Oorspronkelijk geplaatst door saturnastra
Bekijk Berichten
denk dat johnnygazet doelt op het feit ( denk ik wel dat hij een automaat heeft ) dat bij een automaat het vermogen wordt afgeknepen als je een kickdown doet (blijkbaar wordt dit gedaan omdat je anders niet meer binnen de euro 5norm zit en wat teveel uitstoot hebt ) , heb daar dus ook last van en kan soms zelfs gevaarlijk zijn , je denkt dat je ertussen kan geeft een kickdown en valt precies stil . het enige wat je daaraan kan doen is eventueel even manueel terugschakelen voor je invoegt . dus persoonlijk vind ik ook dat als je betaald voor een bepaald vermogen dat je ook over dat vermogen kan beschikken ten allen tijde.
opel is volgens gman op de hoogte van dit fenomeen , ( en ge moet natuurlijk uwen automaat inleren he , uitleg gman ) , van de verwarming blijven ze uit de lucht vallen terwijl ik de ene na de andere die fout zie beschrijven .
wat warmte betreft , na twee minuten relantie blaast die van mij al warmte( momenteel dus op manueel ) , na drie tot vier straten staat hij op 90°, bij mijn zafira was dit anders , duurde veel langer eer hij warm was.blaasde wel via alle monden automatisch warmte beginnend van voor naar venster en dan onder en gezicht , heel het jaar door op 21° zonder een keer mankeren , heeft me 7 jaar trouw bijgestaan en eigenlijk spijt dat hij weg is .
nu weet ik wel dat ik hier waar ik woon een exclusieve wagen heb , al de andere hebben hier bmw en mercedes ( de meeste ook dan onverzekerd , andere gekocht in systeem time sharing , tjza zo kan ik ook een dikke mercedes of bmw onder mijn gat steken , of elke dag bookes met choco eten en voor de rest nixke omdat het er anders niet meer af kan , heb er indertijd zelfs ene geweten die een bmw had en die kwam alleen s'zondags buiten voor de rest had hij geen geld voor naft.) wel de mijne is van mij zonder dat ik hem later terug aan den baas moet geven .
alez mannen zijt voorzichtig met dit weer en probeer geen slippertjes te maken , zowel niet op de baan of of op het forum . en over slippertjes gesproken daarstraks eenen gezien die het blijkbaar nog niet koud genoeg vond , vensterke open armpke der door ,knallende muziek en slippen maar , veel chance gehad dat die nergens tegen stak
groetjes
Erwin
Comment