Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Insignia (Part III)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door erwinvo1964 Bekijk Berichten
    oi

had ook een bericht gestuurd maar als ik ht goed had via de site zelf , waren hier ook problemen mee??

groetjes
    Erwin
    De site stuurt mails net als een ander systeem, dus valt de verwerking ervan ook onder de spamrules..Althans zo werkt het 99% van de gevallen en ook voor PPE.
    Stuur gewoon een mailtje naar Stef en hij zal die wel krijgen nu. Hij kreeg de mijne dus die van jullie zal nu ook wel vlot lopen.

Aangaande de trillingen rond 130/h. Is er iemand die reeds een rubber vervangen heeft?
    Er staan er duizenden in Backorder bij GM...is dit een oplossing?
    Wij zouden deze week een nieuwe set banden vooraan steken om daar het probleem uit te sluiten(zomerbanden set van een Insignia rijder die het probleem niet heeft).

BTW : de mijne is een Sports Tourer 130pk manueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ron_bakker00 Bekijk Berichten
      Ga volgende week op wintersport en dacht vandaag "even" sneeuwkeetingen te halen voor mijn Opel insignia Sport Tourer. Dat viel dus even tegen.....
      Bij Opel (in mijdrecht) zeiden ze dat ze ze niet op voorraad hadden en moesten bestellen (kan gebeuren). Bij Halfords zochten ze het op en zieden dat je geen sneeukettingen kan monteren op een Opel insignia sport met deze bandenmaat (145/45-R1.... Terug naar Opel (de deskundigen, zou je verwachten). Na lang zoeken en bellen kwamen ze met de mededeling dat halfords gelijk heeft en dat het ook in je onderhoudsboekje staat.
      Hoe is het mogelijk dat er anno 2010 nog gezinsauto's worden verkocht waar je geen sneeuwkettingen om mag monteren!!!!
      Als ze dat verteld hadden toen ik de auto kocht.....

Hebben meer mensen deze ervaring?????
      Beste Ron,

Geen sneeuwkettingen mogen monteren op grote bandenmaten komt wel meer voor hoor, bij alle merken. Dit heet te maken met schade toebrengen aan wielkasten en ophangingselementen. Als je naar grotere velg/bandcombinaties gaat, zijn de wielkasten wel lekker gevuld maar dat impliceert wel dat er geen ruimte meer overblijft voor sneeuwkettingen... Een vriend van me heeft het vroeger op zijn Vectra met 18" toch gedaan, ik beloof je, ze waren er snel terug af!

Er is een zeer eenvoudige oplossing: setje 17" winterbanden op stalen velg (zowiezo geen overbodige luxe in dit weer, vrouwen lopen nu toch ook niet met fine naaldhakken door de sneeuw?). Op dit setje passen dan wel sneeuwkettingen. Met goeie winterbanden geraak je echter al een heeeeeeeeeel eind (kan er over meespreken... ).

En neen, dit is niet typisch insignia!! Wel typisch 18" en groter... :-)

Succes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ArneK Bekijk Berichten
        Mensen laat je toch niet opnaaien door zo'n opmerking betreffende garantie...
        Waarom zou het fabrieksgarantie heten?
        Zou toch te gek voor woorden zijn dat wanneer je dealer ermee stopt of je krijgt onenigheid met je dealer, dat dan je garantie weg is.... allemaal praatjes die nergens toe leidden
        en die nergens op gebasseerd zijn...

Nu weer de serieuze zaken

@ gigiTR6
        Bij mijn auto merk ik het probleem als ie warm is.
        Als ie koud is, is het lastig simmuleren omdat het schakelgedrag van de automaat dan heel veel anders is...
        Ik merk het bijvoorbeeld ook wanneer ik gewoon normaal rijd en dan het toerental laat zakken zonder dat ie terugschakeld. Dan nét voordat ie teruggaat naar een andere versnelling, dan hoor en voel je het opkomen.
        Dit zet dan niet door omdat ie daadwerkelijk teruggaat in versnelling.

Ik zou eens moeten proberen uit te vinden of ie dat in alle versnellingen doet, misschien eens handmatig schakelen...
        Arne,
        Ik bedoelde koude buitentemperatuur. Heb er in de zomer geen last van, in de winter wel. Sinds ik de motor niet meer onder de 1500tpm laat vallen heb ik het niet meer gehoord. Gewoon een paar 100tpm later schakelen en iets sneller terugschakelen als ik wil hernemen. Ik vermoed dat als jullie de automaat manueel bedienen het brommen wel beter zal zijn?

Veel succes!

Comment

oi,

zoals gedacht een ecoflex ( aan de banden te zien ) , Erwin

merci voor 't advies Erwin,
          ik zal de manometer van mijne compresseur er eens op zetten,

maar ik denk niet dat het een Ecoflex is,
          't is een 5D Sport met Flexride
          of heeft dat er nix mee te maken?
          Last edited by GT250F; 17/12/2010, 09:55.
          Insignia 5D Sport 130pk
          Cooper D
          KTM 250 EXC-F
          KTM 200 EXC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pioux Bekijk Berichten
            De site stuurt mails net als een ander systeem, dus valt de verwerking ervan ook onder de spamrules..Althans zo werkt het 99% van de gevallen en ook voor PPE.
            Stuur gewoon een mailtje naar Stef en hij zal die wel krijgen nu. Hij kreeg de mijne dus die van jullie zal nu ook wel vlot lopen.

Aangaande de trillingen rond 130/h. Is er iemand die reeds een rubber vervangen heeft?
            Wij zouden deze week een nieuwe set banden vooraan steken om daar het probleem uit te sluiten(zomerbanden set van een Insignia rijder die het probleem niet heeft).

Hallo,
            Denk ook dat het iets met de banden of velgen te maken heeft.
            Mijn insi. Sports tourer 130pk man. Is een drietal weken terug geleverd met de verkeerde velgen, nu had mijn garagist er voorlopig zijn wintervelgen op gemonteerd(18 inch 235/45) en met deze velgen/banden)
            had ik geen problemen. Maar eens mijn velgen(18 inch 245/45) gemonteerd waren ben ik ook last beginnen krijgen van deze trillingen. De garage heeft toen mijn velgen opnieuw uitgebalanceerd en de trillingen zijn toen een stuk verbeterd doch nog niet helemaal ok.

mvg. Ronald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pioux Bekijk Berichten

oi,

hangt er soms van af waar de server staat , is ie lokaal dan werkt de mail verwerking iets anders maar soit , gen probleem het was opgelost hadden ze gezegd , heb ik vandaag geen antwoord stuur ik er wel eentje naar stef zelf ( ze hebben wel wreed strenge spam rules hoor ).
              maar om on topic te komen en blijven , die blokken van de ophanging voortrein zouden idd de oplossing zijn geweest volgens opel , alleen blijft mijn dealer beweren dat ze deze bij een ander voertuig hebben vervangen en dat het geen resultaat had , daarom mochten ze ( volgens de dealer toch weeral ) deze niet meer vervangen van opel , wel vreemd dat daar duizenden van in backorder staan , denk dat ik met dit gegeven eens rond de oren gaan kloppen

als er idd zoveel van in backorder staan mag je er pap op zeggen dat dit wel de mogelijke oplossing is , laten we hopen. ( is iets wat ik al twee of bijna drie maand terug heb gevraagd te doen en dit was niet de oplossing volgens hen................ tel is onderweg , laat jullie hiervan iets weten).

in ieder geval bedankt voor de info
              Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ronald7 Bekijk Berichten
                Hallo,
                Denk ook dat het iets met de banden of velgen te maken heeft.
                Mijn insi. Sports tourer 130pk man. Is een drietal weken terug geleverd met de verkeerde velgen, nu had mijn garagist er voorlopig zijn wintervelgen op gemonteerd(18 inch 235/45) en met deze velgen/banden)
                had ik geen problemen. Maar eens mijn velgen(18 inch 245/45) gemonteerd waren ben ik ook last beginnen krijgen van deze trillingen. De garage heeft toen mijn velgen opnieuw uitgebalanceerd en de trillingen zijn toen een stuk verbeterd doch nog niet helemaal ok.

mvg. Ronald
                oi,

bij mij was het probleem zo erg dat we eerst dachten dat de antidiefstalbouten de schuldigen waren , na ze eraf gehaald te hebben was het idd beter maar uitwijking van +-1tot1.5 cm van het stuur tijdens het rijden vondik nu ook echt niet ok , dus idd ook heel goed gebalanceerd ect , is beter maar het trillen is er nog ( ondertussen heb ik de bouten bij iemand anders gemonteerd en deze had geen probleem met trillen ect.
                ik denk moest je andere bouten ( die antiediefstalbouten dus ) ook op die set winterbanden hebben gezet dat je het probleem ook hade gehad .

nu hel stom , heb je mss al eens gevraagd aan je dealer om je velgen onder een andere goede insi te zetten , als deze het ineens krijgt weet je genoeg anders toch fout in voortrein ( wat mij het logische lijkt , gezien je met bredere banden het systeem veel harder belast

groetjes
                Erwin

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GT250F Bekijk Berichten
                  merci voor 't advies Erwin,
                  ik zal de manometer van mijne compresseur er eens op zetten,

maar ik denk niet dat het een Ecoflex is,
                  't is een 5D Sport met Flexride
                  of heeft dat er nix mee te maken?
                  oeps , normaal word een 225 op een ecoflex gezet dit om de specs te halen , wel vreemd dat je sport met deze banden zijn geleverd , dacht dat deze standaard 245 waren...... mss andere sport bezitters die kunnen zeggen welk formaatje ze hebben ( van de banden natuurlijk he ).
                  volgens mij hebben ze de wagen met verkeerde banden geleverd ( mss om tril probleempje te verdoezelen , wat niet weet niet deert he

ben even in de configurator gaan zien , een st sport heeft standaard volgende onderaankleding en aanhangend gerief
                  Tire Repair Kit (WTR) Lichtmetalen velgen 8Jx18" 'Design 3/F' (Q02) Bevat: 245/45 R18 96W HW4 banden (QKD) mss toch nog een gaan horen hoe dit zit bij de dealer , het kan niet zijn dat je ecoflex banden aangesmeerd krijgt en recht hebt op een breder sloefke ( nu als je sport zegt mag ie er ook sport uitzien he en een beetje sloef hebben onder zijn gat )

groetjes
                  Erwin

Comment

oeps , normaal word een 225 op een ecoflex gezet dit om de specs te halen , wel vreemd dat je sport met deze banden zijn geleverd , dacht dat deze standaard 245 waren...... mss andere sport bezitters die kunnen zeggen welk formaatje ze hebben ( van de banden natuurlijk he ).
                    volgens mij hebben ze de wagen met verkeerde banden geleverd ( mss om tril probleempje te verdoezelen , wat niet weet niet deert he

ben even in de configurator gaan zien , een st sport heeft standaard volgende onderaankleding en aanhangend gerief
                    Tire Repair Kit (WTR) Lichtmetalen velgen 8Jx18" 'Design 3/F' (Q02) Bevat: 245/45 R18 96W HW4 banden (QKD) mss toch nog een gaan horen hoe dit zit bij de dealer , het kan niet zijn dat je ecoflex banden aangesmeerd krijgt en recht hebt op een breder sloefke ( nu als je sport zegt mag ie er ook sport uitzien he en een beetje sloef hebben onder zijn gat )

groetjes
                    Erwin
                    heeft niks met de dealer te maken Erwin.
                    Standaard komt de 5D Sport met 17",
                    de 18" 245 is een gratis optie.
                    Vermits het om een leasewagen gaat met winterbanden in het contract,
                    stond de leasemaatschappij de 18" enkel onder betaling van een surplus toe.
                    Helemaal niet erg, vind ik, ik zie er toch niks van als ik ermee rij,
                    en de 17-ers geven volgens mij wat extra comfort.
                    Ten andere, met die 245 zou ik nog meer rolgeluid hebben dan nu
                    Insignia 5D Sport 130pk
                    Cooper D
                    KTM 250 EXC-F
                    KTM 200 EXC

Comment

aha blijkbaar heb ik dat al eens eerder tegengekomen dat als het om een lease gaat dat je voor bepaalde dingen zoveel moet bijbetalen terwijl het eigenlijk een gratis optie is , je hebt gelijk als je zegt dat je het niet ziet als je rijd , of ge moest met het hoofdje buitenom rijden
                      toch ff eens proberen die druk iets te minderen , geloof dat er standaard bijna 3kg op staat , denk dat 2.6 a 2.7 al wat goed kan doen ivm rolgeluid , trouwens het rolgeluid van een 245 valt goed mee hoor , heb er toch geen last van en kom van een 195 dus
                      het is zoals ik dacht dat de 20"ers heel hard zouden zijn , en eigelijk achteraf gevoeld te hebben valt dit heel goed mee (en ik ben op dat punt een gevoelig manneke met mijn slechte rug ) het comfort van deze is te vergelijken met de 18 inchers

Erwin

Comment

aha blijkbaar heb ik dat al eens eerder tegengekomen dat als het om een lease gaat dat je voor bepaalde dingen zoveel moet bijbetalen terwijl het eigenlijk een gratis optie is , je hebt gelijk als je zegt dat je het niet ziet als je rijd , of ge moest met het hoofdje buitenom rijden
                        toch ff eens proberen die druk iets te minderen , geloof dat er standaard bijna 3kg op staat , denk dat 2.6 a 2.7 al wat goed kan doen ivm rolgeluid , trouwens het rolgeluid van een 245 valt goed mee hoor , heb er toch geen last van en kom van een 195 dus
                        het is zoals ik dacht dat de 20"ers heel hard zouden zijn , en eigelijk achteraf gevoeld te hebben valt dit heel goed mee (en ik ben op dat punt een gevoelig manneke met mijn slechte rug ) het comfort van deze is te vergelijken met de 18 inchers

Erwin
                        De leasingmaatschappij denkt maar aan één ding; zo weinig mogelijk kosten en zoveel mogelijk winst. Een 245-18 duimse band kost bij vervanging heel wat meer dan een 225-17 duimse band. (daarom rekenen ze zulke opties door aan de leaser)
                        Dat druk minderen is zeker het proberen waard; heb ik zelf ook gedaan van 3 naar 2,8 bar is een groot verschil in comfort. Ik ben er ook van geschrokken dat bij de Insignia het verschil in comfort tussen een 18 duimse velg tov. een 20 duimse velg verwaarloosbaar is.
                        17 of 18 " is alleen beter voor het zicht....als je dat minder belangrijk vind, is de kleinste maat het best.

Comment

Er zijn zelfs leasemaatschappijen die de standaard 18" wielen van de Insi ST Cosmo, tegen meerkost laten veranderen naar 17" om de banden goedkoper te houden. Bij de eerste bandenwissel is die meerkost al terugverdiend...
                          Da's leasing he, je bent geen baas over je voertuig, wat uiteraard voordelig is voor de portemonnee, maar da's een andere discussie.

Comment

dito!

mijn insignia 5D is nu 2 weken oud,
                            600 km op de teller,
                            maar ik had er mij toch wat meer van voorgesteld qua geruisloos rijden.
                            Dat ding mag bijlange nie komen ruiken aan mijn Mégane Grand Tour van 2005

Al van toen ik de garage uitreed merkte ik het rijgeluid binnenin op:
                            - geluid van de banden (225/55 17")
                            - geluid van de motor
                            - geluiden van buiten (bij de eerste rit reed ik op een weg waar hier en daar zeer kleine kiezeltjes lagen: 't was net alsof ze naar binnengegooid werden)
                            - autostrade: tegen 130 per uur hoorde ik een beetje windgeruis langs de chauffeurskant
                            - nog een geluid wat ik niet kan thuisbrengen, maar als ik de wagen laat uitbollen, en ik ontkoppel, is 't precies gelijk er ergens een roulement een klein beetje lawaai maakt

Ik ga er nie over klagen, 't is nen auto, plastiek en blik, en 't dient om mij van A naar B te brengen zonder da ik zelf moe wordt,
                            maar ik stel mezelf toch vragen wanneer ik lees hoe anderen stoefen over hoe geruisloos hij wel rijdt
                            (waar hebben die voorheen dan wel mee gereden???)

voor de rest: knappe bak!

Nochthans heeft hij in 2009 prijzen gewonnen voor stilste wagen of zoiets samen met audi. In de mijne is het rustig vertoeven.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Nochthans heeft hij in 2009 prijzen gewonnen voor stilste wagen of zoiets samen met audi. In de mijne is het rustig vertoeven.
                              Maar hoor jij de voorbijrijdende wagens dan niet duidelijk ? Hun bandengeluid op de weg enz??

Bij mij hoor ik da heel goe...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Insigniaken Bekijk Berichten
                                Maar hoor jij de voorbijrijdende wagens dan niet duidelijk ? Hun bandengeluid op de weg enz??

oi,
                                vind dit wel goed meevallen hoor, komende vanaf een zafira en met andere stille jongens al hebben meegereden .
                                in my 2011 hebben ze zelfs bijkomende isolatie voorzien , vergeten te plaatsen ?? ( van nix verschieten zene ).heb je zelf al eens meegereden ( met je eigen wagen ) als zijnde passagier voor achter , ikzelf dus wel en moet zeggen dat het geluidscomfort heel goed meevalt
                                anders ook eens proberen in je wagen

groetjes
                                Erwin

Comment

Ik heb er al dikwijls op gelet; maar de rijgeluiden zijn perfect vergelijkbaar met de concurrenten. Enkel de diesel bij koudstart is wat luidruchtiger; maar dit verdwijnt nadat hij warmer wordt.

Comment

• hallo allemaal,

wel zoals gezegd is de insignia voor de zoveelste keer op vakantie geweest zonder mij mee te nemen . deze morgen hem gaan halen en ineens even de sneeuw bewonderd en een geprobeerd wat zomertjes en de sneeuw doen.
                                    ik moet zeggen dat de insi zich zeer thuis voelt in de sneeuw desondanks de zomer sloefkes , en je moet weten , zout en strooien kennen ze bij ons niet dus lekker volle sneeuw. de insi blijft mooi stabiel op de weg , hij heeft geen enkel keer willen uitbreken ( natuurlijk rijden we niet ala franchorchamps doch we rijden aangepast dus 50 waar 70 mag en voor de rest oogjes open.

wat moest er deze keer gebeuren , wel de bt (gsm) module was nog altijd defect , er moest een ander stuur geplaatst worden , en het dvd pack van eurologics moest in orde worden gemaakt .

eerst het bt gsm module , deze is dus blijkbaar geplaatst en werkt , ik zal later nog moeten zien hoe , maar hij nam mijn gsm direct in sap mode goed aan .( de fout deed zich altijd intermitterend voor en soms 1 keer per dag soms 10 keer soms niet dus we kijken onze ogen uit)

dan het stuur , het betreft een OPC stuur dat ik nieuw in nederland ( in belgie was dit niet te krijgen en een lever termijn was niet te geven ) heb kunnen aanschaffen .
                                    het stuur ligt lekker in de hand en is zeker geen miskoop geweest de eigenlijke functie wat ik ervan verwachte was dat ik meer plaats onder kreeg zodat ik beter kon uitstapen en dit is zo , het lekker in de hand liggen is dus meegenomen

mooi stuurtje doch zoals op volgende foto is te zien hebben ze bij gman een aparte kijk op het begrip recht

spijtig het zou te mooi zijn geweest eens iets te hebben dat ineens goed gedaan was, dan het eurologics dvd pack dat vorige keer werd geplaatst is terug nagezien wegens brom fluiten in de hoofdtelefoons en kapotte panels ( bekrast ect ) en het ontbreken van de spel console kabel.
                                    over het geluid kan ik kort zijn , het is iets verbeterd doch fluit lekker door als je gas geeft , de spel console kabel is op een onlogische plaats geplaatst , zijnde aan de achterbank midden op de tunnel , dwz , als de kids een keertje of tien in en uit hebben gestapt dat de kabel kapot is

U ziet , echt geen plaats om een kabel uit te laten komen , het dvd hoofd unit is geplaatst in het handschoenkastje en is op de mm gepast , je papieren erbij steken kan moeilijkheden geven ( bij mij zaten ze zodanig dat het handschoenkastje hals open bleef staan , na verwijderen papieren bleek het deurtje uit de haak te staan en is met een goeie mot goed dicht te doen , doe je het gewoon krijg je een situatie waarbij het deurtje naar buiten blijft staan , dus goe motten is de boodschap nu ).
                                    je zou in principe verschillende bronnen kunnen gebruiken bv rca aux , sd kaart en usb , deze laatste is niet te gebruiken of je zou met je handschoenkastje open moeten rijden , op deze moment zijn de funties nog niet getest , alleen het beeld en geluid zijn beoordeeld , beeld 8/10 punten in mijn opzicht , goed van kwaliteit en kan goed om met invallend licht , echt zonlicht geeft een probleem ( maar dit is met de meeste systemen zo) , het geluid is een dikke 0 , er blijft een brom aanwezig en het fluiten tijdens acceleratie is nog goed aanwezig , dit zou voor een systeem van om en bij de 1700 euro niet mogen zijn , ofwel is het pack nog altijd slecht geplaatst ofwel is dit eigen aan het systeem en dan is het systeem zijn geld niet waard . het systeem werd door eurologics zelf geplaatst en ik moet zeggen , vuil mannen dat dat zijn , uw wagen is gewoon afgebroken na het plaatsen systeem .volgens gman zou de laatste interventie door de baas van eurologics gebeurd zijn , indien zo vind ik zijn gevoel van kwaliteits norm zeer laag .
                                    ik probeer als het van de week iets van weer is een geluidsfragment te maken zodat jullie zelf kunnen oordelen .

nog even een paar foto's van afwerking ( na vervangen bekraste onderdelen )

zoals jullie zien bedroevende afwerking , je zou beginnen geloven dat ze proberen te zien van hoe ver ze kunne gaan met deze klant .
                                    wel eenvoudig , van zodra ze een rode insignia st in de showroom geparkeerd hebben staan zijn ze te ver gegaan
                                    meerdere foto's wegens limiet niet bij dit bericht , maandag hangen we weer aan de telefoon , ik weet dat ze nog een paneeltje moesten vervangen , maar kan niet zien of deze vervangen is , of dat ze geprobeerd hebben dit te herstellen met een schuurpapiertje ( denk zoals ik kan zien het laatste ).
                                    dus het kan zijn dat dit paneel nog vervangen moet worden , kunnen ze ineens deze andere en het stuur ook corrigeren.

spijtig , wou dat eens voor een keer goed en proper ( lieg een beetje , deze keer was de wagen wel degelijk proper op een paar kleine dingetje die door de vingers kunne gezien worden na ) werk geleverd werd.
                                    dus dit moet nog gedaan worden , en dan ook nog wachten tot opel groen licht geeft om het trillen op te lossen ( volgens gman mogen ze van opel aan deze fout nix doen terwijl ik overal lees dat bepaalde dingen zijn besteld voor deze fout ). ook de chauffage moet nog manueel in gang gezet worden , automatisch werkt deze nog niet ( blower blijft op 0 staan) met dit weer echt niet meegenomen

dit was het weer , wat denken jullie van het geleverd werk ?

groetjes
                                    Erwin.
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Erwin, wat ik vind van de afwerking na het plaatsen; zwaar bedroevend. De middenconsole die vanuit het fabriek mooi aansluit op de met pianolak geverfde delen, hangt hier helemaal uit de haak met een spleet om U tegen te zeggen

Draden los op de vloer; da's gewoon om problemen vragen!

Tenslotte : knap stuur....maar is dat nu zo'n moeite om dat ineens eens recht te monteren.....

Dit getuigd volgens mij allemaal van weinig respect en met tegenzin werken....waar is de jobfierheid van weleer gebleven ???

Comment

• Erwin,

Het begint er precies op te lijken dat ze het expres doen bij u. Zoveel problemen , man man man. En niet enkel met de wagen zelf , maar ook met externe opties waarvoor je veel geld betaalt, onbegrijpelijk.

Ik zit bij dezelfde groep ( GMAN ) als jij , maar dan in Mechelen.

Deze week nog een achterlicht ( stond water in ) en de kofferbekleding van de 5de deur ( klein bevestigingstukje missing in action , niet apart te bestellen , dus de hele handel besteld ) laten vervangen , en dat is allemaal perfect uitgevoerd. En in garantie

Comment

Neen totaal niet, hij is zelf beter geisoleerd dan mijn zus haar 525 (2006) en mijn pa zijn V70 (200.
                                          Dat zeggen zij tenminste.
                                          En wat anderen hier schrijven over het motorgeluid, ik vind het zeker niet luider dan een VW of een alfa om er maar 2 te noemen.
                                          Grtz
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X