Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• George in een insignia

Hallo,

Iemand al eens de reclame bekeken van George Cloney over nespresso koffie? En opgemerkt dat die taxi een insignia is !!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomDW Bekijk Berichten
      Hallo,

Iemand al eens de reclame bekeken van George Cloney over nespresso koffie? En opgemerkt dat die taxi een insignia is !!!!!!!
      inderdaad, heb dit ook opgemerkt

Comment

Hallo,

idd...

Comment

Hallo,

Ik denk alleen dat het een Buick Regal is, de US versie van de Insignia.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door peet neelen Bekijk Berichten
            Ik denk alleen dat het een Buick Regal is, de US versie van de Insignia.
            zou ook kunnen...volgende keer nog beter opletten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
              Hallo 20" velgen zijn idd. erg mooi maar ook helaas erg schadegevoelig...vele medeforumleden zullen dit kunnen bevestigen. Ik vind zelf 18" ook al niet mistaan en veel minder kwetsbaar. Qua comfort schijnt er niet zo veel verschil te voelen zijn tussen 18" en 20". Een 20" band slijt niet sneller maar is wel een serieus pak duurder. De verlaagde ophanging van de sport laat je niet inboeten op het vlak van comfort. Wij hebben een cosmo (ecoflex) die ook standaard die lagere ophanging heeft. Ik denk dat forumlid DAMI een OPC line pack heeft (pommegranate red kleur).

hieronder een foto van de onze met 18" velg :

20 inch slijt wel degelijk sneller Wim !
              Is mij bevestigd omdat ze voor die banden het rubber zachter moeten maken omdat je anders met stenen rond je velgen rijdt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dami Bekijk Berichten
                Voor wie misschien zin moest hebben?

Op zondag 21 november organiseert Opelforum.be een Meet & Greet. Er is gekozen om dit door te laten gaan in domein 'Puyenbroeck' in Gent.

De bedoeling is om nog eens gezellig samen te komen om het jaar af te sluiten. Het is altijd leuk om de oude gezichten nog eens terug te zien, en de nieuwe gezichten te leren kennen bij een drankje (en eventueel een hapje).

Het liefst van al zien we iedereen natuurlijk met een Opel toekomen, maar het is geen must. Het is de bedoeling om een babbeltje te maken met elkaar en niet de wagens te keuren.

We komen samen om 14u, op de parking aan het hoofdgebouw. Meer informatie over het domein vind je terug op de website: www.puyenbroeck.be

GPS-adres: Puyenbrug 1a 9185 Wachtebeke

Op het forum is er een topic geopend over deze Meet & Greet, misschien is het handig om deze te volgen om eventueel af te spreken met andere forumleden om samen naar Puyenbroeck te rijden.

zou zeggen, allen daarheen
                Ik heb de mail ook gehad.
                Voor mij is het maar 10 min rijden dus ik passeer daar wel eens.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hallo,

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Het is een Insignia. Kan je zien aan de grille en zijpinkers. Buick heeft pinkers in de zijspiegels.
                    Last edited by McClane; 14/11/2010, 21:31.
                    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                      + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Is zeker een Insi, je kan duidelijk het Opel-teken op het stuur zien...

Comment

• Het is een Insignia, deze clip werd opgenomen in Milaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                          Erwin,

Gisteren de mijne gaan afhalen en ze hebben de bussen (blokken) besteld.

Of de rest van mijn opmerkingen opgelost zijn , zullen de komende weken uitwijzen.
                          - USB met iPod is nog niet opgelost.
                          - Schakelen doet hij veel beter nu.
                          - Motorlawaai is nog het zelfde.
                          - Lichten is precies wa beter.
                          Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                          Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                          Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                          Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                          Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtest Bekijk Berichten
                            Wat winter-offertjes gehad :

Pirelli + Dezent velgen :1235€ (oostende)
                            Dunlop + Dezent velgen : 1107€ (Torhout)
                            Uniroyal (225/55) + Dezent velgen : 1080€ (Oostkamp)
                            Bridgestone + ATS velgen : 1120€ (Brugge)

alles is met een 225/50 r17-maat , alleen de Uniroyal is een 225/55 daarom ook wat goedkoper

ps : steek van de Dezent velgjes zijn 5/120mm en de ET is 41mm

Nog eens opgezocht en ik zie dat een band van 225/50 en 55 toch redelijk wat in omtrek verschillen (vb bij een Semperit voor de 55 is dat 2075mm en voor de 50 maar een 2005mm). Misschien toch beter om een 55 te nemen ? (>minder snelheidsverschil met de 245/45 r18 (2065mm) en minder kans op stoepschade + blijkbaar ook goedkoper)
                            Ik heb de laatste offerte binnen van Profile Brugge :

set alu velgen 5 spaak + 4 winterbanden Hankook 225/50x17 = 1089,€ all in

ps : ik heb zelf vroeger Hankook als zomerband gehad en was daar zeer tevreden over (weet wel niet welke velg of type winterband het is dat zij hier aanbieden)

Comment

• Vandaag na 8900km, gemerkt dat mijn zetelverwarming/ventilatie niet meer werkt, ook kant passagier niet,
                              Mag er morgen al mee gaan....las hier ergens dat er hier nog Insigna rijders het voorhadden. Enige reactie is welkom...

Ze melde me vandaag ook dat er op mijn auto ( 09/2010) een recall is " controle van de airbag sensor", dus een bepaalde serie wordt binnen geroepen voor een nazicht op die sensor. Iemand hier al nieuws over.

Wat ik ook opmerkte dat de kleine zijruitjes, achteraan, bekleed zijn met een ontdooiingsstrip, zoals op de achteruit, maar blijkbaar niet werken???!!! blijft, nat en vocht ophangen bij een koude start s' morgens, en zelfs na dat de achteruit volledig ok is, blijven die ruitjes nog steeds hetzelfde??? dus hier ook alle reacties welkom.

Ipod op usb werkt niet, via jack wel, doch geen uitlezing op scherm en indien je laad via de sigaretten stekker, hoor je de motorstoring op je ipod/car luidsprekers.

Cheers

Peter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door freeparaglider Bekijk Berichten
                                Vandaag na 8900km, gemerkt dat mijn zetelverwarming/ventilatie niet meer werkt, ook kant passagier niet,
                                Mag er morgen al mee gaan....las hier ergens dat er hier nog Insigna rijders het voorhadden. Enige reactie is welkom...

Ze melde me vandaag ook dat er op mijn auto ( 09/2010) een recall is " controle van de airbag sensor", dus een bepaalde serie wordt binnen geroepen voor een nazicht op die sensor. Iemand hier al nieuws over.

Wat ik ook opmerkte dat de kleine zijruitjes, achteraan, bekleed zijn met een ontdooiingsstrip, zoals op de achteruit, maar blijkbaar niet werken???!!! blijft, nat en vocht ophangen bij een koude start s' morgens, en zelfs na dat de achteruit volledig ok is, blijven die ruitjes nog steeds hetzelfde??? dus hier ook alle reacties welkom.

Ipod op usb werkt niet, via jack wel, doch geen uitlezing op scherm en indien je laad via de sigaretten stekker, hoor je de motorstoring op je ipod/car luidsprekers.

Cheers

Peter
                                I.v.m. die niet werkende verwarmingsstrips. Bij mijn Saab 9-3, lijken de 2 bovenste op de achterruit ook niet te werken. Die zullen dan ook nooit werken aangezien dit de FM antenne is. Aangezien GM en Saab (spijtig genoeg) ooit samen werkten, is dit misschien ook een antenne bij de Insignia.

Comment

Vandaag na 8900km, gemerkt dat mijn zetelverwarming/ventilatie niet meer werkt, ook kant passagier niet,

Cheers

Peter
                                  Stuur even een PB naar D-S op dit forum....hij werkt bij Opel. Zelf heb ik geen idee.

Comment

Cheers

Peter
                                    zetelverwarming is 9/10 de verwarmingsmat zelf die in uw zetel zit. Vanaf 2010 zouden het verbeterde versies moeten zijn.

Comment

• oi allemaal ,

terug van leuven dus ff forumpje afschuimen . wel achterstevoren
                                      voor die jongen met die lijntjes in zijn achterste ruitjes die maar niet willen ontdooien , met spijt melden we dat dit dus geen verwarmingsdraadjes zijn maar dat U zeer waarschijnlijk de gelukkige bezitter bent van een alarm installatie , deze draden in de ruitjes worden voor het alarm gebruikt.

wat betreft ipod , er zijn veel insi bezitters die dit probleem hebben , opel blijkt dit niet te willen of kunnen oplossen. spijtig dat een wagen van dit caliber zulkse gebreken toont

@koro de mijne is terwijl ik leuven was ook nog maar eens voor de zoveelste keer binnen geweest , uitleg trillen en schakelen , ze mogen er niets aan doen van opel , ik gaf gas daarstraks op de autostrade en ik reed precies in noodloop , moet wel zeggen dat hij iets vlotter schakelt voor de rest maar dat dood punt met de kickdown krijgen ze niet opgelost. trillingen blijken bij mij van de voortrein te komen en zijn zeker de bussen niet volgens hen , ze moeten wachten op een oplossing van opel. trillingen in stuur op 70km/u komt volgens mij van de motor uit. de lichten werken dan wel veel beter in tunnels bijna directe reactie maar nog altijd disco disco op de ring antwerpen

van de airbag ook niets gehoord of gekregen
                                      @alanus , spijtig zeer kort dag , gaat heel moeilijk voor mij zijn om mee te gaan alhoewel ik graag zou , nog niet helemaal op plooi en heb nog last van doorlig wonde .

voor de rest zoals gezegd was de wagen ook in de garage voor nog maar eens een nazicht verwarming en gsm module , toen vader in leuven aankwam was de wagen 17.5° warm en dit op een setting van 22° en een afstand van 66KM, toen ik terug thuis kwam was de wagen 19.5 bijna 20° warm , hadden tegen mijn vader gezegd , wel de ontwaseming werkt toch voel maar en idd hij blaasde een beetje in de garage , wat opviel was dat de blower op stand 1 staat ( op display aan de regelknoppen van de airco ) en niet hoger ging van heel de rit door , de kleppen blijken dan weer wel te werken. klap op de vuurpijl was dat de uhp maar niet om mijn pin vroeg dus dacht ik dat ze een update hadden gedaan ( volgens werkblad map op USB stick ??? d-s?) dus drukte ik op phone en hij melde me leuk dat er geen telefoon was aangesloten , op config drukken gaf me de meldig dat bluethoot niet actief was , ik wist uit het verleden dat je de telefoon kon afzetten maar alles in de menu BT is weg , een paar keer herstarten hielp niet , dus kan ik ook niet meer activeren ,mss morgenvroeg meer chance.
                                      voor de rest alle nieuwe updates aanwezig volgens hen , dus die zetel werkt nog altijd verkeerd ( heb het met een ander merk kunnen zien welke wel logisch werkte.), zal dan toch maar eens beginnen met naar klantendienst opel te bellen ( volgens gman moet ik wel daar zij de werken voor het weghalen van de trillingen in de voortrein niet mogen uitvoeren van Opel zelf , mss omdat ik danny de nutt verboden heb een poot naar de wagen uit te steken), wel is het opel eye blijkbaar nog verder doorontwikkeld ,op weg van leuven naar antwerpen wist ie me regelmatig te vertellen dat ik, maar 70 50 en zelfs 20 mocht rijden , waarschijnlijk wegens file ........whooooeoeeeoeohahahahhahaha

vader is wel niet mals geweest , hij wist bij gman te vertellen moest hij zo'n wrak hebben deze direct buiten vloog zoals de spiegels die open gaan en de vensters open zetten vond hij vermakelijk , antwoord gman ' dit is de normale werking ' antwoord vader ' nope niet bij ford , vw, fiat, en vele andere waaronder zelf ne jap ( honda ).
                                      ondertussen sta ik weeral morgen aan de garage , het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand iets vergeten aan te sluiten is , stond nog op de brug toen vader hem ging halen .

ander nieuws , heb het dvd systeem besteld van lg-philips vision ..... als deze geïnstalleerd is laat ik jullie iets weten , diegene die dan een demo willen laten het me maar weten ( of gewoon eens nieuwschierig zijn ) ook een irmscher grill besteld daar de andere toch nog moest vervangen worden en ik dan toch de vrije keuze had . en last but not least een mooi OPC stuurtje met bijbehorende pook , wel spijtig dat ik een automatic heb he , maar dat pookje zal wel een weg vinden laat jullie daar nog wel iets over weten als het binnen is.

alez een stukske bijgewerkt

groetjes
                                      Erwin
                                      Last edited by ; 18/11/2010, 03:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Predator Bekijk Berichten
                                        Ik heb al drie iPods geprobeerd, waarvan er twee wel compatible zouden zijn volgens Opel. Toch worden deze ipods vaker niet dan wel herkend. Opel heeft mij ook geprobeerd wijs te maken dat het aan mijn Ipod lag omdat er te nieuwe (!) firmware op zou staan. Dat is allemaal onzin, want ook met een 3 jaar oude iPod classic met 3 firmware versie terug werkt het voor geen meter.
                                        oi,

begin wreed de indruk te krijgen dat opel al deze en andere problemen onder tafel wil vegen , blijkbaar telt alleen het geld nog maar zie feit dat ze nog maar eens zovele miljarden willen afhalen op de beurs, mss eens met z'n allen een open brief naar opel sturen ze daar voor een voldongen feit stellen , geen oplossing voor al die problemen , testaankoop , autogids ect , deze zijn er ook nog he , we kunnen dan eventueel via deze druk zetten.
                                        het kan niet zijn dat dingen die niet of slecht werken afgeschoven worden naar de klant , of zelfs zoals ik al kon lezen de functie uit de wagen haalt ( auto inklappen spiegels ) , volgens mij zelfs niet wettelijk ...... stel je hebt met een demo gereden waar dit wel opstond dan verwacht je wel dat jouw wagen dit ook heeft , de uitleg van je hebt daar niet voor betaald is hier ook niet op zijn plaats deze functie zit in de optie geheugen zetels en daar heb je je wel dik voor betaald , anders moet je die optie niet nemen he

face liften kan met het mom van betere kwaliteit en werking , niet als mom voor downsizen of welke naam ze ook het kindje willen geven.

groetjes
                                        Erwin
                                        Last edited by ; 18/11/2010, 03:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                          Gisteren gemerkt dat de Quickheat wel echt werkt!
                                          Het was 8°C in m'n garage toen ik vertrok. Ik heb de verwarming op 22°C ingesteld. Toen ik de oprit afreed merkte ik dat de motor stationair 1200tr/min draaide. Toen we ongeveer 200m verder in de straat waren blies de verwarming langs de ontwasemingsroosters lauwe lucht. Het werkt dus wel degelijk.
                                          oi,

idd werkt zoals ik al eens had vermeld , en zelf zo goed dat die na 10km nog actief staat had dit gemerkt doordat de wagen ook op1200rpm draaide toe, ik de chauffage afzette vielen de toeren ook naar beneden maar kan je mss eens iets doen voor mij , als je morgen vertrekt en je chauffage staat op auto ( ge weet wel he niet op de auto maar erin en op automatisch ), kan je dan eens zien op welke stand je blower staat , aantal streepjes tussen twee temperatuur aanduidingen en eens in 't oog houden of deze variëren terwijl je rijd . ook of je voldoende output krijgt vanachter naar de passagiers , bij mij komt daar een klein zuchtje uit niet echt voor warm te krijgen vanachter.

@d-s , in de instellingen van de airco kan je de fan snelheid regelen , van hoog normaal naar laag , welk effect moet dit hebben normaal , bij mij blijft dit allemaal hetzelfde .

groetjes
                                          Erwin

ps heb jij al eens gehoord over corsawim(at)insignia...... .

Comment

Working...
                                          X