Oorspronkelijk geplaatst door Predator
Bekijk Berichten
Heb ook even gegoogled en zie onderstaande waslijst van Insignia en nieuwe Astra rijders met hetzelfde probleem.
Opel zou toch wel met een oplossing mogen komen?!
Misschien een ' insider' (d-s?) op het forum die weet of normaal gezien aan dit soort klachten gehoor wordt gegeven?
Mijn dealer zegt simpelweg dat hij niets meer kan doen dan steeds checken of er software updates zijn...
Hoe komen we er achter of dit probleem bij Opel NL/BE en DE wordt erkend en of er aan wordt gewerkt en zo nee, hoe zorgen we ervoor dat dit wel gebeurt? Mijn contact met Opel NL een paar maanden geleden heeft ook geen soelaas geboden. Die hebben de dealer gecontacteerd over software updates (zonder effect), maar daar is het bij gebleven.
Quotes:
mijn iPod touch wordt herkend, maar daarna krijg ik de boodschap dat er geen usb device is aangesloten. Trek ik dan de usb kabel uit zegt dat ding wel mooi... iPod losgekoppeld...
---
verder herkent hij sinds gisteren mijn ipod niet meer, hij laadt hem nog wel op maar daar houdt het dan ook mee op.
wie heeft er ook een cd500 systeem?
----
GPS/DVD systeem werkt wel goed, maar heb bv 14 keer ipod moeten connecteren eer ie fatsoenlijk werkte. Ik heb wel de indruk dat als je hem insteekt voor je de auto start, hij meteen werkt.
----
Over de hele electronica reutemeteut ben ik iets minder tevreden. Het is ondertussen bv een klein mirakel als je de ipod aan het werk krijgt.
----
Verleden week is er een nieuwe unit van de radio DVD800 geplaatst wegens uitvallen,geen DAB,Ipod verwijderd en enkel soms AM radio beschikbaar.
----
Wat er veranderd is weet ik niet maar heb gezegd dat de radio soms geen DAB kon selecteren en de IPOD soms niet werd herkent.
---
Wat ik ook meestal heb is, ik luister naar de radio zet mijn contact af en terug aan en dan gaat hij zoeken naar USB apparaat. Soms krijg ik dan onbekend apparaat en gaat de radio verder, leg ik mijn contact dan terug af en aan dan herkent hij hem wel ineens.
----
Ik heb er een IPOD van 160 GB op aangesloten.
Ook hij kampt met problemen.Dan weer herkend,dan weer niet.
Dan onthoudt hij de laatste positie dan begint hij weer van voor af aan enz...
----
Astra: Wel hoop ik dat er snel een upgrade komt van de software om wat hick-ups op te lossen in (bij mij) de DVD-800 (zoals bijvoorbeeld bij het aansluiten van een iPhone/iPod).
----
Astra: Heb het DVD-800 systeem en zoals waarschijnlijk wel meer mensen hier ervaar ik soms wat probleempjes met het systeem. Mijn grootste ergernis is wel dat mijn iPhone 3G niet lekker samenwerkt wanneer ik die via USB aansluit en muziek wil afspelen.
----
Astra: USB en aux aansluiting worden soms niet meer herkend -> contact af en even de zekering van het infotainment syteem eruit en weer erin (zekering nr. 5) en hij doet t weer. Laatste keer dat dit gebeurde stond de klok ook ineens plm. 1,5 uur verder, maar was weer goed na contact af.
---
Astra: Als ik mijn Iphone aansluit op de USB geeft deze vaak problemen. Zoals iPhone wordt is verwijderd of kan geen apparaat vinden.
Soms vindt hij wel wat, maar komt er geen geluid uit terwijl deze wel afspeelt. Het verwijderen en opnieuw aansluiten van de iPhone lost het probleem wel op. Alleen dit blijft vervelend.
----
nou ik kan melden dat ik deze "klachten" ook allebei heb...
ik haal ook ff mijn I-Phone weer van het stekkertje en weer terug... maar dat probleem is dan alleen alleen als ik de I-pod functie gebruik...
ik dacht eerst dat het was bij instappen->aansluiten i-phone->starten auto... maar dat is het ook niet...
----
Herkennen van iPod thouch of iPhone gaat ook niet altijd even lekker via USB, een aantal keer kabel in en uit wil helpen.
Comment