je moet eens kijken of in de setup van de wagen de instellingen van de aanjager op normaal staan. Desnoods aanpassen naar normaal of hoog.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Opel Insignia (Part III)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichteninderdaad, de middelste roosters blijven bij mij ook werkloos enkel de ontwaseming en die aan de voetenruimte blazen. De roosters voor de achterpassagiers blazen ook niet.
daarnet gevoeld dat het bij mij ook niet optimaal werkt .
zal er is naar moeten kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenje moet eens kijken of in de setup van de wagen de instellingen van de aanjager op normaal staan. Desnoods aanpassen naar normaal of hoog.
is naar gezien geweest en zelf mee gespeeld geweest , de enige functie dat die instelling nog heeft is schermvullend .
het spijtige is dat hier door mij al melding is van gemaakt meer dan een mand ( bijna twee maand ) terug , met beschrijvingen van de testen die waren gebeurd en temp verlopen over verschillende 10 tallen tot honderdtal km's met beschrijving van wanneer wat gebeurd .
het was zo opgesteld dat zelfs een 10er er aan uit zou kunnen , spijtig loopt er bij gman er eene rond die de boel saboteert , moesten ze er direct naar gezien hebben hadden ze nu al een oplossing voor deze en nu zullen ze met de handen in het haar zitten wegens geen oplossing en koud weer .
groetjes
Erwin
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door scott Bekijk Berichtendaarnet gevoeld dat het bij mij ook niet optimaal werkt .
zal er is naar moeten kijken
Het was me tot hier toe nog niet opgevallen omdat met de airco op "auto" alle roosters wel blazen en de aanjager zelfs zorgt voor wervelwinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenHet was me tot hier toe nog niet opgevallen omdat met de airco op "auto" alle roosters wel blazen en de aanjager zelfs zorgt voor wervelwinden
Bij mij vroeger ook, nu dus niet meer.
Denk dat het na een bepaalde update veranderd is.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
gelezen op een forum ( engels ) , een persoon die een wagen gelijk ikke had , de een fout na de andere , hier de oplossing door de dealer aangeboden ...... zou ik dit ook van gman kunnen verwachten ??
Good news !!!!!!!!!!! After numerous visits over the last year to my local Vauxhall dealer to try and get my Insignia running like it should they made me an offer i could not refuse. Took delivery of a brand new Insignia last week. What service from Regency Cars of Buckie!!!!!!! Give them a try. You will not be disappointed.
groetjes
Erwin
Comment
-
Vienne in Deerlijk...
Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk BerichtenWie is jou dealer als ik vragen mag?
felpro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtengelezen op een forum ( engels ) , een persoon die een wagen gelijk ikke had , de een fout na de andere , hier de oplossing door de dealer aangeboden ...... zou ik dit ook van gman kunnen verwachten ??
Good news !!!!!!!!!!! After numerous visits over the last year to my local Vauxhall dealer to try and get my Insignia running like it should they made me an offer i could not refuse. Took delivery of a brand new Insignia last week. What service from Regency Cars of Buckie!!!!!!! Give them a try. You will not be disappointed.
groetjes
Erwin
Het zal dan geen pommegranate red meer zijn
Comment
-
Deze week mag ik (eindelijk) die van mij in ontvangst nemen. Zal dus met een nieuwe Europese plaat mogen rijden.
Met de winter voor de deur, én het aanleggen van nieuwe riolering in onze straat, zal hij dus onmiddellijk heel wat vuil te verduren krijgen.
@corsawim : hellup...
Alhoewel : het is een leasingwagen...waarom moet ik dan "dure" onderhoudsproducten kopen ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
Alhoewel : het is een leasingwagen...waarom moet ik dan "dure" onderhoudsproducten kopen ???
Een goed onderhouden laklaag kan extra kosten op het einde vermijden. Ik heb mijn leasingkarreke 1 keer per jaar gewaxd. Perfect om de krassen te camoufleren, en bescherming tegen nieuwe krassen.
Hoe minder schade op het einde van de rit, hoe meer budget voor je nieuwe kar...
Dure onderhoudsprodukten, wat is duur ? Een fles Turtle Wax ? Die 12 euro is dik terugverdiend na 3/4 jaar..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk BerichtenDeze week mag ik (eindelijk) die van mij in ontvangst nemen. Zal dus met een nieuwe Europese plaat mogen rijden.
Met de winter voor de deur, én het aanleggen van nieuwe riolering in onze straat, zal hij dus onmiddellijk heel wat vuil te verduren krijgen.
@corsawim : hellup...
Lees eens even op het volgende forum: een wax zoals collinite 915 geeft je zes maand bescherming en brengt erg gemakkelijk aan.
forumlink :http://forum.carclean.nl/cc_forum.aspx
de wax die ik bedoelde : http://www.carclean.nl/product/Colli...15_100812.aspx
Met zo'n pot doe je gemakkelijk 2 leasings achter mekaar.
Op dat forum staat ook perfect uitgelegd hoe je je wagen het best wast (zonder krassen te creëren.
Veel poetsgenot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenKamikaze heeft gedeeltelijk gelijk; natuurlijk kom je tijdens die hele periode niet toe met één waxbehandeling.
Lees eens even op het volgende forum: een wax zoals collinite 915 geeft je zes maand bescherming en brengt erg gemakkelijk aan.
Op dat forum staat ook perfect uitgelegd hoe je je wagen het best wast (zonder krassen te creëren.
Veel poetsgenot
Idd, graag gedaan Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk BerichtenEn dan heb je WAX-IT nog niet gezien
Idd, graag gedaan Bert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichtengelezen op een forum ( engels ) , een persoon die een wagen gelijk ikke had , de een fout na de andere , hier de oplossing door de dealer aangeboden ...... zou ik dit ook van gman kunnen verwachten ??
groetjes
Erwin
Hij maakt wel iets te veel reclame voor die garage...
En ik heb nog nooit gehoord dat Opel een nieuwe auto gratis gaf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk BerichtenKamikaze heeft gedeeltelijk gelijk; natuurlijk kom je tijdens die hele periode niet toe met één waxbehandeling.
Veel poetsgenot
Welke producten en toestellen,etc heb je juist allemaal nodig voor je wagen winterklaar of gewoon in orde te maken ,kan ik dit zelf doen of heb je daar enig talent voor nodig
Ik ben dus een leek op dit gebied heb wel een Opel corsa van 2000 waar ik op kan oefenen
Kan je me helpen of een link naar alle producten,toestel ,etc ?
Mvg Mario
Opel corsa 2000
Opel insignia 2009
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk BerichtenIs het wel waar ??
Hij maakt wel iets te veel reclame voor die garage...
En ik heb nog nooit gehoord dat Opel een nieuwe auto gratis gaf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten@corsawim
Welke producten en toestellen,etc heb je juist allemaal nodig voor je wagen winterklaar of gewoon in orde te maken ,kan ik dit zelf doen of heb je daar enig talent voor nodig
Ik ben dus een leek op dit gebied heb wel een Opel corsa van 2000 waar ik op kan oefenen
Kan je me helpen of een link naar alle producten,toestel ,etc ?
Mvg Mario
Opel corsa 2000
Opel insignia 2009
1) goede shampoo, voorbeeld : http://www.carclean.nl/product/Poorb...32_100713.aspx
2 ) een washandschoen (uit microvezel) maakt veel minder krassen dan een spons : voorbeeld :
3) een goede droogdoek : voorbeeld :
Na het wassen kan je dan een goede wax aanbrengen : zoals ik reeds vermeld had.
http://www.carclean.nl/product/Colli...15_100812.aspx (dit is de vaste vorm)
of de vloeibare versie :
http://www.carclean.nl/product/Colli...45_101219.aspx (deze laatste smeert iets gemakkelijker)
Deze kan je aanbrengen met een handpad zoals bijvoorbeeld :
Na het curen van de wax (drogen) kan je terug opblinken met een microvezeldoek zoals bijvoorbeeld :
Wassen doe je het best met de twee-emmermethode;. Je vult je eerste emmer met warm water waar je een dopje shampoo in vermengd. Je tweede emmer vul je met warm zuiverwater (dit is je spoelemmer)
Wassen doe je nu als volgt: spuit eerst je wagen goed nat met de spuit. Daarna neem je je washandschoen en dompel je deze in je emmer met de shampoo. Begin van boven naar onder te wassen in delen. Na elk deel spoel je je handschoen uit in je spoel emmer en dompel je hem terug in je shampoo-emmer. Was zo heel je auto.
Na het wassen spoel je je auto af met je spuit waarvan je de spuitkop hebt verwijderd. Dit helpt je bij het drogen.
Vouw je droogdoek op in 8 delen; droog nu met dat deel tot het nat is. Draai dan je doek om en gebruik het volgende droge deel. Als dit ook nat is vouw je je doek open naar een ander droog deel en zo ga je verder.
waxen : als je auto goed droog is, doe je ter groote van een eurostuk wax op je pad en wrijf je met cirkelvormige bewegingen de wax uit op je carrosserie; Gebruik niet teveel wax. Doe deel voor deel...begin bijvoorbeeld met de motorkap en doe dan het dak en....
Om te zien of je wax voldoende is gedroogd, kan je de "swipetest " doen. teken met je vinger een komma op je lak. Als dit resulteert in een glanzende vlek, dan is de wax ok om af te nemen. Doe dit door op te blinken met je microvezeldoek.
Het is eigenlijk moeilijker uit te leggen dan het te doen
Anders moet je maar eens langskomen...dan doe ik het wel eens voor. Probeer het waxen nu wel binnen te doen...een temperatuur van rond de 15°C is eigenlijk wel een verreiste.
Wil je meer info? PB me dan maar...dan geef ik je m'n persoonlijke gegevens.
suc6
Ps : als je wagen goed in de wax staat, krijg je bij regen volgend effect : (wax is Collinite 915) Dit effect noemt men "beading" .
Comment
-
Hi guys,
Via google op dit forum terechtgekomen en wow, zoveel posts over de Insignia, nice! Zal nog even duren voor ik dit allemaal kan doornemen, maar heb al wat interessante topics gezien. Toch een vraagje (maybe stoem maar kom...). Ergens volgende maand wordt mijn nieuwe wagen geleverd, sports tourer, en nu had ik mij alvast een ipod touch willen aanschaffen. Vroeg me af hoe die wordt aangesloten aan de Infinity? Gewoon met een usb kabel? Of is er een speciaal opel kabeltje nodig hiervoor (die ik dan ook moet bijbestellen ofzo?) Of is er een soort docking station nodig? Alvast bedankt voor de feedback!
groeten
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk BerichtenHet gewone USB kabeltje kan je gebruiken.
Comment
Comment