Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
    oi,

idd, maar je mss opteren voor de zelfbouw set , vier kale banden en 2 kilo blok nagelkes , een uuurtje of wat werk afgewerkt met een roestig kleurtje van de 2hands velgskes maakt er een zeeeer goedkope zet van .
    wedden dat ge de baan niet afgaat

groetjes
    Erwin

ps : graptjen
    nageltjes niet te diep slaan...anders gaat de lucht eruit

Comment

• Weet er iemand (D-S misschien) hoeveel een nood reservewiel kost voor een Insi?

Eventueel het bestelnr bij Opel? of bestaat er in de nevenmarkt ook iets?
      Last edited by ; 07/11/2010, 20:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
        Weet er iemand (D-S misschien) hoeveel een nood reservewiel kost voor een Insi?

Eventueel het bestelnr bij Opel? of bestaat er in de nevenmarkt ook iets?

Ik niet direct maar deze persoon mss wel :

Comment

• Btw ,niemand die zijn dakdragers weg doet ???
          Da kost nogal wa origineel ,en aftermarket moekikniëmme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
            Ik niet direct maar deze persoon mss wel :

Is wel duur, zocht eigenlijk alleen zo,n nood-exemplaar

Comment

hoor eens bij een afbraak of zo , maar als je geen reservewiel hebt ,dan heb je toch ook een krik en zo nodig ?

Comment

• oi,

alanus heeft zich ook aangemeld voor de bijeenkomst van 02/04/2011 samen met een paar leuke ideetjes welke zouden kunnen gedaan worden tijdens deze dag ( airbrush, tuning motor / interieur-exterieur ect ) .
                ik zal deze ideetjes na dat ik van Leuven ben bekijken , moesten jullie nog andere ideetjes hebben laat het me weten.
                ik ga jullie een tijdje laten , en hoop dat ze me rap terug lossen , moest ik een inet verbinding hebben ( dus zo geen duur geval waarvoor je je insi voor moet verkopen ) volg ik jullie zo wel in de komende weken.

groetjes
                Erwin

ps : iemand die weet wat er in een bmw d120 zit , heb er met de insi mee aan het spelen geweest , alleen moest ik het bij het vertrekken een klein beetje afleggen door de automaat , heeft niet direct in de gaten dat hij mag vertrekken ....... ze moesten die kickdown en reactie van gaspedaal - automaat maar eens in orde krijgen , denk dat het dan wel een vinnig beestje is
                Last edited by ; 07/11/2010, 22:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                  hoor eens bij een afbraak of zo , maar als je geen reservewiel hebt ,dan heb je toch ook een krik en zo nodig ?

Zal eens informeren, voor de rest heb ik hier nog genoeg materiaal liggen (deed vroeger nogal veel zelf aan auto's)

ps : wel jammer dat m"n reserve wiel van onze Vectra niet past ,zou een steek van 5/110mm zijn ipv 5/120mm voor de Insi .....jamberssss

Comment

oi,

alanus heeft zich ook aangemeld voor de bijeenkomst van 02/04/2011 samen met een paar leuke ideetjes welke zouden kunnen gedaan worden tijdens deze dag ( airbrush, tuning motor / interieur-exterieur ect ) .
                    ik zal deze ideetjes na dat ik van Leuven ben bekijken , moesten jullie nog andere ideetjes hebben laat het me weten.
                    ik ga jullie een tijdje laten , en hoop dat ze me rap terug lossen , moest ik een inet verbinding hebben ( dus zo geen duur geval waarvoor je je insi voor moet verkopen ) volg ik jullie zo wel in de komende weken.

groetjes
                    Erwin

ps : iemand die weet wat er in een bmw d120 zit , heb er met de insi mee aan het spelen geweest , alleen moest ik het bij het vertrekken een klein beetje afleggen door de automaat , heeft niet direct in de gaten dat hij mag vertrekken ....... ze moesten die kickdown en reactie van gaspedaal - automaat maar eens in orde krijgen , denk dat het dan wel een vinnig beestje is
                    BMW 120d heeft 163pk (Belgische versie) of 177pk (origineel, niet fiscaal toegeknepen versie). Lekker ding om mee te rijden trouwens.... De 118d heeft zelfde motor maar "slechts" 136pk.

Comment

• Elektrich inklapbare spiegels

Heb gehoord dat Opel vanaf MY2010 een aantal features heeft "gedelete" wegens weinig togevoegde waarde en veel centen nodig. Kostenbesparing of decontenting noemen ze zoiets. Gebeurt bij alle merken trouwdens. Eén van de zaken die gedelete is: elektrisch inklappen van de spiegels via de afstandsbediening. Vroger bracht dit geld op (was bij Vectra deel van de optie "elektrisch inklapbare spiegels" @ 300euro of zo, nu standaard zonder dat Insignia duurder werd. Dus verdienen ze de facto minder. Nu hebben ze de afstandsbediening er dus uitgehaald. Enkel nog te bedienen via de knop aan de binnenzijde dus...

T'is maar da ge het weet.

ps: Lexus heeft da ook eens gedaan met de 220d. Toen hebben ze 30pk gedecontent........ LOL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                        Heb gehoord dat Opel vanaf MY2010 een aantal features heeft "gedelete" wegens weinig togevoegde waarde en veel centen nodig. Kostenbesparing of decontenting noemen ze zoiets. Gebeurt bij alle merken trouwdens. Eén van de zaken die gedelete is: elektrisch inklappen van de spiegels via de afstandsbediening. Vroger bracht dit geld op (was bij Vectra deel van de optie "elektrisch inklapbare spiegels" @ 300euro of zo, nu standaard zonder dat Insignia duurder werd. Dus verdienen ze de facto minder. Nu hebben ze de afstandsbediening er dus uitgehaald. Enkel nog te bedienen via de knop aan de binnenzijde dus...

T'is maar da ge het weet.

ps: Lexus heeft da ook eens gedaan met de 220d. Toen hebben ze 30pk gedecontent........ LOL
                        Idd... kan ik bevestigen... enkel via knopje in te klappen... pfffffffff voor zo ne wagen... niet te doen...

Comment

oi,

idd, maar je mss opteren voor de zelfbouw set , vier kale banden en 2 kilo blok nagelkes , een uuurtje of wat werk afgewerkt met een roestig kleurtje van de 2hands velgskes maakt er een zeeeer goedkope zet van .
                          wedden dat ge de baan niet afgaat

groetjes
                          Erwin

ps : graptjen
                          Back to the Flintstones !

Comment

oi,

groetjes
                            Erwin

Verzorg je goed Erwin en tot binnenkort !!!

Comment

Vorig jaar kort na aankoop wagen "thuiskomertje" gekocht bij G-Man (velg alleen) :73€+btw
                              krik 55 € +btw . Bij Donkers band laten opleggen ( 135/90-17) : 95€ . Als de advertentie voor het volwaardige reservewiel toen op Kapaza had gestaan had ik het wel geweten ...
                              PS : ben wat proefjes aan het doen om toch de geschikte lak te vinden om zelf de stoeprandschade van de 20" te herstellen . Zal morgen eens een foto'ke posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk Berichten
                                Vorig jaar kort na aankoop wagen "thuiskomertje" gekocht bij G-Man (velg alleen) :73€+btw
                                krik 55 € +btw . Bij Donkers band laten opleggen ( 135/90-17) : 95€ . Als de advertentie voor het volwaardige reservewiel toen op Kapaza had gestaan had ik het wel geweten ...
                                PS : ben wat proefjes aan het doen om toch de geschikte lak te vinden om zelf de stoeprandschade van de 20" te herstellen . Zal morgen eens een foto'ke posten

Marc bedankt voor de info, wel raar dat als optie (nr P77 in de lijst) men maar 40€ vraagt !
                                Terwijl je daar dus de band, de velg, de krik, de sleutel..... bij krijgt, apart is da wel 5 keer zo duur !!!!
                                Ik wacht nu af wat m'n garage zal voorstellen.

ps : heb al eerste aanbieding voor wintersloefen binnen 1120€ voor 4 mooie ATS velgen met goede Bridgestone's LM-35.
                                Opel vraagt nu zo'n 1350 € voor 4 stalen velgen met Semperits of zo !!!!

Comment

Marc bedankt voor de info, wel raar dat als optie (nr P77 in de lijst) men maar 40€ vraagt !
                                  Terwijl je daar dus de band, de velg, de krik, de sleutel..... bij krijgt, apart is da wel 5 keer zo duur !!!!

ps : heb al eerste aanbieding voor wintersloefen binnen 1120€ voor 4 mooie ATS velgen met goede Bridgestone's LM-35.
                                  Idd, ze vragen veel te veel !

Waar kreeg je deze aanbieding, want ben ook op zoek

Welke maat ?

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                                    BMW 120d heeft 163pk (Belgische versie) of 177pk (origineel, niet fiscaal toegeknepen versie). Lekker ding om mee te rijden trouwens.... De 118d heeft zelfde motor maar "slechts" 136pk.
                                    met de 118d kan je eigenlijk ook niet mee, ik heb zelf een C220 en een 118d e81 deze wagen (e81) doet 0-100
                                    8.9sec en denk de insignia 160 pk 9.5 sec of zoiets
                                    zeer leuk wagentje trouwens, maar voor lange ritten geef mij maar de C of een insignia met de automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                      Idd, ze vragen veel te veel !

Waar kreeg je deze aanbieding, want ben ook op zoek

Welke maat ?

Grtz

Bij banden Herman Brugge, maatje 225 50 r17
                                      van zo dra ik de andere aanbiedingen krijg post ik het hier wel

Comment

Als je goedkoop nieuw setje zoekt...
                                        Is wel 16 duim op stalen velg...

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/banden-en-velgen/392700483-winterbandensets-voor-opel-insignia.html?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk Berichten
                                          Is 16" niet te klein voor de 160pk...te grote remschijven vooraan...

Comment

Working...
                                          X