Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• alez,

volgende week moet de mijne weer eens binnen , denk dat de mensen daar in de buurt denken dat ik,de grote baas ben die af en toe de centjes kom afhalen .
    om toch maar eens te horen hoever ze zitten heb ik naar de klantendienst gebeld , wou eens een klapke met jeremy doen , spijtig genoeg heeft die de geest en de pijp aan maarten gegeven en voor een betere job gekozen ( denk dat hij de miserie niet meer kon aanzien ) , dus alle die contact hebben gehad met jeremy voor hun insi problemen , je kan terug beginnen denk dat ze zijn dossiers hebben weg gezwierd . heb dus men beklag nog maar eens gedaan en ook mijn beklag over dhr de nutte die zomaar denkt dat hij de slimste mens van de wereld is en dat dit hem het recht geeft om klanten af te snauwen en van alles wijs te maken , idd hij is de slimste , thuis op zijn schijtk*t ja ..... heb gezegd dat ik het beu ben en een wagen heb gekocht om mee rond te rijden niet om er schrik van te hebben om in te stappen.
    antwoord van de dame , ja als ze geen oplossing hebben kunnen ze het niet oplossen he ( tja ge moet het boeleke ne naam geven he ) , als het probleem dat ik heb al mss een jaar tot 6 maand voor dat ik de wagen heb gekocht mag ik toch vermoeden dat ze de fout hebben opgelost dacht ik . ik vraag haar , wel als gij een wasmaschine hebt en da ding stopt twee keer per nacht met wassen en ge moet twee keer der uit op da maschien op te starten en de verkoper zegt dat er hiervoor geen oplossing is ..... wat ga je dan doen ............schone stilte volgt.
    hoop dat ik,natuurlijk niet te vroeg van m'n voeten heb gemaakt hij moet dinsdag dus nog binnen en dat zou mss op de komende werken invloed kunnen hebben .
    alez de groetjes en voor de mannen die een afspraak hadden met jeremy , gewoon terug bellen en de bankschroef aanvijzen.

Erwin

ps : van ne automaat die doodvalt , trillen van voortrein slechte werking en andere fouten zoals geen herkenning van de ipod hebben ze idd nog nooit gehoord daar , denk dat ik de insi verkoop en een lada aanschaf , daar weet ik van als het regent dat ik in het midden van de venster aan die grote knop moet draaien om de ruitenwissers te activeren.
    voor diegene die een kadooke willen kopen vor de medewerkers van opel , ik heb het perfecte kado , ne valhelm met veren en dempers ( tegen de koppijn )
    Last edited by ; 10/12/2010, 17:04.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Informeer eens bij PPE.
      Bedankt Tom, maar die reageren niet...

Pfffffff....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten

Pfffffff....

Ziptuning in Evergem misschien...
        www.ziptuning.be

Comment

Pfffffff....
          bij mij ook niet , telefonisch krijg je de melding dat ze in de week te bereiken zijn in de namiddag tussen 14.00 en 18.00 , ze vergeten wel het jaar erbij te vermelden

Erwin
          Last edited by ; 10/12/2010, 23:13.

Comment

Ik stel mij volgende vraag:

Is er nog altijd geen enkele "deftige" tuner voor een Opel Insignia CDTI 130 pk bouwjaar 2010 model 2011 ???

Tips zijn welkom !

Grtz,
            Is volgens mij tot op heden nog niet te tunen deze motor heeft de code A20DTJ.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toto844 Bekijk Berichten
              Is volgens mij tot op heden nog niet te tunen deze motor heeft de code A20DTJ.
              oi,

in 2009 had die dezelfde motorcode hoor , trouwens je kan niet voortgaan op motorcode , heb ook een 130pk en mijn motorcode is op factuur DTJ maar op label motor en op gelijkvormigheids attest code DTH .
              het gaat hier gewoon om het stuurapparaat ( ecu ) dat nu beter beveiligd is ( tricore ), een van de redenen dat de meeste zelfs niet meer antwoorden als je de vraag stelt om te tunen , diegene die zeggen dat ze kunnen tunen zijn de mannen die hopen op je placebo effect .

Groetjes
              Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                Kijk je ook meteen even om je quoting goe te krijgen?

En die verandering maakt niet veel uit... Dit is nog altijd een forum voor AUTO liefhebbers met Topics van verschillende auto's.

Maakt toch niet uit...

Nu ja, Blijkbaar steekt het allemaal niet zou nauw voor insirijders.
                Ik heb zo precies het gevoel dat er hier veel jaloers zijn omdat zij zulke wagen niet kunnen aanschaffen ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
                  oi,

in 2009 had die dezelfde motorcode hoor , trouwens je kan niet voortgaan op motorcode , heb ook een 130pk en mijn motorcode is op factuur DTJ maar op label motor en op gelijkvormigheids attest code DTH .
                  het gaat hier gewoon om het stuurapparaat ( ecu ) dat nu beter beveiligd is ( tricore ), een van de redenen dat de meeste zelfs niet meer antwoorden als je de vraag stelt om te tunen , diegene die zeggen dat ze kunnen tunen zijn de mannen die hopen op je placebo effect .

Groetjes
                  Erwin
                  Ah bedankt voor de informatie, maar spreken we hier over weken of maanden wanneer ze de ecu gekraakt hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
                    Vraagje, zijn jullie nu aan het wachten tot iemand van de non-Opel rijders (lees 'The Others') hier een weerwoord op schrijft?
                    Nee,dat die hun b*kkes maar houden,die brengen toch niks zinnigs bij.

Comment

• Daarstraks nog een Insignia staan bewonderen, een sedan Sport, met de 18-ers eronder en in Silver Lightning.

Wat is het toch een dikke bak!

Een C-klasse mag ernaast komen staan (W204) maar die mislukte kopie van een oude Nissan Primera verdwijnt toch in het niets als hij ernaast staat....
                      www.opelklassiek.be

Comment

• MP3 via USB

Hello Insignia-Lovers,

vraagje: Hoe kan ik mijn MP3-mapjes het beste indelen op m'n USB stick.
                        Iemand hier ervaring mee?
                        Zou ook veschillende manieren kunnen uitproberen, maar daar kruipt te veel tijd in en ben nogal ongeduldig (lees lui). Dacht via een vraag op het forum dat ik sneller geholpen zou zijn.

Grtz.

ps:
                        Oproep aan alle Insignia-collega's, laat ons niet meer reageren op de "Ooh zo interessante mededelingen" van een paar Pippo's, die waarschijnlijk nu bokes mé choco aan het eten zijn om hun véél te dure en overroepen wagentjes te kunnen betalen.
                        Als ze hem al ni gekregen hebben van hun baas.
                        Het vervuild alleen maar onze pagina's en vind het persoonlijk héél vermoeiend.

Comment

• Anders heb ik ook nog wel iets voor te volgen

Nee serieus nu ff, er is inderdaad bij de Insignia (zeker de eerste reeks) een iets hoger "mankement" gehalte dan gemiddeld.
                          Maar het gaat allemaal over stomme prutskes...

Ik vind gewoon dat er de laatste tijd veel te veel ongepaste of op zijn minst onnodige steekjes worden gegeven.
                          Als ge niks van Opel of de Insignia moet hebben,laat het dan gewoon zo en probeer niet uit te lokken (niet alleen gij ze toere)

Voor mij telt er veel meer dan Opel zene, kijk maar ff in mijn onderschrift
                          Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden van Opel, rijden goed( zeker niks speciaal) , redelijk kwalitatief en prijs ook vrij goed.
                          Ik hoop dat ik met de Insignia ook evenveel geluk zal hebben zoals mijn vorige Opels.

En als ik eerlijk moet zijn ,vind ik de Insignia en de nieuwe Astra nu ook echt mooi!
                          Vroeger was een Opel niet echt opvallend (kan ook positief zijn ) maar ook nooit lelijk.
                          Maar nu moeten ze qua design in ieder geval voor niemand meer onderdoen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                            Anders heb ik ook nog wel iets voor te volgen

Nee serieus nu ff, er is inderdaad bij de Insignia (zeker de eerste reeks) een iets hoger "mankement" gehalte dan gemiddeld.
                            Maar het gaat allemaal over stomme prutskes...

Ik vind gewoon dat er de laatste tijd veel te veel ongepaste of op zijn minst onnodige steekjes worden gegeven.
                            Als ge niks van Opel of de Insignia moet hebben,laat het dan gewoon zo en probeer niet uit te lokken (niet alleen gij ze toere)

Voor mij telt er veel meer dan Opel zene, kijk maar ff in mijn onderschrift
                            Maar tot nu toe ben ik zeer tevreden van Opel, rijden goed( zeker niks speciaal) , redelijk kwalitatief en prijs ook vrij goed.
                            Ik hoop dat ik met de Insignia ook evenveel geluk zal hebben zoals mijn vorige Opels.

En als ik eerlijk moet zijn ,vind ik de Insignia en de nieuwe Astra nu ook echt mooi!
                            Vroeger was een Opel niet echt opvallend (kan ook positief zijn ) maar ook nooit lelijk.
                            Maar nu moeten ze qua design in ieder geval voor niemand meer onderdoen...
                            Ik zal het niet meer doen

Welke auto van in uw onderschrift heb je nog in uw bezit , of allemaal nog ?

De grootste reden waarom ik hier ben komen loeren is omdat een "vriend" hier regelmatig op het forum komt ( EN hij heeft een Opel Insignia Sport) maar hij wil zijn nickname niet verklappen

Comment

• Het is u vergeven

Ik heb ze allemaal nog

De 500 is eigenlijk voor de dochter, anders had dat wel een Abarthtje geweest
                              De Subaru gaat misschien wel weg, moet alleen nog een deftige opvolger vinden.

De Vectra is verkocht, die gaat buiten als de Insignia geleverd is.

De ///M3 en de CRX gaan nooit meer buiten.
                              En diene Kymco is voor te gaan werken,veel beter in de file

Comment

• Zoals jullie zullen merken zijn er vele posts (+/-60) gewist. Dit is geen vorm van censuur maar al deze berichten dragen het forum niets bij. Je kan gerust discusieren over merken / type's van wagens maar de puberale reacties die hier stonden geschreven hebben weing inhoud en kan je beter onderling via pm uitwisselen. Niemand heeft baat bij zulke posts.

Btw Ik rijd sinds 24/03/2009 met een Insignia en ben nog steeds zeer tevrede over de werking van deze wagen. Wanneer men geen problemen heeft zal men hier ook geen vragen stellen. Daarvoor dient nu éénmaal het forum. Met de informatie die we kunnen delen helpen we andere naar een oplossing te zoeken voor het euvel. Het is zeker niet abnormaal dat een nieuw model eender welk merk last heeft van kinderziektes. De meeste van de problemen hier vermeld zijn wagens van het lanceringsjaar.

Mvg
                                McClane
                                1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• De Nederlandse Sterke Arm der Wet rijdt VW (KLPD uitgezonderd, die blijven trouw aan Volvo). In Groot Brittannië gaat de politie massaal aan de Bimmer en in Duitsland krijgt de Polizei nu deze Insignia’s voorgeschoteld. Opel heeft een lucratief dealtje gesloten met de Duitse dienders. Ze zijn van plan om in totaal 800 auto’s met […]
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                    Zoals jullie zullen merken zijn er vele posts (+/-60) gewist. Dit is geen vorm van censuur maar al deze berichten dragen het forum niets bij. Je kan gerust discusieren over merken / type's van wagens maar de puberale reacties die hier stonden geschreven hebben weing inhoud en kan je beter onderling via pm uitwisselen. Niemand heeft baat bij zulke posts.

Btw Ik rijd sinds 24/03/2009 met een Insignia en ben nog steeds zeer tevrede over de werking van deze wagen. Wanneer men geen problemen heeft zal men hier ook geen vragen stellen. Daarvoor dient nu éénmaal het forum. Met de informatie die we kunnen delen helpen we andere naar een oplossing te zoeken voor het euvel. Het is zeker niet abnormaal dat een nieuw model eender welk merk last heeft van kinderziektes. De meeste van de problemen hier vermeld zijn wagens van het lanceringsjaar.

Mvg
                                    McClane
                                    Dank u !

Comment

• Prachtig toch !!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                        De meeste van de problemen hier vermeld zijn wagens van het lanceringsjaar.

Mvg
                                        McClane
                                        De mijne is van mei 2010 en heb niks anders dan problemen...

Gisteren is hij nogmaals binnen geweest.

Resultaten...

1. verwarming op Auto word niet warm = Das normaal volgens garage.
                                        2. Kletterend motorgeluid = was vorige keer normaal, nu isolatie mat besteld voor onder luchtfilter
                                        3. Niet herkennen iPod = Wij hebben enkele malen geprobeerd en geen probleem.
                                        4. Lichten aan/uit onder elke brug = Is normaal

Als het zo blijft rest er niks anders dan Opel Belgium aangetekend in gebreke te stellen.
                                        Groeten, Koen

Kadett D 1.3SR Rood (1989)
                                        Kadett E 1.6 GT Rood (1990)
                                        Astra F 1.6i Break Blauw (2002)
                                        Astra G 1.8i Break Automatic NJoy Zilver LPG (2003)
                                        Insignia 2.0 CDTI 130pk Automatic Pommegranate Red (2010)

www.adoewa.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door koro Bekijk Berichten
                                          De mijne is van mei 2010 en heb niks anders dan problemen...

Gisteren is hij nogmaals binnen geweest.

Resultaten...

1. verwarming op Auto word niet warm = Das normaal volgens garage.
                                          2. Kletterend motorgeluid = was vorige keer normaal, nu isolatie mat besteld voor onder luchtfilter
                                          3. Niet herkennen iPod = Wij hebben enkele malen geprobeerd en geen probleem.
                                          4. Lichten aan/uit onder elke brug = Is normaal

Als het zo blijft rest er niks anders dan Opel Belgium aangetekend in gebreke te stellen.
                                          Nu heb ik ook wel een aantal "probleempjes" zoals Opel Eye en IPOD-herkenning.
                                          Maar als ik uw "problemen" bekijk en zie er bij staan "niks anders dan problemen" dan kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat het nogal zwaar overdreven is uw "niks anders dan problemen" ? Natuurlijk zijn het vervelende ongemakken en die moeten uiteraard opgelost worden. Maar ik heb precies den indruk dat U naar één of andere GMAN gaat ??
                                          Links laten liggen die handel en ga bij iemand die U echt wil helpen.
                                          Nu zijn uw problemen ook de mijne en die van veel andere, gewoon omdat de software niet op punt staat. Gelukkig is het dat maar en kan software altijd aangepast worden. Als je uw problemen hebt gemeld binnen de garantieperiode, en uw wagen is voor die problemen in de garage geweest en zij konden die niet verhelpen, en de software wordt pas daarna aangepast geniet je toch nog van de garantie,is mij door de klantendienst bevestigd.
                                          Dus effe geduld nog

Comment

Working...
                                          X