Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenWeet er iemand (D-S misschien) hoeveel een nood reservewiel kost voor een Insi?
Eventueel het bestelnr bij Opel? of bestaat er in de nevenmarkt ook iets?
Ik niet direct maar deze persoon mss wel :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichten
Is wel duur, zocht eigenlijk alleen zo,n nood-exemplaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenIs wel duur, zocht eigenlijk alleen zo,n nood-exemplaar
hoor eens bij een afbraak of zo , maar als je geen reservewiel hebt ,dan heb je toch ook een krik en zo nodig ?
Comment
-
oi,
alanus heeft zich ook aangemeld voor de bijeenkomst van 02/04/2011 samen met een paar leuke ideetjes welke zouden kunnen gedaan worden tijdens deze dag ( airbrush, tuning motor / interieur-exterieur ect ) .
ik zal deze ideetjes na dat ik van Leuven ben bekijken , moesten jullie nog andere ideetjes hebben laat het me weten.
ik ga jullie een tijdje laten , en hoop dat ze me rap terug lossen , moest ik een inet verbinding hebben ( dus zo geen duur geval waarvoor je je insi voor moet verkopen ) volg ik jullie zo wel in de komende weken.
groetjes
Erwin
ps : iemand die weet wat er in een bmw d120 zit , heb er met de insi mee aan het spelen geweest , alleen moest ik het bij het vertrekken een klein beetje afleggen door de automaat , heeft niet direct in de gaten dat hij mag vertrekken ....... ze moesten die kickdown en reactie van gaspedaal - automaat maar eens in orde krijgen , denk dat het dan wel een vinnig beestje is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d-s Bekijk Berichtenhoor eens bij een afbraak of zo , maar als je geen reservewiel hebt ,dan heb je toch ook een krik en zo nodig ?
Zal eens informeren, voor de rest heb ik hier nog genoeg materiaal liggen (deed vroeger nogal veel zelf aan auto's)
ps : wel jammer dat m"n reserve wiel van onze Vectra niet past ,zou een steek van 5/110mm zijn ipv 5/120mm voor de Insi .....jamberssss
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtenoi,
alanus heeft zich ook aangemeld voor de bijeenkomst van 02/04/2011 samen met een paar leuke ideetjes welke zouden kunnen gedaan worden tijdens deze dag ( airbrush, tuning motor / interieur-exterieur ect ) .
ik zal deze ideetjes na dat ik van Leuven ben bekijken , moesten jullie nog andere ideetjes hebben laat het me weten.
ik ga jullie een tijdje laten , en hoop dat ze me rap terug lossen , moest ik een inet verbinding hebben ( dus zo geen duur geval waarvoor je je insi voor moet verkopen ) volg ik jullie zo wel in de komende weken.
groetjes
Erwin
ps : iemand die weet wat er in een bmw d120 zit , heb er met de insi mee aan het spelen geweest , alleen moest ik het bij het vertrekken een klein beetje afleggen door de automaat , heeft niet direct in de gaten dat hij mag vertrekken ....... ze moesten die kickdown en reactie van gaspedaal - automaat maar eens in orde krijgen , denk dat het dan wel een vinnig beestje is
Comment
-
Elektrich inklapbare spiegels
Heb gehoord dat Opel vanaf MY2010 een aantal features heeft "gedelete" wegens weinig togevoegde waarde en veel centen nodig. Kostenbesparing of decontenting noemen ze zoiets. Gebeurt bij alle merken trouwdens. Eén van de zaken die gedelete is: elektrisch inklappen van de spiegels via de afstandsbediening. Vroger bracht dit geld op (was bij Vectra deel van de optie "elektrisch inklapbare spiegels" @ 300euro of zo, nu standaard zonder dat Insignia duurder werd. Dus verdienen ze de facto minder. Nu hebben ze de afstandsbediening er dus uitgehaald. Enkel nog te bedienen via de knop aan de binnenzijde dus...
T'is maar da ge het weet.
ps: Lexus heeft da ook eens gedaan met de 220d. Toen hebben ze 30pk gedecontent........ LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk BerichtenHeb gehoord dat Opel vanaf MY2010 een aantal features heeft "gedelete" wegens weinig togevoegde waarde en veel centen nodig. Kostenbesparing of decontenting noemen ze zoiets. Gebeurt bij alle merken trouwdens. Eén van de zaken die gedelete is: elektrisch inklappen van de spiegels via de afstandsbediening. Vroger bracht dit geld op (was bij Vectra deel van de optie "elektrisch inklapbare spiegels" @ 300euro of zo, nu standaard zonder dat Insignia duurder werd. Dus verdienen ze de facto minder. Nu hebben ze de afstandsbediening er dus uitgehaald. Enkel nog te bedienen via de knop aan de binnenzijde dus...
T'is maar da ge het weet.
ps: Lexus heeft da ook eens gedaan met de 220d. Toen hebben ze 30pk gedecontent........ LOL
Comment
-
idd, maar je mss opteren voor de zelfbouw set , vier kale banden en 2 kilo blok nagelkes , een uuurtje of wat werk afgewerkt met een roestig kleurtje van de 2hands velgskes maakt er een zeeeer goedkope zet van .
wedden dat ge de baan niet afgaat
groetjes
Erwin
ps : graptjen
Comment
-
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenIs wel duur, zocht eigenlijk alleen zo,n nood-exemplaar
krik 55 € +btw . Bij Donkers band laten opleggen ( 135/90-17) : 95€ . Als de advertentie voor het volwaardige reservewiel toen op Kapaza had gestaan had ik het wel geweten ...
PS : ben wat proefjes aan het doen om toch de geschikte lak te vinden om zelf de stoeprandschade van de 20" te herstellen . Zal morgen eens een foto'ke posten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marc 99 Bekijk BerichtenVorig jaar kort na aankoop wagen "thuiskomertje" gekocht bij G-Man (velg alleen) :73€+btw
krik 55 € +btw . Bij Donkers band laten opleggen ( 135/90-17) : 95€ . Als de advertentie voor het volwaardige reservewiel toen op Kapaza had gestaan had ik het wel geweten ...
PS : ben wat proefjes aan het doen om toch de geschikte lak te vinden om zelf de stoeprandschade van de 20" te herstellen . Zal morgen eens een foto'ke posten
Marc bedankt voor de info, wel raar dat als optie (nr P77 in de lijst) men maar 40€ vraagt !
Terwijl je daar dus de band, de velg, de krik, de sleutel..... bij krijgt, apart is da wel 5 keer zo duur !!!!
Ik wacht nu af wat m'n garage zal voorstellen.
ps : heb al eerste aanbieding voor wintersloefen binnen 1120€ voor 4 mooie ATS velgen met goede Bridgestone's LM-35.
Opel vraagt nu zo'n 1350 € voor 4 stalen velgen met Semperits of zo !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenMarc bedankt voor de info, wel raar dat als optie (nr P77 in de lijst) men maar 40€ vraagt !
Terwijl je daar dus de band, de velg, de krik, de sleutel..... bij krijgt, apart is da wel 5 keer zo duur !!!!
ps : heb al eerste aanbieding voor wintersloefen binnen 1120€ voor 4 mooie ATS velgen met goede Bridgestone's LM-35.
Waar kreeg je deze aanbieding, want ben ook op zoek
Welke maat ?
Grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gigiTR6 Bekijk BerichtenBMW 120d heeft 163pk (Belgische versie) of 177pk (origineel, niet fiscaal toegeknepen versie). Lekker ding om mee te rijden trouwens.... De 118d heeft zelfde motor maar "slechts" 136pk.
8.9sec en denk de insignia 160 pk 9.5 sec of zoiets
zeer leuk wagentje trouwens, maar voor lange ritten geef mij maar de C of een insignia met de automaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenIdd, ze vragen veel te veel !
Waar kreeg je deze aanbieding, want ben ook op zoek
Welke maat ?
Grtz
Bij banden Herman Brugge, maatje 225 50 r17
van zo dra ik de andere aanbiedingen krijg post ik het hier wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk BerichtenMarc bedankt voor de info, wel raar dat als optie (nr P77 in de lijst) men maar 40€ vraagt !
Is wel 16 duim op stalen velg...
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/banden-en-velgen/392700483-winterbandensets-voor-opel-insignia.html?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door insigmaniac Bekijk BerichtenAls je goedkoop nieuw setje zoekt...
Is wel 16 duim op stalen velg...
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/banden-en-velgen/392700483-winterbandensets-voor-opel-insignia.html?
Comment
Comment