Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Erwin,
    Waarschijnlijk heb ik er ergens overgelezen, maar waarom ga jij nog steeds naar GMAN?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
      Erwin,

Het begint er precies op te lijken dat ze het expres doen bij u. Zoveel problemen , man man man. En niet enkel met de wagen zelf , maar ook met externe opties waarvoor je veel geld betaalt, onbegrijpelijk.

Ik zit bij dezelfde groep ( GMAN ) als jij , maar dan in Mechelen.

Deze week nog een achterlicht ( stond water in ) en de kofferbekleding van de 5de deur ( klein bevestigingstukje missing in action , niet apart te bestellen , dus de hele handel besteld ) laten vervangen , en dat is allemaal perfect uitgevoerd. En in garantie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten

, wat denken jullie van het geleverd werk ?

groetjes
        Erwin.
        triestig werk amai , die mannen moesten dit zelf eens meemaken .
        ze zouden dan hun werk wel tegoei doen

tijd om van garage te veranderen denk ik

Comment

• Ben toen ik een nieuwe firmawagen moest kiezen ook met de insignia gaan rijden en dat was toch de luidruchtigste van alle kandidaten...(Audi A4 Avant, Volvo V60, Mercedes C break, Insignia ST ). Vond het zeker geen slechte wagen maar hij is het uiteindelijk toch niet geworden.

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
          Nochthans heeft hij in 2009 prijzen gewonnen voor stilste wagen of zoiets samen met audi. In de mijne is het rustig vertoeven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
            Ben toen ik een nieuwe firmawagen moest kiezen ook met de insignia gaan rijden en dat was toch de luidruchtigste van alle kandidaten...(Audi A4 Avant, Volvo V60, Mercedes C break, Insignia ST ). Vond het zeker geen slechte wagen maar hij is het uiteindelijk toch niet geworden.
            Ze gaan dit hier niet graag horen denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
              tijdens ritten met koude motor heeft hij waarschijnlijk gelijk. Warm is hij echt wel stil hoor.....1650tr/min bij 120km/h zorgt voor niet veel motorlawaai.

Ivm bandengeruis; dit hangt veel af van het soort wegdek en de bandendruk evenals type band.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                tijdens ritten met koude motor heeft hij waarschijnlijk gelijk. Warm is hij echt wel stil hoor.....1650tr/min bij 120km/h zorgt voor niet veel motorlawaai.

Ivm bandengeruis; dit hangt veel af van het soort wegdek en de bandendruk evenals type band.
                Dit kan ik alleen maar bevestigen maar wanneer hij dan warm is krijgen dan weer de andere geluidjes de bovenhand .... krakende binnenverlichtingsunit, middenconsole, armsteun ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                  Dit kan ik alleen maar bevestigen maar wanneer hij dan warm is krijgen dan weer de andere geluidjes de bovenhand .... krakende binnenverlichtingsunit, middenconsole, armsteun ..
                  Ik heb er één van 6/2010 en absoluut rammel- of kraakvrij. Hij doet nochtans veel ritten op slecht wegdek (Antwerpse haven)

Volgens de garage mag hij niet kraken of rammelen....moet worden opgelost binnen de garantie.

Onze corsa van 2001 is een andere zaak....die is helemaal niet rammelvrij....doet dezelfde wegen....
                  Last edited by ; 19/12/2010, 12:57.

Comment

hmmm, waarom niet ?? zoals al eens eerder gezegd koopt ieder naar goesting en portemonnee . dacht dat toch de bedoeling was ......... stel dat we allemaal voor hetzelfde vielen ( ivm wagens vrouwen ect ) t'zou ne triestige boel worden
                    nee diversiteit kan nooit geen kwaad hoor

groetjes
                    Erwin

Comment

hmmm, waarom niet ?? zoals al eens eerder gezegd koopt ieder naar goesting en portemonnee . dacht dat toch de bedoeling was ......... stel dat we allemaal voor hetzelfde vielen ( ivm wagens vrouwen ect ) t'zou ne triestige boel worden
                      nee diversiteit kan nooit geen kwaad hoor

groetjes
                      Erwin
                      Vriend van mij heeft een nieuwe Opel Astra en die is er ook niet zo content van zoals hij wel was van zijn vorig model Astra , waar hij dan wel super tevreden van was .
                      Kraakjes in het interieur , kleine defekten zoals een raam die niet meer dicht gaat , afstansbediening die niet meer werkt enz...
                      hij zou (moest hij kunnen ) direkt wisselen met zijn vorige Astra

Comment

Ik heb er één van 6/2010 en absoluut rammel- of kraakvrij. Hij doet nochtans veel ritten op slecht wegdek (Antwerpse haven)

Volgens de garage mag hij niet kraken of rammelen....moet worden opgelost binnen de garantie.

Onze corsa van 2001 is een andere zaak....die is helemaal niet rammelvrij....doet dezelfde wegen....
                        Mijne van 06/2009 en niet alleen met storende geluidjes als kwalen en het zou zeker allemaal moeten worden opgelost onder garantie, heb ook niet te klagen van de garage maar zeker drie keer een lange lijst met problemen binnengebracht en niet altijd met resultaat dus de volgende keer maar weer opnieuw aanhalen met natuurlijk ook weer nieuwe punten erbij tot dat je op sommige momenten bij je zelf begint te twijfelen van ben ik nu niet " te".
                        Nee dus maar ik ben voor mezelf ook geen dokterloper voor een griepje en een piepje en daar knelt het schoentje, er kan wel iets schelen maar wel tot een bepaalde grens vind ik dan en zeker voor dat bedrag..

Vergelijken met een corsa kan je dan weer niet doen, we hebben ooit voor de vrouw een nieuwe Fiesta (2006) gekocht voor de prijs van een altenatieve occasie (€8500) en hier hoorde je niets in misschien ook door het feit dat je zelf beseft dat deze 1/4 koste van onze insignia en daardoor misschien meer krediet krijgt, hier zat dus ook niks op van toeters en bellen .
                        Ik ben bijlange geen Ford liefhebber maar dit was wel echt waar voor zijn geld !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                          Erwin,
                          Waarschijnlijk heb ik er ergens overgelezen, maar waarom ga jij nog steeds naar GMAN?
                          wel voor degene die het nog niet weten ben ik dus invalide en het is voor mij heel gemakkelijk een garage om de hoek te hebben , eentje waar ik binnen kom en geholpen word met uitladen rolstoel ect , dit heeft altijd goed geweest tot met deze wagen ( het was onze tweede van het jaar dus dan ben je geen slechte klant denk ik he )

volgens mij is het probleem ( denk ik toch ) bij de aankoop opgetreden , volgens de wet is een particulier geen btw-plichtige dus een particulier kan geen btw afdragen aan de staat .
                          wat is er nu gebeurd bij de overname hadden ze een overname formulier gemaakt waarbij ik een som kreeg en waar ik ineens ook 21% btw aan gman moest betalen ook werd dit formulier niet opgenomen in het verkoopscontract.
                          na het binnen doen van alle documenten bij de dienst btw invaliden heeft gman noorderlaan een aangetekend schrijven gehad waar ze met aandrang werden verzocht deze dingen in orde te maken anders bleek dit uit te draaien op een geval van fraude.

nu is dit mijn zaak niet dus , ik weet van niets en haal de wagen af en moet die 21 % van de overname niet betalen , ik denk tja ze zullen van gedacht zijn veranderd en wat bleek dus bij afhandeling dossier dat dus er een aangetekend schrijven was geweest.

volgens mij werken ze dit uit op mij , zou het anders niet weten......... heb daar nog nooit bij mijn weten op lange tenen getrapt , en het is mijn fout niet he dat de wagen zoveel defecten heeft gehad en nog heeft.... ik heb die wagen niet gemaakt hoor

zoals gezegd ben ik een man van principes en vind het niet kunnen dat je een andere dealer opzadelt met de problemen van een vorige die zijn werkt niet of slecht deed.
                          ik heb zelfs schrik als ik naar een andere dealer ga de rekening gepresenteerd te krijgen ....... en dat kan ik missen zoals kiespijn
                          ben er wel over aan het denken om van garage te veranderen nog wel bij gman maar andere locatie , mss dat dit helpt , ik kan niet geloven dat ze deze praktijken bij gman als aanvaardbaar nemen. ik heb nu eenmaal de pech een wagen met veel fouten te hebben , maar het is niet dat ik veel fouten heb dat ze het op mij moeten afschuiven he

groetjes
                          Erwin

Comment

Vriend van mij heeft een nieuwe Opel Astra en die is er ook niet zo content van zoals hij wel was van zijn vorig model Astra , waar hij dan wel super tevreden van was .
                            Kraakjes in het interieur , kleine defekten zoals een raam die niet meer dicht gaat , afstansbediening die niet meer werkt enz...
                            hij zou (moest hij kunnen ) direkt wisselen met zijn vorige Astra
                            wel dat gevoel heb ik dus ook , heb spijt dat ik mijn zafira heb weggedaan , was zo een goede wagen , probleem is dat ik niet meer manueel mag/kan rijden door mijn handicap, dus moest ik wel veranderen , en de dit was dus het logische gevolg ervan een insignia

groetjes
                            Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chucky Bekijk Berichten
                              Mijne van 06/2009 en niet alleen met storende geluidjes als kwalen en het zou zeker allemaal moeten worden opgelost onder garantie, heb ook niet te klagen van de garage maar zeker drie keer een lange lijst met problemen binnengebracht en niet altijd met resultaat dus de volgende keer maar weer opnieuw aanhalen met natuurlijk ook weer nieuwe punten erbij tot dat je op sommige momenten bij je zelf begint te twijfelen van ben ik nu niet " te".
                              Nee dus maar ik ben voor mezelf ook geen dokterloper voor een griepje en een piepje en daar knelt het schoentje, er kan wel iets schelen maar wel tot een bepaalde grens vind ik dan en zeker voor dat bedrag..

Vergelijken met een corsa kan je dan weer niet doen, we hebben ooit voor de vrouw een nieuwe Fiesta (2006) gekocht voor de prijs van een altenatieve occasie (€8500) en hier hoorde je niets in misschien ook door het feit dat je zelf beseft dat deze 1/4 koste van onze insignia en daardoor misschien meer krediet krijgt, hier zat dus ook niks op van toeters en bellen .
                              Ik ben bijlange geen Ford liefhebber maar dit was wel echt waar voor zijn geld !!
                              oi,

wel dit is wat ik ok op den duur begon te denken , ben ik niet te , mijn wagen was nochtans model 2010 en volgens bronnen waren daar de problemen uit ( moest het niet zijn dat bv de tunnel evengoed kraakte als die in model 2009 ) , op den, duur begin je je erbij ongemakkelijk te voelen en je denkt dat je alleen staat met zoveel problemen. het is zoals ik al eens zei mijn vrouw heeft een corsaatje en dat ding bolt gelijk nix , geen problemen geen kraakjes en ik moet eerlijk zijn , op gebied van wagen onderhouden zijn wij dus twee tegenpolen hoor ik ben op dat gebied maniakaal , voor har speelt het geen rol of er vuil in of op de wagen ligt , ding dient om mee te rijden zegt ze ......
                              en dan denk je , je doet alles om hem goed te onderhouden je gaat regelmatig naar de garage met je lijst van fouten om toch maar niet achteraf op je brood te krijgen dat je niet voor de wqgen hebt gezorgd ........... kwestie van prijs dus 1/3 kost die corsa van de insi dus mag je wel verschil hebben he in kwaliteit.
                              en zoals u ben ik ook geen man die om het minste geringse naar de dokter loopt , was zo goed als dood toen ik voor de eerste keer naar de dokter stapte met mijn ziekte , ik ging zelfs nog werken

groetjes
                              Erwin

Comment

wel dat gevoel heb ik dus ook , heb spijt dat ik mijn zafira heb weggedaan , was zo een goede wagen , probleem is dat ik niet meer manueel mag/kan rijden door mijn handicap, dus moest ik wel veranderen , en de dit was dus het logische gevolg ervan een insignia

groetjes
                                Erwin
                                Dit is natuurlijk niet opel gebonden, echt tevreden over een wagen zijn en dan overstappen om praktische redenen of vernieuwing van model dan is de kans groot voor telleurstelling door de verwachting minstens even tevreden te zijn dan bij de vorige " goeie " .
                                Ook voorgehad bij overschakeling bmw (3reeks E46, 2001) naar (3reeks E90, 2005), drie weken heb ik het kunnen aanzien .

Comment

mijne is van 07/2009 en heb totaal geen problemen, en moet zeggen mijn dochter heeft een corsa, prima wagen maar je hoort toch af en toe een piep en een kraakje.
                                  is kwestie van geen appelen met peren te vergelijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle Bekijk Berichten
                                    Ben toen ik een nieuwe firmawagen moest kiezen ook met de insignia gaan rijden en dat was toch de luidruchtigste van alle kandidaten...(Audi A4 Avant, Volvo V60, Mercedes C break, Insignia ST ). Vond het zeker geen slechte wagen maar hij is het uiteindelijk toch niet geworden.
                                    zou maar erg zijn moest een wagen die ettelijke duizenden euro's minder kost nog 200% beter zijn dan de overige wagens

Comment

• Erwin,

waarom nee je de wagen dan mee?

Ik zou hem nooit meegenomen hebben en eisen dat het werk deftig gedaan wordt...

bovendien zou ik foto's nemen en naar de klantendienst van opel sturen

Comment

groetjes
                                        Erwin

Mijn zus rijdt met een Zafira en is daar super tevreden van

Niet meer manueel mag/kan , dus een handicap die je vroeger niet had ?

Mag via PM hoor ... of niet ,als je liever wil van niet , want ik weet dat er hier een paar Opel Lovers nie moeten weten van ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                                          Erwin,

waarom nee je de wagen dan mee?

Ik zou hem nooit meegenomen hebben en eisen dat het werk deftig gedaan wordt...

bovendien zou ik foto's nemen en naar de klantendienst van opel sturen
                                          wel vader heeft de wagen gaan afhalen , en als ge die zijne oto ziet , is me alles content .

heeft er waarschijnlijk ook niet op gelet , eens de garage uit en aan mij gegeven ben ik ermee naar huis gereden waar ik ondertussen had gemerkt dat het stuur scheef stond( of het moest door de sneeuw zijn dat die scheef stuurde maar dat kan bijna niet recht ging hij mooi links de bocht in) , de rest heb ik pas thuis gezien was me echt niet direct opgevallen en dat geluid , tja dat moest ik thuis testen kon dat niet in het midden van de baan.
                                          geen prob , maandag bellen we weeral , en wat die fotos betreft , eigenlijk geen slecht idee daar zijn ze ook al voor mij bezig ivm trillen

groetjes
                                          Erwin
                                          Last edited by ; 19/12/2010, 14:48.

Comment

Working...
                                          X