Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Erwin, het valt me op dat je verbruik enorm hoog ligt, enig idee aan wat dat ligt? Je lijkt me niet meteen een ragger ofzo

Comment

• "Ben sinds gisteren in het bezit van mijn Insignia Sports tourer, Ecoflex 136pk. "

Tof Louis, dat jij 136pk hebt gekregen, terwijl er velen maar 130 krijgen
      Veel suc6 met je insi...ivm. met je panoramisch dak deel ik compleet je mening....het wordt er heel wat gezelliger mee!
      Last edited by ; 25/11/2010, 23:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nonkel louis Bekijk Berichten
        Ben sinds gisteren in het bezit van mijn Insignia Sports tourer, Ecoflex 136pk. Wilt u mijn eerste indrukken ?? Ik weet het, het s vroeg dag, hij heeft sinds gisteren nog maar 600 kilometer gebold, maar toch : op ons Belgisch wegennet zijn dat al ettelijke uurtjes "auto zitten".
        Alles werkt, en wel perfect. Noem het, en het marcheert feilloos. Waar in de vorige wagen (een Zafira) mijn gsm nog altijd bevestiging vroeg of hij wel mocht connecteren van mij, vinden auto en gsm elkaar nu blindelings.
        Zetelverwarming : niet te lang of mijn ...verbrandt. GPS helder, overzichtelijk, duidelijk,...
        Airco : uit alle roosters spuit warme lucht, en het wordt snel genoeg warm.
        Lawaai, trillingen,...niks van dat alles. mijn insignia doet geruisloos (op rolgeluiden van de banden na) datgene wat ik ervan verwacht : mij probleemloos, comfortabel naar al mijn afspraken brengen. Gemiddeld verbruik tot nu toe : 6,1 liter.

Minpunten ? Natuurlijk, al liggen die niet aan de wagen zelf. De insignia was vermoedelijk gewassen, maar volgens mij ook niet meer dan dat.. De ruiten zijn zeker niet behandeld met een waterafstotend product. Binnenin zeker niet gekuist, en zelfs wat zwarte smeer vingers achtergelaten. Dat betekent dat ik in't weekend aan het werk mag, zeker ook dankzij het mooie weer van vandaag en gisteren.
        Puntjes van kritiek op de auto zelf : beter een gescheiden regeling voor de verlichting van dashboard en navi scherm (zijn nu gekoppeld, het een donker, dan het ander ook), elektrisch inklapbare spiegels (niet met afstandsbediening)

Is iedereen tevreden ? Neen, een lang opgeschoten puber vindt de ruimte achterin te weinig, en zelf sukkel ik nog wat met de juiste afstelling van mijn zetel (had beter sportzetels besteld-eigen schuld).
        Voor de rest : een absolute aanrader. Rijdt zeer comfortabel, laat zich vlot sturen en zelfs het parkeren in de stad viel mee, ondanks de zeer respectabele lengte.
        Wat ik iedereen ten zeerste aanraad : bestel hem mét panoramisch dak. Ik heb het ontdekt bij Peugeot (407sw) en kan sindsdien niet meer zonder. in plaats van in een donkere kist, zit je steeds in een heldere ruimte, wat autorijden een pak aangenamer maakt.

Zelfs de joekel van een Europese plaat misstaat niet.
        Conclusie : ik had beter sportzetels en xenonlampen bij opgenomen in de bestelling (maar was niet zeker dat ze nog in het budget konden). Maar zelfs zonder xenonlampen een meer dan geslaagde auto, De combinatie van Carbon flash en siena beige leer is een streling voor het oog. En in die klasse heeft de insignia -qua uitstraling en design- geen concurrenten(vind ik).

En neen, geen foto's. Hij ziet momenteel eerder bruin/grijs dan dat mooie zwart met metaalspikkels
        he nonkel , hou je in he , bijna eventeel km als ik in 4 maand , in ieder geval eens goed wassen met het juiste materiaal en goed in de wax zetten en hij ziet er grandioos uit
        spijtig van het niet nemen van de zetels , ik heb de geperforeerde geventileerde zetels en zoals al eens vermeld 10 kapotte wervels , normaal kan ik geen 15 min op een gewone stoel rechtzitten ( rolstoel gaat wat beter omdat die rug ook iets anders gevormd is ) maar in de geventileerde kan ik gerust enkele uren rechtzitten , de beste stoelen waar ik al in heb gezeten. en xenon + AFL is als je bv nachtblind bent gewoon een prachtig hulpmiddel .
        nu blijkbaar bestaan er kits met xenon lampen en canbus ballasten waarmee je dus xenon kan inbouwen ( de ballasten dienen om je boordcomputer gelukkig te houden ) , heb ze daarstraks ergens tegengekomen maar weet spijtig niet meer waar , anderss eens op zoek gaan en lampjes vervangen , is de moeite waard hoor.
        dat van die spiegels zou blijkbaar uitgeschakeld zijn omdat de ruiten mee gingen , volgens ik kon horen zouden ze terugkomen als dit opgelost is ( mss in een van de volgende updates ) wel prettig dat je verwarming prima werkt ( toch op automatisch ? ) , blijkbaar hebben ze dan toch de fout gevonden , vind het dan wel straf dat ze deze niet ter beschikking stellen voor ons , tis voor ons ook koud he

alez groetjes nog en veel rij plezier , en vergeet niet , wie zijn zetelverwarming te laat af zet , moet op de blaren zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
          Erwin, het valt me op dat je verbruik enorm hoog ligt, enig idee aan wat dat ligt? Je lijkt me niet meteen een ragger ofzo
          Als je 1000 km aflegt over 4 maanden met een diesel... tsja

Comment

Erwin, het valt me op dat je verbruik enorm hoog ligt, enig idee aan wat dat ligt? Je lijkt me niet meteen een ragger ofzo
            hue laat me zeggen dat ik nog altijd maar in mijn eerste duizend km zit ( alez iets derover ) mag door mijn ziekte niet altijd rijden , als ik rijd dan doe ik het goed , heb overlaatst eens aan het spelen geweest met een d120 van bmw en moest aan het licht altijd een klein beetje afgeven heb een automaat dus , blijkbaar heeft dat ding ( die d120 dus ) 167 pk en is dat geen groot bakske terwijl ik maar 130pk heb en die van mij 1860kg weegt , dus ik mag nie verlegen zijn he ,

ik ben altijd van mening geweest vroeger en nu dat ge hoe bruter je hem inrijd in het begin hoe zuiniger hij is later ( mijn zafira had een cx van 300 en een gemiddeld verbruik van 6.3 l dus dat is niet veel he voor zo een wagen , heb ooit een fiat chroma gehad 2000kg en 4.3per 100 , das pas zuinig ).
            denk dat mijn verbruik ook iets oploopt door die fout in de voortrein ( trillen van stuuras en andere delen, dit geeft een bijkomende wrijving ) eens dit opgelost is denk ik dat het verbruik binnen een paar duizend flink zal zakken ( als alles opgelost is kan ik er veilig mee op de baan , nu gaat dit zo niet , door mij ziekte en dat trillen verkrampen mijn handen rond het stuur dus is gevaarlijk rijden )

alez de groetjes , en we proberen achtereen te minderen
            Erwin
            Last edited by ; 26/11/2010, 00:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
              Als je 1000 km aflegt over 4 maanden met een diesel... tsja
              ge moet in mijn toestand eens meer proberen te rijden , als ik rijd doe ik redelijk grote ritten meestal niet onder de 40 tot 80km per rit , en als hij van de vier maand twee in de garage staat dan kan je ook geen km's doen he .
              en ht andere waarom ik minder km's doe staat in een vorig bericht , ook een probleem was dat ik geen automaat kon krijgen in benzine zonder dat ik een meer dan paarden dan nodig had onder m'n gat kreeg .

eens oto in orde nog een beetje genieten van het leven ........en km's maken

groetjes
              Erwin

ps : hoop dat het je niet van doen was om eens goed met mij te lachen he , wil U eens ne keer zien als ge zo oud bent als ik en kanker hebt en een dubbel longtransplantatie achter de rug hebt en ne keer klinisch dood bent geweest en daar nog een twee zware coma's op de koop toe hebt gehad , 7 maand intensief en 3 jaar aan een stuk in een hospitaal heb verbleven en ne rug hebt met 10kapotte wervels en heupen die eigenlijk toebehoren aan een menske van 100 met zware osteoporose , welke ik dan ook heb , problemen met de nieren en bloeddruk problemen en ik kan nog een heel stukje doorgaan hoor , heb in antwerpen een dossier van ongeveer een 7 a 10000 blz en in Leuven ook zoiets . ik ben altijd diesel rijder geweest en zal dat doen tot ik dood val een van de...........
              Last edited by ; 26/11/2010, 01:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                hue laat me zeggen dat ik nog altijd maar in mijn eerste duizend km zit ( alez iets derover ) mag door mijn ziekte niet altijd rijden , als ik rijd dan doe ik het goed , heb overlaatst eens aan het spelen geweest met een d120 van bmw en moest aan het licht altijd een klein beetje afgeven heb een automaat dus , blijkbaar heeft dat ding ( die d120 dus ) 167 pk en is dat geen groot bakske terwijl ik maar 130pk heb en die van mij 1860kg weegt , dus ik mag nie verlegen zijn he ,

ik ben altijd van mening geweest vroeger en nu dat ge hoe bruter je hem inrijd in het begin hoe zuiniger hij is later ( mijn zafira had een cx van 300 en een gemiddeld verbruik van 6.3 l dus dat is niet veel he voor zo een wagen , heb ooit een fiat chroma gehad 2000kg en 4.3per 100 , das pas zuinig ).
                denk dat mijn verbruik ook iets oploopt door die fout in de voortrein ( trillen van stuuras en andere delen, dit geeft een bijkomende wrijving ) eens dit opgelost is denk ik dat het verbruik binnen een paar duizend flink zal zakken ( als alles opgelost is kan ik er veilig mee op de baan , nu gaat dit zo niet , door mij ziekte en dat trillen verkrampen mijn handen rond het stuur dus is gevaarlijk rijden )

alez de groetjes , en we proberen achtereen te minderen
                Erwin
                Ah ok, dan zal het nog wel aanzienlijk zakken eens hij wat meer kilometers op de klok heeft, en vooral als je wat langere afstanden kunt doen, ik merk dat bij de mijne het verbruik pas echt duidelijk zakt na een goeie 20km rijden. Hij zou eens goed z'n beentjes moeten strekken hé
                Veel beterschap en succes met de Insignia

Comment

Ah ok, dan zal het nog wel aanzienlijk zakken eens hij wat meer kilometers op de klok heeft, en vooral als je wat langere afstanden kunt doen, ik merk dat bij de mijne het verbruik pas echt duidelijk zakt na een goeie 20km rijden. Hij zou eens goed z'n beentjes moeten strekken hé
                  Veel beterschap en succes met de Insignia
                  idd, alhoewel hij op de snelweg al redelijk zit , rond de 6l dus zou vroeg in km al redelijk goed , het grootste verbruik is door het afbeulen in't stad , krijg achtereen iemand voor begeleiding voor 4 uurtjes per week ( mss later nog mee indien nodig ) in den oto dan en bollen he . lekker km's doen. wel moet het probleem met het trillen opgelost worden , kzou niemand een accident willen aandoen

groetjes
                  Erwin

Comment

• Ik denk eerder dat het forum een pak vlotter zou draaien mocht uw pc zijn werk doen.

Ben sinds gisteren in het bezit van mijn Insignia Sports tourer, Ecoflex 136pk. Wilt u mijn eerste indrukken ?? Ik weet het, het s vroeg dag, hij heeft sinds gisteren nog maar 600 kilometer gebold, maar toch : op ons Belgisch wegennet zijn dat al ettelijke uurtjes "auto zitten".
                    Alles werkt, en wel perfect. Noem het, en het marcheert feilloos. Waar in de vorige wagen (een Zafira) mijn gsm nog altijd bevestiging vroeg of hij wel mocht connecteren van mij, vinden auto en gsm elkaar nu blindelings.
                    Zetelverwarming : niet te lang of mijn ...verbrandt. GPS helder, overzichtelijk, duidelijk,...
                    Airco : uit alle roosters spuit warme lucht, en het wordt snel genoeg warm.
                    Lawaai, trillingen,...niks van dat alles. mijn insignia doet geruisloos (op rolgeluiden van de banden na) datgene wat ik ervan verwacht : mij probleemloos, comfortabel naar al mijn afspraken brengen. Gemiddeld verbruik tot nu toe : 6,1 liter.

Minpunten ? Natuurlijk, al liggen die niet aan de wagen zelf. De insignia was vermoedelijk gewassen, maar volgens mij ook niet meer dan dat.. De ruiten zijn zeker niet behandeld met een waterafstotend product. Binnenin zeker niet gekuist, en zelfs wat zwarte smeer vingers achtergelaten. Dat betekent dat ik in't weekend aan het werk mag, zeker ook dankzij het mooie weer van vandaag en gisteren.
                    Puntjes van kritiek op de auto zelf : beter een gescheiden regeling voor de verlichting van dashboard en navi scherm (zijn nu gekoppeld, het een donker, dan het ander ook), elektrisch inklapbare spiegels (niet met afstandsbediening)

Is iedereen tevreden ? Neen, een lang opgeschoten puber vindt de ruimte achterin te weinig, en zelf sukkel ik nog wat met de juiste afstelling van mijn zetel (had beter sportzetels besteld-eigen schuld).
                    Voor de rest : een absolute aanrader. Rijdt zeer comfortabel, laat zich vlot sturen en zelfs het parkeren in de stad viel mee, ondanks de zeer respectabele lengte.
                    Wat ik iedereen ten zeerste aanraad : bestel hem mét panoramisch dak. Ik heb het ontdekt bij Peugeot (407sw) en kan sindsdien niet meer zonder. in plaats van in een donkere kist, zit je steeds in een heldere ruimte, wat autorijden een pak aangenamer maakt.

Zelfs de joekel van een Europese plaat misstaat niet.
                    Conclusie : ik had beter sportzetels en xenonlampen bij opgenomen in de bestelling (maar was niet zeker dat ze nog in het budget konden). Maar zelfs zonder xenonlampen een meer dan geslaagde auto, De combinatie van Carbon flash en siena beige leer is een streling voor het oog. En in die klasse heeft de insignia -qua uitstraling en design- geen concurrenten(vind ik).

En neen, geen foto's. Hij ziet momenteel eerder bruin/grijs dan dat mooie zwart met metaalspikkels [/quote]

Dashboardverlichting kan je onafhankelijk van elkaar instellen hoor...

Comment

idd die grotere maten hebben allemaal brede anden , persoonlijk vind ik dit wel mooi staan onder de insi.
                      wat ik wel vreemd vind , heb toevallig juist het boekje ( reklame ) vast gehad om te checken hoe het zat met de 17 inch die hebben ook 225
                      ik heb set Q02 in het boekje aangegeven als 245/45 R 18 volgens het boekje is de set met 13 spaken set Q56 welke volgens het boekje ook dezelfde maat heeft , nu jij had my2009 he ... zou dit jaar verschil zo een verschil kunnen geven in bandenmaat?
                      het is zoals je zegt in die maten zijn het allemaal 245'ers dit volgens boekje my2010 vanaf maat 18". als hij echt smallere wilt moet hij ofwel een eco nemen ofwel bij een 17" velg blijven.

groetjes
                      Erwin.

ps : juist nog even de originele uitdraai van de configurator nagezien die ik indertijd had gemaakt voor mij wagen , heb design 3/F 245/45 R18 96W HW4
                      Nee,ik heb een 2010 en had die besteld met de optionele 20 inchers.
                      Heb een half jaar geleden dat setje winterbanden in 18 inch op de kop kunnen tikken.

Comment

he nonkel , hou je in he , bijna eventeel km als ik in 4 maand , in ieder geval eens goed wassen met het juiste materiaal en goed in de wax zetten en hij ziet er grandioos uit
                        spijtig van het niet nemen van de zetels , ik heb de geperforeerde geventileerde zetels en zoals al eens vermeld 10 kapotte wervels , normaal kan ik geen 15 min op een gewone stoel rechtzitten ( rolstoel gaat wat beter omdat die rug ook iets anders gevormd is ) maar in de geventileerde kan ik gerust enkele uren rechtzitten , de beste stoelen waar ik al in heb gezeten. en xenon + AFL is als je bv nachtblind bent gewoon een prachtig hulpmiddel .
                        nu blijkbaar bestaan er kits met xenon lampen en canbus ballasten waarmee je dus xenon kan inbouwen ( de ballasten dienen om je boordcomputer gelukkig te houden ) , heb ze daarstraks ergens tegengekomen maar weet spijtig niet meer waar , anderss eens op zoek gaan en lampjes vervangen , is de moeite waard hoor.
                        dat van die spiegels zou blijkbaar uitgeschakeld zijn omdat de ruiten mee gingen , volgens ik kon horen zouden ze terugkomen als dit opgelost is ( mss in een van de volgende updates ) wel prettig dat je verwarming prima werkt ( toch op automatisch ? ) , blijkbaar hebben ze dan toch de fout gevonden , vind het dan wel straf dat ze deze niet ter beschikking stellen voor ons , tis voor ons ook koud he

alez groetjes nog en veel rij plezier , en vergeet niet , wie zijn zetelverwarming te laat af zet , moet op de blaren zitten
                        Erwin,

Die ballasten dienen om je Xenonlampen op te starten. Zonder deze geen licht. Je kan wel canbus cancellers mee bestellen en die zet je tussen de ballasten en de originele bedrading. Ik heb in mijn mobilhome zulke set geplaatst. Dus de xenon set met extra canbus cancellers. Heb voor de volledige set 66 euro betaald op e-bay. Bij deze verkoper : http://stores.ebay.de/automechanica/...1&_sc=1&_sop=1

Comment

• vraagje:

mag ik mijn bouten van mijn 18' alu velgen gebuiken voor het monteren van de 17' design stalen velgen die via opel te verkrijgen zijn voor de insignia?

dacht dat alu bouten op stalen velgen wel ging maar omgekeerd niet. Klopt dit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
                            Erwin,

Die ballasten dienen om je Xenonlampen op te starten. Zonder deze geen licht. Je kan wel canbus cancellers mee bestellen en die zet je tussen de ballasten en de originele bedrading. Ik heb in mijn mobilhome zulke set geplaatst. Dus de xenon set met extra canbus cancellers. Heb voor de volledige set 66 euro betaald op e-bay. Bij deze verkoper : http://stores.ebay.de/automechanica/...1&_sc=1&_sop=1
                            oi,

weet het xenon draait op hoogspanning he , had het setje gezien met canbusballasten , dus de cancellers ( of canbus bedriegers ) + ballast ingebouwd , was iets duurder dan wat jij hebt betaald dacht een 90tal eurookes , nog niet veel he als je weet wat je anders moet opleggen voor originele xenon .
                            ivm je banden , dat verklaard alles he , wist niet dat je een setje op de kop had kunnen tikken.

ivm verlichting dashboard en gps , ik moet heel eerlijk zijn ik heb het ook nog niet direct gevonden hoor om de achtergrond verlichting apart te regelen , met de dashboardverlichting kan je beide regelen , voor de gps alleen vind ik alleen optie dag en nacht maar geen echte regeling naar achtergrond verlichting toe , ik denk dat nonkel op dit doelt ...... een echte regeling apart voor de gps achtergrond verlichting.

groetjes
                            Erwin

ps ; moest dit wel kunnen schaam ik mij dat ik daarover heb kunnen zien , kan je eventueel dan ff een hint geven hoe en wat thanks

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jurgen_ Bekijk Berichten
                              vraagje:

mag ik mijn bouten van mijn 18' alu velgen gebuiken voor het monteren van de 17' design stalen velgen die via opel te verkrijgen zijn voor de insignia?

dacht dat alu bouten op stalen velgen wel ging maar omgekeerd niet. Klopt dit?
                              durf hier geen sluitend antwoord op geven , alleen de logica zou kunnen zeggen dat dit wel mag in nood , bv je rijd plat , en je moet je meelopertje monteren , bij mijn weten zitten daar geen aparte bouten bij om deze te monteren .
                              let wel dit is wat de logica zou zeggen, of ht dan nu wel degelijk mag kan ik niet met zekerheid zeggen.

Erwin

ps ; aangezien alu zachter is kan je nooit schade toevrengen aan je velg , andersom kan dus wel dan trek je je bouten gewoon vast in de alu

Comment

oi,

weet het xenon draait op hoogspanning he , had het setje gezien met canbusballasten , dus de cancellers ( of canbus bedriegers ) + ballast ingebouwd , was iets duurder dan wat jij hebt betaald dacht een 90tal eurookes , nog niet veel he als je weet wat je anders moet opleggen voor originele xenon .
                                ivm je banden , dat verklaard alles he , wist niet dat je een setje op de kop had kunnen tikken.

ivm verlichting dashboard en gps , ik moet heel eerlijk zijn ik heb het ook nog niet direct gevonden hoor om de achtergrond verlichting apart te regelen , met de dashboardverlichting kan je beide regelen , voor de gps alleen vind ik alleen optie dag en nacht maar geen echte regeling naar achtergrond verlichting toe , ik denk dat nonkel op dit doelt ...... een echte regeling apart voor de gps achtergrond verlichting.

groetjes
                                Erwin

ps ; moest dit wel kunnen schaam ik mij dat ik daarover heb kunnen zien , kan je eventueel dan ff een hint geven hoe en wat thanks
                                Als hij inderdaad dat bedoelt moet ik ook het antwoord schuldig blijven...

Comment

• Dat bedoel ik dus. Via het wieltje links van het stuur kan ik inderdaad de lichtintensiteit regelen van dashboard en infotainmentscherm. Ik wil een grotere helderheid van het infotainment scherm tov het dashboard, en dat gaat niet. Je hebt enkel automatisch, dag of nacht.
                                  Afzonderlijk zijn ze niet in te stellen.

Comment

• opvolging reparatie insignia en inbouw dvd pack

hallo,

zoals gezegd is dindsdag de wagen binnen gegaan voor
                                    1. inbouw dvd pack ( twee schermen met dvd speler en aansluiting voor spelconsole.
                                    2. herstelling bumper ( die die onverzekerde gekl...... zot heeft kapot gereden ) +grill irmscher
                                    3. inbouw nieuwe silverbox tbv verschillenden fouten waaronder een grote met de BT gsm module.
                                    4.reparatie chauffage - geen flow -werkt niet automatisch.

dit is gebeurd
                                    1. de heren van Eurologic ( GMAN had besloten de zaak uit handen te geven en alles te laten installeren door deze firma , op de site wordt een installatie tijd van 3 uur weerhouden , dus waarom hier zelf doen als een gespecialiseerde firma dit beter kan dachten ze ) blijken oorlogske te hebben gespeeld in de wagen , gevolg dorpel en b-stijl niet goed bevestigd , zit los ( geen probleem gman heeft daar eens een goede ruk aan gegeven en alles zat vast ) . overal maar dan overal voetvegen op deurpanelen zetel ruggen zetels zelf roosters van luidsprekers , enfin dat wordt twee dagen serieus poetsen , zelfs afstripsels van de draad liggen nog in de wagen. voor de rest , asbak kapot ( ondertussen al vervangen dor gman ) en diverse panels zijkant tunnel aan handschoenkastje en stuur bekrast ( zijn ondertussen besteld ) . kabel die voor de auxilaire video dient bv voor een game console is gewoon niet geplaatst nergens te vinden , plaats zou onder passagiers zetel zijn en is volgens installatie handleiding bijgeleverd en het wordt mooi uitgelegd hou te installeren ( eigenlijk is dit voor een handige harry best zelf te doen ) . werking moet ik nog testen , heb het even vluchtig getest met de kids , eentje kloeg dat haar geluid altijd wegviel , de ab is wreed gericht , moet echt op het scherm gericht staan vooraleer er een actie is , dit is iets dat ik zelf ook eens moet testen .... dus dat laten we nog ij het midden , het systeem zou ofwel met het scherm , ab of knopje dvd speler kunnen gestart worden doch ik heb een paar keer geprobeerd en heb telkens een tiental keer verschillende knoppen moeten indrukken vooraleer ik het werkend kreeg , op de dvd speler aan drukken na een koude start gaat niet , nog eens goed uit te zoeken , beeld kwaliteit is goed , doch moet het ook nog eens testen op klaarlichte dag met lichtinval van boven . de dvd speler staan dus in het handschoenkastje gemonteerd alhoewel er werd gezegd dat dit achter het scherm zou zijn en dit ook zo op de site wordt vermeld .

2. bumper is mooi hersteld en grill is gemonteerd , zeer verzorgd , mooi strak uitzicht moet ik zeggen - prima werk niets aan op te merken op het moment , op het eerste oog ( en tweede ) niets verkeerd kunnen vinden , moet nog eens gewassen worden en dan weet ik het zeker .

3. silverbox is ingebouwd , doch bt module is defect (waarom luisteren ze toch niet , had het nog zo gezegd ) , deze is besteld doch er staan al een dikke 800 in backorder ( zou hier echt niks aan de hand zijn ). of er andere dingen zijn opgelost kan ik niet zeggen , ipod ect werkt prima. het is wachten op een nieuwe bt gsm module met ingebouwde telefoonmodule.

4. de chauffage is gedeeltelijk hersteld , ik heb terug flow maar op auto werkt de boel gewoon niet . dit en de zetel en trillingen en slechte werking automaat blijkt dan voor patrick eindelijk ook de druppel te zijn . blijkbaar heeft hij zich eens goed kwaad gemaakt t.o.v. ETAC ( blijkbaar de schakel die instaat voor de soft en ander zware problemen , hoop dat ik de naam goed heb ) , het kan gewoon niet dat ik die klant gewoon geen oplossing kan bieden voor zijn problemen , ( hij dus , zei blijkbaar ) ja we zijn er aan bezig en van die verwarming weten we niets van af hoor das de eerste die we tegenkomen , - ja jongens kom een op het forum lezen he , dan vind je er genoeg , maar tis gemakkelijk zeggen he om je er zo proberen ervan af te krijgen. patrick , blijf die gasten op de nek zitten jongen - ze beginnen het warm te krijgen ....... nu nog zorgen dat ze met oplossingen komen .

alez al bij al , kan ik de wagen warm krijgen al is het manueel , heb ik terug een mooie snuit , en heb ik van het weekend minstens een heel weekend opkuis om de vuiligheid van eurologics op te kuisen, ja jongens doe op z'n minst ne propere overal aan en leg plastiek en mss het juiste materiaal gebruiken om alles los te maken en niet als een wilde tekeer gaan zodat er van alles sneuvelt .

ik probeer van het weekends ( als de wagen terug proper is ) foto's te maken van de dvd schermpjes en de grill . het OPC stuurtje komt mss volgende week binnen

groetjes
                                    Erwin
                                    Last edited by ; 26/11/2010, 19:10.

Comment

oi,

groetjes
                                      Erwin

Hallo Erwin

Ik lees dat je de origenele halogeen vervangengen hebt door xenon lampen
                                      Heb je daar een paar foto,'s van ?

Zou dit ook graag laten doen en hoe zit dit met wetgeving mag het nu of mag het nu niet ?

Mvg mario100

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
                                        Hallo Erwin

Zou dit ook graag laten doen en hoe zit dit met wetgeving mag het nu of mag het nu niet ?

Mvg mario100
                                        Ik heb het op mijn mobilhome en op de keuring hebben ze niks gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mario100 Bekijk Berichten
                                          Hallo Erwin

Mvg mario100
                                          oi,

nope ikke niet , ik hou het liever origineel ( bixenon+afl) heb zo al last genoeg met de insi , heb zo al l+r op fora's gelezen hoe mensen lampen vervangen die een xenon achtig uitzicht hebben tot en met mensen die die canbusballasten gebruikt hebben , polleke heeft dit gedaan met zijn mobilhome.

het hoe en wat met wetgeving , tja niemand zal reageren of zeggen dat dit niet mag TOT...... je een ongeluk hebt en dan zoeken ze van alles om er vanonder uit te geraken, lees maar eens het verhaal dat ik gepost heb van een vader die uiteindelijk verzekering en al verliest omdat zoon velgen veranderd.

weet niet of het al met een insignia is gedaan. als je eraan begint en je bouwt het in , hou dan alle orininele stukken bij , voor als je een garantie aan je broek hebt dan kan je alles nog netjes in orde maken voor je hem binnen doet, anders hebben die ook weer een reden om te zeggen dat je geen garantie geniet wegens gebruik niet originele stukken.

groetjes
                                          Erwin

ps , wat opgezocht voor je , lees het eens op je gemak

Last edited by ; 27/11/2010, 00:31. Reden: opzoekingen

Comment

Working...
                                          X