ze moeten mij er geen stukken aan een week of weken een wagen geven alleen wanneer nodig ) maar krijg geen vraag tot ....... ik kan niet meer doen dan voorstellen he.
                        en naar een andere dealer gaan , tja vind dat wreed voor die dealer , je geeft hem tenslotte je problemen terwijl hij er eigenlijk al nix aan verdiend heeft , niet zo eerlijk vind ik , en inderdaad zou dit mss wel doen als laatste redmiddel , maar een andere vestiging van dezelfde dealer kan soms ook al veel doen .
                        en wat het probleem betreft van het trillen van de voortrein krijg je het antwoord dat opel op de hoogte is , de vraag is nu hoe lang moeten ze op de hoogte zijn vooraleer er actie wordt ondernomen , stel dat je zo een jaar moet rondrijden , in mijn geval dus levensgevaarlijk door mijn ziekte verkrampen mijn handen rond het stuur door het trillen , ik rijd nu met een hand zodat ik toch nog een beetje kan ingrijpen en als je vraagt wat er gebeurd als je een ongeluk krijgt door deze antwoorden ze dat je dan maar niet in deze toestand moet rijden ( dit terwijl ik een rijvaardigheid attest heb van Leuven , die weten ook wat kan en wat niet met een goede wagen heb ik geen probleem ) sorry ik heb deze wagen gekocht om nog een klein beetje te genieten van mijn leven , moet ik nu deze wagen langs de kant laten staan ; neen want als deze totaal in orde is zal ik ook geen problemen ondervinden . alez ja met alle andere fouten ook hoor ze proberen het op de klant af te schuiven of ze laten je door iemand opbellen die nog niet eens weet hoe ge bij wijze van spreken ( en zelfs niet bij wijze van spreken) hoe de programmatuur ineen zit , ik heb hem voor dat geval van die easy stepout gezegd dat dit opgelost kon worden met twee regeltjes code ........ ja ik geef het toe ik heb gelogen t'is er maar eentje
                        in de broncode ga je opzoek naar de plaats waar hij het signaal deuropen processed deze regel in de code geeft een opdracht aan een proces dat de stoel naar voor laat komen
                        tussen de regel waar hij hij deuropen processed en de opdracht geeft aan proces zetel naar voor ....... zet je

while not keyhigh (variabele die gezet wordt als je sleutel op het contact plaatst ) do wait(200)
                        of
                        repeat wait(200) until keyhigh das nog korter of toch bijna.

viola das al, simpel he , maar de wil moet er zijn ( dit was een pascal voorbeeld in c of c# of c++ ziet dit er een beetje anders uit )
                        opgepast ik heb veel respect voor mensen die dingen kunnen of dat nu amateur of professioneel is maar dat zonne pipo mij iets gaat vertellen wat dan zelfs helemaal niet waar is en totaal uit de nek gekletst ( iemand anders zou er mss echt met de ogen open in lopen maar dit kan gewoon niet ) om toch maar te proberen van het probleem af te geraken ...dit kan niet door de beugel.
                        dit zijn zaken die je niet van een product van een kleine 36000 euro ex btw mag verwachten welke idd geen cornflake doos is

ik vind de insignia een fijne en mooie wagen en zou als ik kon er nog enen kopen , morgen maak ik een filmpje van dat gsm gebeuren en post het op youtube zodat jullie het ook kunnen zien , voorlopig kunnen jullie genieten van da brommerke dat in de ventilatie zat , dat was eerst ook niet waar tot ik het filmpje liet zien. dit is opgelost met resultaat dat nu de verwarming niet meer werkt , ik begin gewoon pi***d te worden. hebt da zelf maar eens voor, geef mij dan maar een wagen zonder product eigen functies zoals bv dat de spiegels open/dicht klappen bij het ver/ontgrendelen van de deur zonder dat je ramen open gaan of dicht

groetjes
                        Erwin
                        en klikken maar he
                        + http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                        http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI"> http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ps : ik begin wat moe en krikkel en zeurderig te worden , sorry moest ik ergens hier op iemand zijn tenen zijn gaan staan zonder dat ik het door heb en wat betreft de software , ik heb zelf ook software geschreven , deze ging niet buiten zonder dat het door en door getest was geweest door mijn betatesters , ik heb dan ook nog nooit een bug release van een van mijn programma's moeten uitbrengen ( wel bv releases waar meer functie in zaten )
                        Last edited by ; 04/11/2010, 00:19.

Comment

• overzicht samenkomst / de insignia samenscholing

hallo allemaal,

dan nu een beetje rustiger .
                          zoals beloofd een overzicht van de mensen die op 02/04/2011 zullen aanwezig zijn op onze samenscholing.

1 erwinvo1964**
                          2 corsawim**
                          3 d-s**
                          4 suby555
                          5 Insigniaken
                          6 Polleke2*
                          7 JohnnyGazet
                          8 dami
                          9 Baarsje
                          10 Circo**
                          11 nonkel louis ***
                          12 PietDeLiet*
                          13 Arachna
                          14 Stavroske
                          15 Rosse 64**

de mensen zonder sterretje hebben nog geen coordinaten achte'rgelaten , @stavroske , kan je aub je naam en eventueel telefoon en/of email achterlaten , dank u.

groetjes
                          Erwin
                          en dan nu koffie en nog wat pb'kes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                            @Circo : sluit me me daar ook helemal bij aan, moest ik een andere kopen werd het terug een insi , alhoewel ik al veel problemen mee heb gehad en nog heb. wel spijtig dat ik zowat mijn laatste wagen centen al heb uitgegeven anders vloog den deze er al uit
                            @insigniaken : straf dat hij de mijne nog niet persoonlijk afgemaakt heeft , is toch degene met de meeste problemen
                            @chukky : heb juist de bevestiging gekregen dat mijn opel all care van ald automotive goedgekeurd is , hehehehe die mannen gaan niet lachen denk ik , of toch maar dan groen
                            @gigitr6 : bij mij heeft opel belgium ooit eens een halve motor vervangen , en dit voor een fout van een gasmengkamer ( als je gas gaf was het percies of je uitlaat was kapot ), had wel een probleem er was een gasinstallatie ingebouwd en ze waren daar niet gelukkig mee , ze wouden er niet aan beginne voordat alles terug origineel was dwz , electronica moest afgekoppeld zijn en inspuitstukken verwijderd , nadat dit gedaan was zij ze er aan begonnen in garantie. heb wel moeten wachten maar de fout was eruit , dit zijn zo van die fouten waarvan ik denk dat dit maar een paar keer in uw leven voor komt , dit zijn ( uit mijn voormalig verleden als vakman wetende ) fouten die je nooit meer vergeet.dat was de service toen
                            ik heb voor die fout van de voortrein en het trillen ( denk dat dit een gecombineerde fout is ) al voorgesteld om mijn insi te geven als tester waar ze van alles op kunnen proberen om deze fout op te kunnen lossen ( zolang ze dan wel zorgen dat ik op de dagen dat ik weg moet wat vervoer heb en dit is heus niet veel hoor 1* per week of 2 weken heel sporadisch tweemaal per week , dus ze moeten mij er geen stukken aan een week of weken een wagen geven alleen wanneer nodig ) maar krijg geen vraag tot ....... ik kan niet meer doen dan voorstellen he.
                            en naar een andere dealer gaan , tja vind dat wreed voor die dealer , je geeft hem tenslotte je problemen terwijl hij er eigenlijk al nix aan verdiend heeft , niet zo eerlijk vind ik , en inderdaad zou dit mss wel doen als laatste redmiddel , maar een andere vestiging van dezelfde dealer kan soms ook al veel doen .
                            en wat het probleem betreft van het trillen van de voortrein krijg je het antwoord dat opel op de hoogte is , de vraag is nu hoe lang moeten ze op de hoogte zijn vooraleer er actie wordt ondernomen , stel dat je zo een jaar moet rondrijden , in mijn geval dus levensgevaarlijk door mijn ziekte verkrampen mijn handen rond het stuur door het trillen , ik rijd nu met een hand zodat ik toch nog een beetje kan ingrijpen en als je vraagt wat er gebeurd als je een ongeluk krijgt door deze antwoorden ze dat je dan maar niet in deze toestand moet rijden ( dit terwijl ik een rijvaardigheids attet heb van leuven , die weten ook wat kan en wat niet met een goede wagen heb ik geen probleem ) sorry ik heb deze wagen gekocht om nog een klein beetje te genieten van mijn leven , moet ik nu deze wagen langs de kant laten staan ; neen want als deze totaal in orde is zal ik ook geen problemen ondervinden . alez ja met alle andere fouten ook hoor ze proberen het op de klant af te schuiven of ze laten je door iemand opbellen die nog niet eens weet hoe ge bij wijze van spreken ( en zelfs niet bij wijze van spreken) hoe de programmatuur ineen zit , ik heb hem voor dat geval van die easy stepout gezegd dat dit opgelost kon worden met twee regeltjes code ........ ja ik geef het toe ik heb gelogen t'is er maar eentje
                            in de broncode ga je opzoek naar de plaats waar hij het signaal deuropen processed deze regel in de code geeft een opdracht aan een proces dat de stoel naar voor laat komen
                            tussen de regel waar hij hij deuropen processed en de opdracht geeft aan proces zetel naar voor ....... zet je

while not keyhigh (variabele die gezet wordt als je sleutel op het contact plaatst ) do wait(200)
                            of

viola das al, simpel he , maar de wil moet er zijn ( dit was een pascal voorbeeld in c of c# of c++ ziet dit er een beetje anders uit )
                            opgepast ik heb veel respect voor mensen die dingen kunnen of dat nu amateur of professioneel is maar dat zonne pipo mij iets gaat vertellen wat dan zelfs helemaal niet waar is en totaal uit de nek gekletst ( iemand anders zou er mss echt met de ogen open in lopen maar dit kan gewoon niet ) om toch maar te proberen van het probleem af te geraken ...dit kan niet door de beugel.
                            dit zijn zaken die je niet van een product van een kleine 36000 euro ex btw mag verwachten welke idd geen cornflake doos is

ik vind de insignia een fijne en mooie wagen en zou als ik kon er nog enen kopen , morgen maak ik een filmpje van dat gsm gebeuren en post het op youtube zodat jullie het ook kunnen zien , voorlopig kunnen jullie genieten van da brommerke dat in de ventilatie zat , dat was eerst ook niet waar tot ik het filmpje liet zien. dit is opgelost met resultaat dat nu de verwarming niet meer werkt , ik begin gewoon pi***d te worden. hebt da zelf maar eens voor, geef mij dan maar een wagen zonder product eigen functies zoals bv dat de spiegels open/dicht klappen bij het ver/ontgrendelen van de deur zonder dat je ramen open gaan of dicht

groetjes
                            Erwin
                            en klikken maar he
                            + http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
                            http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI"> http://www.youtube.com/watch?v=dYS5kVZFVBI" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ps : ik begin wat moe en krikkel en zeurderig te worden , sorry moest ik ergens hier op iemand zijn tenen zijn gaan staan zonder dat ik het door heb en wat betreft de software , ik heb zelf ook software geschreven , deze ging niet buiten zonder dat het door en door getest was geweest door mijn betatesters , ik heb dan ook nog nooit een bug release van een van mijn programma's moeten uitbrengen ( wel bv releases waar meer functie in zaten )

Wat ik dus straf vind, is dat die easy entry functie bij mij wel werkt zoals Erwin het wilt. Bij uitstappen (verwijderen sleutel uit contact) gaat de zetel wel achteruit en die blijft daar ook staan tot je na het instappen op één der geheugenknoppen blijft duwen tot de zetel stopt op de ingestelde geheugenstand. Ook de verwarming doet hier perfect wat die moet doen. De aanjager waait je bijna uit je zetel de eerste momenten....

Ik heb hier eigenlijk voor mezelf besloten om geen update te laten doen....ik wil er niet op achteruitgaan. De automatische lichtregeling werkt hier namelijk ook in tunnels zoals het hoort... vreemd eigenlijk want ik heb de versie van 1/07/2010. Dus nog voor die van Erwin.

Dus Erwin, als ik je kan helpen om onze auto als voorbeeld eens aan te bieden....dan hoor ik het wel.

Comment

Wat ik dus straf vind, is dat die easy entry functie bij mij wel werkt zoals Erwin het wilt. Bij uitstappen (verwijderen sleutel uit contact) gaat de zetel wel achteruit en die blijft daar ook staan tot je na het instappen op één der geheugenknoppen blijft duwen tot de zetel stopt op de ingestelde geheugenstand. Ook de verwarming doet hier perfect wat die moet doen. De aanjager waait je bijna uit je zetel de eerste momenten....

Ik heb hier eigenlijk voor mezelf besloten om geen update te laten doen....ik wil er niet op achteruitgaan. De automatische lichtregeling werkt hier namelijk ook in tunnels zoals het hoort... vreemd eigenlijk want ik heb de versie van 1/07/2010. Dus nog voor die van Erwin.

Dus Erwin, als ik je kan helpen om onze auto als voorbeeld eens aan te bieden....dan hoor ik het wel.
                              fijn, mag ik je tel eventueel doorgeven aan die den*******e , want die zie tegen mij dat hij je gerust wou uitnodigen want dat dit niet kon en als hij voorstelt om een update te doen noiet laten doen he .

groetjes
                              en nu ga ik slapen ben gewoon kapot
                              Erwin

ps , toch eens da filmke gaan zien met da brommerke , eigenlijk wel leuk

Comment

fijn, mag ik je tel eventueel doorgeven aan die den*******e , want die zie tegen mij dat hij je gerust wou uitnodigen want dat dit niet kon en als hij voorstelt om een update te doen noiet laten doen he .

groetjes
                                en nu ga ik slapen ben gewoon kapot
                                Erwin

ps , toch eens da filmke gaan zien met da brommerke , eigenlijk wel leuk
                                Yep, doe maar...hij zal schrikken....en nee ik laat hem niet updaten....ze zouden beter onze software copiëren naar die van jou

IK moet wel toegeven dat het bij mij niet geactiveerd staat omdat ik het niet handig vind om steeds te moeten blijven duwen op die geheugenknop tot dat hij weer goed staat. Ik zal voor alle zekerheid het morgen nog eens even testen....je kan nooit weten (hij is al eens een keer binnengeweest) dat ze toch geen update gedaan hebben. Ik laat je morgen iets weten.
                                sloppel !
                                Last edited by ; 04/11/2010, 00:50.

Comment

@greuntensop
                                  vergeet het , bij mij hebben ze nog niet eens de moeite genomen om die onderdelen te bestellen ( zouden bussen zijn in de voortrein ) , was een buitendienst oplossing van Opel voor deze maar het zou niet helpen , dit hebben ze mij gezegd ( of mss proberen wijs te maken ) .
                                  bij mij is het ondertussen al zo erg als ik bv de snelheid laat afzakken van 110 naar 90 deze op 95 .. 90 ook begint te trillen soms zo erg dat je het door je stoel door voelt.
                                  ook heeft hij het soms ook tegen 70 meestal als hij laag in toeren staat , geloof nooit dat het alleen iets te maken heeft met de voortrein te maken heeft , denk dat het een gecombineerde fout is heel spijtig . de mijne is ondertussen 3 maand oud en heeft er nog geen oplossing voor deze gehad.

groetjes
                                  Erwin

ps : heb de verkeerde productcode gebruikt de uhp is eigenlijk upj andere versie is uph , het model dat ik aanhaal is het model waarmee je met het sap protocol werkt
                                  Erwin,

Gisteren de mijne gaan afhalen en ze hebben de bussen (blokken) besteld.

Of de rest van mijn opmerkingen opgelost zijn , zullen de komende weken uitwijzen.
                                  Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                  Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                  Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                  Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                  Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• shame on me !

Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                    Yep, doe maar...hij zal schrikken....en nee ik laat hem niet updaten....ze zouden beter onze software copiëren naar die van jou

IK moet wel toegeven dat het bij mij niet geactiveerd staat omdat ik het niet handig vind om steeds te moeten blijven duwen op die geheugenknop tot dat hij weer goed staat. Ik zal voor alle zekerheid het morgen nog eens even testen....je kan nooit weten (hij is al eens een keer binnengeweest) dat ze toch geen update gedaan hebben. Ik laat je morgen iets weten.
                                    sloppel !
                                    Beste Erwin, ik heb slecht nieuws voor je.....ik heb zonet de functie easy entry terug geactiveerd om te testen......en wat zag ik.....ik stond versteld ????? Het systeem werkt niet meer zoals voorheen. De zetel gaat achteruit na verwijderen sleutel uit het contact EN opening deur...na afsluiten blijft hij achteruit staan. Als ik de deur terug ontgrendel EN de deur open, gaat de zetel terug naar z'n geheugenstand!!!!! Mijn vrouw vertelde me dat ze een maand geleden even was langsgeweest bij de garage om de ruitenwisservloeistof te laten bijvullen. Ze moest toen een dik halfuur wachten....vermoedelijk is toen toch een update gedaan. Ze was me dit vergeten te vertellen omdat ze dacht dat ik dit niet belangrijk vond

Ik weet zeker dat het voorheen met die functie anders zat! Ik had deze ander niet afgezet.

Besluit : in het vervolg test ik het eerst voor ik nog onzin post Sorry Erwin.

Ps :de aanjager werkt nog wel op volle kracht.
                                    Als ik in de garage kom zal ik zeker vragen of er inderdaad een update werd uitgevoerd!
                                    Last edited by ; 04/11/2010, 09:10. Reden: aangevuld

Comment

en wat het probleem betreft van het trillen van de voortrein krijg je het antwoord dat opel op de hoogte is , de vraag is nu hoe lang moeten ze op de hoogte zijn vooraleer er actie wordt ondernomen , stel dat je zo een jaar moet rondrijden , in mijn geval dus levensgevaarlijk door mijn ziekte verkrampen mijn handen rond het stuur door het trillen , ik rijd nu met een hand zodat ik toch nog een beetje kan ingrijpen en als je vraagt wat er gebeurd als je een ongeluk krijgt door deze antwoorden ze dat je dan maar niet in deze toestand moet rijden ( dit terwijl ik een rijvaardigheid attest heb van Leuven , die weten ook wat kan en wat niet met een goede wagen heb ik geen probleem ) sorry ik heb deze wagen gekocht om nog een klein beetje te genieten van mijn leven , moet ik nu deze wagen langs de kant laten staan ; neen want als deze totaal in orde is zal ik ook geen problemen ondervinden . alez ja met alle andere fouten ook hoor ze proberen het op de klant af te schuiven of ze laten je door iemand opbellen die nog niet eens weet hoe ge bij wijze van spreken ( en zelfs niet bij wijze van spreken) hoe de programmatuur ineen zit , ik heb hem voor dat geval van die easy stepout gezegd dat dit opgelost kon worden met twee regeltjes code ........ ja ik geef het toe ik heb gelogen t'is er maar eentje

of

groetjes
                                      Erwin
                                      en klikken maar he

Erwin,

Het siert je dat je de "nieuwe dealer" niet wilt opzadelen met je problemen. Anderzijds, als je huidige dealer je problemen niet kan/wil oplossen is hij ook je centen niet waard. Ga dan maar naar een andere dealer waar je dan natuurlijk blijft gaan voor onderhoud en wie weet, misschien wel eens een nieuwe auto koopt... Ze verdienen toch het meeste op het onderhoud zenne. Een goed dealership is er één met een volle werkplaats. Nen auto 1 keer verkopen kan iedereen. Klant tevreden houden en laten terugkomen is een vak, een kunst. Gewoon andere dealer zoeken. Ene die niet tot de GMAN-clan behoort (want ze zullen nooit toegeven dat een collega in een andere vestiging een fout heeft gemaakt). Een andere optie is een aangetekend schrijven naar Opel Belgium met daarin de eis dat de wagen door het diagnosecentrum wordt nagekeken en in orde wordt gebracht en da ge anders naar de VAB en/of testaankoop stapt. Ik vind het jammer dat een organisatie als Opel Belgium (die wel hun best doen) de dupe is van een paar c@@dealers (en het zijn altijd dezelfde...). Trouwens, één van de elementen in de beoordeling van een dealer door OB is het aantal garantiegevallen... Daarom dat sommige dealer(groepen) zo weinig mogelijk in garantie proberen te regelen... :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                        Auto's zijn gelijk as vrouwen, ge moet er maar geluk mee hebben...
                                        True..

Comment

hallo allemaal,

dan nu een beetje rustiger .
                                          zoals beloofd een overzicht van de mensen die op 02/04/2011 zullen aanwezig zijn op onze samenscholing.

1 erwinvo1964**
                                          2 corsawim**
                                          3 d-s**
                                          4 suby555
                                          5 Insigniaken
                                          6 Polleke2*
                                          7 JohnnyGazet
                                          8 dami
                                          9 Baarsje
                                          10 Circo**
                                          11 nonkel louis ***
                                          12 PietDeLiet*
                                          13 Arachna
                                          14 Stavroske
                                          15 Rosse 64**

de mensen zonder sterretje hebben nog geen coordinaten achte'rgelaten , @stavroske , kan je aub je naam en eventueel telefoon en/of email achterlaten , dank u.

groetjes
                                          Erwin
                                          en dan nu koffie en nog wat pb'kes
                                          Dag Erwin,

Mijn gegevens heb je toch al ?

Grtz

Comment

Working...
                                          X