Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
    Heb vandaag ook vanalles update gegeven maar ding dong is er nog altijd en stopt niet :s
    Heb jij alleen BCM gedaan.
    ik heb BCM, ECM, IPC en nog wat maar niets hielp

Ik ook alles wat ik kon maar opletten !!

voor de ding dong weg te krijgen moet je blijkbaar een modeljaar 2010 hebben .
    Heb het verleden week bij een 2009 gedaan en die bleef ook lekker ding dongen .

electronica hé

Comment

• Wel eigenaardig dat het vanaf MY10 pas kan, dan moet ik er niet meer verder naar zoeken. thx
      Opel Insignia OPC
      BMW X5 3.0i
      Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Wim,

Hoe is dat afgelopen met die darm ???
        Stond ie normaal of hebben ze die nu tot aan die verdikking gezet ?
        Heb net ook even bij mij gekeken en ik heb toch ook 1 a 2 cm ruimte tussen die verdikking en het uiteinde van de darm.

Is nog niks aan gebeurt...er was geen tijd (hij zat nog vast genoeg); ze zullen dit aanpassen bij het eerste nazicht. Volgens hen was er hier nog geen reden tot paniek.
        voor die van ons (mj2010) zou er nog geen update zijn....nochtans hebben wij nog de lange ding dong ?

Comment

• De mijne heeft gisteren een nieuwe zetel verwarming gekregen en ook een update, die storende ding dong is weg achter ong.15 secMaar van die auto.deurvergrendeling is niets te bespeuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Wel,ik zie het toch enigzins anders. Ik ben kritisch omdat ik daar veel geld voor betaald heb,ook voor dingen die niet goed of maar half werken. Daar is topgeld voor betaald en daar moet ik dan ook een topauto voor in de plaats krijgen. Niet één met opties die niet werken zoals ze zouden moeten. Als jij een wasmachine koopt en ze zeggen dat die met 100 liter moet spoelen en ze spoelt maar met 50 liter zodat uwe was niet zeeploos is,dan ga je terug naar de winkel en vraagt een andere,hier kan dat dus niet. Ik heb bv een Eye camera van 500 euro bijgenomen en die werkt van geen kanten,zelfs niet na vele updates en zelfs vervanging.
            Maar krijg ik mijn geld daarvan terug ? Nee hoor,geen probleem voor mij maar dan moet het feilloos werken natuurlijk want 500 euro is toch nog altijd 20.000 bfr hé.
            Automatische lichten moeten aangaan als je 50 meter ver in een tunnel bent en niet na 1 km he. Anders heeft deze functie weinig zin. enz...
            Iedereen ziet dingen anders en in een ander perspectief.
            Ik heb ook een Focus gehad als aanloopwagen en ik vond die goed en stil rijden.
            Zo zie je maar dat de ene zijn mening de andere niet is.
            Polleke,
            Begrijp me niet verkeerd hé, je hebt 100% gelijk met je opel eye. Als mijn AFL niet zou werken (terwijl ik er wel goed geld voor betaald heb) of mijn airco doet het niet breek ik waarschijnlijk ook de boel af... De enige vraag die ik me soms stel is het volgende: STEL dat (voor dezelfde prijs) geen speedlock of automatische verlichting zou inbegrepen zijn, zou je de wagen dan laten staan en iets anders kopen? Los van specifieke gevallen die bepaalde functies echt nodig hebben (vb easy step in/out voor mensen slecht te been bijvoorbeeld) vind ik sommige "problemen" toch wat uit proportie getrokken. Als de automatische verlichting (die met uitzondering van de Kennedytunnel en de Craeybeckxtunnel) toch zeer goed werkt (misschien ligt het aan de verlichting van die 2 specifieke tunnels?) te laat inspringt naar mijn zin zet ik toch gewoon zelf het knopje om? Bovendien hebben we allemaal mooie daytime running lights dus da's ook niet zo'n ramp. Nog niet zo lang geleden reden we allemaal met cassetjes... dus als de USB poort raar doet met de Iphone hang ik hem gewoon met het AUX kabeltje aan de radio. Werkt perfect. Als het piepje van de sleutel in het contact bij open deur op mijn zenuwen werkt dan haal ik hem er gewoon af of doe de deur dicht. Het piepje van de gordel is verplicht (voor NCAP) maar die moeten we toch allemaal dragen. Ik bedoel maar, als je een Superdeluxe Dell computer hebt en je moet office sluiten en weer opstarten omdat hij blijft hangen blijft die Dell toch een goeie pc? Of ben misschien toch te tolerant... Er blijven natuurlijk nog genoeg serieuze dingen over (waar ik dus van gespaard blijf)... Just food for thought...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
              Polleke,
              Begrijp me niet verkeerd hé, je hebt 100% gelijk met je opel eye. Als mijn AFL niet zou werken (terwijl ik er wel goed geld voor betaald heb) of mijn airco doet het niet breek ik waarschijnlijk ook de boel af... De enige vraag die ik me soms stel is het volgende: STEL dat (voor dezelfde prijs) geen speedlock of automatische verlichting zou inbegrepen zijn, zou je de wagen dan laten staan en iets anders kopen? Los van specifieke gevallen die bepaalde functies echt nodig hebben (vb easy step in/out voor mensen slecht te been bijvoorbeeld) vind ik sommige "problemen" toch wat uit proportie getrokken. Als de automatische verlichting (die met uitzondering van de Kennedytunnel en de Craeybeckxtunnel) toch zeer goed werkt (misschien ligt het aan de verlichting van die 2 specifieke tunnels?) te laat inspringt naar mijn zin zet ik toch gewoon zelf het knopje om? Bovendien hebben we allemaal mooie daytime running lights dus da's ook niet zo'n ramp. Nog niet zo lang geleden reden we allemaal met cassetjes... dus als de USB poort raar doet met de Iphone hang ik hem gewoon met het AUX kabeltje aan de radio. Werkt perfect. Als het piepje van de sleutel in het contact bij open deur op mijn zenuwen werkt dan haal ik hem er gewoon af of doe de deur dicht. Het piepje van de gordel is verplicht (voor NCAP) maar die moeten we toch allemaal dragen. Ik bedoel maar, als je een Superdeluxe Dell computer hebt en je moet office sluiten en weer opstarten omdat hij blijft hangen blijft die Dell toch een goeie pc? Of ben misschien toch te tolerant... Er blijven natuurlijk nog genoeg serieuze dingen over (waar ik dus van gespaard blijf)... Just food for thought...
              Natuurlijk heb je gelijk en ik doe die dingen ook maar in de tijd van ruimtesondes op kometen laten landen e.d. zou je toch mogen verwachten dat alles 100% werkt.
              Of zie ik dat verkeerd ?

Comment

Polleke,
                Gigi, ik volg je voor de volle 100% maar zoals Polleke, wil ik ook dat alles naar behoren werkt waarvoor ik betaalde... het zijn immers zuurverdiende centjes... nee ?

Maar allez, ik kijk ernaar uit de wagen te mogen ontvangen binnen enkele weken, hopend op een goeie lichting en niet zoals mijne "strontbak" van nu (Toyota Corolla Verso) !

Grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                  Is nog niks aan gebeurt...er was geen tijd (hij zat nog vast genoeg); ze zullen dit aanpassen bij het eerste nazicht. Volgens hen was er hier nog geen reden tot paniek.
                  voor die van ons (mj2010) zou er nog geen update zijn....nochtans hebben wij nog de lange ding dong ?
                  bij mij ook 1 a 2 cm speling, ben er zo mee naar Oostenrijk gereden, geen grotere speling, dus denk ik dat iedereen die speling heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door p04260 Bekijk Berichten
                    en hoe moet je deze regeneratie doen...via de dealer toch denk ik.
                    Als ik geen problemen heb, wat totnu toe het geval is (hout vasthouden) dan kom ik maar 1x jaar in de garage voor een onderhoud.

Ja hebt het zelf aangevraagd omdat bij mij de automatische regeneratie niet was gebeurd in de eerste 1000 km en blijkbaar daardoor het verbruik hoger ligt. (volgens opel werknemer)
                    Maar blijkbaar had hij gelijk. Ik ben nu al 2 dagen bij wijze van test constant aan het gas geven, stoplichtsprintje enz..., en hij zit nu op 7,4 L(vroeger 11L). Bij een gewoon normale rijstijl zit ik op 6,2 L (vroeger 8,5). zelfs op de snelweg aan 120 op cc kreeg ik hem niet onder de 8,5L en nu is dat 5,3 L.
                    De regeneratie gaat via de pc en duurt maar 10 minuten dus je kan er bij blijven en alles volgen.
                    Pc op aansluiten en programma starten en de regeneratie begint.
                    Grtz
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                      Gigi, ik volg je voor de volle 100% maar zoals Polleke, wil ik ook dat alles naar behoren werkt waarvoor ik betaalde... het zijn immers zuurverdiende centjes... nee ?

Maar allez, ik kijk ernaar uit de wagen te mogen ontvangen binnen enkele weken, hopend op een goeie lichting en niet zoals mijne "strontbak" van nu (Toyota Corolla Verso) !

Grtz
                      Ik deel ieders mening dat alle opties gewoon perfect moeten werken ! Een paar opties kosten al gauw 2000 euro. Als deze het niet doen zoals het zou moeten (zelfs na een vervanging) dan moeten ze de kost gewoon terugbetalen of voor dezelfde prijs een commerciele tegemoetkoming overwegen. Denk zelfs dat je hiervoor naar het gerecht kan stappen.
                      Ik kijk ook uit naar de levering van mijn nieuwe auto. Heb hem 25 augustus besteld. Zijn er hier nog wachtenden die hem rond deze periode hebben besteld? Hebben jullie al nieuws wanneer ze hem zullen leveren?
                      Grt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk Berichten
                        Ik deel ieders mening dat alle opties gewoon perfect moeten werken ! Een paar opties kosten al gauw 2000 euro. Als deze het niet doen zoals het zou moeten (zelfs na een vervanging) dan moeten ze de kost gewoon terugbetalen of voor dezelfde prijs een commerciele tegemoetkoming overwegen. Denk zelfs dat je hiervoor naar het gerecht kan stappen.
                        Ik kijk ook uit naar de levering van mijn nieuwe auto. Heb hem 25 augustus besteld. Zijn er hier nog wachtenden die hem rond deze periode hebben besteld? Hebben jullie al nieuws wanneer ze hem zullen leveren?
                        Grt.

Héhéhé Arnold, ik bestelde hem op dezelfde dag !
                        Na 6 weken mag ik naar de garage bellen en dan zouden ze me kunnen zeggen waar hij zich in productie zou bevinden... dus aftellen

Comment

• Ik heb de mijne 5 augustus besteld, en 't laatste bericht is dat 'ie geleverd zou worden in week 38 en specifieker op 20 sept.
                          Afwachten... (in elk geval veel beter dan de voorspelde 12 weken !)

@Insigniaken : zie dat je van Aalst bent... ook besteld bij Vanderhaegen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hansa Bekijk Berichten
                            Ik heb de mijne 5 augustus besteld, en 't laatste bericht is dat 'ie geleverd zou worden in week 38 en specifieker op 20 sept.
                            Afwachten... (in elk geval veel beter dan de voorspelde 12 weken !)

@Insigniaken : zie dat je van Aalst bent... ook besteld bij Vanderhaegen ?
                            Nope, bij Deleersnyder in Gent

Welke bestelde jij ? Ikke Insignia Sports Tourer Cosmo 130 PK

Comment

Grt.
                              Arnold, Ik had het over het ding/dong als de sleutel in contact zit, de automatische lichten die te traag aanspringen, USB die met sommige versie Ipod/Iphone rare dingen doet,... allemaal kleine dingen hé Zoals ik zei, als mijn AFL, zetelverwarming, DVD800, elektrische achterklep,... niet zou werken dan breek ik ook kot af zenne.

Of zoals bij audi, auto op slot doen na parkeren, ne uur terugkomen en alle ramen volledig open... :-) Foutje!!!

Wou gewoon zeggen dat we allemaal rotverwend zijn met nen dikke insignia onder ons kont EN dat ik er SUPER tevreden van ben (en ik ben echt niet de gemakkelijkste wat auto's betreft ).

Comment

Nope, bij Deleersnyder in Gent

Welke bestelde jij ? Ikke Insignia Sports Tourer Cosmo 130 PK
                                De Technical Grey Insignia ST Edition EcoFlex 130pk met een mooi platinum pack bovenop, wordt mijn nieuwe leasewagen gedurende de volgende jaren.

Schitterend pack trouwens :

* metaalkleur
                                * mistlampen voor
                                * Parkpilot voor/achter
                                * Chromatische achteruitkijkspiegel
                                * Koplampen met schemersensor
                                * Ruitenwisser met regensensor
                                * DVD800 navi / Bluetooth
                                * AFL / BiXenon
                                * (Beige) Leder interieur

Daarbovenop koos ik nog voor de 18 duims 5dubbele spaken.

Comment

De Technical Grey Insignia ST Edition EcoFlex 130pk met een mooi platinum pack bovenop, wordt mijn nieuwe leasewagen gedurende de volgende jaren.

Schitterend pack trouwens :
                                  * metaalkleur
                                  * mistlampen voor
                                  * Parkpilot voor/achter
                                  * Chromatische achteruitkijkspiegel
                                  * Koplampen met schemersensor
                                  * Ruitenwisser met regensensor
                                  * DVD800 navi / Bluetooth
                                  * AFL / BiXenon
                                  * (Beige) Leder interieur

Daarbovenop koos ik nog voor de 18 duims 5dubbele spaken.
                                  Cooooool !

Zeg, je mag hem al op 20 sept verwachten ???

Da's wel rap hé, nee ?

Comment

Grt.
                                    Mijne besteld op 22/06, is net aangekomen bij de dealer, papieren zullen er komende dinsdag of woensdag zijn. Dus een goeie 3 maand moeten wachten inclusief verlofperiode van de fabriek natuurlijk.

Comment

Polleke,
                                      Dat zijn argumenten die ik 20 jaar geleden ook hoorde bij mensen die een Renault 25 full option hadden. Dan hadden ze beter al die automatische nest eraf gelaten als ze het niet fatsoenlijk kunnen doen. Ik vind het zelf op het randje af gevaarlijk. Tijdens de eerste plensbui in de auto duurde het een tijdje waarom al de achterliggers op mij zatten te flikkeren.

Ik denk niet dat ik de enige ben, maar ik heb oa voor deze auto gekozen omdat je veel opties voor relatief weinig geld kon krijgen. Moesten die opties er niet opgezeten hebben, dan was het kiezen tussen een kale Insignia of een kale Audi.

Trouwens, als ge op uw Superdeluxe dell, uwe iPod eerst 20 keer moet insteken eer ie hem wil erkennen, of de stroomkabel moet in en uittrekken eer iet fatsoenlijk werkt, staat ge er ook rap mee terug in de winkel.

Comment

Cooooool !

Zeg, je mag hem al op 20 sept verwachten ???

Da's wel rap hé, nee ?
                                        Da's idd heel rap ! Daarnet zelfs nog met de garage gemailed en ze bevestigen me nogmaals dat hij eind deze week/begin volgende week fysiek geleverd wordt in de garage. Dan papierderij met leasing/verzekeringsmaatschappij... Hopelijk binnen een dag of 10 rijden.
                                        Toevallig vertrek ik de 28ste sept naar Duitsland. 't Zou de max zijn mocht dat met de Insignia kunnen.
                                        Is het aangewezen om al eens gas te geven op de AaaaEinz ? Of beter efkes laten 'roderen' ?

Comment

Is het aangewezen om al eens gas te geven op de AaaaEinz ? Of beter efkes laten 'roderen' ?
                                          Die ecoFlex draait zodanig lage toeren in zesde, dat ie niet anders doet als 'roderen'

Comment

Working...
                                          X