Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2
Bekijk Berichten
de mijne is voor de zoveelste keer binnen ( is model 2010 , met alle mankementen van de serie 2009, tja je moet maar pech hebben ) , nu voor de bt module en het slecht uitgevoerde werk van eurologics ( hoop dat deze in orde komt , maar kan me niet van de indruk ontdoen dat deze firma die dezelfde systemen plaatst in porche en andere grote merken zulks een fout heeft kunnen doen , heb de indruk dat gman deze zelf heeft willen installeren )
dus de bt module wordt vervangen en zou het probleem met de gsm die altijd uitvalt moeten oplossen, voor de verwarming is er nog geen oplossing dus zit er niets anders op dan de temp op high te zetten ( dan gaat hij ook uit automatische mode ) de rest blijft dan perfect werken zoals auto ar verwarming ect.
voor het trillen van de voortrein is er nog geen oplossing volgens de dealer ( iki had gehoord dat deze kon opgelost worden door de bussen te vervangen in de voortrein) en het door trillen rond de 1500rpm tot in de zetels kan volgens hen ook nog niet opgelost worden.( is volgens mijn iets dat te vast staat zoals bv de luchtfilter , daar ikzelf gelimiteerd ben in doen en laten kan ik het niet zelf eens uitproberen, of ophang blokken van de motor.
ik heb voor deze laatste vorige week contact gehad met de klantendienst , blijkt dat jeremy er niet meer te werken , maar ze zouden contact opnemen met de dealer voor een oplossing, tot op heden hebben deze nog geen contact opgenomen met de dealer , tot daar de werking van de opel klantendienst , even zand in de oogjes strooien en je wat sussen en hopen dat het overwaait. nu moet ik eerlijk zijn de gemelde problemen bleken het te laten donderen in keulen , customercare is volledig niet op de hoogte en als je zegt dat je andere mensen kent die hetzelfde probleem hebben is het volgens hen niet waar , begrijpen wie begrijpen kan als je dan andere verhalen hoort .
hoop in ieder geval dat alle beschadigde stukken die eurologics heeft achtergelaten in de wagen kunnen gemaakt worden , en dat brom en fluiten uit het geluid verdwijnen.
tevens word er een andere stuur geplaatst ( een opc stuur ) , volgens mijn zicht en berekening zou dit voor mij een goede oplossing zijn voor het instappen in de wagen als het stuur juist staat. Indien de problemen niet opgelost geraken ( trillen voortrein , trillen op ongeveer 1500rpm en zweven achterste tegen 170km/u, zetel die naar voor gaat voordat ik kan instappen , slechte werking van verwarming op automatisch )denk ik er sterk over naar een andere dealer te gaan die wel iets mag/kan doen voor mij welke mij gaat helpen , inruil krijgt hij dan twee wagens die onderhouden moeten worden , en normaal volgend jaar al een verkoop ( okkasieke , eerste wagen zoon dus niet te zot doen ) van een wagen . zelf vind ik het ambetant dit te doen , je zadelt die man op met de problemen die een ander niet wil oplossen.
we zien wel binnen twee dagen , dan zou de wagen klaar zijn , uiteraard zal de gsm module zwaar getest worden.
dan nog een antwoordje voor de jongen die de vraag stelde ivm zijn mp3 stick en indeling .
wel je kan allerlei soorten indeling gebruiken bv eerst genre / uitvoerder - album of gewoon alles onder de root en dan mappen maken uitvoerder - album.
ik heb denk ik redelijke 1000 berichten terug denk ik een hele uitleg gedaan wat je het beste kan doen.
let dat je ongeveer 5% ruimte overhebt minimum voor de indexering van de stick , bereid de stick voor op de harde schijf , zie dat je vooral niet de 1000 songs overschrijdt anders durft het ding te flippen . als je voorbereiding klaar is trek je alles ineens naar je usb stick ( fat32 indeling ) , dit om te beletten dat je stick telkens op nr 1 begint ,moest het zijn dat het geluid toch veel te stil is naar je mening kan je bv dit programma eerst gebruiken http://mp3gain.sourceforge.net/index.php ,voordat je alles naar de stick haalt , dit is een normalizer en kan ook het volume opkrikken zodat alle songs bijna even luid zijn ( probeer wel niet te overdrijven als je het geluid opkrikt , op een bepaald moment ga je vervorming hebben en dat klinkt ook niet mooi .
hoop je hiermee geholpen te hebben .......
groetjes
Erwin.
Comment