Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
    en dan durven ze nog in tests zeggen dat zelfs de 160pk-versie underpowered is.....da's waarschijnlijk omdat er Opel op staat
    Ik heb zonet een audirijder bij mij gehad; ik was de mijne aan het wassen en hij kwam eens kijken. Nadat hij hem vanbinnen ook gekeurd had was zijn conclusie : spijtig dat het een Opel is....anders zou ik het overwegen....
    Opel heeft inderdaad nog altijd zijn imago tegen. Ik moet toegeven dat ik in het verleden ook nooit een offerte heb laten maken voor een Opel. Totdat ik de eerste foto zag van de Insignia ST en meteen dacht van wow.
    Ben dan eerst naar de Insignia gaan kijken samen met mijn zoon , en zowel buitenkant als binnenkant waren dik in orde. Dezelfde dag nog een Audi A4 Avant gaan bekijken , was ook in orde , behalve de prijs , kostte met dezelfde opties , excl. BTW , na aftrek fleetkorting ongeveer 9000 euro ( ! ) meer. Slik .
    Dan naar BMW 3 Touring ... Dat was na het zien van de Insignia een echte afknapper , saai dashboard , enorm kleine en onhandige koffer. Op dat moment zei mijn zoon : kom , we nemen de Insignia
    Vrienden en buren komen ook altijd zeggen dat het een enorm mooie wagen is , en het volgende dat ze dan vragen is : bent ge er tevreden van ? 't Is immers een Opel.
    Dus ergens heeft Opel bij de mensen toch nog een negatief imago.
    Heb hen dan allemaal gezegd dat ik 100% tevreden ben van de wagen. Als ik dan ook de prijs erbij zeg , schrikken ze allemaal , ze schatten hem minstens 5 a 6000 euro duurder.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
      vandaag eens gekeken voor wat de update juist dient ,als uitleg geven ze dat de accu kan leeglopen .
      door de software aan te passen is dit opgelost .
      van enige aanpassing van ping pong geluid of deuren die vergrendelen nog steeds geen sprake
      Mijn wagen is woensdag in de garage geweest en heeft een software update gehad.
      Het ping pong geluid stopt nu na een 10-tal seconden , maar een optie om de deuren automatisch te vergrendelen kan ik nergens vinden in het menu.
      In de nieuwe Meriva die ik als vervangwagen had, werkt dat wel vlotjes, en heeft de vergrendel knop zelfs een rode LED die aanduidt dat de deuren vergrendeld zijn
      Bij het openen van de bestuurdersdeur gaan alle deuren ook netjes los , zoals het eigenlijk moet.
      Nu moet je eerst de auto nogmaals ontgrendelen vooraleer men de automatische koffer kan openen ...

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
        Mijn wagen is woensdag in de garage geweest en heeft een software update gehad.
        Het ping pong geluid stopt nu na een 10-tal seconden , maar een optie om de deuren automatisch te vergrendelen kan ik nergens vinden in het menu.
        In de nieuwe Meriva die ik als vervangwagen had, werkt dat wel vlotjes, en heeft de vergrendel knop zelfs een rode LED die aanduidt dat de deuren vergrendeld zijn
        Bij het openen van de bestuurdersdeur gaan alle deuren ook netjes los , zoals het eigenlijk moet.
        Nu moet je eerst de auto nogmaals ontgrendelen vooraleer men de automatische koffer kan openen ...
        en dat was na de software update van de BCM ?
        dan heb ik dat over het hoofd gezien ,zal in de week de mijne eens menemen en ook een update doen .

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
          en dat was na de software update van de BCM ?
          dan heb ik dat over het hoofd gezien ,zal in de week de mijne eens menemen en ook een update doen .

          Welke update precies weet ik niet, ik had gevraagd dat er een update was voor de deurvergrendeling, ze moesten dat eens nakijken.
          Bij het afhalen heb ik er niet achter gevraagd , maar gisteren ben ik eens door de menu's gelopen en zag ik dat enkele instellingen veranderd waren, maar dat er geen nieuwe menu's waren bijgekomen.
          Ik heb dan de 'ping pong' test gedaan , en inderdaad , hij stopt na 10 sec, terwijl hij voordien bleef doorjengelen

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
            Welke update precies weet ik niet, ik had gevraagd dat er een update was voor de deurvergrendeling, ze moesten dat eens nakijken.
            Bij het afhalen heb ik er niet achter gevraagd , maar gisteren ben ik eens door de menu's gelopen en zag ik dat enkele instellingen veranderd waren, maar dat er geen nieuwe menu's waren bijgekomen.
            Ik heb dan de 'ping pong' test gedaan , en inderdaad , hij stopt na 10 sec, terwijl hij voordien bleef doorjengelen

            owkee nu weet ik dat het niet enkel voor het leeglopen van de accu is dat ze een update doen .

            als ik nog eens op cursus moet vraag ik het na van die deurvergrendeling,heel veel klanten vragen daar naar .

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door PeterPan2840 Bekijk Berichten
              Mijn wagen is woensdag in de garage geweest en heeft een software update gehad.
              Het ping pong geluid stopt nu na een 10-tal seconden , maar een optie om de deuren automatisch te vergrendelen kan ik nergens vinden in het menu.
              In de nieuwe Meriva die ik als vervangwagen had, werkt dat wel vlotjes, en heeft de vergrendel knop zelfs een rode LED die aanduidt dat de deuren vergrendeld zijn
              Bij het openen van de bestuurdersdeur gaan alle deuren ook netjes los , zoals het eigenlijk moet.
              Nu moet je eerst de auto nogmaals ontgrendelen vooraleer men de automatische koffer kan openen ...
              oi,

              het is een zeer onlogische werking die koffer , kan niet direct naar de wagen dus heb ik binnen met de ab gespeeld en buiten stond de zoon alles te bezien wat open was en wat niet .wagen staat ingesteld op openen alleen bestuurdersdeur. let goed op nu gaan we
              1.wagen volledig afgesloten alarm op , koffer gaat open en dicht met ab als hij open is blijft het lichtje van het alarm pinken (?) doch geeft geen alarm als men inde wagen kruipt.
              2.wagen wordt ontsloten , deur bestuurder is ontgrendeld lichtje alarm uit , koffer gaat open en dicht met ab .
              3.zelfde scenario als hierboven doch met geopende bestuurders deur , koffer open/dicht
              4 na het sluiten van de bestuurders deur gaat de koffer niet meer open/dicht
              5.deuren worden allen ontgrendeld ( tweemaal drukken op ab,nog niet geopend ) koffer open/dicht
              6.zelfde scenario als hierboven doch nu bestuurders deur open/dicht gedaan koffer gaat open/dicht met ab.
              er zit een zekere onlogica in deze werking , naar mijn mening moet de kofferklep ten allen tijde kunnen open/dicht gedaan worden met ab , dit omdat er gewoon geen andere manier is om de koffer langs buiten te openen ( ik bedoel dus stel ik ontsluit de koffer als ik uitstap met knop en trrek de sleutel van het kontakt ,en haal er iets uit moet ik terug naar de bestuurders deur om op het knopje te drukken om de koffer te sluiten , nu voor iemand die goed te been is geen probleem , maar ik kan je verzekeren dat dit voor mij een serieus geknoei is , rolstoel eruit trug naar de deur ect....)

              nu ga ik iets heel gevaarlijk doen , ik ga de sleutels aan mijn zoon geven
              1.koffer open , instappen en koffer gaat dicht met ab maar niet meer open , ( sleutels nog niet op contact ) koffer gaat open ( als hij half gesloten is ) en terug dicht , daarna gaat koffer niet meer open met knop of ab, sleutel op contact opgezet , koffer gaat niet open met ab of knop in deur.sleutel eraf , koffer gaat niet open/dicht met sleutel of ab , na openen bestuurders deur koffer nog altijd dood . dit is alleen maar op te lossen door alles te ontgrendelen en te vergrendelen.
              2. met draaiende motor kan de kofferklep alleen maar geopend worden in P - dit is normaal een veiligheid dit wrekt prima , vanaf het verzetten naar D of R gaaat deze niet meer dicht/open.

              besluit , k'heb chance zoontje is niet met de wagen weg , ander besluit naar mijn mening moet de koffer ten allen tijde open/dicht kunnen gedaan worden met ab (als de P voorwaarde is vervuld of de motor af staat ), het openen/sluiten met knop in deur zou moeten werken vanaf een van de deuren word ontgrendeld tot en met het moment dat de sleutel uit het contact genomen wordt en de bestuurdersdeur gesloten wordt ( dan zou de functie met knop uitgeschakeld moeten zijn ).

              dit zijn mijn bevindingen van hoe de kofferklep zou moeten werken , graag jullie idee of bijdrage .

              groetjes
              Erwin

              ps : zoone koffer is plezant se, maar seffens platte batterie

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                owkee nu weet ik dat het niet enkel voor het leeglopen van de accu is dat ze een update doen .

                als ik nog eens op cursus moet vraag ik het na van die deurvergrendeling,heel veel klanten vragen daar naar .

                D-S , ik had vernomen van mijn verkoper dat deze functie in de nieuwe die nu binnen komen zou inzitten (hij had dat op een edition naar ik geloof gezien) , kan je mss eens zien of je ergens een nieuwe die juist voor verlof is gemaakt of na verlof in de showroom vind en eens koekeloeren , en dan bevestigen. thnkx
                @peterpan - goed zien he in de menu , sommige functie's laten zich maar zien onder bepaalde omstandigheden bv met contact/motor af of op geeft je een ander beeld.

                groetjes
                Erwin

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                  D-S , ik had vernomen van mijn verkoper dat deze functie in de nieuwe die nu binnen komen zou inzitten (hij had dat op een edition naar ik geloof gezien) , kan je mss eens zien of je ergens een nieuwe die juist voor verlof is gemaakt of na verlof in de showroom vind en eens koekeloeren , en dan bevestigen. thnkx
                  @peterpan - goed zien he in de menu , sommige functie's laten zich maar zien onder bepaalde omstandigheden bv met contact/motor af of op geeft je een ander beeld.

                  groetjes
                  Erwin
                  de eerste die binnen komt ,daar kijk ik naar .
                  de stockwagens zijn allemaal van voor het verlof .

                  wees gerust ,ik hou het in het oog .

                  ik wil die functie ook

                  Comment


                  • Dag allemaal!

                    Ik ben sinds begin deze week de trotse bezitter van een zwarte insignia ST Cosmo 130 PK ecoflex.

                    Als opties heb ik het voor mij quasi alles omvattende platinum pack met daarin de wel zeer aangename stoelen, AFL xenon, navi etc. etc., en een trekhaak.

                    De eerste 350 km's waren zeer aangenaam te noemen.

                    Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ik nu over het nieuwe type motor beschik. Ik vind hem in ieder geval vrij rustig klinken. Niet het zwaardere gediesel dat ik in de BWM van het vrouwtje te horen krijgen. Het enige referentiepunt wat ik heb is dat hij 134g CO2 uitstoot. Was dit niet 139g bij de initiele versie? Is er een andere manier om te controleren of ik over de vernieuwde motor beschik?

                    Ik heb nog niet echt veel op de autosnelweg gezeten maar vond vandaag toch dat hij nog vrij veel verbruik aangaf. Op cruisecontrol tegen 120 km/h zat ik regelmatig aan de 8L . Hopelijk ligt dit aan het feit dat hij nog wat ingereden moet worden.

                    Een andere kleinigheidje is de plaatsing van de isofix bevestigingspunten voor kinderzitjes. Deze dien je gewoon te bereiken tussen de opening van de zetels door (de BMW van het vrouwtje heeft hiervoor 2 plastic geleiders in de rug van de zetel). Deze opening is echter zeer nauw bij lederen bekleding. Hierdoor laat de bevestiging van het kinderzitje 2 deuken na in de zitting die, vrees ik, er niet makkelijk meer uit zullen gaan eens ik het zitje permanent kan verwijderen.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Sjokkel Bekijk Berichten
                      Dag allemaal!

                      Ik ben sinds begin deze week de trotse bezitter van een zwarte insignia ST Cosmo 130 PK ecoflex.

                      Als opties heb ik het voor mij quasi alles omvattende platinum pack met daarin de wel zeer aangename stoelen, AFL xenon, navi etc. etc., en een trekhaak.

                      De eerste 350 km's waren zeer aangenaam te noemen.

                      Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ik nu over het nieuwe type motor beschik. Ik vind hem in ieder geval vrij rustig klinken. Niet het zwaardere gediesel dat ik in de BWM van het vrouwtje te horen krijgen. Het enige referentiepunt wat ik heb is dat hij 134g CO2 uitstoot. Was dit niet 139g bij de initiele versie? Is er een andere manier om te controleren of ik over de vernieuwde motor beschik?

                      Ik heb nog niet echt veel op de autosnelweg gezeten maar vond vandaag toch dat hij nog vrij veel verbruik aangaf. Op cruisecontrol tegen 120 km/h zat ik regelmatig aan de 8L . Hopelijk ligt dit aan het feit dat hij nog wat ingereden moet worden.

                      Een andere kleinigheidje is de plaatsing van de isofix bevestigingspunten voor kinderzitjes. Deze dien je gewoon te bereiken tussen de opening van de zetels door (de BMW van het vrouwtje heeft hiervoor 2 plastic geleiders in de rug van de zetel). Deze opening is echter zeer nauw bij lederen bekleding. Hierdoor laat de bevestiging van het kinderzitje 2 deuken na in de zitting die, vrees ik, er niet makkelijk meer uit zullen gaan eens ik het zitje permanent kan verwijderen.
                      oi,

                      proficiat met je aanwinst , wat de motor betreft is dit een twijfelaartje. mss eens pm'n naar D-S met je VIN Nummer ( staat aan de bestuurders deur een pagina of 6 dacht ik staan er een paar voorbeelden ff zoeken t'zijn maar 13 pagina's ) sturen , hij kan daar mss eens naar zien indien tijd .
                      die 8 liter is normaal , eerst en vooral hij moet nog ingereden worden + dat in de eerste 1000km ongeveer 3* je regeneratie van de dpf opgestart word voor het berekenen van bepaalde parameters.
                      kun je mss ook eens kijken voor ons ( je hebt er een die kortelings is gefabriceerd ) of je in de comfortinstellingen bij deuren ofzo geen optie hebt in den aard van sluit deuren vanaf xx km snelheid

                      groetjes
                      Erwin
                      Last edited by ; 05/09/2010, 04:25.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Sjokkel Bekijk Berichten
                        Dag allemaal!

                        Ik ben sinds begin deze week de trotse bezitter van een zwarte insignia ST Cosmo 130 PK ecoflex.

                        Als opties heb ik het voor mij quasi alles omvattende platinum pack met daarin de wel zeer aangename stoelen, AFL xenon, navi etc. etc., en een trekhaak.

                        De eerste 350 km's waren zeer aangenaam te noemen.

                        Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ik nu over het nieuwe type motor beschik. Ik vind hem in ieder geval vrij rustig klinken. Niet het zwaardere gediesel dat ik in de BWM van het vrouwtje te horen krijgen. Het enige referentiepunt wat ik heb is dat hij 134g CO2 uitstoot. Was dit niet 139g bij de initiele versie? Is er een andere manier om te controleren of ik over de vernieuwde motor beschik?

                        Ik heb nog niet echt veel op de autosnelweg gezeten maar vond vandaag toch dat hij nog vrij veel verbruik aangaf. Op cruisecontrol tegen 120 km/h zat ik regelmatig aan de 8L . Hopelijk ligt dit aan het feit dat hij nog wat ingereden moet worden.

                        Een andere kleinigheidje is de plaatsing van de isofix bevestigingspunten voor kinderzitjes. Deze dien je gewoon te bereiken tussen de opening van de zetels door (de BMW van het vrouwtje heeft hiervoor 2 plastic geleiders in de rug van de zetel). Deze opening is echter zeer nauw bij lederen bekleding. Hierdoor laat de bevestiging van het kinderzitje 2 deuken na in de zitting die, vrees ik, er niet makkelijk meer uit zullen gaan eens ik het zitje permanent kan verwijderen.

                        Je beschikt idd over de "vernieuwde" motor
                        2012 Opel Astra ST Ecoflex
                        2009 Opel Astra Ecoflex

                        Comment


                        • Als de jongens van de garage het juist hebben is de wagen pas na het fabrieksverlof geproduceerd. De instellingen voor het vergrendelen van de deuren ben ik echter niet tegengekomen tijdens de initiele setup.

                          Ik zal dadelijk nog eens even rondneuzen in de settings als ik nog de tijd krijg. Mijn vrouw is nl. net aan haar weeën begonnen van nog een nieuwe aanwinst, een 2e dochtertje. Kleur en opties kon ik hier niet kiezen.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Sjokkel Bekijk Berichten
                            Als de jongens van de garage het juist hebben is de wagen pas na het fabrieksverlof geproduceerd. De instellingen voor het vergrendelen van de deuren ben ik echter niet tegengekomen tijdens de initiele setup.

                            Ik zal dadelijk nog eens even rondneuzen in de settings als ik nog de tijd krijg. Mijn vrouw is nl. net aan haar weeën begonnen van nog een nieuwe aanwinst, een 2e dochtertje. Kleur en opties kon ik hier niet kiezen.
                            en vanaf nu zal het verbruik ook hier hoger liggen

                            Comment


                            • en vanaf nu zal het verbruik ook hier hoger liggen
                              ...en de weg gaat weer voor 3 maanden niet berijdbaar zijn gepaard met extreem luidruchtige wegenwerken.

                              Ik heb net even kunnen neuzen. De optie automatisch deur vergrendelen is aanwezig.
                              Bij het vertrekken sluiten automatisch alle deuren. Bij het stoppen en uitschakelen van de motor opent de deur aan bestuurderszijde.

                              Na het afsluiten van de wagen openen vervolgens weer alle deuren.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                                hallo,

                                ik volg deze discussie reeds een tijdje,
                                daar ik van plan was om als volgende lease-wagen een Insignia te kiezen.

                                Volgende week wordt hij besteld:
                                een 5D Sport 130 PK CDTI, Gold Pack, BT, ...

                                Spijtig genoeg is de leasemaatschappij allergisch voor 18" velgen en witte lak...
                                't Zal dus een zwarte met de standaard 17"-ers worden, maar niet getreurd

                                Ik twijfel echter nog over 1 optie: de achterruitenwisser.

                                Wat zijn jullie gebruikerservaringen?
                                Zij die het hebben: gebruik je het?
                                Zij die het niet hebben: mis je het?

                                Alvast bedankt voor de reacties!

                                Gery
                                ik heb een 5D sinds april 2009 en toen was de achterruitenwisser nog standaard. Je kon er hem gratis laten verwijderen. Ik heb hem behouden en gebruik hem zeker wel. Niet altijd maar komt wel van pas. (auto staat buiten).

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Sjokkel Bekijk Berichten
                                  ...en de weg gaat weer voor 3 maanden niet berijdbaar zijn gepaard met extreem luidruchtige wegenwerken.

                                  Ik heb net even kunnen neuzen. De optie automatisch deur vergrendelen is aanwezig.
                                  Bij het vertrekken sluiten automatisch alle deuren. Bij het stoppen en uitschakelen van de motor opent de deur aan bestuurderszijde.

                                  Na het afsluiten van de wagen openen vervolgens weer alle deuren.
                                  oi,

                                  idd wat je motor betreft als hij na de congé is gemaakt heb je zeker een vernieuwde motor , en ook nog wat bijkomend isolatie materiaal zodat buitengeluiden niet zo naar binnen toe klinken. (ga in de garage toch eens vragen wat die isolatie inhoud , als dit een paar panelen zijn die gemakkelijk te plaatsen zijn , zou ik het wel overwegen om dit bij mij ook te laten isoleren )

                                  en ook proficiat met je tweede aanwinst , maar daar mag je hopen dat ze in het begin heeeeel veeeeel LAWAAI maken , hoe luidruchtiger hoe beter .als ze te rustig zijn moeten ze dat later inhalen en ik kan het weten hoor , heb hier 4 kids rondlopen in het begin heel rustig , nu slagen ze mekander de kop in bij wijze van spreken .

                                  wat de vergrendeling betreft , nog ff wachten dus , mijne werdt geleverd met dingdong 10 sec op 06/08/2010 en nu pas is de update voorhanden , dus als we dit doortrekken naar uw update mogen wij die ongeveer rond oktober / november verwachten D-S houd dit wel in het oog

                                  groetjes en nog veel slapeloze nachten ( heuuu, graptjen )
                                  Erwin

                                  ps : je zegt dat hij bij het stoppen en uitschakelen van de motor de betuurdersdeur ontgrendeld , kan je passagier ook uitstappen door het hendeltje te gebruiken ? of moet je de wagen alsnog helemaal ontgrendelen via de knop.

                                  Comment


                                  • Hoi allemaal ,

                                    Zoals jullie kunnen lezen en zien zijn ze druk bezig met alle software fouten op te lossen en er nieuwe software functies in te bouwen .
                                    De motor is blijkbaar beduidend stiller geworden ( wat gedeeltelijk aan de software motormanagement kan toegeschreven worden ) ( het spijtige is voor diegene die hun wagen nog maar een maand of paar weken hebben , maar hierover later ) en er is gezorgd voor bijkomende isolatie ect.
                                    We hadden in 2009 een wagen die eerlijk gezegd nog niet op poten stond en veel kritiek kreeg vanwege die onvolkomenheden , we hadden een mooie kast ( carrosserie ) en mooie interieur , doch toch nog heel wat fouten .
                                    Volgens mijn mening krijgen we binnen dit en een jaar een perfecte wagen , en dan gaan er vele spijt hebben dat ze toch niet die mooie volledig uitgeruste opel hebben genomen dan een kale xxxx ( merk , zonder op die merken af te schampen ).Uiteindelijk zijn wij de fiere Opel rijders die trots mogen zijn / worden op hun wagen.

                                    Nu ik had gezegd dat ik i.v.m. het geluid motor / isolatie ging terug komen. Hier zou ik graag een geste zien van Opel uit , ze zouden bv alle wagens al kunnen voorzien met de verbeterde software ( gratis ) zodat je iets minder geluid hebt , en naar de klanten toe een voorstel kunnen doen i.v.m. de bijkomende isolatie , ze zouden een voorstel kunnen doen tot het plaatsen van deze tegen een democratische prijs dwz de prijs laten afhangen van hoe oud de wagen is , maar toch nog zo democratisch dat je het in overweging zou kunnen nemen om deze werken uit te laten voeren. ( bv tegen productie prijs indien tegelijkertijd met onderhoud , of productie prijs + uurloon fix als je deze afzonderlijk laat uitvoeren ). Met deze actie zouden ze twee vliegen in een klap kunnen slagen , de huidige bezitters zijn kontent en naar de toekomstige kopers toe geeft dit toch een gevoel van , "eigenlijk is Opel toch nog niet zo slecht , ze luisteren tenminste naar hun klanten" , en ze gaan richting premium merk doch voor de iets minder begoede mens ( dwz niet die mensen die met 7 a 8 k p/m thuis komen en twee cedessen voor de deur hebben )

                                    just my 2 pence en k'ben blut nu
                                    Erwin

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Sjokkel Bekijk Berichten
                                      ...en de weg gaat weer voor 3 maanden niet berijdbaar zijn gepaard met extreem luidruchtige wegenwerken.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                        oi,

                                        idd wat je motor betreft als hij na de congé is gemaakt heb je zeker een vernieuwde motor , en ook nog wat bijkomend isolatie materiaal zodat buitengeluiden niet zo naar binnen toe klinken. (ga in de garage toch eens vragen wat die isolatie inhoud , als dit een paar panelen zijn die gemakkelijk te plaatsen zijn , zou ik het wel overwegen om dit bij mij ook te laten isoleren )

                                        en ook proficiat met je tweede aanwinst , maar daar mag je hopen dat ze in het begin heeeeel veeeeel LAWAAI maken , hoe luidruchtiger hoe beter .als ze te rustig zijn moeten ze dat later inhalen en ik kan het weten hoor , heb hier 4 kids rondlopen in het begin heel rustig , nu slagen ze mekander de kop in bij wijze van spreken .

                                        wat de vergrendeling betreft , nog ff wachten dus , mijne werdt geleverd met dingdong 10 sec op 06/08/2010 en nu pas is de update voorhanden , dus als we dit doortrekken naar uw update mogen wij die ongeveer rond oktober / november verwachten D-S houd dit wel in het oog

                                        groetjes en nog veel slapeloze nachten ( heuuu, graptjen )
                                        Erwin

                                        ps : je zegt dat hij bij het stoppen en uitschakelen van de motor de betuurdersdeur ontgrendeld , kan je passagier ook uitstappen door het hendeltje te gebruiken ? of moet je de wagen alsnog helemaal ontgrendelen via de knop.

                                        yep ik hou het in het oog en laat ze ni gerust op het fabriek


                                        btw Erwin : dat van die geste voor die isolatie ... forget it .
                                        gaan ze nooit doen , daar steken ze bij de after sales geen moeite in .
                                        software wel maar hardware nopes

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                                          alez dan voor eene keer

                                          als ge de juiste optie pakt , kunt ge er mee sms'n .

                                          groetjes
                                          Erwin
                                          je moet je tankbeurt op spritmonitor als 'first fueling' aanduiden, nu heb je zogezegd voor 10km 65 liter verbruikt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X