Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten

Dashboardverlichting kan je onafhankelijk van elkaar instellen hoor...
    Ah ? Dat wist ik ook niet ... .

Er is maar 1 draaiknop links van het stuur en die bedient de dash -en naviverlichting tegelijkertijd.

Enlighten us !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JochenD Bekijk Berichten
      Ah ? Dat wist ik ook niet ... .

Er is maar 1 draaiknop links van het stuur en die bedient de dash -en naviverlichting tegelijkertijd.

Enlighten us !
      Ik wist niet dat de vraag of opmerking bedoelt was om de helderheid aan te passen.
      Was eerder overtuigd dat het ging over dag- en nachtverlichting van het scherm en de regeling van de helderheid van de dashboardverlichting. Dus vraag misbegrepen en dit is een paar posts geleden reeds verduidelijkt...

Comment

• CD500/DVD800 IPOD Modellen

Ondersteunde iPod - Modellen voor Opel Insignia CD500/DVD800 Infotainment systeem

• iPod nano (1e/2e/3e generatie)
        • iPod met video (5e/5.5e generatie)
        • iPod classic (6e generatie)
        • iPod touch (1e/2e/3e generatie)

Dit waren ze dan voorlopig - misschien in de toekomst meer
        Erwin

ps : er werd deze maand een update uitgebracht welke veel ipod problemen zouden oplossen en alsook betere ondersteuning geeft aan nieuwere modellen , indien je een ipod hebt die niet in de lijst staat en waarvan je zeker bent dat deze werkt geef een gil
        Last edited by ; 27/11/2010, 16:15. Reden: touch 3e generatie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Polleke2 Bekijk Berichten
          Mijn 18 inch wintervelg met 235 bandje past in ieder geval niet.
          Heb die als reservewiel willen gebruiken.
          Heb een volwaardig reservewiel met 225/55 R17 en deze past mooi onder de koffervloer.

Normale velgen zijn 18".

Comment

• Deze week mijn insignia binnen gedaan voor wat kleine probleemkes en één van die problemen was het niet werken van mijn ipod touch 3de generatie .
            Alle probleempjes lijken ' voorlopig' netjes opgelost ( lichten in tunnels - ruitenwissers die zomaar beginnen te wissen bij zonlicht en warempel ook mijn ipod werkt nu !!! ) .
            Enkel het niet meer werken van mijn zetelverwarming wordt volgende week opgelost .
            Ondertussen gisteren nog wel iets vreemd tegengekomen bij het parkeren weigerde de voorste parkeersensoren dienst ( lampje op dashbord knipperde en wou niet aan en op display melding parkeerhulp uit ) ik dacht shit nu da weer,maar terug thuisgekomen opnieuw voorste sensoren ingeschakeld en nu geen probleem ? ook werkt knopje in koffer ( om elektrisch te sluiten ) enkel als je er zeer stevig tegenaandrukt .
            Nu op het forum gelezen over de chaufage problemen en gisteren bij het terugrijden naar huis trachten te voelen of er wxarme lucht stroomt uit achterste blazers ,maar komt blijkbaar niks uit ( wel niet gemakkelijk tijdens rijden ,dus dat ga ik thuis eens van naderbij bekijken ;-) ).
            Dus allemaal software en elektrische problemen hier bij mij want rijden doet hij als een zonneke !!

---------------------------
            OPEL INSIGNIA ST DIESEL 130PK-COSMO-AT-AFL-FLEXRIDE-20 INCH-OPC LINE-TECHNICAL GREY

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chiorske Bekijk Berichten
              Deze week mijn insignia binnen gedaan voor wat kleine probleemkes en één van die problemen was het niet werken van mijn ipod touch 3de generatie .
              Alle probleempjes lijken ' voorlopig' netjes opgelost ( lichten in tunnels - ruitenwissers die zomaar beginnen te wissen bij zonlicht en warempel ook mijn ipod werkt nu !!! ) .
              Enkel het niet meer werken van mijn zetelverwarming wordt volgende week opgelost .
              Ondertussen gisteren nog wel iets vreemd tegengekomen bij het parkeren weigerde de voorste parkeersensoren dienst ( lampje op dashbord knipperde en wou niet aan en op display melding parkeerhulp uit ) ik dacht shit nu da weer,maar terug thuisgekomen opnieuw voorste sensoren ingeschakeld en nu geen probleem ? ook werkt knopje in koffer ( om elektrisch te sluiten ) enkel als je er zeer stevig tegenaandrukt .
              Nu op het forum gelezen over de chaufage problemen en gisteren bij het terugrijden naar huis trachten te voelen of er wxarme lucht stroomt uit achterste blazers ,maar komt blijkbaar niks uit ( wel niet gemakkelijk tijdens rijden ,dus dat ga ik thuis eens van naderbij bekijken ;-) ).
              Dus allemaal software en elektrische problemen hier bij mij want rijden doet hij als een zonneke !!

---------------------------
              OPEL INSIGNIA ST DIESEL 130PK-COSMO-AT-AFL-FLEXRIDE-20 INCH-OPC LINE-TECHNICAL GREY
              oi,

ik voeg je 3generatie bij het lijstje dat ik juist gepost had , wat die verwarming betreft een oude fout die minstens 6 maand al in de software zit. blijkbaar willen ze het niet toegeven
              parkeerhulp die uitschakelt kan soms liggen aan bv vuil in de sensor , bv sneeuw kan al voldoende zijn om dit te ontregelen , mss een beestje dat achteraf eraf gevlogen is door het rijden

Groetjes
              Erwin

Comment

• Mijn ritjes met de Insignia worden even stilgelegd. Hebben hem vanachter bijeen gereden
                Opel Insignia OPC
                BMW X5 3.0i
                Caterham Super 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WhN Bekijk Berichten
                  Mijn ritjes met de Insignia worden even stilgelegd. Hebben hem vanachter bijeen gereden
                  Oei, da's minder.. toch niet te erg en toch geen gekwetsten ?

Comment

Mijn ritjes met de Insignia worden even stilgelegd. Hebben hem vanachter bijeen gereden
                    Iemand opgereden?
                    2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• nee geen gekwetsten, alleen had ik wat last van mijn nek maar is al beter.
                      stond in file en 2 auto's achter mij had dit niet gezien. Was baan van 70 .
                      De auto achter mij is total loss en links achter ingereden bij mij, achterste ook total loss en rechts achter ingereden bij mij.
                      Opel Insignia OPC
                      BMW X5 3.0i
                      Caterham Super 7

Comment

nee geen gekwetsten, alleen had ik wat last van mijn nek maar is al beter.
                        De auto achter mij is total loss en links achter ingereden bij mij, achterste ook total loss en rechts achter ingereden bij mij.
                        Pfff miserie miserie....
                        Hopelijk snel alles terug gemaakt

Comment

nee geen gekwetsten, alleen had ik wat last van mijn nek maar is al beter.
                          damn, sterkte hopelijk geen miserie met de verzekering..
                          2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI

Comment

• Kans is groot dat mijn nieuwe leasewagen een Insignia Sport Tourer wordt.
                            Iemand enige tips op welke opties ik zeker moet aankruisen?

Comment

veel sterkte....... en hopelijk krijgen ze hem terug in orde , ( is het erg, tot waar hebben ze er in gezeten ? ) en net nu je der nog wat werk had ingestoken

veel sterkte in ieder geval.

Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m4TTi Bekijk Berichten
                                Kans is groot dat mijn nieuwe leasewagen een Insignia Sport Tourer wordt.
                                Iemand enige tips op welke opties ik zeker moet aankruisen?
                                als je s'avonds en s'nachts rijd vooral AFL BI-XENON nemen , onontbeerlijk. rijd je veel rond opteer dan voor de geperforeerde zetels , het verschil tussen elke dag met een uitgeruste rug thuiskomen of niet.
                                alle andere is eigenlijk persoonlijk vind ik , juist die 2 zeker nemen.

groetjes
                                Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                                  Geen zuchtje vanachter....dit komt omdat hij op de auto-stand enkel een beetje blaast langs de ontwasemingsopeningen.
                                  Duw even op het knopje om naar voor te blazen (ventje met pijl naar romp) en zet de ventilator een standje hoger (knopje met grote fan) en het begint vanachter en voorraan door de grote roosters wel te blazen
                                  Je auto haalt ineens de gewenste temperatuur na nog geen twee kilometer (met quickheat)
                                  (het is gewoon een softwarefout op de stand "auto".
                                  Ik had alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd en zoals erwin zegt zou je er het vlammetje niet mee uitkrijgen. Blijft er nog het probleem dat hij enkel daar koude lucht blaast.
                                  En ja, ik heb ook quickheat.

Grtrz
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Is er eigenlijk een mogelijkheid om de verwarming op 'Auto' te zetten zonder dat de airco mee in gang schiet ?

Op 'Auto' drukken en daarna de airco manueel uitzetten, annuleert ook opnieuw de automatische instelling. Vreemd ... .

Ik wil gewoon 22°C, zonder dat de airco meedraait en zonder dat ik zelf constant het luchtdebiet moet zitten regelen

Comment

Is er eigenlijk een mogelijkheid om de verwarming op 'Auto' te zetten zonder dat de airco mee in gang schiet ?

Op 'Auto' drukken en daarna de airco manueel uitzetten, annuleert ook opnieuw de automatische instelling. Vreemd ... .

Ik wil gewoon 22°C, zonder dat de airco meedraait en zonder dat ik zelf constant het luchtdebiet moet zitten regelen
                                      Wat je doet zou toch idd de A/C moeten uitzetten, maar het debiet op auto laten. Dat het lichtje uitgaat is normaal.

Ben je zeker dat het debiet ook op manueel komt te staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                                        Wat je doet zou toch idd de A/C moeten uitzetten, maar het debiet op auto laten. Dat het lichtje uitgaat is normaal.

Ben je zeker dat het debiet ook op manueel komt te staan?
                                        Dat denk ik ook, maar de aanduiding 'auto' verdwijnt van het display en in de plaats staat er opnieuw de laatst gekozen blaassterkte.

Er zit ook totaal geen variatie in de blaassterkte, dus ik ga er inderdaad van uit dat het niet automatisch wordt geregeld.

Ik verwacht (op basis van de ervaring met alle voorgaande wagens waarmee ik heb gereden) dat als ik de temperatuur op x°C zet, de thermostaat dit ook regelt en eenmaal de temperatuur bereikt, de lucht de wagen inblaast en het debiet zo nodig bijregelt.

Blijkbaar kan dit in een Insignia (en bij uitbreiding Opel ?) enkel als je ook de airco laat meedraaien, maar dit vind ik persoonlijk absoluut overbodig, zeker nu met die kou.

Tenzij ik een instelling mis ? Of iets in een verkeerde volgende doe, maar hoe moeilijk kan het zijn

Comment

Dat denk ik ook, maar de aanduiding 'auto' verdwijnt van het display en in de plaats staat er opnieuw de laatst gekozen blaassterkte.

Er zit ook totaal geen variatie in de blaassterkte, dus ik ga er inderdaad van uit dat het niet automatisch wordt geregeld.

Ik verwacht (op basis van de ervaring met alle voorgaande wagens waarmee ik heb gereden) dat als ik de temperatuur op x°C zet, de thermostaat dit ook regelt en eenmaal de temperatuur bereikt, de lucht de wagen inblaast en het debiet zo nodig bijregelt.

Blijkbaar kan dit in een Insignia (en bij uitbreiding Opel ?) enkel als je ook de airco laat meedraaien, maar dit vind ik persoonlijk absoluut overbodig, zeker nu met die kou.

Tenzij ik een instelling mis ? Of iets in een verkeerde volgende doe, maar hoe moeilijk kan het zijn
                                          Specifiek voor je kar kan ik niet antwoorden.

Ik zie wel niet in waarom je de A/C zou uitzetten (zelfs in de winter). Die verzorgt ook de luchtvochtigheid. Dus tenzij je graag door aangedampte ruiten kijkt...

Comment

Working...
                                          X