Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
    I
    Enfin, ik hoop da kik ne goeien heb binnen enkele weken of Kamikaze kan zich weeral uitleven
    De specifieke problemen op zich zeggen mij weinig, het is de totale verzameling van totaal uiteenlopende storingen die mij blijft verbazen.
    Was dat in der tijd met de Vectra ook het geval ? Ik heb zo eentje gehad, zonder enig probleem..op een kapot schermpje na...
    Je kan absoluut pech hebben met een auto, maar dan zijn er hier ineens veel met pech.
    Een probleem laten oplossen, is maar eens passeren langs de garage, maar dan zie je hier dat er problemen onopgelost blijven, en dat vind ik niet kunnen. Voor geen enkel merk.
    Nog eens, ik ben geen opel of insignia hater.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      De specifieke problemen op zich zeggen mij weinig, het is de totale verzameling van totaal uiteenlopende storingen die mij blijft verbazen.
      Was dat in der tijd met de Vectra ook het geval ? Ik heb zo eentje gehad, zonder enig probleem..op een kapot schermpje na...
      Je kan absoluut pech hebben met een auto, maar dan zijn er hier ineens veel met pech.
      Een probleem laten oplossen, is maar eens passeren langs de garage, maar dan zie je hier dat er problemen onopgelost blijven, en dat vind ik niet kunnen. Voor geen enkel merk.
      Ik volg je voor de 100% !

Doordat ik problemen blijf hebben met Toyota, nooit geen Toyota meer voor mij, idd....

Comment

• Festoon 42mm 264 8 LED

Iemand al ervaring met Festoon 42mm 264 8 LED voor de binnenverlichting?

Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Xenon Car Light Lamp Bulbs 55W Opel Vauxhall INSIGNIA

Ook ni overdreven duur...

Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
          Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
          Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
          Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
          Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            Beste Erwin, ik heb slecht nieuws voor je.....ik heb zonet de functie easy entry terug geactiveerd om te testen......en wat zag ik.....ik stond versteld ????? Het systeem werkt niet meer zoals voorheen. De zetel gaat achteruit na verwijderen sleutel uit het contact EN opening deur...na afsluiten blijft hij achteruit staan. Als ik de deur terug ontgrendel EN de deur open, gaat de zetel terug naar z'n geheugenstand!!!!! Mijn vrouw vertelde me dat ze een maand geleden even was langsgeweest bij de garage om de ruitenwisservloeistof te laten bijvullen. Ze moest toen een dik halfuur wachten....vermoedelijk is toen toch een update gedaan. Ze was me dit vergeten te vertellen omdat ze dacht dat ik dit niet belangrijk vond

Ik weet zeker dat het voorheen met die functie anders zat! Ik had deze ander niet afgezet.

Besluit : in het vervolg test ik het eerst voor ik nog onzin post Sorry Erwin.

Ps :de aanjager werkt nog wel op volle kracht.
            Als ik in de garage kom zal ik zeker vragen of er inderdaad een update werd uitgevoerd!
            Hallo Wim en Erwin,

Na de update van 09/2010 werkt de auto stand van de verluchting niet meer ( zoals Erwin ook al gemeld heeft : de ventilator staat op 0 ). Ben er ondertussen achtergekomen dat de 'automatische ontwaseming bij starten' wel werkt als de verluchting niet op AUTO staat. Probleem is dat hij tot in het oneindige doorblaast, en volgens mij de temperatuur niet checkt.
            Van het trillen van de voortrein heb ik geen last. Zaterdag op de Autobahn ff laten gaan en de Insi rijdt even comfortabel tegen 180 dan tegen 120.

Mijn wagen moet een van de weken binnen voor montage winterbanden en heb ook al een lijstje klaar met (kleine) problemen, zoals de speedlock en de automatische airco .

Ik hou jullie op de hoogte ...

Dealer is trouwens ook lid van de GMAN clan , eens kijken wat die te vertellen heeft.

Comment

• Jipse,

Zopas mijn sports tourer ecoflex 160 pk met platinum-pack en flexride in ontvangst genomen...

What a car... vergeleken met mijn Megane grandtour 1.5dci 106pk

De flexride is super gewoon...

Thumbs up Opel!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ce_gusse Bekijk Berichten
                Jipse,

Zopas mijn sports tourer ecoflex 160 pk met platinum-pack en flexride in ontvangst genomen...

What a car... vergeleken met mijn Megane grandtour 1.5dci 106pk

De flexride is super gewoon...

Thumbs up Opel!!!!!
                proficiat....geniet ervan en...wij kijken graag naar foto's.....
                Last edited by ; 04/11/2010, 16:22.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                  hoe da zijn geen originele ??
                  Dan zit het probleem daar wss , zijn die wel compatibel met de software ??
                  En er steken dan 2 verschillende soorten in ....

Hoe je dat kan weten ? Uitlezen en meten bij Opel wss.

Die zijn van een ander merk.

Comment

• Dat zal er helemaal niet aan mankeren!!!

De geperforeerde zetels zitten fenomenaal lekker...

Comment

• Ik ga ook een insignia st ecoflex 160 pk bestellen. Maar ben nog aan het twijfelen of ik de opc line pack zal pakken of niet.
                      Weet iemand of dit de moeite waard is, want op de foto's zie ik bijna geen verschil langs de buitenkant. Nadeel is dat je geen reservewiel kan meepakken omdat je niet met een krik kan werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                        zeer zware oeps , je advocaat heeft gelijk als hij zegt dat je de wagen niet moet in ontvangst nemen , let wel dat de AFL niet in de wagen stak werd vastgesteld in de garage zelf , nu als zij kunnen bewijzen ( hopelijk van niet ) dat je op de hoogte was van het ontbreken van de AFL is het in ontvangst nemen van het product eigenlijk een vorm van akkoord dat je tevreden bent met de ontbrekende optie ( aangezien dit een optie is die zeer goed opvalt zou je in de garage zelf al een document hebben moeten opstellen dat je niet akkoord bent met het geleverd product maar dat je de wagen in ontvangst neemt tot er een oplossing is, met een verborgen optie is dit anders ( bv de quickheat optie , hier zijn totaal geen uiterlijke tekenen van aanwezigheid ) .
                        Het beste dat je kan doen is een brief opstellen ( een ingebrekestelling ) en deze 1. zo vlug als mogelijk deponeren in de brievenbus met vermelding dat aangetekende volgt ) 2. diezelfde dinsdag aangetekend opsturen , eventueel ook inscannen en via mail opsturen met ontvangstbevestiging naar de dealer. steek bij alle tevens de laatste bestelbon bij als bewijs. met copy van de verstuurde/ontvangen mails
                        ik denk dat achteraf inbouwen niet te doen is , stuurapparaten ect , bedrading die anders is .

een vergoeding gelijkgesteld als diegene wegens te laat geleverd kan je leed eventueel een beetje verlichten = terugbetaling optie + -15% schadevergoeding , ik denk wel dat je advocaat toch zijn best zal moeten doen , je moet trouwens echt kunnen bewijzen dat je mails die verstuurd en ontvangen zijn echt zijn ( opvraag van verkeer tussen ip's dit kan alleen mar in geval van een gerechtelijke procedure ) en dat de aanpassingen die gedaan zijn in een bepaalde periode gedaan zijn volgend op je originele bestelling.

in ieder geval sta je op een punt al sterk , de optie is aangerekend geweest wat duid op een reguliere bestelling

veel succes
                        Erwin
                        Achteraf inbouwen kan geen probleem zijn.
                        Heb vorige week een insi uit mekaar zien halen bij GMAN omdat de fiche van de ABS sensor was afgebroken. Volledig nieuwe kabelboom gestoken. En als er onderdelen van je AFL stukgaan,moeten die toch ook vervangen kunnen worden ?? Dus niet meer in te bouwen achteraf is dikke bullshit ! Eisen die handel !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                          Ja, is om achteraf in te bouwen. Folders lagen bij ons in de receptie. Je moet maar een bij u kijken Is ook via Opel te bestellen. Kan ook alles naar u eens doorsturen van info als je wil.
                          Kwantakosta ?
                          En zit de DVD in het scherm ??

Comment

Dag Erwin,

Mijn gegevens heb je toch al ?

Grtz
                            de mijne heb je ook al

grtjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jonas_mertens@hotmail.com Bekijk Berichten
                              Ik ga ook een insignia st ecoflex 160 pk bestellen. Maar ben nog aan het twijfelen of ik de opc line pack zal pakken of niet.
                              Weet iemand of dit de moeite waard is, want op de foto's zie ik bijna geen verschil langs de buitenkant. Nadeel is dat je geen reservewiel kan meepakken omdat je niet met een krik kan werken.
                              heb een OPC line, zie mijn foto's bij mijn profiel

Comment

hallo allemaal ,

zoals jullie weten heb ik veel problemen met de wagen , voor deze heb ik vandaag een telefoon gekregen van de heer denu******e
                                1. op het probleem met de gsm module die soms uitvalt , " dat ligt aan uw gsm welk merk is het " ikke dan weer " heu... ne nokia" hij dan weer "nokia heeft problemen met deze zet de laatste software op uw gsm " ikke " heu ..... heeft de laatste soft en heeft dezelfde problemen met een samsung " hij " ja dat kan samsung is ook een slechte gsm , het ligt ( en nu goed opletten he iemand die iets kent van datacom gaat hier zich een breuk lachen ) aan het feit dat uw gsm op 3G staat je moet je gsm op gewoon gsm zetten " ikke " U zegt??.???" hij " jaja ik heb dat probleem ook als je in antwerpen rijd dan verlies je je 3G signaal en dan verlies je ook je bluethoot signaal dit valt weg en dan werkt het systeem niet meer " ikke " heu ( jaja veel heus ) volgens mij heeft BT nix te maken met 3G indien wel zouden gsm's zonder BT niet op 3G werken , U weet toch dat ik een UHP systeem heb , dit is een systeem dat autonoom werkt dus je start de wagen , systeem bouwt BT op en vraagt autorisatie aan je sim kaart nadien sync van kontakten en dan gewoon BT hoog om indien nodig sms op de simkaart te zetten en je logs te updaten , ik geloof er nix van , dus je 3G signaal valt weg welke je BT laag zet en dan de radio hangt ( laatste keer zelfs zo erg dat ik de radio niet meer uitkreeg met de contactsleutel eraf en op de knop te drukken ) , trouwens waarom werkt dit dan wel in de wagen van mijn vrouw en niet in de mijne ? " hij " ja dat komt omdat de BT module in een corsa D in de radio is ingebouwd in de insignia is dit een aparte module ( ik denk , vreemd ik moest toch voor de corsa apart aanduiden of ik BT xou of niet , de radio bleef hetzelfde ) dit is de reden dat je andere resultaten krijgt" ikke" vreemd in de corsa werkt dit goed in de insognia niet , je zou denken dat ze de goede technologie gaan gebruiken in de insignia , dit is achteruit ipv vooruit " hij ik zal er eens mee rondrijden en zien hoe het gaat en laat je iets weten " ikke "jaja ok , maar je mag toch verwachten dat je een gekocht product werkt zoals het hoort , als ik een sms binnen krijg dan weet ik, dat soms pas drie dagen achteraf , je laat je radio toch niet op het phone menu staan .

2.ikke " trouwens dat trillen van de voortrein is toch niet normaal , is soms zo erg dat je het in de zetel voelt " hij " ik weet het en ze zijn er bij opel aan bezig , ik heb met een andere insignia gereden en die had dit ook en met een nieuwe en die had dit ook. " ikke "dus eigenlijk niet normaal , trouwens als dit op een nieuw product nog voorkomt mag je verwachten dat dit al opgelosty mag zijn he , is trouwens een redelijk oud probleem ( mijn wagen 08/2010 en heb weet van een oudere ook die dit heeft ) je zou toch zeggen dat opel dit eerst oplost vooraleer ze nog wagens doorlaten aan de klanten he " hij " ja ik ga hier niet verder op in , ze zijn er bij opel aan bezig " ikke "ok , (3) mag ik het dan hebben over een ander probleem welke voor mij niet goed werkt namelijk de functie easy stepout je zou mogen verwachten dat je goede geld , want het is een niet goedkope functie toch mag werken zoals het hoort dus uitstappen achteruit instappen leutel erop en vooruit , neen uitstappen gaat ie goed achteruit instappen is voor mij een ramp , je technieker heeft het zelfs gemerkt als ik wil instappen is de zetel al weg voor ik erin kan , sorry dit is niet normaal " hij " wel dit is wel normaal dit is product eigen je zetel gaat vooruit naar de stand opgeslagen in het geheugen. dit zal niet opgelost worden " ikke "huh , sorry maar daar kan ik niet mee leven , trouwens als dit product eigen is waarom wordt dit dan niet vermeld in het boekje , en waarom is dit dan niet bij een wagen die twee maanden voor mij is gekocht , deze gaat achteruit en niet vooruit " hij " dat kan niet , van dat boekje ben ik niet zeker maar ik heb met verschillenden modeljaren gereden en al deze gingen gewoon vooruit , ik zou die man eigenlijk moeten uitnodigen want zijn systeem is niet in orde en zou moeten upgedated worden, trouwens is dit niet gemakkelijk in te stellen ." ikke denk , tja wie kan er nu niet op de config toets drukken naar comfort instellingen gaan wat draaien en keren en de functie gemakkelijk uitstappen op ja zetten idd daar moet ge op z'n minst i.r.voor zijn ( no offence i.r.'s ) om dit te doen , jaren van studie om je funtoie easy stepout actief te zetten ikke" wel als je logish nadenk weet je dat mensen die slecht uit de wagen kunnen ook slecht erin dus die twee regels code die je moet opnemen in de code lus (while..repeat) die opgestart wordt vanaf je deur opening die dan het contact gaat afvragen is nu ook niet het grote werk " hij " wel dit is product eigen en zal niet opgelost worden " ikke denk - ik hoop van wel je betaald je blauw aan je droom wagen ( sommige weten wat ik betaald heb voor mijn wagen dit uit eigen zak en niet van den baas )en je krijgt uiteindelijk een wrak welke je verwachtingen niet beantwoord , tis nu niet dat i verwacht dat als ik de wagen ontgrendel hij mij laat instappen de zetel vooruit zet ondertussen mijn bookes smeert en goei taske kaffe zet en mij dan ook ineens naar bestemming brengt zonder dat ik moet sturen - ikke zeg " sorry ik verwacht dat het werkt zoals ik hop dat het mag werken , trouwens nu de meeste problemen zijn opgelost zoals de krakende tunnel , heb er wel ne scheven assenbak voor in de plaats gekregen maar soit dat kan der ook nog maar eens bij trouwens als we toch aan de klap zijn (4) dat de wagen inhoudt als je een kickdown doet is toch ook niet normaal , overlaatst ben ik aan het rijden en zie een gat waar ik zelfs met mijn zafira tussen zou kunnen , en jawel bijkanst ne meter korter terwijl ik een kickdown geef stuur ik in en valt de wagen dood , soms gaat hij goed soms valt hij dood voor een tot twee seconden , dit kan toch niet normaal zijn " hij " ja opel is van dit fenomeen op de hoogte maar heeft hier nog geen oplossing voor heeft hij het in sport mode " ikke " neen ook in normale mode , soit ik moet de wagen toch terug brengen want de chaufage werkt niet , ne meestergast had dit op twee minuten gemerkt " ( het gesprek werd meer en meer bitsiger vooral omdat ik al een paar keer hem erop gewezen had dat hij op mijn vakgebied zat , programmeren , datacommunicatie , elektronica ) hij " ja wie is die meestergast eigenlijk , als hij die diagnoses zo direct kan stellen en je oplossingen geeft , want ik zie dat je hier verschillende TSB's aanhaalt dan verschiet ik ervan dat hij dit voor jou nog niet heeft opgelost , wie is die meestergast eigenlijk " ikke " speelt toch geen rol ik geef je de aangeboden oplossingen en daar moet je het mee doen " ( het gesprek wordt nog bitsiger ) hij " jammaar als je a zegt moet je b zeggen ook , dan kan ik die jongen uitnodigen om voor ons te werken " ( hier ga ik ff door de bocht ) ikke " je zal het met a moeten doen trouwens die meestergast werkt al bij jullie , al eenen slimme die bij jullie werkt , trouwens ik moet geen verantwoording afleggen waar ik mijn info haal ( je vind kanalen genoeg met insi verhalen en problemen) weet ge wat , ik maak een afspraak voor maandag , ik moet toch voor drie dagen naar leuven dan heb je de tijd om te proberen en alles op te lossen, goeiedag.........

wel alles bijeen genomen is de volgende strategie van opel nu van toepassing ( volgens het gesprek gevoerd ) , als de klant een probleem heeft dan zeg je ofwel , dit is product eigen , of opel is op de hoogte we zoeken een oplossing , en als het over een update gaat , sorry alleen een update als er iets mis is ( ruitenwissrs die over de ruiten vliegen en lichten die pas aangaan eind de tunnel is dus een betwistbaar item , dis zou wel eens normaal kunne zijn ) , dus voor alle die speedlock ........ vergeet het die komt er alleen maar in als je een probleem hebt en je een update nodig hebt.....dus achtereen met alle in de pen en reclameren die van het bouwjaar 2009 kunnen zich beroepen op hun handleiding en die van bouwjaar 2010 kunnen zich beroepen op de wetgeving gelijke kansen en rechten , als bj 2009 en bj 2011 deze functie krijgt duid dit op een algemene discriminatie ten opzichte van een groep in dit geval bj 2010.
                                wat ik ook onthouden heb is dat de persoon die mij belde nogal wreed ambetant overkomt , en zal dit ook zeggen indien nodig , mensen die mij kennen weten dat ik iemand ben die veel geduld heb en veel kan verdragen , maar als je een product aanschaft waarvan je weet dat dit het laatste is dat je aanschaft in zijn soort en je zal overleven , dan hoop je ook dat je ten volle kan genieten van je product .....toch voor de tijd dat nog rest.

aleez ben er weer mee weg , maandag voor drie dagen naar leuven , machientjes gaan afbetalen en mogen aanhoren dat het toch niet weer zo best is ( laatste drie dagen ongeveer twee drie kilo weer kwijt )

groetjes
                                Erwin
                                Sorry voor mijn woordspeling maar Danny De Nutte is een rat !
                                Zo ene die VOORAL naar den bek van de klant spreekt maar eigenlijk de belangen van Opel verdedigd en niet die van de klant. Wist mij zelfs te vertellen dat ALLE problemen gemeld in garantieperiode en niet opgelost,na de garantieperiode voor eigen rekening zullen zijn !!
                                Heeft wezenlijk nog niet één ding betekend voor mij of één probleem opgelost...
                                Veel blabla maar weinig boemboem (beter niks boemboem). Nen bazenpoeper 1ste klasse waar je niet mee kan communiceren. Mijn brief is weg naar de klantendienst en we zullen het via die weg wel allemaal oplossen...

Comment

• winterbandjes gemonteerd...en winterklaar gemaakt.

Hallo,
                                  vandaag moest onze insi van de leasemaatschappij naar de bandencentrale voor z'n wintersloefkes. Ik was bang dat ze de velgkes zouden beschadigen....hebben ze bij onze veccie ook al eens gedaan
                                  Gelukkig viel het allemaal goed mee; ik had m'n voorbereidingen getroffen.
                                  Ik heb daarna de velgskes en bandjes van een beschermlaagje voorzien zodat onze insi de komende winter kan doorstaan :

Ik heb het één en ander beschreven op het bekende kuisforum (met fotookes natuurlijk ) :
                                  Hallo medeforummers, vandaag moest onze leasewagen naar de bandenboer om z'n winterslofjes te monteren. Ik was bang dat ze de velgen zouden beschadigen; zodoende heb ik de auto nog eerst gewassen vooraleer naar daar te rijden. Toen ze die propere velgen zagen, ging de bandenman eerst z'n handen...

De bandjes bevallen mij tot hier toe enorm....ze zijn stiller dan de originele Bridgestone-zomerbanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                                    Erwin,

Het siert je dat je de "nieuwe dealer" niet wilt opzadelen met je problemen. Anderzijds, als je huidige dealer je problemen niet kan/wil oplossen is hij ook je centen niet waard. Ga dan maar naar een andere dealer waar je dan natuurlijk blijft gaan voor onderhoud en wie weet, misschien wel eens een nieuwe auto koopt... Ze verdienen toch het meeste op het onderhoud zenne. Een goed dealership is er één met een volle werkplaats. Nen auto 1 keer verkopen kan iedereen. Klant tevreden houden en laten terugkomen is een vak, een kunst. Gewoon andere dealer zoeken. Ene die niet tot de GMAN-clan behoort (want ze zullen nooit toegeven dat een collega in een andere vestiging een fout heeft gemaakt). Een andere optie is een aangetekend schrijven naar Opel Belgium met daarin de eis dat de wagen door het diagnosecentrum wordt nagekeken en in orde wordt gebracht en da ge anders naar de VAB en/of testaankoop stapt. Ik vind het jammer dat een organisatie als Opel Belgium (die wel hun best doen) de dupe is van een paar c@@dealers (en het zijn altijd dezelfde...). Trouwens, één van de elementen in de beoordeling van een dealer door OB is het aantal garantiegevallen... Daarom dat sommige dealer(groepen) zo weinig mogelijk in garantie proberen te regelen... :-)
                                    Bedankt , dat OB wel z'n best doet heb ik meerder malen mogen ondervinden in het verleden , ga wachten tot na de 18 ( hij moet dan terug zijn ) is het nog niet in orde zal ik eens vragen aan die andere van dezelfde groep of deze voor mij iets kan doen , is wel verder van huis en voor mij iets moeilijker ivm mijn toestand maar dat heb ik dan er wel voor over , kan hij het niet oplossen wegens echt niet direct op te lossen zoals dat met het trillen van de voortrein en soms tot in de zetels of zegt deze dat hij het niet mag oplossen ( ik weet zeker dat hij daar eerlijk zal over zijn ) dan ga ik eerst over tot het contacteren met deze dienst.
                                    en wat je zegt klopt ook niet helemaal hoor , ne goeie dealer herken je niet altijd aan de volle werkplaats , als een wagen 5 tot 8 maal terug moet en je telt dan de wagens van de politie bij die daar volgens contract worden onderhouden/hersteld en de herstellingen volgens contract all care en herstellingen buiten garantie dan heb je ook een volle werkplaats , wat me wel opviel de eerste en tweede keer dat ik er binnen was dat veel mensen sakkerde en reclameerde , omdat bv de klep niet ging of er een lampje brandde , dat ik dacht " alez jongen voor een klep ga je toch niet de boel op stelten zetten " denk dat ik die jongen nu begin te begrijpen wie weet hoeveel keer heeft die er al voor binnen geweest , het probleem die mensen hebben niets zo veel tijd als ik ( spijtijg , had ook graag terug tijd te kort gehad ) in ieder geval hou je op de hoogte.
                                    @corsawim , ik had al een brief geschreven waar alles in stond , heb hem nu aangepast naar dat ze je eventueel mogen bellen en dat je de bevestiging kan geven van deze fout , maar dat deze intussen eruit is wegens een update maandgeleden ( wat dus kan , gaat je dingdong ook nog maar drie tot vier keer met je sleutel op contact ? ) de fout is erin gekomen ongeveer een paar weken na dat uw voertuig van de band is gekomen zodanig zat de mijne al met die fout , wat de verwarming betreft heb ik ook geschreven dat de uwen zo hard blaast dat ge uit uw zetel vliegt als ge uw riem niet aanhebt ( allez bij wijze van spreken )
                                    moesten er mensen zijn die functie easy stepout hebben en nog geen update hebben gehad waardoor deze nu naar voor gaat als je de wagen ontgrendeld en de deur open doet kunne mij een plezier doen , film het vanaf het stilleggen van contact doe dan je ding ( deur open doen en uitstappen en afsluiten) en blijf filmen , je mag er commentaar bij zelf opzetten ontgrendel je deur en open ze en blijf filmen ,wacht bv een minuutje en zeg dan " ja deze gaat echt niet naar voor hoor" jullie zouden er mij daar en groot plezier mee doen , heb ondertussen al met iemand van cm gesproken en dit ook eens uitgelegd ...zij vond dit vooral geen correcte werking en sprak om eventueel de "FOD Invaliditeit" en "Vlaams Agentschap Personen met een Handicap" om eventueel een een ingebrekestelling via deze te laten doen aan GMAN ( zijn ze gevoelig voor , weet dat ze al 2 maal aangetekend schrijven hebben gehad van inspecteur BTW regeling Invaliden ivm fraude ten opzichte van mij en btw wat volgens mij spijtig genoeg heeft geleid tot ontslag van Boni Brandts ( hij heeft het nooit mogen toegeven , maar kort na deze brieven is hij ontslagen, terwijl hij alleen maar uitvoerde wat hem opgelegd werd )
                                    @koro , hou je mij op de hoogte als ze die bussen van de ophanging hebben vervangen en of dit het heeft opgelost , dank u ...... ik denk wel dat bij mij een gecombineerde fout zit hij trilt tussen 100 tot 160 maar ook soms tegen 70 in lage toeren of als je afzwakt van snelheid van 90 naar 70 , soms voel je het door de stoelen door.

voor alle dank u .
                                    Erwin

ps : het beloofde filmpje over de gsm is nog niet klaar , ben te moe , hoop het morgen of op z'n minst tegen zaterdag klaar te hebben , zodat dat jullie kunnen wat ze van hun nek willen afschuiven , volgens hen is er nix aan en ligt het aan de gsm ( ondertussen al 4 verschillende gsm's gebruikt , maar de logica zegt dat het niet aan de gsm kan liggen , daar het een UPJ systeem is welke zelf een communicatie module heeft die gsm verkeer afhandeld

Comment

Dag Erwin,

Mijn gegevens heb je toch al ?

Grtz
                                      sorry jongen , voor dami ook en alle andere , het wordt tijd voor leuven
                                      door al die heisa en moegte die toeslaat heb ik iets verkeerd geschreven , die zonder sterreke hebben alle gegevens gestuurd , die met 1 sterreke nog niet en die met 2 sterrekes hebben ook alles doorsgestuurd en doen nog iets speciaal ook, in ieder geval hef iedereen van mij ondertussen ook al mijn coördinaten gekregen

nogmaals mijn verontschuldigingen .
                                      Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        ga maar is kijken op het A5 forum naar Dragonfly zijn waslijst met probs.Als het bij een premium merk ook al eens fout kan lopen....

Comment

Bedankt , dat OB wel z'n best doet heb ik meerder malen mogen ondervinden in het verleden , ga wachten tot na de 18 ( hij moet dan terug zijn ) is het nog niet in orde zal ik eens vragen aan die andere van dezelfde groep of deze voor mij iets kan doen , is wel verder van huis en voor mij iets moeilijker ivm mijn toestand maar dat heb ik dan er wel voor over , kan hij het niet oplossen wegens echt niet direct op te lossen zoals dat met het trillen van de voortrein en soms tot in de zetels of zegt deze dat hij het niet mag oplossen ( ik weet zeker dat hij daar eerlijk zal over zijn ) dan ga ik eerst over tot het contacteren met deze dienst.
                                          en wat je zegt klopt ook niet helemaal hoor , ne goeie dealer herken je niet altijd aan de volle werkplaats , als een wagen 5 tot 8 maal terug moet en je telt dan de wagens van de politie bij die daar volgens contract worden onderhouden/hersteld en de herstellingen volgens contract all care en herstellingen buiten garantie dan heb je ook een volle werkplaats , wat me wel opviel de eerste en tweede keer dat ik er binnen was dat veel mensen sakkerde en reclameerde , omdat bv de klep niet ging of er een lampje brandde , dat ik dacht " alez jongen voor een klep ga je toch niet de boel op stelten zetten " denk dat ik die jongen nu begin te begrijpen wie weet hoeveel keer heeft die er al voor binnen geweest , het probleem die mensen hebben niets zo veel tijd als ik ( spijtijg , had ook graag terug tijd te kort gehad ) in ieder geval hou je op de hoogte.
                                          @corsawim , ik had al een brief geschreven waar alles in stond , heb hem nu aangepast naar dat ze je eventueel mogen bellen en dat je de bevestiging kan geven van deze fout , maar dat deze intussen eruit is wegens een update maandgeleden ( wat dus kan , gaat je dingdong ook nog maar drie tot vier keer met je sleutel op contact ? ) de fout is erin gekomen ongeveer een paar weken na dat uw voertuig van de band is gekomen zodanig zat de mijne al met die fout , wat de verwarming betreft heb ik ook geschreven dat de uwen zo hard blaast dat ge uit uw zetel vliegt als ge uw riem niet aanhebt ( allez bij wijze van spreken )
                                          moesten er mensen zijn die functie easy stepout hebben en nog geen update hebben gehad waardoor deze nu naar voor gaat als je de wagen ontgrendeld en de deur open doet kunne mij een plezier doen , film het vanaf het stilleggen van contact doe dan je ding ( deur open doen en uitstappen en afsluiten) en blijf filmen , je mag er commentaar bij zelf opzetten ontgrendel je deur en open ze en blijf filmen ,wacht bv een minuutje en zeg dan " ja deze gaat echt niet naar voor hoor" jullie zouden er mij daar en groot plezier mee doen , heb ondertussen al met iemand van cm gesproken en dit ook eens uitgelegd ...zij vond dit vooral geen correcte werking en sprak om eventueel de "FOD Invaliditeit" en "Vlaams Agentschap Personen met een Handicap" om eventueel een een ingebrekestelling via deze te laten doen aan GMAN ( zijn ze gevoelig voor , weet dat ze al 2 maal aangetekend schrijven hebben gehad van inspecteur BTW regeling Invaliden ivm fraude ten opzichte van mij en btw wat volgens mij spijtig genoeg heeft geleid tot ontslag van Boni Brandts ( hij heeft het nooit mogen toegeven , maar kort na deze brieven is hij ontslagen, terwijl hij alleen maar uitvoerde wat hem opgelegd werd )
                                          @koro , hou je mij op de hoogte als ze die bussen van de ophanging hebben vervangen en of dit het heeft opgelost , dank u ...... ik denk wel dat bij mij een gecombineerde fout zit hij trilt tussen 100 tot 160 maar ook soms tegen 70 in lage toeren of als je afzwakt van snelheid van 90 naar 70 , soms voel je het door de stoelen door.

voor alle dank u .
                                          Erwin

ps : het beloofde filmpje over de gsm is nog niet klaar , ben te moe , hoop het morgen of op z'n minst tegen zaterdag klaar te hebben , zodat dat jullie kunnen wat ze van hun nek willen afschuiven , volgens hen is er nix aan en ligt het aan de gsm ( ondertussen al 4 verschillende gsm's gebruikt , maar de logica zegt dat het niet aan de gsm kan liggen , daar het een UPJ systeem is welke zelf een communicatie module heeft die gsm verkeer afhandeld
                                          Mijn dingdong gaat nog steeds lekker door....
                                          Vandaag heeft de hele dag de easy entry aangestaan....toen ik bij de bandencentrale terug instapte bleef de stoel achteruit staan? Misschien omdat hij daar een half uurtje heeft gestaan met de deur los (wel sleutel uit het contact...)
                                          Ik laat de functie voorlopig geactiveerd....je mag m'n nummer doorgeven aan die gast.

Comment

Working...
                                          X