Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Polleke,
    Mocht Opel een premium merk zijn, zouden ze ook veel meer moeite MOETEN doen om die status te behouden en de problemen op te lossen.

    Je krijgt wat je betaalt.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
      Polleke,
      Mocht Opel een premium merk zijn, zouden ze ook veel meer moeite MOETEN doen om die status te behouden en de problemen op te lossen.

      Je krijgt wat je betaalt.
      Inderdaad,bij Opel dus wel,bij VW en BMW niet. Daar betaal je MEER voor dezelfde of nog ergere problemen die je op termijn NOG eens extra geld kosten.
      Leve Opel !

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
        Inderdaad,bij Opel dus wel,bij VW en BMW niet. Daar betaal je MEER voor dezelfde of nog ergere problemen die je op termijn NOG eens extra geld kosten.
        Leve Opel !
        Je bedoelt Seat en Mini, waar je uiteindelijk minder betaalt dan het premium merk..
        Waarom kosten die dingen minder dan VW en BMW ?

        Je trekt hier wel erg makkelijk een conclusie over Opel door een ander merk erbij te sleuren...

        Ik ga het hierbij laten gezien je het toch niet onder ogen wilt zien... Ik hoop dat het allemaal goedkomt met de waslijst van problemen die je zelf aangeeft, maar een paar weken later "vergeten" bent. Succes ermee !

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
          Je bedoelt Seat en Mini, waar je uiteindelijk minder betaalt dan het premium merk..
          Waarom kosten die dingen minder dan VW en BMW ?

          Je trekt hier wel erg makkelijk een conclusie over Opel door een ander merk erbij te sleuren...

          Ik ga het hierbij laten gezien je het toch niet onder ogen wilt zien... Ik hoop dat het allemaal goedkomt met de waslijst van problemen die je zelf aangeeft, maar een paar weken later "vergeten" bent. Succes ermee !
          Geen probleem.Ik maak de vergelijking met de merken die ik gehad heb en dus zelf ervaring mee heb. En in de seat steekt dezelfde motor als in de Sharan,dus wat is het verschil ?
          En mini wordt gemaakt door BMW en niet door mini zelf.
          Nu vind ik 25.000 euro voor een mini niet echt goedkoop...
          Maar enfin,bedankt voor uw bijdrage !

          Comment


          • Na meer dan een jaar volgen van deze populaire forum, vind ik het tijd om ook eens te reageren. Bedankt in de eerste plaats om deze discussie levend te houden.Zo'n nieuwe wagen is het toch ook niet meer. Ik ben na 20jaar Volvo rijden (240 break, 740 break, 850 break, S70 TDI, S60 D5), waar ik altijd graag mee gereden heb was ik op zoek naar een nieuwe bedrijfswagen. Omdat de nieuwe S60 op zich liet wachten ben ik voor de eerste maal op zoek geweest naar een ander merk. Na het doorlezen van deze forum, ben ik blijven steken bij de Insignia. Ik vond dat Opel na jaren eindelijk terug met mooie wagens op de markt komt. Na een testrit was ik verkocht aan de wagen. In maart dit jaar was het zover. Een zwarte 5 deurs Cosmo, 160pk Ecoflex, gold pack, schuifdak, Bi-Xenon AFL, park assist, park pilot, Opel Eye, infinity sound ... Vooral de 5 deurs sprak mij erg aan en is ongelooflijk praktisch.
            Ik heb nu reeds 27000km, nog een beetje en dan mijn eerste onderhoud. Mijn ervaring tot op heden zijn nog steeds positief. Ik heb er nog geen minuut spijt van. Mijn gemiddeld verbruik ligt op 6,2L met uitschieters naar 5,7L -> 6,7. Ik heb nochtans een tamelijke sportieve rijstijl. Verleden week een verlengd weekendje Duitsland gedaan met een verbruik van 60 liter op 1050km. Nochtans met hoge snelheden op de Duitste autobahn.
            Met de Ecoflex moet je leren rijden. Was in begin een aanpassing en in mijn ogen enkel te nemen in de 160pk versie. Naar prestaties komt dit goed overeen mijn mijn Volvo D5 (165pk). Je moet veel schakelen om sportief te rijden en dit door het lage toerental. Maar eenmaal dat je dit onder de knie hebt, rijd deze wagen zeer goed.
            Enkel in file rijden vind ik niet zo plezant. Je moet in lage snelheden veel spelen met de koppeling en ik vind deze nogal zwaar tov mijn Volvo's, maar als lange afstandswagen kan ik mij geen betere wensen. Veel stiller dan mijn Volvo's! Ik lees hier veel over de Opel Eye. Het systeem werkt goed, maar het falen van het systeem ligt aan de verkeersborden in België. In Duitlsand werkt dit nog beter. Infinity sound is beter dan de standaard DVD 800, maar evenals in de Volvo geen hoogvlieger. Dat heb je met de geïntegreerde systemen.
            Vroeger kon je nog gemakkelijk je eigen installatie plaatsen. Enige minpuntjes: USB stick start veel op bij het starten van de auto, deze begint ook altijd op hetzelfde liedje. Mijn zetelverwarming begint nu ook alle 50 seconden uit te vallen. Als ik er telkens terug op duw krijg ik de zetel wel warm. Maar ik wacht mijn volgend onderhoud af om dit te melden. Zo ik hoop dat ik nog lang dagelijks mijn portie Insignia nieuws kan lezen en aan deze die nog twijfelen, niet doen. Deze kleine ongemakken doen niets aan het sublieme rijgedrag en comfort van deze wagen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Stavroske Bekijk Berichten
              Na meer dan een jaar volgen van deze populaire forum, vind ik het tijd om ook eens te reageren. Bedankt in de eerste plaats om deze discussie levend te houden.Zo'n nieuwe wagen is het toch ook niet meer. Ik ben na 20jaar Volvo rijden (240 break, 740 break, 850 break, S70 TDI, S60 D5), waar ik altijd graag mee gereden heb was ik op zoek naar een nieuwe bedrijfswagen. Omdat de nieuwe S60 op zich liet wachten ben ik voor de eerste maal op zoek geweest naar een ander merk. Na het doorlezen van deze forum, ben ik blijven steken bij de Insignia. Ik vond dat Opel na jaren eindelijk terug met mooie wagens op de markt komt. Na een testrit was ik verkocht aan de wagen. In maart dit jaar was het zover. Een zwarte 5 deurs Cosmo, 160pk Ecoflex, gold pack, schuifdak, Bi-Xenon AFL, park assist, park pilot, Opel Eye, infinity sound ... Vooral de 5 deurs sprak mij erg aan en is ongelooflijk praktisch.
              Ik heb nu reeds 27000km, nog een beetje en dan mijn eerste onderhoud. Mijn ervaring tot op heden zijn nog steeds positief. Ik heb er nog geen minuut spijt van. Mijn gemiddeld verbruik ligt op 6,2L met uitschieters naar 5,7L -> 6,7. Ik heb nochtans een tamelijke sportieve rijstijl. Verleden week een verlengd weekendje Duitsland gedaan met een verbruik van 60 liter op 1050km. Nochtans met hoge snelheden op de Duitste autobahn.
              Met de Ecoflex moet je leren rijden. Was in begin een aanpassing en in mijn ogen enkel te nemen in de 160pk versie. Naar prestaties komt dit goed overeen mijn mijn Volvo D5 (165pk). Je moet veel schakelen om sportief te rijden en dit door het lage toerental. Maar eenmaal dat je dit onder de knie hebt, rijd deze wagen zeer goed.
              Enkel in file rijden vind ik niet zo plezant. Je moet in lage snelheden veel spelen met de koppeling en ik vind deze nogal zwaar tov mijn Volvo's, maar als lange afstandswagen kan ik mij geen betere wensen. Veel stiller dan mijn Volvo's! Ik lees hier veel over de Opel Eye. Het systeem werkt goed, maar het falen van het systeem ligt aan de verkeersborden in België. In Duitlsand werkt dit nog beter. Infinity sound is beter dan de standaard DVD 800, maar evenals in de Volvo geen hoogvlieger. Dat heb je met de geïntegreerde systemen.
              Vroeger kon je nog gemakkelijk je eigen installatie plaatsen. Enige minpuntjes: USB stick start veel op bij het starten van de auto, deze begint ook altijd op hetzelfde liedje. Mijn zetelverwarming begint nu ook alle 50 seconden uit te vallen. Als ik er telkens terug op duw krijg ik de zetel wel warm. Maar ik wacht mijn volgend onderhoud af om dit te melden. Zo ik hoop dat ik nog lang dagelijks mijn portie Insignia nieuws kan lezen en aan deze die nog twijfelen, niet doen. Deze kleine ongemakken doen niets aan het sublieme rijgedrag en comfort van deze wagen.
              Welkom op het forum en al direct een positieve post !
              Moesten we misschien meer doen en niet alleen het negatieve posten maar ook het positieve !
              Dan krijgen niet-ingewijden een beter en objectiever zicht op de Insignia !
              Last edited by ; 15/10/2010, 12:45.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                Hier op het bedrijf loopt de verkoop van Opel voor geen meter, door de relatief hoge CO2, beperkte ruimte en problemen met electronica, hoog verbruik, loskomende leidingen, en haperende koffer.
                De vectra was recht en lelijk, maar deed tenminste zijn werk en was ruim vanbinnen. Dat is althans de ervaring die ik er mee gehad heb.
                Degelijk zijn en een rammelend interieur gaan voor mij niet samen. Ik snap dat je je aankoop wilt verdedigen, zou ik ook doen, maar je zit ondertussen aan topic III en ze staan van in het begin vol van fouten, lampjes, geluidjes, gekraak, hoog verbruik, boordcomputerproblemen, loskomende leidingen, wegvallen stuurbekrachtiging, en vul de rest zelf maar aan.
                Voor degelijkheid zou ik hier dus niet komen shoppen. Maar jij hebt daar allicht, door je foutloze ervaring met de Insignia een andere mening over...
                Dat rammelen of kraken is inmiddels bij de huidige modellen opgelost. De onze geeft geen krimp...en geloof me hij doet dagelijks de meest slechte wegen met putten en kasseien.
                Trouwens dat kraken kwam alleen voor bij de middenconsole...de rest is zo solide als een blok. Op de autosnelweg is hij trouwens erg stil....een collega van m'n vrouw (met nieuwe mercedes E-break) was positief verrast door het comfort en de stilte. Iedereen die mee heeft gereden intussen (waaronder een aantal opelhaters) geven eerlijk toe dat hij geweldig rijdt....en we hebben intussen al meerdere grote mensen (+1,90m) achterin gehad voor ritten van 50km en meer die zeker niet over de ruimte kloegen (ik ben zelf maar 1m75 maar heb lange benen en een kort lijf )
                Vertel me nu eens welk merk en model je zelf inmiddels bezit....ik heb een heel lijstje met concurrenten aangegeven (in het D-segment)
                Ik ben benieuwd.
                Last edited by ; 15/10/2010, 13:17.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                  Dat rammelen of kraken is inmiddels bij de huidige modellen opgelost. De onze geeft geen krimp...en geloof me hij doet dagelijks de meest slechte wegen met putten en kasseien.
                  Trouwens dat kraken kwam alleen voor bij de middenconsole...de rest is zo solide als een blok. Op de autosnelweg is hij trouwens erg stil....een collega van m'n vrouw (met nieuwe mercedes E-break) was positief verrast door het comfort en de stilte. Iedereen die mee heeft gereden intussen (waaronder een aantal opelhaters) geven eerlijk toe dat hij geweldig rijdt....en we hebben intussen al meerdere grote mensen (+1,90m) achterin gehad voor ritten van 50km en meer die zeker niet over de ruimte kloegen (ik ben zelf maar 1m75 maar heb lange benen en een kort lijf )
                  Vertel me nu eens welk merk en model je zelf inmiddels bezit....ik heb een heel lijstje met concurrenten aangegeven (in het D-segment)
                  Ik ben benieuwd.
                  Ik heb ook nog geen krakske gehoord...noch andere problemen gehad. Heb al vele positieve reacties gehad van premium-rijders.
                  Ik ben ook benieuwd naar de bolide van het ongetwijfeld topmerk van mijnheer...

                  Comment


                  • Prijs/kwaliteit is de insignia wat mij betreft absoluut top.

                    Buiten een bmw touring vind ik op dit ogenblik geen enkele break mooier. Aangezien de bmw schandalig veel geld kost voor wat het is, heb ik direct gekozen voor de insignia (kan ook zijn dat mijn opel-historie hieraan bijdraagt)

                    In december is mijn ST 1 jaar oud en ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Ik vind het model supermooi, het interieur vind ik zeer geslaagd en gezellig.
                    ook mijn middenconsole kraakte. dit is heel goed opgelost door de dealer en nu hoor ik niet het minste gekraak in de insignia.
                    AFL is wat mij betreft een referentie qua verlichting en de ledjes maken het geheel compleet af .

                    Dat opel voor velen een ONTERECHT slecht imago heeft of dat velen met minachting naar opel kijken daar trek ik mij geen kl.... van aan!
                    Is ondertussen mijn 4de opel en heb nog nooit problemen gehad met de wagens ... met mijn gsi'tjes had ik tegen de 250.000 km zonder enig probleem.

                    En ik merk ook dat velen , die eerst negatief stonden tegen opel, absoluut verbaasd zijn wanneer ze eens meerijden met de insignia.
                    Onbekend is onbemind zal ik maar zeggen

                    Dat er problemen zijn met sommige insignia's dat zal ik niet ontkennen maar tegnwoordig hoor je van elk merk dat er problemen zijn en terugroepacties, de problemen situeren zich voornamelijk bij de eerste versie vd insignia en wat mij betreft doet opel zijn uiterste best om alle problemen op te lossen.

                    Ik wacht nog altijd op de 1ste persoon die mij voor hetzelfde geld en dezelfde opties een beter alternatief kan voorstellen... en kom aub niet af met mercedes, audi, bmw of andere overpriced merken want die zijn stuk voor stuk 10.000 euro duurder als je dezelfde uitrusting wil

                    Moest toch even van mijn hart!

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                      Dat opel voor velen een ONTERECHT slecht imago heeft of dat velen met minachting naar opel kijken daar trek ik mij geen kl.... van aan!
                      Awel Jurgen, daar heb je nu juist het grootste probleem van opel aangehaald : IMAGO.

                      Je wilt niet weten hoe dikwijls we ons al verdedigd moeten over waarom we in Gods naam toch een Opel willen kopen of nog erger leasen.

                      Ik nodig ze dan meestal uit om eens een ritje te doen met de Insignia. Meestal kunnen ze me achteraf toch begrijpen en zijn ze toch verbaasd.
                      Een aantal anderen komen dan af met zinnen zoals : " hij rijdt goed voor een Opel" of m'n volkswagen is toch beter afgewerkt en het materiaal dat ze gebruiken is beter.

                      Veel is subjectief en blijkbaar is wat de anderen ervan denken nog steeds de hoofdzaak.

                      Ps : ik ben geen VW (of what so ever) hater. elk merk heeft z'n kwaliteiten...al wordt soms de prijs die je hiervoor betaald, wel eens vergeten

                      Comment


                      • Wel grappig dat jullie denken dat ik een opelhater ben..

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                          Prijs/kwaliteit is de insignia wat mij betreft absoluut top.

                          Buiten een bmw touring vind ik op dit ogenblik geen enkele break mooier. Aangezien de bmw schandalig veel geld kost voor wat het is, heb ik direct gekozen voor de insignia (kan ook zijn dat mijn opel-historie hieraan bijdraagt)

                          In december is mijn ST 1 jaar oud en ik heb nog geen seconde spijt gehad van mijn aankoop. Ik vind het model supermooi, het interieur vind ik zeer geslaagd en gezellig.
                          ook mijn middenconsole kraakte. dit is heel goed opgelost door de dealer en nu hoor ik niet het minste gekraak in de insignia.
                          AFL is wat mij betreft een referentie qua verlichting en de ledjes maken het geheel compleet af .

                          Dat opel voor velen een ONTERECHT slecht imago heeft of dat velen met minachting naar opel kijken daar trek ik mij geen kl.... van aan!
                          Is ondertussen mijn 4de opel en heb nog nooit problemen gehad met de wagens ... met mijn gsi'tjes had ik tegen de 250.000 km zonder enig probleem.

                          En ik merk ook dat velen , die eerst negatief stonden tegen opel, absoluut verbaasd zijn wanneer ze eens meerijden met de insignia.
                          Onbekend is onbemind zal ik maar zeggen

                          Dat er problemen zijn met sommige insignia's dat zal ik niet ontkennen maar tegnwoordig hoor je van elk merk dat er problemen zijn en terugroepacties, de problemen situeren zich voornamelijk bij de eerste versie vd insignia en wat mij betreft doet opel zijn uiterste best om alle problemen op te lossen.

                          Ik wacht nog altijd op de 1ste persoon die mij voor hetzelfde geld en dezelfde opties een beter alternatief kan voorstellen... en kom aub niet af met mercedes, audi, bmw of andere overpriced merken want die zijn stuk voor stuk 10.000 euro duurder als je dezelfde uitrusting wil

                          Moest toch even van mijn hart!
                          hoi Jurgen, pas me bij jouw recensie volledig aan.
                          De mijne rijdt fantastisch, nog geen noemenswaardige problemen gehad, en als je er ergens mee komt, vallen de mensen hun ogen er bijna uit.
                          En ivm met audi, groot gelijk, is een dure volkswagen met 4 ringen opgezet.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Circo Bekijk Berichten
                            Ik heb ook nog geen krakske gehoord...noch andere problemen gehad. Heb al vele positieve reacties gehad van premium-rijders.
                            Ik ben ook benieuwd naar de bolide van het ongetwijfeld topmerk van mijnheer...
                            wel mijnheer, ik ben er nog niet uit wat het moet worden. Ik rijd momenteel met eender wat er vrijstaat op de parking van het bedrijf. Mercedes, Volvo, BMW, Ford, Audi.. Tot nu toe al iedere week met iets anders gereden.

                            Mercedes C en B klasse
                            BMW 520d, 320d touring, X3, X1
                            Ford Galaxy, S-max, mondeo
                            Audi A4
                            Volvo XC70
                            Zelfs Opel Insignia 5D


                            Er zijn momenteel een aantal merken die pas een update uithebben of nog moeten brengen. Ik wacht af tot eind maart om iets definitief te bestellen.
                            Een topmerk zit er daar dus niet tussen...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                              wel mijnheer, ik ben er nog niet uit wat het moet worden. Ik rijd momenteel met eender wat er vrijstaat op de parking van het bedrijf. Mercedes, Volvo, BMW, Ford, Audi.. Tot nu toe al iedere week met iets anders gereden.

                              Mercedes C en B klasse
                              BMW 520d, 320d touring, X3, X1
                              Ford Galaxy, S-max, mondeo
                              Audi A4
                              Volvo XC70
                              Zelfs Opel Insignia 5D


                              Er zijn momenteel een aantal merken die pas een update uithebben of nog moeten brengen. Ik wacht af tot eind maart om iets definitief te bestellen.
                              Een topmerk zit er daar dus niet tussen...
                              suc6 met je keuze....ik vermoed (als je de ruimte van de vectra wilt behouden) enkel de mondeo of passat je zal kunnen bekoren...of een grote éénvolumer natuurlijk.

                              Comment


                              • Ik weet één ding. Die Insigna break is een héél mooie wagen, daarnet op training passeerde er mij nog eentje in 't wit, prachtige wagen! Da's het beste (van design) dat Opel het laatste decenium op de markt heeft gesmeten naar mijn mening. En ja, het klopt, je hebt minder ruimte dan de Vectra break, maar daar kies je dan ook voor. De helft van de Vectra break rijders gebruiken die immense koffer ervan toch zelden of nooit, een Insigna break die véél mooier is dan die corbiaarachtige Vectra break (vooral in zwarte carrosseriekleur kan je die ongemerkt voor de ingang van de kerk parkeren) is dan helemaal geen verkeerde keuze, ook al heeft die dan een kleinere koffer.

                                En van interieurgeluidjes en electronicaproblemen, da's wat eigen aan alle recente wagens vrees 'k. Op alles wordt tegenwoordig bespaard, ook bij de premiummerken. Ik rij met een half jaar oude BMW E91 van 40.000 euro, en dat dashboard durft van tijd ook al eens te kraken als ik door een put rij (al kunnen de 18' runflats en de sportophanging daar misschien ook wel iets voor tussenzitten), enfin, 't zou niet mogen! Ik wil dus maar zeggen, de algemene afwerkingskwaliteit van deze 'premiumwagen' is niet meer van hetzelfde niveau als m'n vorige BMW E46 touring. Ik denk dat het een algemene tendens is in autoland, en niet echt specifiek merkgebonden dus.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                  suc6 met je keuze....ik vermoed (als je de ruimte van de vectra wilt behouden) enkel de mondeo of passat je zal kunnen bekoren...of een grote éénvolumer natuurlijk.
                                  Mondeo is al afgevallen.
                                  Ze slagen er niet in om xenon te combineren met een businesspack in titaniumversie.... En da's nu net een vereiste voor mij. Eens je xenon hebt gehad, ga je niet meer terug naar halogeenlampen..
                                  De wegligging was wel erg fijn, maar een kraak en een piep was meer dan aanwezig, ja, in het nieuwe model...straf eigenlijk, ze hadden gezegd daar iets aan te zullen doen.

                                  Passat, ik vind hem best ok, niet wauw, maar dat hoeft ook niet voor mij. Anders had ik nooit met een Vectra gereden.
                                  EDIT :en de Passat is nog niet officieel uit, en nog niet te bestellen.. Wil er ook eerst eens mee rijden.

                                  Eenvolumer ? Neen, dank je, teveel co2 uitstoot en dus te hoog VAA naar mijn zin....

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                                    Langsgaan bij een goede bandencentrale. Die zullen je met raad en daad bijstaan.
                                    Ik weet niet vanwaar je bent maar bv Maco in Sint-Lenaarts is zo iemand.
                                    En de velgen kan je natuurlijk bij de dealer kopen maar dat wist je al zeker

                                    PS je kan ook eens kijken naar tweedehandse.
                                    Ik heb een set 11 spaaks 18 inch originele aluminium Insignia velgen met Pirelli Sotozero winterbanden (met 6mm profiel) op de kop kunnen tikken voor 500 euro. Als je tijd hebt en goed uitkijkt zijn er nog zaakjes te doen...
                                    Dag Pol,

                                    Kleine correctie; 13 spaaks zul je bedoelen
                                    € 500,- is trouwens zeker acceptabel voor een gebruikte set.

                                    Ik vind overigens de stelling uit vorige topics dat 18 inch met 235 banden te breed zijn voor in de winter niet geheel correct als je ze vergelijkt met 17 inch met 225 banden. Het verschil is eigenlijk wel verwaarloosbaar.
                                    Het verschil met 205 banden zal dan beter te merken zijn. Wellicht deel jij ook die mening?

                                    Trouwens Pol; Iemand te proberen te overtuigen die eenmaal een aversie tegen de Insi heeft is onbegonnen werk. Spaar je de moeite....

                                    gr. Ron (een heel tevreden Insi-rijder)
                                    2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                    2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                    2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                    2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

                                    http://www.fabrieksbanden.nl
                                    http://www.originelevelgen.be

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                      Dag Pol,

                                      Kleine correctie; 13 spaaks zul je bedoelen
                                      € 500,- is trouwens zeker acceptabel voor een gebruikte set.

                                      Ik vind overigens de stelling uit vorige topics dat 18 inch met 235 banden te breed zijn voor in de winter niet geheel correct als je ze vergelijkt met 17 inch met 225 banden. Het verschil is eigenlijk wel verwaarloosbaar.
                                      Het verschil met 205 banden zal dan beter te merken zijn. Wellicht deel jij ook die mening?

                                      Trouwens Pol; Iemand te proberen te overtuigen die eenmaal een aversie tegen de Insi heeft is onbegonnen werk. Spaar je de moeite....

                                      gr. Ron (een heel tevreden Insi-rijder)
                                      Idd 13

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        wel mijnheer, ik ben er nog niet uit wat het moet worden. Ik rijd momenteel met eender wat er vrijstaat op de parking van het bedrijf. Mercedes, Volvo, BMW, Ford, Audi.. Tot nu toe al iedere week met iets anders gereden.

                                        Mercedes C en B klasse
                                        BMW 520d, 320d touring, X3, X1
                                        Ford Galaxy, S-max, mondeo
                                        Audi A4
                                        Volvo XC70
                                        Zelfs Opel Insignia 5D


                                        Er zijn momenteel een aantal merken die pas een update uithebben of nog moeten brengen. Ik wacht af tot eind maart om iets definitief te bestellen.
                                        Een topmerk zit er daar dus niet tussen...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door kamikaze Bekijk Berichten
                                        Mondeo is al afgevallen.
                                        Ze slagen er niet in om xenon te combineren met een businesspack in titaniumversie.... En da's nu net een vereiste voor mij. Eens je xenon hebt gehad, ga je niet meer terug naar halogeenlampen..
                                        De wegligging was wel erg fijn, maar een kraak en een piep was meer dan aanwezig, ja, in het nieuwe model...straf eigenlijk, ze hadden gezegd daar iets aan te zullen doen.

                                        Passat, ik vind hem best ok, niet wauw, maar dat hoeft ook niet voor mij. Anders had ik nooit met een Vectra gereden.
                                        EDIT :en de Passat is nog niet officieel uit, en nog niet te bestellen.. Wil er ook eerst eens mee rijden.

                                        Eenvolumer ? Neen, dank je, teveel co2 uitstoot en dus te hoog VAA naar mijn zin....
                                        Als ik dit zo lees vraag ik mij af waarom blijf je niet gewoon bij de luxe-positie om iedere week uit een gamma van auto's te kunnen kiezen. Blijft het ook wat makkelijker om af te kunnen geven op auto's die je om wat voor reden dan ook niet bevallen....
                                        2010 BMW 118d Edition Lifestyle 143pk
                                        2010 BMW 520dA Touring Edition Sport 177pk (verkocht)
                                        2012 BMW 320dA F30 ModernLine 184pk (verkocht)
                                        2014 BMW 520XdA LCi F11 M-pack 184pk

                                        http://www.fabrieksbanden.nl
                                        http://www.originelevelgen.be

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
                                          Als ik dit zo lees vraag ik mij af waarom blijf je niet gewoon bij de luxe-positie om iedere week uit een gamma van auto's te kunnen kiezen. Blijft het ook wat makkelijker om af te kunnen geven op auto's die je om wat voor reden dan ook niet bevallen....
                                          Kende dat gezegde van smaak en kleur ?
                                          De reden dat ik niet bij die positie blijf ? Dat de Fleetverantwoordelijke daar veel werk aan heeft, en ik vroeg of laat toch een eigen auto zal moeten kiezen.
                                          't Zal de minst slechte moeten worden

                                          Comment

                                          Working...
                                          X