Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
    Net terug van een weekendje Parijs. Volgens mij is de auto dan het beste in zijn element: lange stukken op de autoweg, waar de lange zesde zijn nut bewijst.

    Het heeft wel weer een half uur geduurd eer de ipod wou werken, halverwege kreeg de gps weer kuren, na de pauze-stop was dit opgelost.

    Het werd me ook weer duidelijk dat de 'automatische' airco ook niet helemaal doet wat het zou moeten doen.

    Ik zie hier regelmatig afgeven op de 'premiummerken', ze mogen misschien wel duurder zijn, maar je krijgt er ook meer voor. Of dat de meerprijs waard is, is een andere zaak natuurlijk.
    De vooroordelen tov van Opel worden wel stillekes aan bevestigd
    wel soms afgeven op de premiummerken omdat ik in m'n naaste omgeving een aantal mensen ken die een premiummerk leasen die ook absoluut niet klachtenvrij zijn integendeel.

    audi A6 : ophanging en stuur blijven trillen....na meermaals uitlijnen en wisselen banden; geen beterschap.
    audi A4 : multitronic (DSG) al 7 maal naar de garage getakeld door het feit dat hij vanuit stilstand niet meer kon vertrekken....software terug inladen en weer (eventjes) opgelost. (rijdt wel zalig die DSG moet ik zeggen)
    mercedes C220cdi : nog steeds last met injectoren (nog niet helemaal opgelost)

    Ik geef toe dat de problemen met de insi ook niet mogen, maar de andere zijn ook niet storingsvrij. Ik vermoed dat tegenwoordig vele wagens om de concurrentie voor te blijven te snel op de markt worden losgelaten (in een soort van betaversie) Tijdens de run corrigeren zij wel de "bugs". De meeste van de problemen bij alle merken zijn te wijten aan het electrisch of electronisch gedeelte...
    Last edited by ; 23/08/2010, 11:17.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
      wel soms afgeven op de premiummerken omdat ik in m'n naaste omgeving een aantal mensen ken die een premiummerk leasen die ook absoluut niet klachtenvrij zijn integendeel.

      audi A6 : ophanging en stuur blijven trillen....na meermaals uitlijnen en wisselen banden; geen beterschap.
      audi A4 : multitronic (DSG) al 7 maal naar de garage getakeld door het feit dat hij vanuit stilstand niet meer kon vertrekken....software terug inladen en weer (eventjes) opgelost. (rijdt wel zalig die DSG moet ik zeggen)
      mercedes C220cdi : nog steeds last met injectoren (nog niet helemaal opgelost)

      Ik geef toe dat de problemen met de insi ook niet mogen, maar de andere zijn ook niet storingsvrij. Ik vermoed dat tegenwoordig vele wagens om de concurrentie voor te blijven te snel op de markt worden losgelaten (in een soort van betaversie) Tijdens de run corrigeren zijn wel de "bugs". De meeste van de problemen bij alle merken zijn te wijten aan het electrisch of electronisch gedeelte...
      Sorry, maar dat is zo'n beetje een standaard antwoord he. Iedereen kent wel iemand die met dit of het ander merk problemen heeft. Ik heb zelf al problemen gehad met een Audi ook, maar dat was na 2 bezoeken opgelost.
      Ik beweer trouwens niet dat die merken storingsvrij zijn. Maar wel dat er een groot verschil is tussen de modellen die werken zoals het moet.
      De Insignia die we nu hebben geeft me eerder het gevoel van second grade te zijn of op zijn minst niet helemaal af. De sturing van de airco, automatische lichten, automatische ruitenwisser, enz... Is gewoon eigen aan de auto en geen exemplarisch probleem met de electronica. Dat is voor mij een teken dat men te snel is willen gaan of hoeken heeft afgesneden om de prijs te drukken.

      Bv. op de Péripherique in Parijs weigeren de lichten aan te gaan in een tunnel (we kennen het allemaal ondertussen). Op het einde gaan ze aan, maar bij het buitenkomen blijven ze aan en het scherm blijft ook mooi in nachtstand. Ondertussen schijnt de zon alsof het haar laatste dag is en je ziet geen reet meer op het scherm; je hebt dan het raden naar welke afrit je precies moet pakken. In het terugkomen heb ik de tomtom tegen de ruit geplakt

      Ik heb al met veel 'nieuwe' modellen mogen rijden, maar dit is mij nog nooit gebeurd, behalve met een Citroën C4, maar kom dat was voorzien . Maar zelfs die was in die tijd al slim genoeg om de lichten aan te doen als het regende.

      Pas op, ik vind het nog steeds een zeer mooie wagen maar er klopt iets niet mee.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
        Sorry, maar dat is zo'n beetje een standaard antwoord he. Iedereen kent wel iemand die met dit of het ander merk problemen heeft. Ik heb zelf al problemen gehad met een Audi ook, maar dat was na 2 bezoeken opgelost.
        Ik beweer trouwens niet dat die merken storingsvrij zijn. Maar wel dat er een groot verschil is tussen de modellen die werken zoals het moet.
        De Insignia die we nu hebben geeft me eerder het gevoel van second grade te zijn of op zijn minst niet helemaal af. De sturing van de airco, automatische lichten, automatische ruitenwisser, enz... Is gewoon eigen aan de auto en geen exemplarisch probleem met de electronica. Dat is voor mij een teken dat men te snel is willen gaan of hoeken heeft afgesneden om de prijs te drukken.

        Bv. op de Péripherique in Parijs weigeren de lichten aan te gaan in een tunnel (we kennen het allemaal ondertussen). Op het einde gaan ze aan, maar bij het buitenkomen blijven ze aan en het scherm blijft ook mooi in nachtstand. Ondertussen schijnt de zon alsof het haar laatste dag is en je ziet geen reet meer op het scherm; je hebt dan het raden naar welke afrit je precies moet pakken. In het terugkomen heb ik de tomtom tegen de ruit geplakt

        Ik heb al met veel 'nieuwe' modellen mogen rijden, maar dit is mij nog nooit gebeurd, behalve met een Citroën C4, maar kom dat was voorzien . Maar zelfs die was in die tijd al slim genoeg om de lichten aan te doen als het regende.

        Pas op, ik vind het nog steeds een zeer mooie wagen maar er klopt iets niet mee.
        Ik kan je hier in bijtreden...
        Ik vergelijk momenteel mijn Insignia met een gouden ring van 50€...
        Dit is er één met bladgoud...

        Opel is op de hoogte van de diverse problemen, maar er een degelijke oplossing voor bieden zit er voor eerst niet in.

        Het blijft een zeer mooie wagen maar de techniek laat te wensen over.
        Groeten, Koen

        Kadett D 1.3SR Rood (1989)
        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

        www.adoewa.be

        Comment


        • Wat ik bij de Insignia niet kan begrijpen is dat ze hier sukkelen met zaken die bij de vectra feilloos werkten.
          Het automatisch aansturen van de lichten bij duisternis : werkte probleemloos bij de vectra
          Het automatisch openklappen van de spiegels bij het ontgrendelen van de deuren : werkte bij de vectra probleemloos.
          Ik begin meer en meer te vermoeden dat ze voor deze zaken een andere toeleverancier gekozen hebben (misschien goedkoper) en dat daardoor deze problemen ontstaan zijn.

          Ook vind ik dat de dealers te licht over de klachten heen schijnen te gaan en je eigenlijk bekijken als iemand die over de kleine puntjes zeurt...

          Nu verder mag ik eigenlijk niet klagen hoor; tot hiertoe is de onze op de vermelde puntjes (en het wat vibreren van de pedalen en pook op bepaalde toerentallen) storingsvrij.

          De dieselmotoren die nog steeds van fiatmakelij zijn, zijn ruwer dan hun cdti voorgangers.
          Ook hier blijkt blijkbaar dat vooruitgaan soms een stukje achteruit gaan is....spijtig.

          Waar deze motoren wel in zijn verbeterd is het beter oppakken bij lagere toeren; de 19cdti van de vectra bleef tot ongeveer 1800tr/min zo goed als dood, terwijl de huidige vanaf 1500tr/min probleemloos aan het zeel trekt.
          Last edited by ; 23/08/2010, 11:52.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten

            audi A4 : multitronic (DSG) (rijdt wel zalig die DSG moet ik zeggen)
            multitronic is GEEN DSG bak, totaal verschillend consept.

            welk merk in welke prijsklasse ook, het is techniek en in massa geproduceerd, er kan dus altijd iets fout gaan. Het verschil zit tem in een enkel geval, of zeer veel gevallen, en hoe het dealernet en/of fabricant ermee omgaat / oplost.

            De probleem gevallen die zich voordoen met leasewagens zou ik niet als referentie gebruiken, als je ziet hoe de meeste met hun leasewagen omspringen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
              multitronic is GEEN DSG bak, totaal verschillend consept.
              Welk 'consept' het ook is, het mag geen 7 keer achter elkaar kapot gaan...

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                Welk 'consept' het ook is, het mag geen 7 keer achter elkaar kapot gaan...
                is het een lease?

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                  is het een lease?
                  Dat weet ik niet. Als het een Audi is, is de kans groot natuurlijk.
                  Maakt toch ook niet uit.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                    Wat ik bij de Insignia niet kan begrijpen is dat ze hier sukkelen met zaken die bij de vectra feilloos werkten.
                    Het automatisch aansturen van de lichten bij duisternis : werkte probleemloos bij de vectra
                    Het automatisch openklappen van de spiegels bij het ontgrendelen van de deuren : werkte bij de vectra probleemloos.
                    Ik begin meer en meer te vermoeden dat ze voor deze zaken een andere toeleverancier gekozen hebben (misschien goedkoper) en dat daardoor deze problemen ontstaan zijn.

                    Ook vind ik dat de dealers te licht over de klachten heen schijnen te gaan en je eigenlijk bekijken als iemand die over de kleine puntjes zeurt...

                    Nu verder mag ik eigenlijk niet klagen hoor; tot hiertoe is de onze op de vermelde puntjes (en het wat vibreren van de pedalen en pook op bepaalde toerentallen) storingsvrij.

                    De dieselmotoren die nog steeds van fiatmakelij zijn, zijn ruwer dan hun cdti voorgangers.
                    Ook hier blijkt blijkbaar dat vooruitgaan soms een stukje achteruit gaan is....spijtig.

                    Waar deze motoren wel in zijn verbeterd is het beter oppakken bij lagere toeren; de 19cdti van de vectra bleef tot ongeveer 1800tr/min zo goed als dood, terwijl de huidige vanaf 1500tr/min probleemloos aan het zeel trekt.
                    Elk merk heeft zo zijn problemen en veel, zo niet alles, hangt af van de dealers. Misschien zit daar het verschil? Een model kan je op een paar jaar en met een beetje investering richting premium duwen, een dealer(bedrijf) blijft (een verzameling van) persoon (personen). Het is voor merken als Opel, Fiat,... niet eenvoudig goede mensen te vinden want ze willen allemaal bij de top- of premiummerken werken.

                    Heb nu bijna 25.000km, nog geen echte problemen gehad buiten een foutieve melding en een resonantie vanonder de motorkap. Alles netjes opgelost door de dealer, geen slecht woord, integendeel!

                    Ik had voor hetzelfde budget de keuze tussen een kale BMW 318d 4deurs, een standaar Audi A4 break 120pk met trekhaak (op voorwaarde van eigen, persoonlijke bijdrage) of een Insignia ST Cosmo 130pk full option (muv geheugen op stoelen en panoramisch dak). Dat ik dan in de regen soms zelf even mijn lichten moet aansteken vind ik niet zo'n probleem. Speedlock vind ik hinderlijk, als ik in een onveilige buurt rij duw ik wel op het knopje. Verwarmde en geventileerde sportzetels zijn fan-tas-tisch, de xenon met AFL super, de trekhaak heel slim, navigatie werkt snel en zeer accuraat, kortom kan niet klagen. Je kan veel dingen idd ook bij BMW, Audi en Mercedes krijgen maar dan betaal je wel galant 5.000 euro meer. En laat ik er dat nu net niet voor over hebben. Als de Insignia morgen gestolen wordt, bestel ik onmiddellijk dezelfde. Ik zie geen betaalbaar en aanvaardbaar alternatief momenteel.

                    Ik vraag me soms af hoe onze ouders vroeger reageerden op tunnels, regen, ... en hoe ze in godsnaam hun auto op slot deden met al die pinnetjes??

                    Wat de regensensor betreft, heb gemerkt dat als de de regensensor op de ruit proper houdt hij veel minder "vals alarm" geeft. Blijkbaar ziet hij insecten, vogelpoep en stof ook aan als regendruppels...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                      Dat weet ik niet. Als het een Audi is, is de kans groot natuurlijk.
                      Maakt toch ook niet uit.
                      Het is inderdaad een lease; maar deze wordt wel goed behandeld; eigenlijk als hun eigen auto...deze wordt dan meestal na de lease (de vorige audi's toch) meestal aangekocht door familie of vrienden van hen.
                      Vermoedelijk (geeft de garage ook toe) hebben ze een "maandagauto". Hun 4 vorige audi's deden het opperbest zonder al teveel problemen.

                      Ik heb me inderdaad vergist ze hebben geen multitronic maar een S-tronic. Het probleem wordt meestal softwarematig voor een tijdje opgelost. Als het nog eens terugkomt overwegen ze het electronisch gedeelte vervangen...mechanisch zou er niks mee mis zijn.

                      Gelukkig is het een leasewagen zodat het hen nog geen extra kosten heeft opgeleverd.
                      Qua afwerking is er trouwens niets op aan te merken alles zit degelijk en netjes in elkaar.

                      Ze moeten er nog 1,5 jaar in rijden en momenteel overwegen ze voor hun volgende wagen een mercedes C te kiezen.

                      @GIGItr6 : ik begrijp jou ook hoor; ik vind de insignia nog steeds een erg prettige en mooie wagen....die door de pers (zoals de rest van Opel) serieus wordt ondergewaardeerd. Als ze de software ook nog op z'n punt kunnen krijgen is en blijft hij zeker een concurrent in z'n klasse. Dit geldt ook voor de astra, die naar mijn mening inmiddels in de testen ook onterecht meer en meer op de laatste plaats strandt.
                      Last edited by ; 23/08/2010, 13:28.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                        ....die door de pers (zoals de rest van Opel) serieus wordt ondergewaardeerd. Als ze de software ook nog op z'n punt kunnen krijgen is en blijft hij zeker een concurrent in z'n klasse. Dit geldt ook voor de astra, die naar mijn mening inmiddels in de testen ook onterecht meer en meer op de laatste plaats strandt.
                        Nou nou, zo erg is het toch ook niet. De testen die ik meestal lees, halen toch een hoop punten aan tov de Insignia waar ik me in kan vinden. Dus ik zie niet in waarom speciaal open wordt ondergewardeerd...

                        Comment


                        • Misschien lees ik dan de verkeerde tests, als er een golf in de test zit verliest hij het zowiezo. De binnenruimte en het steriel weggedrag evenvals de lawaaierige diesels en iets mindere afwerking zijn meestal de pijnpunten.

                          Ik herken er inderdaad veel vergelijkingspunten met de insignia in....hij lijkt er van binnen ook sterk op...zelfde zetels, zelfde stuur, zelfde klokken,...

                          Het zijn dikwijls de testen van autoweek en auto motor und sport....de referentiebasis (de golf) haalt hij nooit ...dat vind ik (persoonlijk) onterecht (als opelliefhebber natuurlijk )
                          Last edited by ; 23/08/2010, 14:12.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                            Het is inderdaad een lease; maar deze wordt wel goed behandeld; eigenlijk als hun eigen auto...deze wordt dan meestal na de lease (de vorige audi's toch) meestal aangekocht door familie of vrienden van hen.
                            Vermoedelijk (geeft de garage ook toe) hebben ze een "maandagauto". Hun 4 vorige audi's deden het opperbest zonder al teveel problemen.

                            Ik heb me inderdaad vergist ze hebben geen multitronic maar een S-tronic. Het probleem wordt meestal softwarematig voor een tijdje opgelost. Als het nog eens terugkomt overwegen ze het electronisch gedeelte vervangen...mechanisch zou er niks mee mis zijn.

                            Gelukkig is het een leasewagen zodat het hen nog geen extra kosten heeft opgeleverd.
                            Qua afwerking is er trouwens niets op aan te merken alles zit degelijk en netjes in elkaar.

                            Ze moeten er nog 1,5 jaar in rijden en momenteel overwegen ze voor hun volgende wagen een mercedes C te kiezen.

                            @GIGItr6 : ik begrijp jou ook hoor; ik vind de insignia nog steeds een erg prettige en mooie wagen....die door de pers (zoals de rest van Opel) serieus wordt ondergewaardeerd. Als ze de software ook nog op z'n punt kunnen krijgen is en blijft hij zeker een concurrent in z'n klasse. Dit geldt ook voor de astra, die naar mijn mening inmiddels in de testen ook onterecht meer en meer op de laatste plaats strandt.
                            Een kennis van mij heeft een vergelijkbaar euvel aan de hand gehad.
                            Naderhand bleek de oorzaak marters te zijn. Hij werd getakeld, en bij het uitmeten in de garage bleek alles normaal te zijn. Software werd opnieuw geinstaleerd en alles was weer even ok. Toen men ook preventief zijn kabels van de sturing van de versnellingsbak verving merkte men zeer kleine gaatjes op in de kabel. Een marter had er eens zijn tanden in gezet, niet meer.
                            Het gevolg was dat de kabel best nog werkte, maar met momenten traden er storingen op.
                            Uiteindelijk is hij daar ook 5 maal voor binnen geweest tot men het opgelost had, dergelijk zaken zijn nu eenmaal niet in 1 2 3 op te lossen, daar men deel per deel moet vervangen om de uiteindelijke de oorzaak te vinden. Na de vervanging van de kabel en een anti marter toestel cadeau van de garage omwille van het meermaals binnenkomen heeft ie er nooit geen problemen meer mee gehad. Misschien kan deze info van enig nut zijn.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Multitronic Bekijk Berichten
                              Een kennis van mij heeft een vergelijkbaar euvel aan de hand gehad.
                              Naderhand bleek de oorzaak marters te zijn. Hij werd getakeld, en bij het uitmeten in de garage bleek alles normaal te zijn. Software werd opnieuw geinstaleerd en alles was weer even ok. Toen men ook preventief zijn kabels van de sturing van de versnellingsbak verving merkte men zeer kleine gaatjes op in de kabel. Een marter had er eens zijn tanden in gezet, niet meer.
                              Het gevolg was dat de kabel best nog werkte, maar met momenten traden er storingen op.
                              Uiteindelijk is hij daar ook 5 maal voor binnen geweest tot men het opgelost had, dergelijk zaken zijn nu eenmaal niet in 1 2 3 op te lossen, daar men deel per deel moet vervangen om de uiteindelijke de oorzaak te vinden. Na de vervanging van de kabel en een anti marter toestel cadeau van de garage omwille van het meermaals binnenkomen heeft ie er nooit geen problemen meer mee gehad. Misschien kan deze info van enig nut zijn.

                              bedankt, ik zal ze deze info zeker doorspelen....je weet maar nooit

                              Comment


                              • oi allemaal,

                                vandaag met mijn 25 punten lijstje met gebreken en de INSI naar de garage geweest, op dit moment kan ik nog rijden maar was vooral niet gerust in de melding "service ophanging" en het schudden met zijn gat rond de 160..170km/u .( blijkbaar zou dit ook te wijten zijn aan de balancering van de wielen , waarvan akte ...ze konden geen fout-code uitlezen ).

                                alles besproken en vooral uitgelegd dat mensen die de easy step out functie gebruiken meestal mensen zijn die moeilijk uit de wagen geraken ( door allerhande redenen ) , en dat mensen die moeilijk uit de wagen geraken meestal ook moeilijk erin ( wat vooral logisch is ) en dat het vooral niet plezant is dat je zetel zichzelf even vooruit zet voordat je de kans krijgt erin te stappen
                                ruitenwissers die vanzelf gaan als je optrekt is een zot zicht , en ze moeten niet afkomen dat het normaal is , vrouw heeft corsa met regensensor die perfect werkt ( ik vergelijk tegenwoordig de insi met de corsa ) dat je lichten beginnen te branden als je de tunnel verlaat en uitgaan 2km later is nog zotter vooral als de zon volop schijnt .(bij corsa werkt dit gewoon perfect).
                                en natuurlijk zal je zien dat je blower van de airco dus prima werkt en den brommer weg is , maar niet getreurd had er een filmpje van gemaakt als bewijs.
                                het kraken van de tunnel , wel kreeg daar direct een antwoord op dat dit normaal was omdat alles van plastiek is , replicatie van mij is dat in den tis dit beschreven wordt voor alle motoren mat automaat blijkt er een krakend geluid te zitten.
                                uiteindelijk alles overlopen tot en met het plastiek stuk waar ze in de fabriek precies op gaan staan waren en terug geprobeerd recht te trekken hebben, dit wordt vervangen.

                                toen even en praatje gaan maken , blijkt dat ze druk bezig zijn met die lichten en tunnel , naar't schijnt ook met de ruitenwissers ( praktisch alle voorkomende problemen zijn op te lossen door de software goed te schrijven. ) de speedlock zou al in de nieuwe modellen die nu van de band lopen zitten ( was gezien op een business edition , hoop dat ik dat juist heb onthouden blijkt een instapversie te zijn , ?).

                                afspraak op 7/09 voor alle uit te voeren werken , ben benieuwd.
                                ze waren al wel druk bezig met schrijven ect naar opel toen ik na het klapke ging vragen of er al iets was gebeurd.
                                mijn idee, als je een kleine 44k voor een wagen betaald mag je er ook iets voor hebben , moet wel zeggen dat er direct naar gekeken werd en ik versta ook het is nog een beetje verlof een paar man minder dus ... ik kan wel een weekje of wat wachten gewoon niet te hard rijden
                                nog even lachen met het feit dat de als de spiegels dicht klappen de ramen dicht gaan en als ze uitklappen de ruiten open ( dit werd zeer serieus genomen , en ze gaan ook porren zodat er aktie komt vanuit opel ).
                                en op het laatst mochten ze dan nog eens ervaren hoe plezant het is als rolstoelgebruiker dat je de koffer niet open krijgt met de ab en dat je dan maar eerst je bestuurdersdeur open moet doen en op de knop in de deur moet drukken omdat hij anders niet open gaat ( andersom soms ook met de ab open met de deur niet meer dicht ).

                                voor de rest nog altijd even vriendelijk en behulpzaam , en het moet gezegd worden het zijn zij niet die de wagen ineen hebben gestoken he .

                                groetjes
                                Erwin

                                ps @greuntesop , welk probleem heb jij met de airco ? , en dan nog mensen die problemen hebben met de krakende tunnel met automaat ?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                  ps @greuntesop , welk probleem heb jij met de airco ?
                                  Lang niet dezelfde als u precies Ik heb meer een probleem met de kracht ervan en van de automatische werking. Ik heb vaak aan de hand dat op 21° hij keihard blijft blazen. als ik het lawaai moe ben na 20 minuten en het op 22° zet, valt het meteen helemaal stil. Precies chaostheorie of zo

                                  Maar vreemde rochels, brommers en zo heb ik nog nooit gehad, godzijdank.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                    Lang niet dezelfde als u precies Ik heb meer een probleem met de kracht ervan en van de automatische werking. Ik heb vaak aan de hand dat op 21° hij keihard blijft blazen. als ik het lawaai moe ben na 20 minuten en het op 22° zet, valt het meteen helemaal stil. Precies chaostheorie of zo

                                    Maar vreemde rochels, brommers en zo heb ik nog nooit gehad, godzijdank.
                                    idd niet de fout die ik heb , maar ff een vraagje je zegt dat als je de temp hoger zet alles dus stil valt , als hij bv op 21 staat en hij blaast heel hard kan je dan de blazer stiller zetten manueel.
                                    het zou kunnen dat je regeling voor de blazer defect is

                                    groetjes
                                    Erwin

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                      Net terug van een weekendje Parijs. V

                                      Het heeft wel weer een half uur geduurd eer de ipod wou werken,......
                                      Dat klinkt bekend.

                                      Mijn Insignia is nu een half jaar oud. Al sinds de levering werkt mijn iPod vaker niet dan wel. Vaak wordt hij helemaal niet herkend, en soms wordt hij wel herkend ' ipod wordt gecontroleerd,' maar daarna kan ik cd/aux drukken zoveel ik wil, hij blijft dan op de radio staan. Na een paar keer af- en weer aankoppelen pakt hij soms ineens wel en begint te spelen. Soms lijkt het ook te helpen om het contact even uit en aan te zetten.

                                      Het ligt niet aan de iPod want ik heb er al drie verschillende geprobeerd.

                                      Ben ondertussen al 4 keer bij de dealer geweest, maar die kunnen niks vinden en hebben verder geen oplossing vanuit de importeur / GM... Heb zelf ook rechtstreeks contact met de importeur gezocht, maar dat heeft ook niets geholpen.

                                      Zot word ik er van. Je betaalt als mziekliefhebeer een pak geld voor optie Infinity audio systeem en dan verwacht ik dat ik mijn iPod ook gewoon kan gebriken. T staat niet voor niks in de folders....

                                      Iemand anders misschien ook dit probleem gehad en een oplossing gevonden?

                                      Comment


                                      • 't Wordt zo stilaan dé probleemauto van het forum precies..
                                        Vreemd dat Opel er niets aan doet, ze probeerden toch net een 'premium' auto te bouwen met de Insignia ?

                                        Comment


                                        • mijn wagen binne gedaan omdat ik totaal geens stuur meer had , kan je geloven dat je op de snelweg rijd en al je stuurbekrachtigings olie verliest zonder dat er maar 1 alarm weergegeven word ? , je kan je wel voorstellen wat er gebeurd al je dan een afrit moet nemen tegen 90 zonder enige stuurreactie ?.

                                          ik heb met de daver op het lijf gereden

                                          wagen nu binnen en er schijnt een probleem te zijn met de aanvoerleiding langs de motor , die kan doorschuren ,en dat is dus gebeurd en er komt een campagne , laat het zo wieso NAKIJKEN ,het is levens gevaarlijk !!!!!!!

                                          de leiding staat nu reeds in backorder op 96 stuks !! dwz dat er al een pak problemen zijn ;
                                          ben mijn wagen kwijt tot minstens 6 september ,gvd .

                                          nu moet ik wel zeggen dat de beschadiging van de sportzetel ( leder) reeds kleur af op zijkant vervangen wordt in garantie , das wel service , maar het zou niet mogen . gelukkig is er een vervangwagen , tja ottoke zulle we zeggen .

                                          hopelijk is dit het laatste want ik begin te twijfelen aan men eerste opel op dit moment ,
                                          particelfilter, trillingen , kraken dashboard, druk sensor stuk , stuur leiding nu over ....
                                          wel allemaal hersteld maar toch wat als hij eenmaal uit garantie is ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X