Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
    oi;

je kan hier heel veel maar je alias veranderen gaat spijtig genoeg niet ( heb heel hard gezocht) daar je alias je login is
    maar je huidige alias is ook nie slecht he ( klein en fijn , alez ja da corsaake he ).

Groetjes
    Erwin
    Geen probleem hoor...die corsa kan nog wel even mee (is nog maar 10 jaartjes oud)
    Die zal nog wel bollen binnen 4 jaar als de insi (spijtig maar het is een lease) de deur weer uit moet....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Baarsje Bekijk Berichten
      Peter,

Is weliswaar in Duitsland en zal denk ik inclusief verzendkosten rond de € 1000,- gaan uitkomen. Is maar een tip.

Succes en groet,
      Ron
      Hallo Ron,

Bedankt voor de tip. Ik zal het eens bekijken en voorleggen

Comment

• Begin vorige week ook mijn Insignia besteld.
        Vermoedelijke leverdatum 3de week van januari 2011.
        Configuratie:

Insignia Sports Tourer Cosmo 130pk manueel
        • Technical Grey
        • Zwart geperforeerde lederen zetels
        • Platinum Pack
        • Bandenspanningscontrole systeem
        • volwaardig reservewiel
        • 230V achteraan
        • Quickheat
        • Zijairbags achteraan
        • Zonneschermen voor zijruiten achter
        Ben benieuwd naar de rijprestaties...

Groeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stoof007 Bekijk Berichten
          Begin vorige week ook mijn Insignia besteld.
          Vermoedelijke leverdatum 3de week van januari 2011.
          Configuratie:

Insignia Sports Tourer Cosmo 130pk manueel
          • Technical Grey
          • Zwart geperforeerde lederen zetels
          • Platinum Pack
          • Bandenspanningscontrole systeem
          • volwaardig reservewiel
          • 230V achteraan
          • Quickheat
          • Zijairbags achteraan
          • Zonneschermen voor zijruiten achter

Ben benieuwd naar de rijprestaties...

Groeten
          Quickheat laten verwijderen.
          Is weggesmeten geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
            Is weggesmeten geld.

ik weet niet Pol, kijk eens naar één der laatste posts van Erwin... (post #779)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
              ik weet niet Pol, kijk eens naar één der laatste posts van Erwin...
              Ik heb dat op mijn vectra gehad en heb daar geen verschil in gemerkt.

Comment

Is weggesmeten geld.
                Ik had nog een beetje budget over, heb dat maar gekozen dan.
                Volgens de garagist zou het toch goed werken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                  .
                  oi,

wat je USB stick betreft ga ik een uitleg ( proberen ) te geven welke leid tot een goede werking en starten op het laatst gekozen nummer, heb dit al een paar keer uitgelegd aan een paar forumleden en dit blijkt toch succesvol.

eerst en vooral zeker zorgen dat je stick niet meer dan 1000 songs bevat.
                  voor de stick grootte neem je de totale grootte van al je songs +5..10% ( voor de indexering )
                  maak op je pc een map aan .
                  kopieer hier al je songs naartoe welke je op de stick wilt
                  formatteer je stick
                  kopieer nu in een ruk ( heel belangrijk , anders loopt het mis ) alles van de( aangemaakte muziek ) map naar de stick
                  soms moet je wel eens testen met sticks ik heb goede resultaten met de EMTECH sticks van 4 GB.
                  als je songs wil bijvoegen naar je stick herhaal het hierboven beschreven procedure

veel succes
                  Erwin
                  Bedankt voor de tip, Mijn USB stick is er een van 16GB met 1000 mp3 files. ik zal dit zo eens proberen.
                  Ik heb zoals reeds vermeld de Infinity sound als optie genomen. Wat mij wel opvalt is dat de installatie niet zo ontzettend luid kan. Wat wel mag gezegd worden is dat het geluid goed blijft met volledig opengedraaid volume en dit zonder vervorming. Wat ik ook storend vind is het spontaan luider worden en dan terug wat stiller worden van de muziek (vooral dance muziek met een zware beat). Heeft er nog iemand hier last van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stavroske Bekijk Berichten
                    Bedankt voor de tip, Mijn USB stick is er een van 16GB met 1000 mp3 files. ik zal dit zo eens proberen.
                    Ik heb zoals reeds vermeld de Infinity sound als optie genomen. Wat mij wel opvalt is dat de installatie niet zo ontzettend luid kan. Wat wel mag gezegd worden is dat het geluid goed blijft met volledig opengedraaid volume en dit zonder vervorming. Wat ik ook storend vind is het spontaan luider worden en dan terug wat stiller worden van de muziek (vooral dance muziek met een zware beat). Heeft er nog iemand hier last van?
                    Dat kan je instellen in het menu.
                    Heeft te maken met de snelheid waarmee je rijdt.
                    Gewoon die functie uitzetten en opgelost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stavroske Bekijk Berichten
                      mp3 's zijn meestal stiller waardoor je inderdaad je volume verder moet opendraaien.
                      De automatische volumeregeling zorgt inderdaad ook voor die variaties in volume.

Comment

Ik heb dat op mijn vectra gehad en heb daar geen verschil in gemerkt.
                        Ik had quickheat in de Vectra. Bij een buitenslaperke toch interessant. Verwarming blaast vrijwel onmiddellijk warme lucht terwijl je anders moet wachten tot hij is opgewarmd (kan wel kwartier duren...). Vind het jammer dat ik het nu niet heb maar ja, mens kan niet alles willen hé. Duurt nu galant 20min vooraleer het wat begint op te warmen (pas als ik op autostrade zit). Gelukkig is er nog zetelverwarming!!!!!

Voor de koukleumen of degene doe met een kostumeke of een hemdje instappen 's morgens vind ik quickheat geen weggegooid geld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                          Ik had quickheat in de Vectra. Bij een buitenslaperke toch interessant. Verwarming blaast vrijwel onmiddellijk warme lucht terwijl je anders moet wachten tot hij is opgewarmd (kan wel kwartier duren...). Vind het jammer dat ik het nu niet heb maar ja, mens kan niet alles willen hé. Duurt nu galant 20min vooraleer het wat begint op te warmen (pas als ik op autostrade zit). Gelukkig is er nog zetelverwarming!!!!!

Voor de koukleumen of degene doe met een kostumeke of een hemdje instappen 's morgens vind ik quickheat geen weggegooid geld.
                          Awel,bij mij duurt het geen kwartier voor ie warm blaast.
                          Hoogstens 5 minuten en dan nog.
                          Bij mijn vectra was dat net hetzelfde...onmiddellijk warme lucht ??
                          Nooit iets van gemerkt...
                          Het vervelende is dat er nergens een lampje of iets dergelijks is zodat je kan zien of ie aanstaat.
                          Daarom heb je het raden naar of het goed werkt of er überhaupt wel inzit...

Comment

Het vervelende is dat er nergens een lampje of iets dergelijks is zodat je kan zien of ie aanstaat.
                            Had het zelfde voor met mijn Antara ook geen idee of het er wel inzat, vond ook niet dat hij zo snel warme lucht blies.
                            Daardoor heb ik het nu op mijn Insignia niet bij besteld.

groeten Ronald

Comment

• morgen de mijne een deftige was en wax beurt geven ,op winterbotten zetten en klaar voor de winter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
                                morgen de mijne een deftige was en wax beurt geven ,op winterbotten zetten en klaar voor de winter
                                Foto's !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                  Foto's !
                                  asap

Comment

Ik denk (zou instructieboekje van Vectra nog eens moeten bestuderen) dat je de voorruitontwaseming moet aanzetten om de quickheat te activeren. Dan krijg je zo goed als onmiddellijk warme lucht (blaast langs een elektrische weerstand). De blazer kon je dan gewoon zachter zetten.

Wat dat kwartier koude lucht betreft, in de file richting oprit autosnelweg wordt de motor niet snel warm waardoor de verwarming dus ook geen warme lucht kan leveren. 's Avonds is het wel beter omdat ik dan onmiddellijk minimum 70 kan rijden. Wordt hij beduidend sneller warm van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                                      Ik denk (zou instructieboekje van Vectra nog eens moeten bestuderen) dat je de voorruitontwaseming moet aanzetten om de quickheat te activeren. Dan krijg je zo goed als onmiddellijk warme lucht (blaast langs een elektrische weerstand). De blazer kon je dan gewoon zachter zetten.

Wat dat kwartier koude lucht betreft, in de file richting oprit autosnelweg wordt de motor niet snel warm waardoor de verwarming dus ook geen warme lucht kan leveren. 's Avonds is het wel beter omdat ik dan onmiddellijk minimum 70 kan rijden. Wordt hij beduidend sneller warm van...
                                      Dat klopt maar toen kreeg ik ook niet sneller warme lucht.

Comment

• Wat betreft de automatisch achterruitverwarming : die is bij mij 2 maal automatisch opgestart , 1 keer bij 4° en 1 keer bij 3 ° , dus ze werkt enkel onder een bepaalde buitentemperatuur , die volgens mij toch redelijk laag ingesteld is. Bij 8° werkt ze niet ...

Comment

• @ Corsawim, om je nickname te veranderen moet je een PB sturen naar één van de moderatoren.
                                          Zij kunnen dat aanpassen voor je.

Succes

Comment

Working...
                                          X