Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
[@circo , update 2011 is voor een nieuwere silverbox , wij hebben een oudere ............ naar het schijnt zou er ergens in mrt een update voor ons uitkomen
In september heeft de "klachtendienst" (klantendienst) mij een mail gestuurd waarin stond dat de update voor de 2009 er in december zou komen.
Nu is het blijkbaar al maart geworden, nog een paar maand langer en de meesten zijn uit garantieLast edited by Gixxer; 14/01/2011, 00:50.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten[@circo , update 2011 is voor een nieuwere silverbox , wij hebben een oudere ............ naar het schijnt zou er ergens in mrt een update voor ons uitkomen
In september heeft de "klachtendienst" (klantendienst) mij een mail gestuurd waarin stond dat de update voor de 2009 er in december zou komen.
Nu is het blijkbaar al maart geworden, nog een paar maand langer en de meesten zijn uit garantie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevie007 Bekijk BerichtenHeb gisteren ook mijn insignia besteld
ST Cosmo 160 pk in carbon black met
- xenon verlichting
-dvd800navi
-ergonomische sportzetels in geperforeerd siena zwart leder
-infinity sound system
-bluetooth systeem
- OPC interior pack
- alarmsysteem
De levertermijn zou rond begin april zijn... Ben eens benieuwd....
Wat zijn de bevindingen van AFL Xenon lampen klopt wat er in het boekje staat dat er 9 verschillende standen zijn ? Alle merk je er iets van ?
Ik kan het niet meer missen. Ha d dit ook al op mijn Vectra's (de eerste generatie van het AFL-systeem) en dat werkte ook super. Heb speciaal opties laten vallen om die lampen te hebben. Moest het gewoon terug hebben. Echt een aanrader!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenJe kan bij het infinity systeem toch via de equalizer veranderen van pop naar jazz, rock, open lucht enz + nog je persoonlijke voorkeur ingeven.Of bedoel jij nog iets anders,
tja dit zijn vooropgestelde profielen en de persoonlijke voorkeur heeft maar drie regelingen zijnde bas midden hoog , een 7 of 10bands equalizer zou hier meer op zijn plaats zijn .( dit was toch zo op my 2009..2010 en volgens mij nog niet veranderd )
tenslotte heeft de infinity zijn eigen dsp en dit wordt volledig sofwarematig gestuurd , dus perfect te integreren in de software. dit zou er voor zorgen dat je de installatie volledig kan afstemmen op je wagen en inhoud )
ah je voor diegene die het ïnteresseerd , het infinity heeft in de gewone en hatchback insi versie 9 luidsprekers waaronder dus 2 subs , nu in de ST blijken er maar 8 ls aanwezig te zijn waaronder 1 sub , je zou zeggen dat de st dus tekort wordt gedaan maar niets is minder waar , de sub in de ST is een dual coil sub simpel voorgesteld twee subs die ineen gestoken ( gebreejen ,geklopt ,geboenkt ) zijn . dit maakt dat de st wel degelijk 9ls heeft, gewoon een weetje.
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten[@circo , update 2011 is voor een nieuwere silverbox , wij hebben een oudere ............ naar het schijnt zou er ergens in mrt een update voor ons uitkomen
Nu is het blijkbaar al maart geworden, nog een paar maand langer en de meesten zijn uit garantie
alanus , hier moet ik je wel teleurstellen , bij mijn weten valt de kaartupdate niet onder garantie en is altijd te betalen , als ik het goed heb een goed 199 eurokes. dat van mrt is mij toch gezegd geweest een tijdje terug , aangezien het januari is en de wagen een van de dagen nog maar eens binnen gaat zal ik eens vragen naar de update , dan weten we het zeker)
dus garantie of niet tis altijd betalen , dit valt trouwens ook niet onder bv je uitgebreide garantie of opel car care ( of hoe dit tegenwoordig mag heten , ALD AUTOMOTIVE , nog een letterke af van low cost )
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenhoi,
alanus , hier moet ik je wel teleurstellen , bij mijn weten valt de kaartupdate niet onder garantie en is altijd te betalen , als ik het goed heb een goed 199 eurokes. dat van mrt is mij toch gezegd geweest een tijdje terug , aangezien het januari is en de wagen een van de dagen nog maar eens binnen gaat zal ik eens vragen naar de update , dan weten we het zeker)
dus garantie of niet tis altijd betalen , dit valt trouwens ook niet onder bv je uitgebreide garantie of opel car care ( of hoe dit tegenwoordig mag heten , ALD AUTOMOTIVE , nog een letterke af van low cost )
groetjes
Erwin
Ik denk dat hij een update van de DVD800 bedoelde en niet de kaarten.
Comment
-
Misschien is het hier al aan bod gekomen, maar met mijn OPC heb ik de laatste 2 maand geweldig veel knipperende tegenliggers . Op het engelse forum las ik dat er een update zou zijn voor de software van de AFL, maar het begint wel storend te worden, altijd bij 'schemerdonker' denk ik dat ik populair ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenhoi,
groetjes
Erwin
Grtzden borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brunodr Bekijk BerichtenMisschien is het hier al aan bod gekomen, maar met mijn OPC heb ik de laatste 2 maand geweldig veel knipperende tegenliggers . Op het engelse forum las ik dat er een update zou zijn voor de software van de AFL, maar het begint wel storend te worden, altijd bij 'schemerdonker' denk ik dat ik populair ben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenErwin,
Ik denk dat hij een update van de DVD800 bedoelde en niet de kaarten.
idd wat betreft update dvd800 is er een update ( dacht zelfs twee ) die voor een betere ondersteuning usb en ipod zouden moeten zorgen.
kaartupdates zouden dus blijkbaar rond mrt komen zal daar volgende week anders nog eens achter informeren
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenErwin, ik bedoelde de updates ivm DVD800, speedlock, regen en lichtsensor en niet te vergeten de dong dong dong dong dong dong die bij de 2009 nog niet op punt staan.
Grtz
gisteren nog ergens wat info / specs over een wagen gelezen , deuren die dicht gaan vanaf 7km/u , spiegels die automatisch dichtklappen na verlaten en afsluiten wagen , en nog veel van die dingetjes, serieuze luxe seg en dat van een wagen die vroeger aanzien werd als achterhetijzerengordijnse ......... en voor een prijs die zeker competitief is , een voorbeeld van wat we van de insignia normaal zouden mogen verwachten.
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk BerichtenIdd , update van de BCM laten doen .
heb jij daar ook al van gehoord ivm met shimmy , trillingen voortrein waarvoor eerst het voorstel was de bussen te vervangen maar nu blijkbaar de velgen zouden zijn .
tis maar dat ze me weeral geen blaaskes wijs maken he , kwam er nogal knuddig uit gisteren bij den dealer , "tzijn de velgen , we moeten die vervangen als het 18" zijn , maar die van u zijn 20" he en dat terwijl ik 18" heb , heu we beginnen het jaar goed .
ben trouwens nog aan het wachten tot ik bericht krijg voor die uitgebreide garantie , had die van opel begin van de maand aangevraagd , nu al twee weken voorbij , denk dat opel geen verlengde garantie's meer wil verkopen .
groetjes en pb
Erwin
Comment
-
parkeer sensoren.
hallo,
heeft iemand hier al eens op gelet , nu onze dingdong van de deuren na een drietal keer stopt met klingelen merk ik het volgende op , eigenlijk nooit op gelet dus weet niet of dit normaal is
als ik de wagen inparkeer en heb obstakel achter dan begint dat ding dus van zijn oren te maken , hoe dichter hoe sneller de biepjes elkaar volgen , nu valt me op als je stopt en een 10tal seconden ( ongeveer tussen de 5 en 10 ) wacht de PP geen piepjes meer geeft.
is dit normaal , het zou wel knudde zijn als je aan de klap bent achteruit rijd tot bijna tegen een paaltje stopt en doordat je je piep niet meer hoort denkt dat je je vergist hebt en verder achteruit rijd met de daaruit vloeiende schade .
Erwin
Comment
-
20"
Ik sta op het punt een offerte te ondertegen voor een witte ST met de 20" velgen. Deze combinatie vind ik geweldig mooi om naar te kijken, maar ik vraag me af of die 20" wielen wel praktisch zijn om mee te rijden.
Ik heb al wel eens proef gereden met een ST met 20" wielen (samen met de FlexRide) en dat viel 100% mee, zeker niet te hard.
Maar onze Belgische wegen staan momenteel vol met gaten en ik ben de laatste weken met mijn (voorlopig nog) Vectra met 215/50/17 banden al een paar keer serieus door een put gebotst. Telkens dat gebeurd vroeg ik me af of ik er wel goed aan doe om hier in België met 20" wielen rond te rijden.
Wie rijdt er hier allemaal met 20 duimers rond en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Al veel velgen of ophangingen stuk gereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk BerichtenIk sta op het punt een offerte te ondertegen voor een witte ST met de 20" velgen. Deze combinatie vind ik geweldig mooi om naar te kijken, maar ik vraag me af of die 20" wielen wel praktisch zijn om mee te rijden.
Ik heb al wel eens proef gereden met een ST met 20" wielen (samen met de FlexRide) en dat viel 100% mee, zeker niet te hard.
Maar onze Belgische wegen staan momenteel vol met gaten en ik ben de laatste weken met mijn (voorlopig nog) Vectra met 215/50/17 banden al een paar keer serieus door een put gebotst. Telkens dat gebeurd vroeg ik me af of ik er wel goed aan doe om hier in België met 20" wielen rond te rijden.
Wie rijdt er hier allemaal met 20 duimers rond en wat zijn jullie ervaringen daarmee? Al veel velgen of ophangingen stuk gereden?
Heb ook eens een putje meegepakt. Velg en band naar de knoppen. Kreeg de raad om die op 2,7 bar te zetten. Band was een gat in, niet normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenoi,
tja dit zijn vooropgestelde profielen en de persoonlijke voorkeur heeft maar drie regelingen zijnde bas midden hoog , een 7 of 10bands equalizer zou hier meer op zijn plaats zijn .( dit was toch zo op my 2009..2010 en volgens mij nog niet veranderd )
tenslotte heeft de infinity zijn eigen dsp en dit wordt volledig sofwarematig gestuurd , dus perfect te integreren in de software. dit zou er voor zorgen dat je de installatie volledig kan afstemmen op je wagen en inhoud )
ah je voor diegene die het ïnteresseerd , het infinity heeft in de gewone en hatchback insi versie 9 luidsprekers waaronder dus 2 subs , nu in de ST blijken er maar 8 ls aanwezig te zijn waaronder 1 sub , je zou zeggen dat de st dus tekort wordt gedaan maar niets is minder waar , de sub in de ST is een dual coil sub simpel voorgesteld twee subs die ineen gestoken ( gebreejen ,geklopt ,geboenkt ) zijn . dit maakt dat de st wel degelijk 9ls heeft, gewoon een weetje.
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk BerichtenZit ook nog te wijfelen of ik voor Infinity ga of niet. Niemand kan mij echt zeggen of je hier nu plaats mee verliest of niet in de ST. In de Astra is het in elke geval zo dat de vloer verschillende centimeters hoger komt te liggen. En dat wil ik echt niet hebben.
volgens mij verlies je in een ST geen plaats in de koffer , de sub ligt achter het reservewiel en onder de valse vloer . wel is het zo dat je je afdekrol die je normaal in de valse vloer kwijt kan daar niet meer in past ( bij mij dan toch , krijg die met geen stokken erin , maar je ben dan ook nooit zo een sterke puzzelaar geweest )
in ieder geval zou het niet meer willen missen , liever de infinity dan de 20" ( welke bij mij dan zo is geworden ).
ben in ieder geval even achter een post gegaan van corsawim , deze heeft een paar foto's geplaatst gehad , kijk zelf even ........het is alleen vanachter in de valse vloer dat je een beetje plaats mist ............... wat wel anders is in de 5d of 4d hier blijk je wel heel wat plaats te verliezen.
hier kan je het verschil nog duidelijker zien , eerste twee zijn met infinity sub derde foto zonder sub http://www.autoforum.be/showpost.php...3&postcount=10
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JohnnyG Bekijk BerichtenIk sta op het punt een offerte te ondertegen voor een witte ST met de 20" velgen. Deze combinatie vind ik geweldig mooi om naar te kijken, maar ik vraag me af of die 20" wielen wel praktisch zijn om mee te rijden.
voor de rest nog geeen problemen gehad.
grtjes
Comment
Comment