Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Insignia (Part III)
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI -
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
alez we gaan er weer 5000 vullen se met z'n allen .
groetjes
Erwin
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHoi Erwin, die trillingen zijn bij jou minder voelbaar omdat je een automaat hebt. Dat van die ruitenwissers herken ik ook. Ik zet tegenwoordig die hendel maar af als het niet regent want dikwijls sta ik voor het licht en plots beginnen ze te vegen op de hoogste stand...redelijk belachelijk zicht bij 24°c en volle zon. Van het wegtrekken en trillingen in het stuur heb ik gelukkig geen last....
Dat er nieuwere aangepaste dieselmotoren komen heb ik het eerst vernomen in dat artikel waar ze aankondigden dat het 4x4-systeem te verkrijgen was op de diesels van 160pk.
Zoals ik al zei ga ik deze week naar de garage en leg m'n trilprobleem nog eens voor....hopelijk weet ik dan meer. Ik kan moeilijk geloven dat er nog niemand daar is komen zagen met dat probleem....vibrators zijn niet voor mannen bedoeld...
By the way, Yazoo (Alison Moyet & friends) op 50, doet ook de binnenspiegel trillen...had je maar geen infinity moeten nemen....over die vibraties ga ik nu niet klagen sé.... Je hebt blijkbaar dezelfde smaak op muziekvlak....
wel minder doch ook licht voelbaar in het stuur , merk wel dat ik op snelweg aan 1500 toeren meermaals mijn handen verzet , wat vroeger niet deed , je handen worden inderdaad een beetje voos na een tijd
groetjes
Erwin
toch toffe muziek he die va de vorige eeuw
Comment
-
Hallo allemaal,
even een kleine handleiding om een quote van iemand waarop je een bericht wil beantwoorden ( van insignia part II ) in een nieuw bericht in deel III ( zoals ik het deed op een bericht van corsawim
men werkt als volgt
kopieer de tekst van de persoon waarvan je het bericht wil beantwoorden in Insingnia Part II .
ga met je muis over het berichtnummer staan , als je nu naar beneden kijkt ( in je statusbalk van je browser zie je iets in deze aard h ttp://www.autoforum.be/showpost.php?p=xxxxxxxx&postcount=yyyy > noteer of onthoud het getal dat op de plaats staat van de xxxxxxx (p=xxxxxxx).
begin hier een nieuw bericht en plaats op de eerste regel het volgende de quote code dan tekst en afsluitquotecode hier volgt een voorbeeld
PHP Code:begin eerste regel met
[quote=naam;nummer]
*( naam = de naam van de persoon waarvan je een quote doet ,
nummer = het getal dat je moest onthouden of noteren (xxxxxx)*
*let wel tussen naam en nummer staat wel degelijk een puntkomma*
* de puntkomma en nummer mag weggelaten worden maar dan kan
men niet naar het orgineel bericht gaan.*
*plak dan de gekopieerde tekst.*
*en sluit dan af met*
[/quote]
hieronder schrijf je dan je antwoord :wink:
Erwin
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenBij deze bedank ik Erwin om me te helpen met het aanmaken van m'n "schermafbeelding".
Eindelijk wat persoonlijker
en via welke procedure kan men dit doen???
Comment
-
Instellingen
De laatste dagen een raar fenomeen...
Bij het starten gaat de airco aan mijn zijde naar 18°... en de radio op Nostalgie...
Toen ik hem af zette,stond de airco op 22 en de radio op Radio1..
Het gebeurd soms dat de airco dan weer op 27° staat...
En regelmatig dat hij mij iPod niet meer herkend...
Nog iemand?Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk BerichtenDe laatste dagen een raar fenomeen...
Bij het starten gaat de airco aan mijn zijde naar 18°... en de radio op Nostalgie...
Toen ik hem af zette,stond de airco op 22 en de radio op Radio1..
Het gebeurd soms dat de airco dan weer op 27° staat...
En regelmatig dat hij mij iPod niet meer herkend...
Nog iemand?
hij neemt namelijk de instellingen vast die met die bepaalde sleutel in contact heeft gestart en afgesloten .
kan zijn dat je bevoorbeeld wisselt zonder dat je het weet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenIk vrees dat het hier niet over updates gaat van de bestaande auto's maar om een vernieuwde en herwerkte inspuiting en cylinderkop....ik vermoed dat ze hier niks aan zullen doen voor onze wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenplezanterik...... just als ik een bericht verstuurde kreeg ik "topic closed " mededeling, tja kan rap gaan he
alez we gaan er weer 5000 vullen se met z'n allen .
groetjes
Erwin
ik denk momenteel één van de meest gelezen merk en model op dit forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichtenik denk momenteel één van de meest gelezen merk en model op dit forum...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtengebruik je altijd dezelfde sleutel ?
hij neemt namelijk de instellingen vast die met die bepaalde sleutel in contact heeft gestart en afgesloten .
kan zijn dat je bevoorbeeld wisselt zonder dat je het weet .
Groeten, Koen
Kadett D 1.3SR Rood (1989)
Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)
www.adoewa.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk BerichtenIk ga er toch eens achter horen
Ik hou jullie op de hoogte.
Ik ben trouwens benieuwd of er al mensen zijn die één dezer dagen een model 2011 geleverd krijgen en wat hun bevindingen hieromtrent zijn...
Comment
-
proefrit ivm. trillingen (pedalen en versnellingspook) door de garage.
Ik ben vandaag dan toch in de garage geraakt. Ik had weer pech. De meestergast is nog op verlof tot begin september. Toch heb ik aangedrongen op een proefrit. De verkoper was hiertoe bereid. Na een proefrit van ongeveer 10km kwam hij spijtig genoeg tot de conclusie dat hij eigenlijk niets abnormaal voelde. Toen ik hem vertelde van de wijziging van de dieselmotoren voor mdj2011 viel hij schijnbaar uit de lucht en zei dat hij hier nog niks van had gehoord. Hij was zelf net terug van een 14-daagse reis met een insignia (niet ecoflex 130pk) en had er van genoten. Hij kon dus goed oordelen wat het verschil was tussen de onze en die directiewagen; een echt een hinderlijke trilling werd hij niet gewaar. Hij heeft ons als eerste op de agenda gezet zodat begin september de meestergast kon proefrijden.
Ik had hem ook even verteld dat ons verbruik (8l/100km) nog vrij hoog was...hij dacht dat dit nog wel wat zou dalen als hij wat ingereden was (nu 2700km). Hij zei dat het natuurlijk wat hoger zou blijven aangezien de vele accesoires die voor extra gewicht zorgen. Ook de 18" velgen met 245 band zorgen natuurlijk voor iets meer dorst.
Besluit: wachten dus tot september; misschien is er dan nog wel één of andere update
Comment
Comment