Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
    Alles uit mijn onderschrift heb ik nog zene
    proficiat; jij moet een grote garage hebben
    waterworld heb ik nog nooit op een insignia gezien...

Comment

• Daarstraks nog een prachtige witte Insignia gezien in Sint-Truiden opd e Grote Markt.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Alles uit mijn onderschrift heb ik nog zene
        Kweet nie goed wa ik daarop moet zegge.
        Is één van de eerste keren dat ik met mijn mond vol tanden sta.
        Apropos,datgene wat in mijn onderschrift staat is behalve de Insignia allemaal weg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Kweet nie goed wa ik daarop moet zegge.
          Is één van de eerste keren dat ik met mijn mond vol tanden sta.
          Apropos,datgene wat in mijn onderschrift staat is behalve de Insignia allemaal weg...
          anders zou je een Opelmuseum kunnen starten....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
            anders zou je een Opelmuseum kunnen starten....
            Inderdaad en dan staan de opeltjes van mijn madam er nog niet bij...

Comment

Wat is speciaal ?

Opel Insignia Sports Tourer Sport 160pk AT6
              Waterworld Blue

-Lederen bekleding Sienna geperforeerd
              -Recaro Sportzetels
              -OPC Sport Edition Pack 2 ( OPC-line exterieur,OPC-line interieur,20" velgen)
              -AFL Bi-xenon
              -Advantage pack (DVD Navi800, Park pilot, Sight&light pack)
              -DAB
              -Infinity Sound System
              -Premium Climate pack
              -Alarm Systeem
              -Bandenspanningcontrole TMPS
              -Veiligheidsnet achter 2de zitrij

-beschermmat in koffer
              -OPC-grille
              -ECOflex koffer winddeflectors

Verwachte leverdatum : 3de week 2011

amai mijne frak !

da gaat wel iets lekker zijn !!!!!

proficiat al met de aankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                De mijne is geleverd in maart 2010 (dus MY 2009,5) en na de update (gedaan bij onderhoudsbeurt)
                - achteruitrijlamp brandt niet meer bij openen van wagen (welkomslicht)
                - sensor automatische verlichting is beter
                - biepje sleutel in contact gedaan na 10seconden

Is dus niet enkel voor MY2010...

zie post 575 brief van opel Belgie.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Is de 160pk cdti nu te remappen of niet eigenlijk?

Comment

Is de 160pk cdti nu te remappen of niet eigenlijk?
                    Ik heb ergens gelezen dat het zou gaan (200pk)
                    Opel Insignia OPC
                    BMW X5 3.0i
                    Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                      Ik heb ergens gelezen dat het zou gaan (200pk)
                      Voor zover ik weet zit er vanaf 2010 nieuw beveiligingsoftware in en lukt het de tuners (nog) niet .

Allé de laatste keer ( Juni) toch nog niet .

Laat ons hopen dat het snel wel gaat

Comment

• Kreeg deze week volgende mail van Ziptuning :

Geachte heer,

Wij sturen u deze e-mail ter informatie.
                        De tuning voor uw Opel Insignia is inmiddels gereed.
                        Deze kunnen we voor u uitvoeren.

Met vriendelijke groet,

Pascal de Graaf

Ziptuning België

Ik heb wel nog geen bericht gehad van Auto Tune Heinz en van Shiftech of het bij hen al mogelijk is om de 2010 CDTI te chippen (reeds van mei gevraagd)

Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                        Voor zover ik weet zit er vanaf 2010 nieuw beveiligingsoftware in en lukt het de tuners (nog) niet .

Allé de laatste keer ( Juni) toch nog niet .

Laat ons hopen dat het snel wel gaat

Comment

• Ik wil de hoera stemming hier niet al te veel om zeep helpen, maar...

Bij die van ons ging gisteren het geel motor icoontje branden. 'Gelukkig' hadden we al een afspraak gemaakt voor vandaag omdat er problemen zijn met iPod en de lichten.

Er zouden 3 foutmeldingen zijn mbt de bougies?? We zien wel zekers....
                          Last edited by greuntesop; 18/10/2010, 12:46.

Comment

• Even een vraag aan de kenners hier.

Mijn wagen heeft nu als eventcode '40'.

Wat is +/- de resterende tijd tot aflevering in de garage ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JochenD Bekijk Berichten
                              Even een vraag aan de kenners hier.

Mijn wagen heeft nu als eventcode '40'.

Wat is +/- de resterende tijd tot aflevering in de garage ?
                              Bij ons was dat een tweetal weken.

Comment

• hoi allemaal,

weer ff niet op het forum geweest , wat onthouden we na het doorlezen van de laatste blz'n .
                                ne zelfmoordenaar die serieuze uit den hoek komt , en brandhout probeert te maken van de nochtans bloedmooie insi.
                                zware verdediging van insi bezitters die toch ook een probleempje mochten ondervinden.
                                een paar die toch besloten hebben een insi te bestellen waaronder eentje waarvan ik zeker foto's wil zien ( waterworld blue ).
                                blijkbaar zij we in een promo periode beland wat betreft aankoop velgen en winterbanden.
                                en een paar TSB's welke vooral mijn insi aanbelangen.

Maandag de wagen binnen gedaan bij GMAN noorderlaan , blijkbaar heb ik er daar een paar op de tenen getrapt door een 11 blz tellend (verleden week) lijst met fouten die nog opgelost moeten worden af te geven en gevraagd te hebben deze in te vullen zodat ik weet wat en hoe er aan de wagen gebeurd is.waarom denk ik dat , wel normaal kom ik binnen en helpen ze me met het uitladen van de rolstoel , nu kwam mijn vader er gelukkig iets later bij anders had ik er nu nog gestaan , werd totaal genegeerd.
                                Nochtans vind ik als klant dat ik na 4*bezoek aan garage en niets opgelost buiten een paar kleine dingen (riem, trim stukken met krassen in) het recht heb dit te vragen zodat ik weet dat de techniekers het probleem kennen / van op de hoogte zijn , en ik als klant weet of deze opgelost zijn

Blijkbaar mag je niet meer vragen waar voor je geld te krijgen ( nochtans worden deze vergoed voor de garantie gevallen dus ik snap niet wat het probleem is ), als je wat teveel klachten hebt ben je ineens een slechte klant ( is wel mijn tweede wagen dit jaar , die van mijn vrouw is gewoon perfect en kost ongeveer 1/3 van de insi ze hebben daar nog niets aan moeten doen/wel hadden ze hier gefoefeld met de factuur wagen geleverd januari factuur opgemaakt december, maar blijkbaar is dit normaal voor GMAN A'pen , mij wilden ze zelfs btw laten afdragen op mijn overnamevoertuig, iets dat niet kan gewoon omdat een particulier geen btw kan afdragen )

mijn mening wat de fouten betreft is het volgende. iedereen kent het gezegde " het is een maandag of vrijdag toestel/voertuig" hier zit dus een waarheid in hoor ( op een maandag verwekt , en zie nu hang met haken en ogen aaneen ) , ik heb het volgens mij aan mijn been wat betreft maandag/vrijdag wagen . ( heb vroeger in een auto fabriek stage gelopen en wat ik daar zag waren dingen die volgens mij niet door de beugel kunnen. bv bouten veiligheidsgordel scheef erin , appelsien schellen en sigaretten peuken ect onder de matten ( als de lijn stilviel begon iedereen als gek te roken of te eten) waar vier vijzen in moesten 3 erin enz). Ook heb ik de indruk dat vele merken die in duitsland worden geproduceerd veel van hun degelijkheid verloren hebben ( het fingerspitsegefull is er niet meer ) , en dit zet zich door in afwerking ( kraakjes en piepjes ) .
                                Ik ben dus benieuwd wat ervan gaat komen of nu alles gemaakt word wat slecht is , de nodige updates worden gedaan. en de nodige aanvragen tov Opel voor aanpassing/herstel software zodat dingen werken zoals ze horen te werken. Nu aan mij valt niet veel meer te doen , aan de insi kunnen ze wel nog iets doen. We zullen nu zien of het onwil/onkunde is vanwege GMAN A'pen , indien ga ik wel eens langs bij een andere dealer , iemand die nog iets met zijn klanten inzit.
                                in ieder geval heb hem binnen gedaan met volle diesel bak zodat ze voor minstens 60 liter proefritten kunnen doen , en ze hebben onbeperkt de tijd om alles op te lossen ( nu ook geen 2 weken he ).

ik slaap me er ondertussen weer helemaal door , de laatste weken ben ik meer en meer hele dagen kwijt door moe te zijn ( in november weten we weer iets meer , mag dan in Leuven alle machines gaan testen , zal mijne zak jetonnekes al maar klaar zetten ),

groentjes nog en ik hou jullie op de hoogte,
                                Erwin

ps : eindelijk nieuws over het hele geval met die trekhaak die in de insi geparkeerd werd. blijkbaar is die kerel niet verzekerd , zodoende komt de omnium van opel niet tussen ( had een voorstel 0euro franchise ondertekent , na ontvangst het contract getekend in goed vertrouwen , blijkt dat daar een regeltje instaat dat als de tegenpartij niet gekend is en het bedrag lager is dan 900 euro ik alles zelf mag ophoesten), na navraag voor motorwaarborgfonds blijkt als de dader niet gekend is ( dus aan de plaat geen verzekering hangt ) deze ook niet uitbetalen. rechtsbijstand kan ook niets doen omdat deze geen gegevens krijgen van de politie wegens vluchtmisdrijf dus alles bij elkaar
                                1.lees en herlees en herlees desnoods nogmaals een contract vooral als het een verzekeringscontract is ( vooral als het van axa is , blijkbaar hebben meerdere mensen problemen met deze ).
                                2.wees blij dat je aan de verzekering elke maand/jaar je premie mag betalen
                                3.verwacht zeker niet dat je na betaling van je premie iets in return mag krijgen zoals service.
                                eindconclusie : bepaalde mensen die niet verzekerd zijn mogen zelfs na ondervraging onverzekerd doorrijden , mij kost dit akkefietje 630 euro + btw
                                het totale ongeluk is in belgie ongeveer 1 op 100000 personen weggelegd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door greuntesop Bekijk Berichten
                                  Ik wil de hoera stemming hier niet al te veel om zeep helpen, maar...

Bij die van ons ging gisteren het geel motor icoontje branden. 'Gelukkig' hadden we al een afspraak gemaakt voor vandaag omdat er problemen zijn met iPod en de lichten.

Er zouden 3 foutmeldingen zijn mbt de bougies?? We zien wel zekers....
                                  oi,

gewone of gloei bougies?

groetjes
                                  Erwin

Comment

• Veel beterschap Erwin, en laten we nu hopen dat ze je insi beter behandelen dan jou!

Comment

• oi,

maandag mijnen oto binnen gedaan , 5° buiten dus tijd om eens te testen of de quickheat werkt.
                                      omdat het automatische verwarmingssysteem niet meer werkt wegens fout in update kan ik niet zeggen hoe warm deze eigenlijk kan worden, maar na twee straten al warme lucht die naar de voorste regionen blaast dus een bewijs dat dit wel degelijk werkt ,wel spijtig dat er geen indicatie is van deze ( zou eventueel op de display kunnen samen met tp en bt teken), heb wel de indruk dat het quickheat systeem pas opstart vanaf je eerste vertrek dwz zolang je stationair draait vanaf het starten geeft hij geen output vanaf de eerste acceleratie start het systeem op ( dit is een indruk welke ik krijg na het meerder keren afleggen van het systeem het kan zijn dat mijn indruk hier niet juist is, wel is het zo dat het systeem vanaf een bepaalde buiten temperatuur werkt , op 10° gaf deze geen output) . Alleen is het spijtig dat het automatische verwarming systeem niet meer werkt, anders had ik hier een betere indruk kunnen geven.( van de hele rit van thuis naar gman heeft deze zijn fan niet eens een beetje verhoogd , denk standje 1 of lager , had de indruk dat als je vroeger op auto drukte je de huidige stand van de fan doorkreeg op het display nu geeft ie niets door , staat dus op 0, kleppen blijven dus ook richting vooruit staan en schakelen niet over)

update gevraagd , hou jullie op de hoogte.

groetjes
                                      Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                        @HANSA :Hier vind je de link naar de reportage waarin ik de nieuwe bolide van Erwin (alias ERWINVO 1964) heb gedaan :

http://forum.carclean.nl/cc_postst76...anate-red.aspx

Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel

Ps: als iemand weet hoe ik m'n nickname kan wijzigen, dan doe ik het....
                                        oi;

je kan hier heel veel maar je alias veranderen gaat spijtig genoeg niet ( heb heel hard gezocht) daar je alias je login is
                                        maar je huidige alias is ook nie slecht he ( klein en fijn , alez ja da corsaake he ).

Groetjes
                                        Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stavroske Bekijk Berichten
                                          . Mijn zetelverwarming begint nu ook alle 50 seconden uit te vallen. Als ik er telkens terug op duw krijg ik de zetel wel warm. Maar ik wacht mijn volgend onderhoud af om dit te melden. Zo ik hoop dat ik nog lang dagelijks mijn portie Insignia nieuws kan lezen en aan deze die nog twijfelen, niet doen. Deze kleine ongemakken doen niets aan het sublieme rijgedrag en comfort van deze wagen.
                                          .
                                          oi,

zou toch niet te lang wachten wat je zetel verwarming betreft , uw koopcontract stelt duidelijk dat je elke fout die leid tot een garantie geval zo snel mogelijk moet gemeld worden , en twordt winter en een koud poepeke kunnen we dan wel missen he.
                                          wat je USB stick betreft ga ik een uitleg ( proberen ) te geven welke leid tot een goede werking en starten op het laatst gekozen nummer, heb dit al een paar keer uitgelegd aan een paar forumleden en dit blijkt toch succesvol.

eerst en vooral zeker zorgen dat je stick niet meer dan 1000 songs bevat.
                                          voor de stick grootte neem je de totale grootte van al je songs +5..10% ( voor de indexering )
                                          maak op je pc een map aan .
                                          kopieer hier al je songs naartoe welke je op de stick wilt
                                          formatteer je stick
                                          kopieer nu in een ruk ( heel belangrijk , anders loopt het mis ) alles van de( aangemaakte muziek ) map naar de stick
                                          soms moet je wel eens testen met sticks ik heb goede resultaten met de EMTECH sticks van 4 GB.
                                          als je songs wil bijvoegen naar je stick herhaal het hierboven beschreven procedure

veel succes
                                          Erwin

Comment

Working...
                                          X