Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
    Iemand al ervaring met Festoon 42mm 264 8 LED voor de binnenverlichting?

http://cgi.benl.ebay.be/5x-Festoon-4...item2a0b857280
    oi koen

heb het eens bekeken , en zoals ik het voorheb is er geen controle ( of het lampje kapot is ) door de boordcomputer dus dit zal al geen probleem zijn , ik heb eerder problemen met ebay hoor daar toch regelmatig horror verhalen van van niet toegezonden en wel betaalde items en ze zij n dan ook nog zo goedkoop ook he , zelf nog nooit gekocht via ebay en ik ben nochtans een zware internet klant maar dan bij de geteste en goed bevonden kanalen ( die ik zelf test door bv eerst een kleinigheidje te bestellen.

heb nog twee linek voor je waar je ze kan krijgen. zelf ook nog niet gekocht.
    http://puffys.be/WEBSITE/product_inf...960431e1972767 een belgische firma die zich aan de belgische handelswet moet houden dus daar ben je wel safe

http://www.ultraleds.co.uk/42mm-fest...ng-p-2190.html engelse firma , er staat wel een foutje is de spec , consumption is geen 17 watt maar 1.7 watt

groetjes
    Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
      Kwantakosta ?
      En zit de DVD in het scherm ??
      oi,

er zouden normaal twee versie's zijn een master /slave en een master/master de laatste kan onafhankelijk op elk scherm een film spelen, de dvd zit achter het scherm , scherm klikt dan naar voor en je kan de dvd invoeren langs de boven kant , je zou ook een usb ingang hebben voor stick en een av ingang voor spelconsole , dit alles volgens de site in nederland , schermen zijn van lg/philips wat ( toen ik deze ook nog verhandelde , waren wel meer philips dan lg toen ) heel goede schermen waren.
      prijs hadden ze mij gezegd lag rond de 1650 eurookes , is een 10 tot 20 berichtjes geleden gezegd.

wat je zegt ivm die AFL kan idd best gedaan worden maar alles afbreken kabelbomen vervangen , stuurapaaraat vervangen en dan komt het , als opel zegt niet besteld is niet besteld dus geven ze de optie niet vrij zodanig deze niet geprogrammeerd kan worden , vroeger kon je al eens met den tech teen en tander vrijzetten ( bv bose in een omega ) maar dit gaat niet meer , je kan praktisch niets meer instellen , ik denk dat diegene die in de business zitten dit wel kunnen beamen. en zeg nu zelf alles is uiteen geweest , mss wat verwrongen enzo , en later komen dan de problemen , probeer dan maar je gelijk te halen als het juist na de garantie periode is
      je hebt gelijk als je zegt dat hij er recht op heeft , zeker en vast , maar als de dealer een fout maakt moet die maar zorgen dat dit rechtgezet wordt en eventueel door een andere gelijkwaardige wagen te geven , kan hij dat niet moet hij maar een nieuwe bestellen en diegene die hij nu heeft als directie wagen laten inrijden , de klant moet niet het slachtoffer zijn he

groetjes
      Erwin
      Last edited by ; 05/11/2010, 00:16.

Comment

Kwantakosta ?
        En zit de DVD in het scherm ??
        €1699 voor leder, €1649 voor soft touch (stof zoals de zetel) Prijs is incl plaatsing!
        DVD speler wordt dan geplaatst in het bovenste vakje van het handschoenkastje.

Ook af te spelen via USB en SD en er is ook een auxiliary A/V voor spelconsoles.
        Last edited by WhN; 05/11/2010, 00:33.
        Opel Insignia OPC
        BMW X5 3.0i
        Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
          Mijn dingdong gaat nog steeds lekker door....
          Vandaag heeft de hele dag de easy entry aangestaan....toen ik bij de bandencentrale terug instapte bleef de stoel achteruit staan? Misschien omdat hij daar een half uurtje heeft gestaan met de deur los (wel sleutel uit het contact...)
          Ik laat de functie voorlopig geactiveerd....je mag m'n nummer doorgeven aan die gast.
          wim,

wagen moet eerst terug afgesloten worden voordat de zetel terug naar voor gaat , hetzelfde is ook ( dit doe ik nu voorlopig ) iets wat je kan doen , koffer openen deuren ontgrendelen koffer toe en de zetel blijft ook staan ( en als dat dan niet op een fout duid is de soft weet ik het niet meer hoor )

groetjes
          Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
            oi,

wat je zegt ivm die AFL kan idd best gedaan worden maar alles afbreken kabelbomen vervangen , stuurapaaraat vervangen en dan komt het , als opel zegt niet besteld is niet besteld dus geven ze de optie niet vrij zodanig deze niet geprogrammeerd kan worden , vroeger kon je al eens met den tech teen en tander vrijzetten ( bv bose in een omega ) maar dit gaat niet meer , je kan praktisch niets meer instellen , ik denk dat diegene die in de business zitten dit wel kunnen beamen. en zeg nu zelf alles is uiteen geweest , mss wat verwrongen enzo , en later komen dan de problemen , probeer dan maar je gelijk te halen als het juist na de garantie periode is
            je hebt gelijk als je zegt dat hij er recht op heeft , zeker en vast , maar als de dealer een fout maakt moet die maar zorgen dat dit rechtgezet wordt en eventueel door een andere gelijkwaardige wagen te geven , kan hij dat niet moet hij maar een nieuwe bestellen en diegene die hij nu heeft als directie wagen laten inrijden , de klant moet niet het slachtoffer zijn he

groetjes
            Erwin
            En wat ook het probleem is dat het geprogrameerd moet worden. En alles staat in u chassisnummer van opties. Dus als je wilt gaan programmeren/updaten, moet jij je chassisnummer ingeven en zo herkent hij geen xenon.
            Opel Insignia OPC
            BMW X5 3.0i
            Caterham Super 7

Comment

oi koen

heb het eens bekeken , en zoals ik het voorheb is er geen controle ( of het lampje kapot is ) door de boordcomputer dus dit zal al geen probleem zijn , ik heb eerder problemen met ebay hoor daar toch regelmatig horror verhalen van van niet toegezonden en wel betaalde items en ze zij n dan ook nog zo goedkoop ook he , zelf nog nooit gekocht via ebay en ik ben nochtans een zware internet klant maar dan bij de geteste en goed bevonden kanalen ( die ik zelf test door bv eerst een kleinigheidje te bestellen.

heb nog twee linek voor je waar je ze kan krijgen. zelf ook nog niet gekocht.
              http://puffys.be/WEBSITE/product_inf...960431e1972767 een belgische firma die zich aan de belgische handelswet moet houden dus daar ben je wel safe

http://www.ultraleds.co.uk/42mm-fest...ng-p-2190.html engelse firma , er staat wel een foutje is de spec , consumption is geen 17 watt maar 1.7 watt

groetjes
              Erwin
              Hoi Erwin,

Wel duur hé... 20€ voor 2 lampjes... in UK heb ik er 5 voor 15€...

Heb hem gemaild en de kleur mag je combineren... bvb 3 rode en 2 witte.

Ik ga 10 stuks bestellen... 4x rood voor de deuren en bodem, en 2x wit voor binnen.
              2 rood en 2 wit in reserve.
              Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
              Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
              Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
              Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
              Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Led binnenverlichting

Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                Hoi Erwin,

Ik ga 10 stuks bestellen... 4x rood voor de deuren en bodem, en 2x wit voor binnen.
                Heb al een paar maanden rood in de deuren (onder) en links- en rechtsvoor beneden bij de voetenruimte. Dit sluit goed aan bij de verlichting in de handgrepen in voordeuren. Verdere binnenverlichting heb ik zo gelaten omdat die meer functioneel zijn.

Ik heb wel twee pogingen nodig gehad, eerste set lampen deed niks, kijk dus goed naar het type (even napluizen op het duitse forum). En neem een type dat vermogen heeft om voldoende licht af te geven.

Suc6.

Comment

Sorry voor mijn woordspeling maar Danny De Nutte is een rat !
                  Zo ene die VOORAL naar den bek van de klant spreekt maar eigenlijk de belangen van Opel verdedigd en niet die van de klant. Wist mij zelfs te vertellen dat ALLE problemen gemeld in garantieperiode en niet opgelost,na de garantieperiode voor eigen rekening zullen zijn !!
                  Heeft wezenlijk nog niet één ding betekend voor mij of één probleem opgelost...
                  Veel blabla maar weinig boemboem (beter niks boemboem). Nen bazenpoeper 1ste klasse waar je niet mee kan communiceren. Mijn brief is weg naar de klantendienst en we zullen het via die weg wel allemaal oplossen...
                  Wat de heer De Nutte vertelt is NIET JUIST!! Volgens de wet op de consumentenbescherming, de productaansprakelijkheid en dergelijke vallen problemen die gemeld werden TIJDENS de garantieperiode ten laste van de producent (onder garantie) TENZIJ deze reeds werden opgelost en niet structureel terugkomen.

bv: versnellingsbak kapot tijdens na 1j en 11mnd => vervangen in garantie (zelfs als vervangen zelf pas na de garantie kan gebeuren) ALS na 3j weer kapot => geen garantie

bv2 injectoren sneuvelen 1 na 1 bij alle modellen van dat type: ook als de nieuwe injectoren sneuvelen in het 3de jaar bv => structureel probleem DUS geen deugdelijk product dus onder garantie van fabrikant.

Dat de heer de Nutte dus maar zorgt dat alle problemen definitief zijn opgelost voor het verstrijken van de garantie of hij blijft het aan zijn (olie)pan hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                    Hoi Erwin,

weet het blijkbaar zit den btw enzo er ook iets voor tussen vrees is , hoop dat je ze nog niet besteld hebt , indien niet bestel er voor mij er dan maar ook een setje van 10 zelfde config ( of zou ik er wat meer nemen om bv in de koffer ruimte ( st he , mss enkele witte erbijen nog een roodje bij in reserve , kmoet aan vijf komen he ) bekijk het maar ff als je wil.
                    indien je gaat bestellen geef je rek nr dan betaal ik je op voorhand voor deze zodat je niet eigen zak moet betalen. indien mailing kosten zeg het dan delen we het in twee .Hoor wel ff of het wel degelijk de buisjes zijn waard eleds inwendig zitten , er zijn ook types met twee uiteinden zoals een buisje maar dan met een printplaatje tussen.
                    mss dat Vern het juiste type uit de mouw kan toveren ( hij heeft ze tenslotte al besteld ) , je mag er van uit gaan als ze een vermogen van 1 to 2 watt hebben ze geschikt zijn ( verlicht mijn living van 25m² met 7*1w normaal en soms komen er nog een 7*1w bij, eerlijk iets te donker nog maar toen de technologie uit kwam was dat het van het , binnenkort vervangen met 2 of 3 watters , dus 1 of 2 wat om een plaats te verlichten dat maar -+10 a20 cm lager ligt moet perfect gaan .) wat wel kan is dat je langzaam uit licht bij het afsluiten of instappen niet goerd meer werkt zolang de stroom door de led constant is zal deze even hard blijven branden.
                    wel een zotte vraag , lampjes onder in de deur zouden geen probleem mogen geven maar verlichting onder aan de voeten moet die niet volgens de controle wit zijn ?
                    en dan nog een slachtoffer vinden die ze voor mij wil vervangen se

@alle die meegaan naar onze samenscholing , koro heeft vandaag zichzelf aan de lijst toegevoegd , blijkt een leukere en leukere ervaring te worden

groetjes
                    Erwin
                    Last edited by ; 05/11/2010, 13:56.

Comment

weet het blijkbaar zit den btw enzo er ook iets voor tussen vrees is , hoop dat je ze nog niet besteld hebt , indien niet bestel er voor mij er dan maar ook een setje van 10 zelfde config ( of zou ik er wat meer nemen om bv in de koffer ruimte ( st he , mss enkele witte erbijen nog een roodje bij in reserve , kmoet aan vijf komen he ) bekijk het maar ff als je wil.
                      indien je gaat bestellen geef je rek nr dan betaal ik je op voorhand voor deze zodat je niet eigen zak moet betalen. indien mailing kosten zeg het dan delen we het in twee .
                      wel een zotte vraag , lampjes onder in de deur zouden geen probleem mogen geven maar verlichting onder aan de voeten moet die niet volgens de controle wit zijn ?
                      en dan nog een slachtoffer vinden die ze voor mij wil vervangen se

@alle die meegaan naar onze samenscholing , koro heeft vandaag zichzelf aan de lijst toegevoegd , blijkt een leukere en leukere ervaring te worden

groetjes
                      Erwin
                      Kijk er al naar uit !

Hou ons op de hoogte van het programma hé Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk Berichten
                        Wat de heer De Nutte vertelt is NIET JUIST!! Volgens de wet op de consumentenbescherming, de productaansprakelijkheid en dergelijke vallen problemen die gemeld werden TIJDENS de garantieperiode ten laste van de producent (onder garantie) TENZIJ deze reeds werden opgelost en niet structureel terugkomen.

bv: versnellingsbak kapot tijdens na 1j en 11mnd => vervangen in garantie (zelfs als vervangen zelf pas na de garantie kan gebeuren) ALS na 3j weer kapot => geen garantie

bv2 injectoren sneuvelen 1 na 1 bij alle modellen van dat type: ook als de nieuwe injectoren sneuvelen in het 3de jaar bv => structureel probleem DUS geen deugdelijk product dus onder garantie van fabrikant.

Dat de heer de Nutte dus maar zorgt dat alle problemen definitief zijn opgelost voor het verstrijken van de garantie of hij blijft het aan zijn (olie)pan hebben...
                        hoi,

is zeer juist en zelfs als de bak bv op 1j en 11 maand wordt vervangen moet volgens de wet de garantie van het stuk verlengd worden met 3 tot 6 maand afhankelijk van het component
                        indien het defecte stuk zorgt dat het voertuig bv 1 of meer maanden niet meer te gebruiken is mag je als klant zelfs eisen dat je volledige garantie met deze periode wordt verlengd.
                        zijn nieuwe strategie ligt nu anders , hij begint de klanten wijs te maken dat het zogezegde probleem product eigen zijn (dus normaal voor dat bepaald product ) in mijn geval is het met de easy stepout normaal dat de zetel terug naar voor gaat vanaf je je deur open doet ( moet ik nu toch toevallig naast iemand op spoed staan die wil uitstappen zijn zetel gaat achteruit en ik denk , wel ik blijf nu staan tot die terug is , hij stapt terug in en gezeten gaat pas de zetel terug naar voor , weet nu niet of hij een knopje indrukte ( hij had wel zijn beide handen boven de onderste vensterlijn ) en zijn contactsleutel opstak ( denk het wel boog naar voor een beetje )
                        de spiegels zouden ook product eigen zijn , nu moet er hier in de straat een week of wat geleden een c5 hebben gestaan , ik vraag de bestuurder of ik ff onbeleefd mag zijn , geen probleem zegt hij , wel kan je je deur eens ontgrendelen gewoon ff drukken op de knop ab , wel deur ontgrendeld en spiegels klappen uit omgekeerd hetzelfde , dus dit is product eigen , niet de manier hoe het bij ons werkt , de meeste verklaren mij gek als ik vertel dat als ik de deuren ontgrendel en de spiegels laat openklappen dat de ruiten open gaan .zelfs mensen die hun hele leven in de fabrieken van opel hebben gewerkt en dan heb ik het niet over bandarbeiders hoor ( zelfs die persoon waar ik aan vroeg of ik ff onbeleefd mocht zijn vond dit hilarisch)
                        of ook een van zijn strategieën " Opel is er van op de hoogte , ze zijn er aan bezig" , ja jongens hoelang moet je bezig zijn om een tril probleem op te lossen vooral als dit probleem al enige tijd oud is ( minstens meer dan 3 to 6 maand en miss zelfs ouder ) , nu vraag ik je hoelang heb je nodig om een fout op te lossen , nu in mijn vroegere professionele leven heb ik ook speciale gevallen voor gehad ( krijg zelfs toestellen gerepareerd die andere opgegeven hadden ) , maar ik was er niet te beroerd voor om dan als ik er echt niet uit kwam eens ten rade te gaan bij de collega's ( concurrenten die hun eigen boterham moesten verdienen , maar die heel graag eens met mij rond de tafel gingen omdat ze wisten als ze een probleem hadden ze hert gerust aan mij mochten vragen ) om over het probleem te brainstormen.
                        ook een van zijn strategieën : " het ligt aan u eigen of aan uw toestel " , bull als je een gsminstallatie koopt die autonoom kan werken en je gsm alleen maar nodig heeft voor het opslaan van logs en sms'kes kan er niet veel mis gaan , eventueel zou je problemen kunne hebben met de telefoonboek maar dit is geen probleem bij , trouwens als je toestel incompatible is is dit altijd en niet voor af en toe en eens een paar dagen niet ..... gewoon bull....

op opel had hij al de naam en zijn verdere proffesionele leven zal hi die naam verder dragen Dhr Danny de Nu******e vul zelf de puntje maar is je krijgt de letters kado een O een E tweemaal een T en nog een L de laatste laat ik jullie raden .
                        na een gesprek met hem weet ik wat ik op mijn talloor heb , hij was al aan het zagen over het feit dat ik een 11 blz tellende klachtenlijst had , ikke heel plezant , idd is waar ....maar ik heb nog een vervolg ook dat krijg je als de wagen binnen komt ...wat toen al gekrikkeleerd , trouwens als goede contactpersoon , laat je eerste de klant uitspreken voralleer je je antwoord , hij kreeg het voor elkaar om mij elke twee woorden te onderbreken ( hoogstwaarschijnlijk hadden ze hem gezegd dat mijn concentratie op dat gebied heel slecht is door mijn twee coma's en 1*klinisch dood en door de hoop medicatie die ik slik ( 45 pillen per dag ) ) , gelukkig stond mijn laptop voor mij met de probleem lijsten zodat ik telkens wer kon inpikken wat hem precies ergerde.
                        zelfs na verwittiging dat deze in mijn vakgebied bezig was probeerde hij alsnog mij vanalles wijs te maken , zal hem wel eens hebben als er heel veel mensen bij staan zal ik eens zeggen wat ik van hem denk en dat hij beter achter de vuilkar kan lopen ( alhoewel dat zelfs die mensen mss nog beter zijn opgeleid , in ieder geval veel vriendelijker in gedrag , heb voor deze meer respect dan voor die nutt......)
                        ik ga stoppen ben me weer aan het opboeien , bd begint wreed te zakken ...

laat jullie in ieder geval niet afschepen , de wagen is duur genoeg om in orde te mogen zijn .
                        en op het moment heb ik wreed spijt dat ik mijn zafira heb weggedaan , deze reed pakken beter , maar spijtig genoeg geen automaat welke ik nu nodig heb.

groetjes
                        Erwin
                        Last edited by ; 05/11/2010, 14:45.

Comment

• wetgeving omtrent de redelijke verwachting over werking product

Hoi,

Ik heb ooit eens iets gelezen wat stelde dat een een product aan de redelijke verwachting van de klant moet voldoen ( bv een gsm moet rinkelen/toon als je opgebeld word en dat je radio stations kan opzoeken, op je tv beeld kan zien , met een bepaalde optie iets kan als je deze optie hebt enz.) dus onredelijke verwachtingen horen hier niet bij ( als je radiowekker afgaat om op te staan moet deze de douche opzetten je bookes smeren tasje koffie zetten en je auto komen voorrijden zodanig dat je zo goed als wel kan gaan werken ( zijn daar wel bijkanst hoor )
                          nu ben ik vergeten waar ik dit gelezen heb en zie het ook niet meer zitten die wetgeving op te zoeken , als iemand weet wat ik bedoel en deze wetgeveing met nummer en bisnummer kent wil je deze dan aub posten , je zou in mijn ogen een echte held zijn .( dacht het in het staatsblad of in de handels wetgeving gelezen te hebben )

Met dank
                          Erwin.

ps : dokter is juist buiten , ga het heel rustig aan moeten doen , voor ik Leuven binnen ga gewicht zit nog maar op 39.5kg morfine is verdubbeld in dosis ( normaal zit ik per dag op 30 tot 60 mg , en kunt er al eenen doodslagen met 5 mg hoor , behalve als ik moet autorijden , heb dan liever pijn dan dat ik niet zou mogen rijden , moet het dan meestal wel inboeten de dag tot twee dagen later .
                          dus low profile , als ik het kan uithouden , en nog ff rustig aan het filmpje werken

Comment

Hoi,

Ik heb ooit eens iets gelezen wat stelde dat een een product aan de redelijke verwachting van de klant moet voldoen ( bv een gsm moet rinkelen/toon als je opgebeld word en dat je radio stations kan opzoeken, op je tv beeld kan zien , met een bepaalde optie iets kan als je deze optie hebt enz.) dus onredelijke verwachtingen horen hier niet bij ( als je radiowekker afgaat om op te staan moet deze de douche opzetten je bookes smeren tasje koffie zetten en je auto komen voorrijden zodanig dat je zo goed als wel kan gaan werken ( zijn daar wel bijkanst hoor )
                            nu ben ik vergeten waar ik dit gelezen heb en zie het ook niet meer zitten die wetgeving op te zoeken , als iemand weet wat ik bedoel en deze wetgeveing met nummer en bisnummer kent wil je deze dan aub posten , je zou in mijn ogen een echte held zijn .( dacht het in het staatsblad of in de handels wetgeving gelezen te hebben )

Met dank
                            Erwin.

ps : dokter is juist buiten , ga het heel rustig aan moeten doen , voor ik Leuven binnen ga gewicht zit nog maar op 39.5kg morfine is verdubbeld in dosis ( normaal zit ik per dag op 30 tot 60 mg , en kunt er al eenen doodslagen met 5 mg hoor , behalve als ik moet autorijden , heb dan liever pijn dan dat ik niet zou mogen rijden , moet het dan meestal wel inboeten de dag tot twee dagen later .
                            dus low profile , als ik het kan uithouden , en nog ff rustig aan het filmpje werken

hou je maar rustig Erwin....je gezondheid is veeeeel belangrijker !

Comment

• Erwin, misschien ben je hier iets mee ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
                                Erwin, misschien ben je hier iets mee ???

http://www.bakertillybelgium.be/cmsn...cgi/memo27.pdf
                                bedankt,

je hebt op z'n minst twee mensen geholpen , ikke en de jongen zonder AFL die kan zich hier ook op beroepen.

groetjes
                                Erwin

ps ; vandaag bezoek gehad van mijn kine , zijn vrouw ging een proefritje maken met mijn wagen maar toen ze hoorde welke problemen ik had en het verhaaltje van het 3G signaal hadden gehoord waarbij de kine plat lag van het lachen ( zelfs hij wist dat je BT niets te maken heeft met 3G, heeft deze besloten toch maar niet voor een insignia te gaan , spijtig tis toch zoene schoene oto

Comment

bedankt,

je hebt op z'n minst twee mensen geholpen , ikke en de jongen zonder AFL die kan zich hier ook op beroepen.

groetjes
                                  Erwin

ps ; vandaag bezoek gehad van mijn kine , zijn vrouw ging een proefritje maken met mijn wagen maar toen ze hoorde welke problemen ik had en het verhaaltje van het 3G signaal hadden gehoord waarbij de kine plat lag van het lachen ( zelfs hij wist dat je BT niets te maken heeft met 3G, heeft deze besloten toch maar niet voor een insignia te gaan , spijtig tis toch zoene schoene oto
                                  Ze hebben niet allemaal zoveel problemen he Erwin....

Comment

• Erwin, deze komt van het ministerie zelf. Hierin vind je zeker en vast nuttige info !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                      Ze hebben niet allemaal zoveel problemen he Erwin....
                                      ik weet het maar die jongen volgt de historie al van het begin , en tot een tijd geleden was het " kan gebeuren , als ze het maar in orde brengen ". nu is die al een tijdje niet meer geweest en kwam op bezoek en hoorde dat het nog niet in orde was en dat het eigenlijk erger was geworden. (als je al drie maand sukkelt spiegelt dat zicht af naar andere mensen ).
                                      dit is ee van de redenen dat hij dan ook heeft besloten geen opel te kopen , hij is van het princiepe , iets kapot kan , maar dan moet het snel en goed hersteld worden , in mijn geval heb ik al meer km's gereden naar de garage en heeft de garage bijna zoveel km's gedaan.

ik heb in mijn brief dan ook gezet dat Dhr Danny de Nutt zich nog alleen maar mag bezig houden met het papierwerk en dat het eigenlijke werk maar moet gedaan worden door iemand die er iets van kent .

groetjes
                                      Erwin

Comment

• merci , heb het ineens in mijn brief opgenomen voor Danny , kan hij daarover ook eens zijn kennis eens mee ophalen.
                                        brief is nu al 27 blz lang , het wordt nu tijd .... de speeltijd is gedaan ........

groetjes
                                        Erwin

Comment

Working...
                                        X