Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, is om achteraf in te bouwen. Folders lagen bij ons in de receptie. Je moet maar een bij u kijken Is ook via Opel te bestellen. Kan ook alles naar u eens doorsturen van info als je wil.
oi,
welk merk hardware? eventueel prijs , veel te goed om te laten voorbij gaan als je 4 kids hebt .
Ben ik de enige hier die dit raar vind ? Hier zo openlijk je misschien toekomstige strategie op een forum gooien, erbij vertellend dat je op 't moment van een proces gaat liegen ... Euuh... ... Er staat hier duidelijk te lezen dat je op voorhand wist dat die optie er niet opstond.
Wel enorm spijtig, en wat een domper, zeg ! Je kijkt zo uit naar iets ... En dan krijg je dit te verwerken.
Trouwens , net terug van de donkere Ardennen, en die AFL brengt telkens weer een grote glimlach op mijn gezicht : MACHTIG om die zo snel te zien reageren, grootlicht, links, rechts, breed open, ver schijnend.... ONGELOOFLIJK : state of the art !
oi,
had dit een bericht later al gezegd , het meenemen van de wagen kan aanzien worden als dat je tevreden bent met eventueel aangeboden vergoeding / oplossing . dit was heel gewoon op te lossen door de verkoper een document te laten tekenen waar in staat dat deze akkoord gaat met het oplossen / terugbetalen / schadevergoeding of eventueel vervanging van de wagen en dat de wagen die aangeboden werd zal gebruikt worden als inloop / vervang wagen tot er een oplossing is .
en je hebt inderdaad gelijk wat betreft het melden van dit op het forum , tenslotten zijn er ook mss leden van de dealer die hier meelezen een hardcopy is dan meestal genoeg om deze zaak te trekken .
en wat betreft die AFL shame on you , die mens nog een beetje meer opwinden , maar tis toch zon prachtige optie he
paar dagen goed ziek geweest , kort samengevat 15 man waarvan 13 helemaal toegezegd hebben door bevestiging met coördinaten , probeer morgen een lijstje te publiceren en stuur ook pb'kes rond met mijn coördinaten naar diegene die bevestigd hebben.
paar dagen goed ziek geweest , kort samengevat 15 man waarvan 13 helemaal toegezegd hebben door bevestiging met coördinaten , probeer morgen een lijstje te publiceren en stuur ook pb'kes rond met mijn coördinaten naar diegene die bevestigd hebben.
Btw, is er hier iemand wiens Insignia al gechipped is ???
geloof een vijftigtal berichten terug iets gelezen te hebben dat ziptunning de laatste ( met de nieuwe beveiliging ) kunnen tunnen , ook daarond nog iemand met een box die hij geinstaleerd had.
mijn menig , nie tunnen is net zo veilig voor je motor en je zit in de grenzen die euro 5 stelt , tuning kan zorgen dat je op den duur met een dieselstoof ( en bijbehorende signalisatie rookpluim ) omgetoverd word , als je dan naar den control moet twijfel ik eraan of je dan er nog door geraakt , ook denk ik dat dit schadelijk gaat zijn voor je dpf ( zal sneller vol zijn , en op den duur de tijd niet hebben voor zichzelf te reinigen ) , of ze moeten je dpf uitschakelen maar dan denk ik dat hij helemaal teveel gaat vervuilen.
desalnietemin tis plezant als ge wa vermogen op overschot hebt he
1 goede raad , bezint eer ge begint , tzou spijtig zijn als je insi defect gaat en dat je achteraf alles nog zelf mag betalen ook ( het probleem is dat ze dit kunnen zien , afwijkende gegevens worden opgeslagen in de EDR ( event data recorder ? )
zoals jullie weten heb ik veel problemen met de wagen , voor deze heb ik vandaag een telefoon gekregen van de heer denu******e
1. op het probleem met de gsm module die soms uitvalt , " dat ligt aan uw gsm welk merk is het " ikke dan weer " heu... ne nokia" hij dan weer "nokia heeft problemen met deze zet de laatste software op uw gsm " ikke " heu ..... heeft de laatste soft en heeft dezelfde problemen met een samsung " hij " ja dat kan samsung is ook een slechte gsm , het ligt ( en nu goed opletten he iemand die iets kent van datacom gaat hier zich een breuk lachen ) aan het feit dat uw gsm op 3G staat je moet je gsm op gewoon gsm zetten " ikke " U zegt??.???" hij " jaja ik heb dat probleem ook als je in antwerpen rijd dan verlies je je 3G signaal en dan verlies je ook je bluethoot signaal dit valt weg en dan werkt het systeem niet meer " ikke " heu ( jaja veel heus ) volgens mij heeft BT nix te maken met 3G indien wel zouden gsm's zonder BT niet op 3G werken , U weet toch dat ik een UHP systeem heb , dit is een systeem dat autonoom werkt dus je start de wagen , systeem bouwt BT op en vraagt autorisatie aan je sim kaart nadien sync van kontakten en dan gewoon BT hoog om indien nodig sms op de simkaart te zetten en je logs te updaten , ik geloof er nix van , dus je 3G signaal valt weg welke je BT laag zet en dan de radio hangt ( laatste keer zelfs zo erg dat ik de radio niet meer uitkreeg met de contactsleutel eraf en op de knop te drukken ) , trouwens waarom werkt dit dan wel in de wagen van mijn vrouw en niet in de mijne ? " hij " ja dat komt omdat de BT module in een corsa D in de radio is ingebouwd in de insignia is dit een aparte module ( ik denk , vreemd ik moest toch voor de corsa apart aanduiden of ik BT xou of niet , de radio bleef hetzelfde ) dit is de reden dat je andere resultaten krijgt" ikke" vreemd in de corsa werkt dit goed in de insognia niet , je zou denken dat ze de goede technologie gaan gebruiken in de insignia , dit is achteruit ipv vooruit " hij ik zal er eens mee rondrijden en zien hoe het gaat en laat je iets weten " ikke "jaja ok , maar je mag toch verwachten dat je een gekocht product werkt zoals het hoort , als ik een sms binnen krijg dan weet ik, dat soms pas drie dagen achteraf , je laat je radio toch niet op het phone menu staan .
2.ikke " trouwens dat trillen van de voortrein is toch niet normaal , is soms zo erg dat je het in de zetel voelt " hij " ik weet het en ze zijn er bij opel aan bezig , ik heb met een andere insignia gereden en die had dit ook en met een nieuwe en die had dit ook. " ikke "dus eigenlijk niet normaal , trouwens als dit op een nieuw product nog voorkomt mag je verwachten dat dit al opgelosty mag zijn he , is trouwens een redelijk oud probleem ( mijn wagen 08/2010 en heb weet van een oudere ook die dit heeft ) je zou toch zeggen dat opel dit eerst oplost vooraleer ze nog wagens doorlaten aan de klanten he " hij " ja ik ga hier niet verder op in , ze zijn er bij opel aan bezig " ikke "ok , (3) mag ik het dan hebben over een ander probleem welke voor mij niet goed werkt namelijk de functie easy stepout je zou mogen verwachten dat je goede geld , want het is een niet goedkope functie toch mag werken zoals het hoort dus uitstappen achteruit instappen leutel erop en vooruit , neen uitstappen gaat ie goed achteruit instappen is voor mij een ramp , je technieker heeft het zelfs gemerkt als ik wil instappen is de zetel al weg voor ik erin kan , sorry dit is niet normaal " hij " wel dit is wel normaal dit is product eigen je zetel gaat vooruit naar de stand opgeslagen in het geheugen. dit zal niet opgelost worden " ikke "huh , sorry maar daar kan ik niet mee leven , trouwens als dit product eigen is waarom wordt dit dan niet vermeld in het boekje , en waarom is dit dan niet bij een wagen die twee maanden voor mij is gekocht , deze gaat achteruit en niet vooruit " hij " dat kan niet , van dat boekje ben ik niet zeker maar ik heb met verschillenden modeljaren gereden en al deze gingen gewoon vooruit , ik zou die man eigenlijk moeten uitnodigen want zijn systeem is niet in orde en zou moeten upgedated worden, trouwens is dit niet gemakkelijk in te stellen ." ikke denk , tja wie kan er nu niet op de config toets drukken naar comfort instellingen gaan wat draaien en keren en de functie gemakkelijk uitstappen op ja zetten idd daar moet ge op z'n minst i.r.voor zijn ( no offence i.r.'s ) om dit te doen , jaren van studie om je funtoie easy stepout actief te zetten ikke" wel als je logish nadenk weet je dat mensen die slecht uit de wagen kunnen ook slecht erin dus die twee regels code die je moet opnemen in de code lus (while..repeat) die opgestart wordt vanaf je deur opening die dan het contact gaat afvragen is nu ook niet het grote werk " hij " wel dit is product eigen en zal niet opgelost worden " ikke denk - ik hoop van wel je betaald je blauw aan je droom wagen ( sommige weten wat ik betaald heb voor mijn wagen dit uit eigen zak en niet van den baas )en je krijgt uiteindelijk een wrak welke je verwachtingen niet beantwoord , tis nu niet dat i verwacht dat als ik de wagen ontgrendel hij mij laat instappen de zetel vooruit zet ondertussen mijn bookes smeert en goei taske kaffe zet en mij dan ook ineens naar bestemming brengt zonder dat ik moet sturen - ikke zeg " sorry ik verwacht dat het werkt zoals ik hop dat het mag werken , trouwens nu de meeste problemen zijn opgelost zoals de krakende tunnel , heb er wel ne scheven assenbak voor in de plaats gekregen maar soit dat kan der ook nog maar eens bij trouwens als we toch aan de klap zijn (4) dat de wagen inhoudt als je een kickdown doet is toch ook niet normaal , overlaatst ben ik aan het rijden en zie een gat waar ik zelfs met mijn zafira tussen zou kunnen , en jawel bijkanst ne meter korter terwijl ik een kickdown geef stuur ik in en valt de wagen dood , soms gaat hij goed soms valt hij dood voor een tot twee seconden , dit kan toch niet normaal zijn " hij " ja opel is van dit fenomeen op de hoogte maar heeft hier nog geen oplossing voor heeft hij het in sport mode " ikke " neen ook in normale mode , soit ik moet de wagen toch terug brengen want de chaufage werkt niet , ne meestergast had dit op twee minuten gemerkt " ( het gesprek werd meer en meer bitsiger vooral omdat ik al een paar keer hem erop gewezen had dat hij op mijn vakgebied zat , programmeren , datacommunicatie , elektronica ) hij " ja wie is die meestergast eigenlijk , als hij die diagnoses zo direct kan stellen en je oplossingen geeft , want ik zie dat je hier verschillende TSB's aanhaalt dan verschiet ik ervan dat hij dit voor jou nog niet heeft opgelost , wie is die meestergast eigenlijk " ikke " speelt toch geen rol ik geef je de aangeboden oplossingen en daar moet je het mee doen " ( het gesprek wordt nog bitsiger ) hij " jammaar als je a zegt moet je b zeggen ook , dan kan ik die jongen uitnodigen om voor ons te werken " ( hier ga ik ff door de bocht ) ikke " je zal het met a moeten doen trouwens die meestergast werkt al bij jullie , al eenen slimme die bij jullie werkt , trouwens ik moet geen verantwoording afleggen waar ik mijn info haal ( je vind kanalen genoeg met insi verhalen en problemen) weet ge wat , ik maak een afspraak voor maandag , ik moet toch voor drie dagen naar leuven dan heb je de tijd om te proberen en alles op te lossen, goeiedag.........
wel alles bijeen genomen is de volgende strategie van opel nu van toepassing ( volgens het gesprek gevoerd ) , als de klant een probleem heeft dan zeg je ofwel , dit is product eigen , of opel is op de hoogte we zoeken een oplossing , en als het over een update gaat , sorry alleen een update als er iets mis is ( ruitenwissrs die over de ruiten vliegen en lichten die pas aangaan eind de tunnel is dus een betwistbaar item , dis zou wel eens normaal kunne zijn ) , dus voor alle die speedlock ........ vergeet het die komt er alleen maar in als je een probleem hebt en je een update nodig hebt.....dus achtereen met alle in de pen en reclameren die van het bouwjaar 2009 kunnen zich beroepen op hun handleiding en die van bouwjaar 2010 kunnen zich beroepen op de wetgeving gelijke kansen en rechten , als bj 2009 en bj 2011 deze functie krijgt duid dit op een algemene discriminatie ten opzichte van een groep in dit geval bj 2010.
wat ik ook onthouden heb is dat de persoon die mij belde nogal wreed ambetant overkomt , en zal dit ook zeggen indien nodig , mensen die mij kennen weten dat ik iemand ben die veel geduld heb en veel kan verdragen , maar als je een product aanschaft waarvan je weet dat dit het laatste is dat je aanschaft in zijn soort en je zal overleven , dan hoop je ook dat je ten volle kan genieten van je product .....toch voor de tijd dat nog rest.
aleez ben er weer mee weg , maandag voor drie dagen naar leuven , machientjes gaan afbetalen en mogen aanhoren dat het toch niet weer zo best is ( laatste drie dagen ongeveer twee drie kilo weer kwijt )
welk merk hardware? eventueel prijs , veel te goed om te laten voorbij gaan als je 4 kids hebt .
groetjes
Erwin
http://www.eurologics.nl/ Hier kan je al een deel vinden.
Schermen zijn van LG-Philips. Van de DVD speler zie ik niet maar zal waarschijnlijk hetzelfde zijn denk ik.
Prijs is €1649 voor soft touch uitvoering en €1699 voor leder. (Prijs is incl plaatsing)
@Erwin; veel beterschap man en laat je in Leuven nog maar eens goed oplappen.
Die man van de dienst naverkoop moet dringend eens wat cursussen gaan volgen zodat hij tenminste weet hoe alle functies horen te werken
Hij is blijkbaar aangenomen om de mensen af te wijzen...heeft die bij telenet klantendienst gewerkt of zo.....
Last edited by ; 03/11/2010, 00:15.
Reden: typfout
paar dagen goed ziek geweest , kort samengevat 15 man waarvan 13 helemaal toegezegd hebben door bevestiging met coördinaten , probeer morgen een lijstje te publiceren en stuur ook pb'kes rond met mijn coördinaten naar diegene die bevestigd hebben.
groetjes
Erwin
Erwin,
"de heer denu******e", iemand van Opel Belgium of iemand van de dealer??
Vorige week begonnen plots de parkeersensoren te piepen, aan 120 op de autoweg, eergisteren ging de koffer (4 deurs) niet meer open, na de update gaat de iPod nog steeds niet, maar geeft wel een andere foutmelding en het stuur trilt nog steeds.
Dus nog maar eens naar de garage gegaan en daar hebben ze wat op het slot 'geklopt' en het was in orde.... voor het trillen hebben ze iets besteld, en over de sensoren en de iPod heb ik maar gezwegen.
Ik vrees dat ie een beetje aan het degraderen is tot de GB auto.
Comment